Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eBay kokemuksia?

Vierailija
22.01.2024 |

Oletteko tuoreeltaan tehneet ostoksia ko. saitilla? Olisi kiva kuulla kokemuksia muiltakin. Olen itse täysin leipääntynyt tällä hetkellä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua on ainakin äärimmäisen hankala tavoittaa.

Vierailija
2/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tunnu kiinnostavan mikään, kun on rahat saatu ostajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä verotussysteemien takia aivan sekava meininki. Jos ostat usean tuotteen samalta myyjältä, niin tulevat eri paketeissa ja eri postimaksuilla?!?

Vierailija
4/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelua on ainakin äärimmäisen hankala tavoittaa.

Jep. Chatissa vastaa joku inti a la i nen, joka ei osaa kuin laittaa copypastella vakiolauseita peräkkäin. Tuntuu kuin asioisi robotin kanssa ja asia ei etene mihinkään.

Eikö eBaylla ole mitään suomenkielistä haarakonttoria tai asiakastukea?

Vierailija
5/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormet ristissä toivoo, että paketti tulisi perille eikä tarvitse ruveta mitään selvittämään. Sen verran on hankalaksi tehty. Olen kyllä joskus rahat takaisin saanut kun pakettia ei tullut. Ystävällien myyjä avusti asioinnissa.

Vierailija
6/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa, että millaisia arvosteluja myyjä on saanut.

Vierailija
7/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso saitti on. Ajattelisi, että jengi tuolta paljonkin ostelee.

Vierailija
8/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän katson aina. Useimmilla on lähes 100% posittiviset palautteet. Sekään ei aina takaa itselle onnistunutta kauppaa.

Vierailija
9/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne kirjoittaa osaavat kuin ruuneperit siinä kohtaa, kun on rahaa tulossa. Sitten jos jotain meneekin mönkään tai epäselväksi, niin ei kuulu enää mitään.

Vierailija
10/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä verotussysteemien takia aivan sekava meininki. Jos ostat usean tuotteen samalta myyjältä, niin tulevat eri paketeissa ja eri postimaksuilla?!?

En osta uu es aasta enää mitään, pelkästään euroalueelta.

Vierailija
11/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tosi luontoystävällistä lähettää 3 erillistä pakettia, jos on kyseessä sama myyjä. Ei mitään järkeä. Miten eBay voi tälläistä määrätä?

Vierailija
12/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun tilasin kiinalaiselta myyjältä niin jouduin maksamaan alv:in kahdesti

Vierailija
13/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun tilasin kiinalaiselta myyjältä niin jouduin maksamaan alv:in kahdesti

Kiinajutut kannattaa tilata al ie xp re s s iltä, niin homma toimii paljon paremmin. Olen huomannut, että eBayssä on paljon kalliimmat hinnat.

Vierailija
14/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta myyjänä olosta eBayssa? Kannattaako vaivautua?

Vierailija
15/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkilä on vaikea, kiitos verotuksen. Samoin brittilä nykyään.

Vierailija
16/19 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tähän mennessä ihan positiiviset kokemukset. Ei ole koskaan tullut sellaista ongelmaa mitä ei oltaisiin saatu ratkaistuksi myyjätahon kanssa ja tuotteetkin aina tulleet ja juuri mitä on luvattukin. Maksut suoritan aina PayPalin kautta. 

Vierailija
17/19 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebay.de ei ainakaan näytä toimittavan tavaraa Suomeen.

Vierailija
18/19 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eBaysta pelkästään positiivisia kokemuksia. En ikinä tilaa USA:sta enkä nykyisin UK:stakaan. Muut ovat OK, aina olen saanut sen mitä olen tilannut ja halunnut, ei häiriöitä. Tosin yksi kaksoismyynti, joka hyvitettiin välittömästi PayPal-tililleni.  Usein eBay on edullisempi kuin Amazon, riippuu toki tuotteista. USA:n eBayn tuotteita löytyy kyllä muualtakin... ja edullisemmin sekä vaivattomammin. Olen myös aina saanut yhteyden asiakaspalveluun. eBay.de toimittaa kyllä Suomeen, riippuu tietysti myyjästä (ja jos ei toimita, kokeilehan muita EU:n eBayta).

Myyjänä eBayssa ei suomalaisen oikeastaan kannata toimia - postikulut, alv, tullit ym. ovat haastavia eikä kaikkien kielitaito tunnu riittävän. Lisäksi osa tuotteista on 'sälää', ehkä haluttua, mutta halpaa... Jokaisen oma valinta tietysti, mihin aikaa ja vaivaa uhraa. Mieluummin myyn vaikka Huuto.netissä. :)

Vierailija
19/19 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ebay ilmoittajilta ainakin 50 kertaa , pääosin euroopasta vanhoja viihde,elektroniikka laitteita , joskus polkupyörän varaosia , kiinastakin ebay myyjiltä , yhtään kertaa ei ole ollut mitään ongelmia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän