Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisikohan tällainen mies ihan liikaa vaadittu?

Vierailija
07.02.2019 |

Mulla ikää 37v, ei lapsia enkä erityisemmin haluakaan. Miehen lapset ei periaatteessa haittaisi, kunhan ei tulisi hullua eksää ja huoltajuusriitaa kaupan päälle. Mielellään mies ei sentään yh-iskä vaan viikko-viikko tai joka toinen viikonloppu olisi ok.

Tässä toiveita miehelle, onko liikaa vaadittu? Etenkin miesten kommentit kiinnostaisi! Anteeksi jo etukäteen ei-painotteinen lista!

- lihaksikas, kookas kroppa, harrastaa old school punttitreeniä. Ei tarvisi sinänsä olla mitenkään ”timmi” kunhan olisi lihaksikas.
- ei mielellään tatuointeja tai ei ainakaan isoja sellaisia
- ei mielellään kalju tai kaljuuntuva (en vaan voi sille mitään, että mulle kalju on turn off)
- alkoholinkäyttö korkeintaan kohtuullista
- ei tarvi olla mitenkään erityisen hyvätuloinen tai korkeasti koulutettu, perus työssäkäyvä amistyyppi olisi juuri hyvä
- olisi perinteisen miehekäs, hoitaisi esim auto- ja remonttihommat ja jättäisi ”perinteisemmät” naisten kotityöt mulle.
- Ei hifistelisi erikoisruokien ja viinien kanssa, söisi ihan peruskotiruokaa.
- ei hakisi naisesta ensisijaisesti kaveria, vaan hänellä olisi jo omat kaveripiirit ja omat harrastukset (mukaanlukien se alussa mainittu punttis)
- ei olisi mitenkään erityisen tunteellinen, romanttinen, taiteellinen, henkevästi keskusteleva yms vaan hakisi parisuhteesta etenkin fyysisyyttä
- olisi mutkaton ”hyvä tyyppi”, kohtelisi naista arvostavasti joka näkyisi käytännössä pienin elein, kuten kauppakassien kantamisena.
- olisi luonteeltaan vahva ja itsenäinen, ei epävarma tai miellyttämisenhaluinen. Ei etsisi naisesta henkistä turvaa eikä pitäisi naista äitihahmona.

Mielipiteitä? Onko kohtuuttomat vaatimukset? Tai varmaan on, kun näillä kriteereillä ei ole löytynyt :D

Kommentit (216)

Vierailija
141/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa listoissa ole mitään järkeä! Minäkin olen aina ottanut vaan niitä, joita on sattuma eteen tuonut ja joiden kanssa on katseet kohdanneet oikealla tavalla.

Vierailija
142/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti mitä porukkaa taas. Että kunnostaan huolta pitävä suht keskiverto mies, keskiverron kivoilla luonteenpiirteillä, ilman suurempia henkisiä vajavuuksia, hiukset päässä ja kunnioittava, mutta riippumaton suhde naiseen on mahdoton löytää ja liikaa vaadittu? Ei se kyllä ole, aika minimivaatimuksina pitäisin tuommosta mukavan keskivertoa pakkausta.

Se, että näköjään edelleen ihmiset tyytyy mitä epäsopivimpiin ja epäkunnioittavimpiin suhteisiin, selittää hyvin paljon tälläkin foorumilla vellovaa pahaa mieltä ja katkeruutta.

Kai te ymmärrätte, että maailma on naistenkin osalta auennut ja teilläkin on siihen oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tuosta listasta mieleen lähinnä joku terminaattorityyppinen tunteeton kone, joka ei puhu mutta panee hyvin.

Erityisesti minua ihmetyttää tämä vaatimus: "Ei etsisi naisesta henkistä turvaa". Kyllähän meille jokaiselle tulee joskus elämässä tilanteita joissa sitä henkistä turvaa tarvitsee ja paljon. Ei kenelläkään mene koko aikaa hyvin ja niin että mikään ei kosketa. Kenestä miehen pitää sitä henkistä turvaa hakea, jos ei elämänkumppanistaan, jota ainakin toivoakseni rakastaa enemmän kuin ketään muuta elämässään? Naapurin Reiskasta?

Minusta olisi todella karmeaa jos mieheni hakisi henkistä turvaa jostain muualta kuin minulta. Samoin kuin minä odotan sitä häneltä saavani kun tarvitsen.

En tarkoittanut tällä sitä, etteikö mies voisi kääntyä puoleeni jos hänellä on jotain huolia. Mutta ihan oikeasti, on olemassa paljon sellaisia (sinkku)miehiä (varmaan naisiakin), jotka laittavat kohtuuttomat paineet  omasta onnellisuudestaan ja henkisestään hyvinvoinnistaan naisen tai kumppanin harteille. Tällä vaatimuksella haluaisin lähinnä estää sen ihmistyypin, joka olettaa että "sitten kun mulla on puoliso, olen onnellinen/vakaa/tasapainoinen". Ei noin, vaan lähtökohtaisesti oma henkinen turva ja tyytyväisyys pitää löytää omasta itsestä. Toki olisin valmis tukemaan kumppania tarvittaessa, mutta en siis vastaamaan hänen onnellisuudestaan. En tietenkään myöskään itse vaatisi, että kumppanin velvollisuus ihmisenä on tehdä minut onnelliseksi.

Samoin kommenttini siitä, etten toivo syvällistä keskustelijaa tai erityisen tunteikasta  miestä ymmärrettiin vähän väärin. En missään kohtaa kirjoittanut, etten haluaisi puhua mitään enkä mistään miehen kanssa! En vaan ole sitä ihmistyyppiä, joka tykkää jutella yömyöhään tuntikausia henkeviä enkä jaksaisi istua pitkällä romanttisella kynttiläillallisella puhumassa pehmeitä. Kokeiltu on. Viettäisin laatuaikaa  miehen kanssa vaikka treenaamalla yhdessä tai makuuhuoneessa kokeilemassa erilaisia juttuja.

ap

Vierailija
144/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehellä on pölli huoneen nurkilla ja pelkkä patja alustanaan.

Nostaa pöllin huoneen nurkkaan ja tumppailee nyrkeillä pölliä alakoukuin ja kun haluaa tempoa vähän rajummin ettei iho kärsi pahasti, nostaa patjan seinää vasten. Sitä sitten leipoo hampaat irvessä ettei ole hätääkään.

Kun rauhoittuu niin tempaisee patjan lattialle ja käy siihen lepäämään.

Sellainen sänkinaamainen hurjapää mun mies on. Ei edes osaa puhua paljoakaan.

Vierailija
145/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos taloudessa on kaksi kappaletta Bite Pull terjerejä?

Vierailija
146/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla miehellä on pölli huoneen nurkilla ja pelkkä patja alustanaan.

Nostaa pöllin huoneen nurkkaan ja tumppailee nyrkeillä pölliä alakoukuin ja kun haluaa tempoa vähän rajummin ettei iho kärsi pahasti, nostaa patjan seinää vasten. Sitä sitten leipoo hampaat irvessä ettei ole hätääkään.

Kun rauhoittuu niin tempaisee patjan lattialle ja käy siihen lepäämään.

Sellainen sänkinaamainen hurjapää mun mies on. Ei edes osaa puhua paljoakaan.

Harjotteleeko vaparin olumppialaisiin?

Vierailija
147/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tuosta listasta mieleen lähinnä joku terminaattorityyppinen tunteeton kone, joka ei puhu mutta panee hyvin.

Erityisesti minua ihmetyttää tämä vaatimus: "Ei etsisi naisesta henkistä turvaa". Kyllähän meille jokaiselle tulee joskus elämässä tilanteita joissa sitä henkistä turvaa tarvitsee ja paljon. Ei kenelläkään mene koko aikaa hyvin ja niin että mikään ei kosketa. Kenestä miehen pitää sitä henkistä turvaa hakea, jos ei elämänkumppanistaan, jota ainakin toivoakseni rakastaa enemmän kuin ketään muuta elämässään? Naapurin Reiskasta?

Minusta olisi todella karmeaa jos mieheni hakisi henkistä turvaa jostain muualta kuin minulta. Samoin kuin minä odotan sitä häneltä saavani kun tarvitsen.

Samoin kommenttini siitä, etten toivo syvällistä keskustelijaa tai erityisen tunteikasta  miestä ymmärrettiin vähän väärin. En missään kohtaa kirjoittanut, etten haluaisi puhua mitään enkä mistään miehen kanssa! En vaan ole sitä ihmistyyppiä, joka tykkää jutella yömyöhään tuntikausia henkeviä enkä jaksaisi istua pitkällä romanttisella kynttiläillallisella puhumassa pehmeitä. Kokeiltu on. Viettäisin laatuaikaa  miehen kanssa vaikka treenaamalla yhdessä tai makuuhuoneessa kokeilemassa erilaisia juttuja.

ap

Tuosta lähtökohdasta toivomus amistasoisesta miehestä on ihan järkevä.

Vierailija
148/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään sinkkuuttasi. Kummalliset vaatimukset aikuiselle naiselle.

Vierailija
149/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä toiveita naisille, onko liikaa vaadittu? Etenkin naisten kommentit kiinnostaisi! Anteeksi jo etukäteen ei-painotteinen lista!

- isorintainen, kurvikas kroppa, harrastaa old school telinevoimistelua. Ei tarvisi sinänsä olla mitenkään ”timmi” kunhan olisi isot rinnat.

- ei mielellään raskausarpia tai ei ainakaan isoja sellaisia

- ei mielellään tumma, blondi tai ohuthiuksinen (en vaan voi sille mitään, että mulle nämä ovat turn off)

- mäkättäminen, selittely ja puhuminen korkeintaan kohtuullista

- ei tarvi olla mitenkään erityisen hyvätuloinen tai korkeasti koulutettu, perus työssäkäyvä amistyyppi olisi juuri hyvä

- olisi perinteisen naisekas, hoitaisi esim vessanpytyn pesun ja tiskit ja jättäisi ”perinteisemmät” miehen kotityöt mulle.

- Ei hifistelisi erikoisruokien ja viinien kanssa, söisi ihan läskisoosia ja mämmiä.

- ei hakisi miehestä ensisijaisesti kaveria, vaan hänellä olisi jo omat kaveripiirit ja omat harrastukset (mukaanlukien se alussa mainittu telinevoimistelu)

- ei olisi mitenkään erityisen tunteellinen, romanttinen, taiteellinen, henkevästi keskusteleva yms vaan hakisi parisuhteesta etenkin fyysisyyttä. Älykkyys on ehdoton turn off en vaan voi mitään tälle.

- olisi mutkaton ”hyvä tyyppi”, kohtelisi miestä arvostavasti joka näkyisi käytännössä pienin elein, kuten kauppakassien kantamisena.

- olisi luonteeltaan vahva ja itsenäinen, ei epävarma tai miellyttämisenhaluinen. Ei etsisi miehestä henkistä turvaa eikä pitäisi miestä isähahmona.

Mielipiteitä? Onko kohtuuttomat vaatimukset? Tai varmaan on, kun näillä kriteereillä ei ole löytynyt :D

Vierailija
150/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet syntynyt väärälle vuosisadalle. Näitä miehiä oli tarjolla 50-luvulla. Eivät puhuneet turhia saatikka tunteilleet. Naiselta vaativat naisen käytöstä! Salilla eivät käyneet, mutta metsä/pelto/tehdashommia olivat tehneet sen verran, että olivat fyysisesti kunnossa. Osalla varmasti kasvoi tukka ja tatuointeja oli vain merimiehillä.

Alkoholia saattoivat kyllä käyttää, kun sotavuosien traumat alkoivat ahistamaan liikaa eikä päänsisäisiä painajaisia osattu muilla keinoin purkaa.

Vierailija
151/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies36v kirjoitti:

En ihmettele yhtään sinkkuuttasi. Kummalliset vaatimukset aikuiselle naiselle.

Mikä mielestäsi oli erityisen kummallista? Sekö, että yksinkertaisena/mutkattomana käytännön ihmisenä en nauti pitkistä syvällistä/henkevistä keskusteluista? Vai se, että ihannemieheni on fyysisiltä ominaisuuksiltaan lihaksikas? Ajattelisin nuo "vaatimukset" myös toisinpäin, eli en minäkään ole missään nimessä ihannenainen suurimmalle osalle miehistä. Olisi tosi kurjaa ja tuhoon tuomittua, jos minuun ihastuisi sellainen intellektuelli romantikkomies, joka toivoo pitkiä älyllisiä keskusteluja parisuhteelta. Hyväksyn myös sen, että myös miehillä saa  (tai pitääkin) olla kriteerejä ulkonäölle ja ymmärrän, ettei kaikki miehet varmaankaan kiinnostu minun ulkonäöstäni tai vartalostani. Esim. jos joku himoitsee erityisesti E-kupin tissejä, en ota sitä henkilökohtaisena loukkauksena vaikka minulla on b-kupin varustelu. 

ap

Vierailija
152/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti kyllä oikein pakottaa itsensä lukemaan tuo ensimmäisen kohdan jälkeen eteenpäin.

Jos on nelikymppinen ja oikeasti lihaksikas, niin kyllä se tukka vähintäänkin ohenee tai on jo kalju. Tatuointien todennäköisyyskin on melko korkea noilla spekseillä. Mutta muuten nuo vaatimukset olivat aika linjassa, etenkin jos tuo kauppakassien kantamien riittää naisen huomioimiseksi.

Kuinka se on muka luonnonlaki , että 40v lihaksikas olisi kaljuuntuva?

Vierailija
153/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt pinnallista jos tarvii olla lihaksia. Ei niillä juuri mitään tee.

Voidaan verrata tilanteeseen jossa mies vaatii että naisella pitää olla isot rinnat ja sivuuttaa mukavat naiset sen takia että heillä ei ole valtavan isot rinnat.

aapeella on julmetun painavat kauppakassit. Siksi miehellä pitää olla lihaksia.

Vierailija
154/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut miks ne lihakset pitää hankkia just punttiksella?

Vierailija
155/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää kovaa munaako se ap haluaa?

Vierailija
156/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä..ei mitään lässytystä..romantiikkaa..niskahu orintaa

Kalu pilluun ja se on siinä ap.

Vierailija
157/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä..ei mitään lässytystä..romantiikkaa..niskahu orintaa

Kalu pilluun ja se on siinä ap.

ei olisi mitenkään erityisen tunteellinen, romanttinen, taiteellinen, henkevästi keskusteleva yms vaan hakisi parisuhteesta etenkin fyysisyyttä

Vierailija
158/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiukasti noudattanut omaa nuoruusajan listaani tuskin olisin päätynyt nykyiseen mieheeni. Tämän kanssa kuitenkin yhdessä onnellisena jo 20v, joten heitä lista romukoppaan ja tapaa ihmisiä ennakkoluulottomasti. Fyysinen habitus ei ole se tärkein vaan saatat ihastua vaikka jonkun silmiin tai ääneen tai käytökseen tai huumoriin, jolloin kaikki muu on epärelevanttia.

Vierailija
159/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään oikein usko että ap on nainen, voi kun tuollaisen oikeasti löytäisi. Ei tarvisi niitä tuntikausien tylsiä keskusteluja tunteista plaaah. Ei tarvitsisi lähteä jonnekin perkeleen tylsään kylttyyritapahtumaan, koska jos ei lähde, niin akka kiukuttelee päiväkaudet kuin pieni lapsi.

Vierailija
160/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isoveli sopii sun kriteereihin, mutta on kalju ja onnellisesti naimisissa.