Kissa karttaa miestä, onko hälytysmerkki?
Olen tavannut nettitreffien kautta mukavalta vaikuttavan miehen. Ollaan vasta tavattu kerran ulkona ja toisen kerran minun luonani. Miehen ollessa luonani yleensä sosiaalinen kissani piileskeli melkein koko vierailun ajan, mikä kiinnitti huomioni. Vierailu muuten sujui normaalisti, mies ei ole mitenkään äänekäs tai käytä voimakkaita tuoksuja, mutta kissa ei käynyt edes lähelläkään häntä, vaikka yleensä hakee kovasti huomiota vierailtakin ihmisiltä.
Olenko nyt ihan konahtanut hullu kissanainen, kun kissani käytös sai minut epäröimään miehen suhteen? Onko tämä varoitusmerkki?
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa on ehkä tyhmin elukka mitä maa päällään kantaa.
Tuo häiriintynyt olento on vieläpä miltei ainoa otus, joka todellakin kiduttaa saalistaan luonnossa ja täysin tarpeettomasti.Tulee kyllä mieleen eräs toinenkin, kaksijalkainen otus, joka ei aina tapa edes syödäkseen.
Ihmiselle kiduttamien ei ole lajityypillistä käyttäytymistä, kissalle se on.
Niin ja tässä tosiaan puhuttiin kiduttamisesta eikä tappamisesta. Ne ovat katsos eri asioita.
En tiedä lajityypillisyydestä, mutta yleistä näyttää olevan, monilla tasoilla ja tavoilla. Hoitolaitoksista sotakentille.
Se kissa on mustis uudesta miehestä ja osoittaa nyt mieltään.
Mielusairasta tehdä päätöksiä kissan käytöksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo häiriintynyt olento on vieläpä miltei ainoa otus, joka todellakin kiduttaa saalistaan luonnossa ja täysin tarpeettomasti.Tulee kyllä mieleen eräs toinenkin, kaksijalkainen otus, joka ei aina tapa edes syödäkseen.
Niin ja tässä tosiaan puhuttiin kiduttamisesta eikä tappamisesta. Ne ovat katsos eri asioita.En tiedä lajityypillisyydestä, mutta yleistä näyttää olevan, monilla tasoilla ja tavoilla. Hoitolaitoksista sotakentille.
Ei se nyt kovin yleistä ole. Väitän että 99% ihmisistä ei tarkoituksellisesti ketään kiduta.
Hoitolaitoksissa ei ketään kiduteta, saatetaan olla välinpitämättömiä olosuhteista johtuen, mutta se ei ole kidutusta.
Kyllä kissa on lajina on tässä ihan omaa luokkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Kannattaa viedä kissa lopettavaksi.
Sinä kuulut juuri heihin, joille ei voi suositella parisuhdetta.
Pysy yksin.Siihen ei sinun suositteluja kaivata. Olen ollut parisuhteessa jo yli 10 vuotta.
Mitään kissanpas*aa ei tähän taloon muuten tule ja se on yhteinen mielipiteemme.Ei käy kateeksi se ihminen, kenen kanssa olet.
Ai siksikö kun en pidä kissoista? Ei pidä hänkään.
Aika moni ei pidä, koska kissa on typerä eläin ja kissanomistajat ovat vielä pahempia.
Vastauksesi perusteella ymmärrät itsekin, miksi en pidä sinusta, enkä luottaisi sinuun yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Lähdeppä mun kanssa deiteille niin tovin päästä olet kateellinen kissallesi kun paijailenkin vain sitä.
M
Sinähän olet hieno ihminen. Sinun suhteesi on vielä toivoa paremmasta maailmasta. Olet ymmärtänyt, mitä on rakkaus.
Tämä ei ole pottuilua. Ajattelen oikeasti niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tässä tosiaan puhuttiin kiduttamisesta eikä tappamisesta. Ne ovat katsos eri asioita.
Kissa ei kiduta ilkeyttään, se opettaa sinulle, millainen ihminen on sadisti. Eläimet ovat tulleet tänne rakastamaan ja opettamaan meitä.
Jokaisella deittaajalla pitäisi olla talossa kissa tai mieluummin useampi kertomassa onko suhteessa mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas koirani eli 17- vuotiaaksi. Se oli harvinaisen ihmisrakas koira. Oli ainoastaan yksi ihminen, josta se varoitti. Tämä oli luonani pidempään kylässä. Koirani murahteli välillä matalalla äänellä. Tiesin heti, että jotain oli pielessä. Tämä ihminen uhkasi t a p p a a minut.
Repikää siitä.Tiedän useammankin täysmulkun väkivaltaisen puolipsykopaatin, jotka pitävät koirista ja koiran tyhmäkkeetkin pitävät heistä. Tiedän lisäksi useammankin koiran, jotka hyökkivät melkein kenen tahansa ihmisen päälle näkemältä. Revi siitä. Helvetin välkkyjä otuksia.
Minun koirani oli erilainen. Ja koira pitää kouluttaa, kuten nämä kusipäät olisi pitäneet lapsena kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella deittaajalla pitäisi olla talossa kissa tai mieluummin useampi kertomassa onko suhteessa mitään järkeä.
Ehdottomasti. Ei ihme, että Suomessa on niin paljon väkivaltaa ihmisten kesken. Ihmiset vihaavat toisiaan sekä eläimiä.
Ihminen ei tajua sitä kirkkaasti, eläimet tajuavat sen.
Vierailija kirjoitti:
Terve menoa yksinäiseen loppuelämään, jos päätät antaa eläinten valita itsellesi kumppanin.
On aika arveluttavaa luottaa vain kissan vaistoihin, ottaisin kyllä sammakon myös ennustusrinkiin. Sammakko jos mikään kyllä tunnistaa epäluotettavan miehen koska murmelaitakaan tai mustekaloja ei ole helposti saatavilla tähän hätään.
Vierailija kirjoitti:
Lähdeppä mun kanssa deiteille niin tovin päästä olet kateellinen kissallesi kun paijailenkin vain sitä.
M
Silittäisit vain mirriä
Heh, mä karttaisin sua. Kissat ja koirat on ihan kivoja silloin kun niitä ei itsellä ole. Sorry.
Jos luotat tuollaiseen tyyppiin, se on sinun valintasi.
Olen varoittanut sinua. Itse en luottaisi ollenkaan.
Paras porvoolainen pitkästä aikaa 4/5
Vierailija kirjoitti:
Heh, mä karttaisin sua. Kissat ja koirat on ihan kivoja silloin kun niitä ei itsellä ole. Sorry.
Ja minä karttaisin sinua. Onneksi en ole koskaan, toivottavasti nähnyt sinua. Ja toivottavasti en koskaan näekään.
Voiko kukaan olla näin tyhmä? Älä hanki ainakaan lapsia, sillä ei kissa pidä varmaan niistäkään.
Mun koira nylkytti yhden kylään tulleen miehen jalkaa, mitä tästä pitäisi päätellä?
Ehkä sitä että mies käyttäytyi poikkeuksellisesti istumalla lattialla!
Vierailija kirjoitti:
Petit cemetary oli karmee elokuva, näytä miehelle niin se toivoo kissalle pitkää elämää.
Ehkä Pet Cemetery kuitenkin?
Oli hieno mies, muuten.