Kissa karttaa miestä, onko hälytysmerkki?
Olen tavannut nettitreffien kautta mukavalta vaikuttavan miehen. Ollaan vasta tavattu kerran ulkona ja toisen kerran minun luonani. Miehen ollessa luonani yleensä sosiaalinen kissani piileskeli melkein koko vierailun ajan, mikä kiinnitti huomioni. Vierailu muuten sujui normaalisti, mies ei ole mitenkään äänekäs tai käytä voimakkaita tuoksuja, mutta kissa ei käynyt edes lähelläkään häntä, vaikka yleensä hakee kovasti huomiota vierailtakin ihmisiltä.
Olenko nyt ihan konahtanut hullu kissanainen, kun kissani käytös sai minut epäröimään miehen suhteen? Onko tämä varoitusmerkki?
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vähän tyhmänrohkea, joten ottaisin asian puheeksi miehen kanssa. Kyselisin, että miksiköhän tuo kissa käyttäytyy niin eri tavalla sinua kohtaan ja onko sinulla mitään ajatusta mistä se johtuu. Siitä voisi jatkaa pitemmälle syntyihin syviin, jos uskaltaisi. Mikä olisi miehen reaktio? Mutta kuten sanoin, olen tyhmänrohkea. Ei tätä kannata yleisesti suositella.
Minä en edes kyselisi mitään. Hankkiutuisin heti tyypistä eroon. Olisin hiljaa ja tarkistaisin selustani.
- sama
Satavarmasti se on joku raisk@ri.
Mun kissa ei oo ikinä vielä erehtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kusipäinä ihmisiä, jotka eivät pidä eläimistä.
Toisaalta on myös ihmisiä jotka eivät ole koskaan oppineet vaan eläimiin ja eivät ole koskaan saaneet tuntea kissan pehmoista turkkia poskeaa vasten. Siihen voi kuitenkin oppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas koirani eli 17- vuotiaaksi. Se oli harvinaisen ihmisrakas koira. Oli ainoastaan yksi ihminen, josta se varoitti. Tämä oli luonani pidempään kylässä. Koirani murahteli välillä matalalla äänellä. Tiesin heti, että jotain oli pielessä. Tämä ihminen uhkasi t a p p a a minut.
Repikää siitä.Koira tietää, kissa tietää vaan jos saa siitä palkkion ja sittenkin laiskasti ja hintaa viruttaen. Mutta kissa saa kyllä miehen lähtemään jos päättää.
Kissa on yhtä viisas kuin koira. Eläimet elävät eri taajuudella kuin ihmiset. Ne tajuavat enemmän kuin ihmiset.
Turha tulla mulle sitten itkemään jos jotain tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta on myös ihmisiä jotka eivät ole koskaan oppineet vaan eläimiin ja eivät ole koskaan saaneet tuntea kissan pehmoista turkkia poskeaa vasten. Siihen voi kuitenkin oppia.
Minulla on hyvä ystävä joka ei luultavasti ole koskaan edes silittänyt elämiä. Koirani piti hänestä.
- sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa on ehkä tyhmin elukka mitä maa päällään kantaa.
Tuo häiriintynyt olento on vieläpä miltei ainoa otus, joka todellakin kiduttaa saalistaan luonnossa ja täysin tarpeettomasti.Tulee kyllä mieleen eräs toinenkin, kaksijalkainen otus, joka ei aina tapa edes syödäkseen.
Totta.
Petit cemetary oli karmee elokuva, näytä miehelle niin se toivoo kissalle pitkää elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Kannattaa viedä kissa lopettavaksi.
Sinä kuulut juuri heihin, joille ei voi suositella parisuhdetta.
Pysy yksin.Siihen ei sinun suositteluja kaivata. Olen ollut parisuhteessa jo yli 10 vuotta.
Mitään kissanpas*aa ei tähän taloon muuten tule ja se on yhteinen mielipiteemme.
Ei käy kateeksi se ihminen, kenen kanssa olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy yksin.Siihen ei sinun suositteluja kaivata. Olen ollut parisuhteessa jo yli 10 vuotta.
Mitään kissanpas*aa ei tähän taloon muuten tule ja se on yhteinen mielipiteemme.
Et edes tiedä, kuinka siisti kissa on. Siistimpi kuin ihminen.
Teidän kanssanne en haluaisi olla missään tekemisissä. Kuvasit jo millaisia olette.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä diktaattoreita ja muuankin oli hyvin eläinrakas, muuten.
Lähdeppä mun kanssa deiteille niin tovin päästä olet kateellinen kissallesi kun paijailenkin vain sitä.
M
Jonkun olisi varoitettava miestä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä diktaattoreita ja muuankin oli hyvin eläinrakas, muuten.
Kenties tekivät pahaa ihmisille jotka olivat kauempana. Eivät samassa huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa on ehkä tyhmin elukka mitä maa päällään kantaa.
Tuo häiriintynyt olento on vieläpä miltei ainoa otus, joka todellakin kiduttaa saalistaan luonnossa ja täysin tarpeettomasti.Tulee kyllä mieleen eräs toinenkin, kaksijalkainen otus, joka ei aina tapa edes syödäkseen.
Ihmiselle kiduttamien ei ole lajityypillistä käyttäytymistä, kissalle se on.
Niin ja tässä tosiaan puhuttiin kiduttamisesta eikä tappamisesta. Ne ovat katsos eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään kissanpas*aa ei tähän taloon muuten tule ja se on yhteinen mielipiteemme.Ei käy kateeksi se ihminen, kenen kanssa olet.
Ai siksikö kun en pidä kissoista? Ei pidä hänkään.
Aika moni ei pidä, koska kissa on typerä eläin ja kissanomistajat ovat vielä pahempia.
Vierailija kirjoitti:
Rakas koirani eli 17- vuotiaaksi. Se oli harvinaisen ihmisrakas koira. Oli ainoastaan yksi ihminen, josta se varoitti. Tämä oli luonani pidempään kylässä. Koirani murahteli välillä matalalla äänellä. Tiesin heti, että jotain oli pielessä. Tämä ihminen uhkasi t a p p a a minut.
Repikää siitä.
Tiedän useammankin täysmulkun väkivaltaisen puolipsykopaatin, jotka pitävät koirista ja koiran tyhmäkkeetkin pitävät heistä. Tiedän lisäksi useammankin koiran, jotka hyökkivät melkein kenen tahansa ihmisen päälle näkemältä. Revi siitä. Helvetin välkkyjä otuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään kissanpas*aa ei tähän taloon muuten tule ja se on yhteinen mielipiteemme.Et edes tiedä, kuinka siisti kissa on. Siistimpi kuin ihminen.
Teidän kanssanne en haluaisi olla missään tekemisissä. Kuvasit jo millaisia olette.
Juu, onhan se tosi siistiä kun mälvää omia ulosteitaan laatikossa minuuttikaupalla ja sitten kävelee keittiönpöydälle tipettulemaan kaikki esineet lattialle.
siistiä ja älykästä.
Vierailija kirjoitti:
Minä pidän eläimistä niin kauan kun ne eivät yritä tap.paa minua, mutta ymmärrän kyllä heitäkin, jotka eivät eläimiä mitenkään idealisoi. Eläimet ovat kuitenkin lopulta eläimiä, tyhmiä ja väkivaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Repikää siitä.Tiedän useammankin täysmulkun väkivaltaisen puolipsykopaatin, jotka pitävät koirista ja koiran tyhmäkkeetkin pitävät heistä. Tiedän lisäksi useammankin koiran, jotka hyökkivät melkein kenen tahansa ihmisen päälle näkemältä. Revi siitä. Helvetin välkkyjä otuksia.
No onhan koirat nyt kissoihin verrattuna melko välkkyjä ja niiden hyötykäytöstä voisi kirjoittaa mekoisen pitkän listan.
Kissan hyödyt on NOLLA, haittaa sitäkin enemmän.
Koira tietää, kissa tietää vaan jos saa siitä palkkion ja sittenkin laiskasti ja hintaa viruttaen. Mutta kissa saa kyllä miehen lähtemään jos päättää.