Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisikohan tällainen mies ihan liikaa vaadittu?

Vierailija
07.02.2019 |

Mulla ikää 37v, ei lapsia enkä erityisemmin haluakaan. Miehen lapset ei periaatteessa haittaisi, kunhan ei tulisi hullua eksää ja huoltajuusriitaa kaupan päälle. Mielellään mies ei sentään yh-iskä vaan viikko-viikko tai joka toinen viikonloppu olisi ok.

Tässä toiveita miehelle, onko liikaa vaadittu? Etenkin miesten kommentit kiinnostaisi! Anteeksi jo etukäteen ei-painotteinen lista!

- lihaksikas, kookas kroppa, harrastaa old school punttitreeniä. Ei tarvisi sinänsä olla mitenkään ”timmi” kunhan olisi lihaksikas.
- ei mielellään tatuointeja tai ei ainakaan isoja sellaisia
- ei mielellään kalju tai kaljuuntuva (en vaan voi sille mitään, että mulle kalju on turn off)
- alkoholinkäyttö korkeintaan kohtuullista
- ei tarvi olla mitenkään erityisen hyvätuloinen tai korkeasti koulutettu, perus työssäkäyvä amistyyppi olisi juuri hyvä
- olisi perinteisen miehekäs, hoitaisi esim auto- ja remonttihommat ja jättäisi ”perinteisemmät” naisten kotityöt mulle.
- Ei hifistelisi erikoisruokien ja viinien kanssa, söisi ihan peruskotiruokaa.
- ei hakisi naisesta ensisijaisesti kaveria, vaan hänellä olisi jo omat kaveripiirit ja omat harrastukset (mukaanlukien se alussa mainittu punttis)
- ei olisi mitenkään erityisen tunteellinen, romanttinen, taiteellinen, henkevästi keskusteleva yms vaan hakisi parisuhteesta etenkin fyysisyyttä
- olisi mutkaton ”hyvä tyyppi”, kohtelisi naista arvostavasti joka näkyisi käytännössä pienin elein, kuten kauppakassien kantamisena.
- olisi luonteeltaan vahva ja itsenäinen, ei epävarma tai miellyttämisenhaluinen. Ei etsisi naisesta henkistä turvaa eikä pitäisi naista äitihahmona.

Mielipiteitä? Onko kohtuuttomat vaatimukset? Tai varmaan on, kun näillä kriteereillä ei ole löytynyt :D

Kommentit (216)

Vierailija
181/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi pari pientä lasta niin ei kyllä ap olisi uutena naiskumppaniehdokkaana kovinkaan korkealla: "iskän uusi naisystävä ei paljon puhu, mutta käy meillä öisin ja sit iskä käy tekemässä sille vähän remonttia"

Eli se on vaan sinkut ja juurikin suoraviivaiset motomiehet. 

No kyllä mä puhun ihan normaalisti! :D Ja kavereiden lapset näyttävät pitävän musta, ehkä jopa arvostavat sitä, että puhun heille kuin ”ihmisille”, kuuntelen heidän juttujaan ystävällisesti enkä lässytä. Ne on vaan sellaiset pitkät, puuduttavat syvälliset keskustelut, joita en jaksa. Esim juodaan pullo viiniä ja ”parannetaan maailmaa” jauhamalla jotain muka älyllistä shaibaa kynttilänvalossa istuskellen.

En myöskään jaksa tunteiden analysoimista ja vatvomista. Esim jos tulen töistä ja on ollut rankka päivä, ei mua yhtään auta se, että mies vaatimalla vaatii kertomaan, avautumaan ja jakamaan kokemuksiani ja tunteitani. Päinvastoin tuollainen vatvominen vaan pahentaa oloa. Enemmän auttaa, jos menen tekemään kunnon treenin salille ja sitten joku hyvä sarja netflixistä, perusruokaa ja illalla vähintäänkin ok-tasoista seksiä. Oon oikeasti niin yksinkertainen ihminen (koultuksesta huolimatta), että tuo riittäisi mulle.

Ap

Ei noita asioita voi noin säädellä. Tuolla viestillä kerrot miehelle, että tunteista ei puhuta. Piste. Mies tulee mukaan seksin myötä. Sitä ennen on puuhattava omia juttujaan jotka nekään eivät sinua varsinaisesti kiinnosta. Aika Kaurismäkeläisen karu parisuhdekuva, jos boheemit henkilöt vaan korvataan bodareilla. Vielä sinunlaisiakin naisia näköjään löytyy!

Kaurismäkeiläinen pariskunta korvattu bodareilla :D Hyvä mielikuva. Kyllä pystyn normaaliin vuorovaikutukseen ja pidänkin siitä. Mutta ihan oikeasti, on olemassa sellaisia todella keskustelevia ja pohdiskelevia miehiä ja niitä pitkiä keskusteluja en vaan jaksa. Samoin miehet, jotka rakastaa erilaisia älyllisiä väittelyitä, on mulle täysi turn off.

ap

Ihan oikeesti, kuka mies tuollaisia "älyllisiä keskusteluja" ja "tunteiden älytöntä vatvomista" oikeasti vaatii naiseltaan. Mistä kummasta sulle on tuollainen pelkotila tullut. Paljon todennäköisempää on että se amisbodarisi taantuu lapsimaiseksi ruikuttajaksi, joka alaa valittaa sulle, että naapurin mopo on isompi kuin hänen.

Vierailija
182/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex eli lasten isä sopii sun kuvaukseen joka kohdalta paitsi ei ehkä ole kovin huomioiva naista kohtaan. Tai mistä mä tiiän vaikka nykyään oliskin, eipä hän nyt mua viimeisinä avioliiton kituuttamisvuosina olisi huomioinut kohteliaasti muutenkaan.

On just sellainen fyysinen tyyppi, ei sen kans kauheesti tunneasioita mietiskelty. Våhän töksö on, tunneälyssä parantamista ja omien sanojenkin mukaan jotenkin tunnemaailmalta kylmähkö. Mutta seksissä hyvä ja komea on. Käy salilla ja on lihaksikas. Itseäni kyllä hyytää nykyisin olla samassa tilassa liian kauan mutta johtunee meidän historiasta.

Lapset hällä joka toinen vk.loppu, välillä useammin. Pitäiskö järkätä treffit? Jos otat sen, mun toive sulle on, että tykkäät mun lapsista ja kohtelet niitä hyvin. Ja anna isän olla lasten kans rauhassakin. Lapsetonta aikaa sillä kyllä on sulle. Se on ex-ukon huono puoli että nopeesti esittelee morsmaikut lapsille. Ja on työnarkomaani. Vastalahjaksi saat "nyxän exän" joka vaan tipauttaa lapset ovelle eikä puutu teidän elämään. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeesti, kuka mies tuollaisia "älyllisiä keskusteluja" ja "tunteiden älytöntä vatvomista" oikeasti vaatii naiseltaan. Mistä kummasta sulle on tuollainen pelkotila tullut. Paljon todennäköisempää on että se amisbodarisi taantuu lapsimaiseksi ruikuttajaksi, joka alaa valittaa sulle, että naapurin mopo on isompi kuin hänen.

Helsingissä ainakin yliopistokoulutetut, varsinkin humanistit, alle 40-v miehet on tuollaisia monesti. Koulutus on heidät tuohon vatmomiseen valmistanut, testosteronitasot ovat alhaiset, ei ole sekasukupuoliporukoissa vietetyn ajan vuoksi sosiaalistunut miehekkääseen suoraviivaisuuteen jne.

T:toinen

Vierailija
184/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kuulostat juntilta.

Vierailija
185/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex eli lasten isä sopii sun kuvaukseen joka kohdalta paitsi ei ehkä ole kovin huomioiva naista kohtaan. Tai mistä mä tiiän vaikka nykyään oliskin, eipä hän nyt mua viimeisinä avioliiton kituuttamisvuosina olisi huomioinut kohteliaasti muutenkaan.

On just sellainen fyysinen tyyppi, ei sen kans kauheesti tunneasioita mietiskelty. Våhän töksö on, tunneälyssä parantamista ja omien sanojenkin mukaan jotenkin tunnemaailmalta kylmähkö. Mutta seksissä hyvä ja komea on. Käy salilla ja on lihaksikas. Itseäni kyllä hyytää nykyisin olla samassa tilassa liian kauan mutta johtunee meidän historiasta.

Lapset hällä joka toinen vk.loppu, välillä useammin. Pitäiskö järkätä treffit? Jos otat sen, mun toive sulle on, että tykkäät mun lapsista ja kohtelet niitä hyvin. Ja anna isän olla lasten kans rauhassakin. Lapsetonta aikaa sillä kyllä on sulle. Se on ex-ukon huono puoli että nopeesti esittelee morsmaikut lapsille. Ja on työnarkomaani. Vastalahjaksi saat "nyxän exän" joka vaan tipauttaa lapset ovelle eikä puutu teidän elämään. 😊

Mikä vei eroon?

Vierailija
186/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi pari pientä lasta niin ei kyllä ap olisi uutena naiskumppaniehdokkaana kovinkaan korkealla: "iskän uusi naisystävä ei paljon puhu, mutta käy meillä öisin ja sit iskä käy tekemässä sille vähän remonttia"

Eli se on vaan sinkut ja juurikin suoraviivaiset motomiehet. 

No kyllä mä puhun ihan normaalisti! :D Ja kavereiden lapset näyttävät pitävän musta, ehkä jopa arvostavat sitä, että puhun heille kuin ”ihmisille”, kuuntelen heidän juttujaan ystävällisesti enkä lässytä. Ne on vaan sellaiset pitkät, puuduttavat syvälliset keskustelut, joita en jaksa. Esim juodaan pullo viiniä ja ”parannetaan maailmaa” jauhamalla jotain muka älyllistä shaibaa kynttilänvalossa istuskellen.

En myöskään jaksa tunteiden analysoimista ja vatvomista. Esim jos tulen töistä ja on ollut rankka päivä, ei mua yhtään auta se, että mies vaatimalla vaatii kertomaan, avautumaan ja jakamaan kokemuksiani ja tunteitani. Päinvastoin tuollainen vatvominen vaan pahentaa oloa. Enemmän auttaa, jos menen tekemään kunnon treenin salille ja sitten joku hyvä sarja netflixistä, perusruokaa ja illalla vähintäänkin ok-tasoista seksiä. Oon oikeasti niin yksinkertainen ihminen (koultuksesta huolimatta), että tuo riittäisi mulle.

Ap

Ei noita asioita voi noin säädellä. Tuolla viestillä kerrot miehelle, että tunteista ei puhuta. Piste. Mies tulee mukaan seksin myötä. Sitä ennen on puuhattava omia juttujaan jotka nekään eivät sinua varsinaisesti kiinnosta. Aika Kaurismäkeläisen karu parisuhdekuva, jos boheemit henkilöt vaan korvataan bodareilla. Vielä sinunlaisiakin naisia näköjään löytyy!

Kaurismäkeiläinen pariskunta korvattu bodareilla :D Hyvä mielikuva. Kyllä pystyn normaaliin vuorovaikutukseen ja pidänkin siitä. Mutta ihan oikeasti, on olemassa sellaisia todella keskustelevia ja pohdiskelevia miehiä ja niitä pitkiä keskusteluja en vaan jaksa. Samoin miehet, jotka rakastaa erilaisia älyllisiä väittelyitä, on mulle täysi turn off.

ap

En tietenkään usko, että kaikki miehet tai edes suurin osa on tuollaisia keskustelevia tunteilijoita. Mutta melkein kaikki  mun eksät ja tapailumiehet ovat olleet. Ehkä vaan vedän puoleeni sellaisia miehiä? Samoin lapsimaista ruikutusta on löytynyt noista em. eksistä. Toisaalta jos amismies ruikuttaisi niinkin pienestä asiasta, kuin naapurin isommasta moposta, niin se ainakin tässä tilanteessa musta tuntuisi vaan aika hauskalta. Jatkuva ruikutus olisi sen sijaan eri asia, sitä en jaksa.

ap

ap

Vierailija
187/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta kuulostat juntilta.

Paljolti olenkin, ja usein työn puolesta koen kovin raskaaksi esim. työmatkoilla ja edustustilanteissa esittää hienompaa mitä olen.

ap

Vierailija
188/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä ainakin yliopistokoulutetut, varsinkin humanistit, alle 40-v miehet on tuollaisia monesti. Koulutus on heidät tuohon vatmomiseen valmistanut, testosteronitasot ovat alhaiset, ei ole sekasukupuoliporukoissa vietetyn ajan vuoksi sosiaalistunut miehekkääseen suoraviivaisuuteen jne.

Ei kai nyt sentään väkisin, kun näkee ettei toista kiinnosta pätkääkään. Siellä on muuten amismiehissäkin jengiä, jolla leikkaa tosi hyvin, mutta se että jonkun bodarimarilynin kanssa alkais edes yrittää vääntää jotain älyllistä vaatii aika ääliön. 

Vierailija
189/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat mukavalta tyypiltä ja samaten sun eksäkin mun kriteerit täyttävältä, ainakin melkein. Olen itse tunneilmaisultani töksähtävä ja siinä mielessä tunnekylmä mies olisi hyvä valinta, koska herkempiä miehiä voin tahtomattani loukata.

ap

Vierailija
190/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihe pituuteen kyllä tökkää minulla 17cm ja sekin nyky naisille liian pieni.

Jaa mulla on sentin pidempi ja ei ole kukaan nainen koskaan sanonut liian pieneksi, päin vastoin muutama todennut että älä survo niin syvälle, varsinkin takaapäin vetäessä. Ehkä se sentti sittenkin merkkaa jotain haha :O

Vierailija
191/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vei eroon?

Pitkä vuosien prosessi jossa erilaiset elämänarvot ja erilaisuus tuli kunnolla esille. Mä koin et ex jatkoi edelleen samaan malliin elämistä salitreeneineen ja päinvastoin lisäsi työntekoa kun lapsia tuli. Ei osallistunut kotihommiin mut raksa/autohommat sujuu. Ap:llehan sopi sellainen. Ei ymmärtänyt myöskään kun en halunnut seksiä kun olin tillintallin refluksivauvan ja taaperon kanssa. Koin että tuo ihminen ei mun tukena ole eikä tule olemaan. Laihanakin olisi pitänyt pysyä ja treenata jaksaa pikkulasten kanssa.

Varmaan hyvä kumppani jos ei ole yhteisiä lapsia ja saa jatkaa tyylillään elämistä. Menihän se meilläkin monta vuotta sillä lailla ennen lapsia.

Vierailija
192/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo funtsinut ammatinvaihtoa, johonkin käytännöllisempään. Toi sun nykyinen duuni pakottaa sut rooliin, jolla imuroit ympärilles aivan vääränlaiset miehet. 

Vierailija
193/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kovat vaatimukset. Kuvailemasi tyypit ovat poikkeuksetta myös kaljuja, täyteen tatuoituja, imevät kaljaa kuin sienet ja käsitys naisten kunnioittamisesta on myös ehkä hieman poikkeava. 

Vierailija
194/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt sentään väkisin, kun näkee ettei toista kiinnosta pätkääkään. Siellä on muuten amismiehissäkin jengiä, jolla leikkaa tosi hyvin, mutta se että jonkun bodarimarilynin kanssa alkais edes yrittää vääntää jotain älyllistä vaatii aika ääliön. 

Vaatteet päällä olen itseasiassa aika kiltin ja naisellisen näköinen, en käytä tyrkkyvaatteita enkä överiä meikkiä, ainoastaan bikineissä tai urheiluvaatteissa minusta näkyy enempi se "bodarimarilyn".  Lisäksi kun miehet laskee kiltin ja viattoman ulkonäköni päälle koulutukseni, niin pitävät mua paljon fiksumpana tapauksena mitä olenkaan.

ap

Vierailija
195/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat mukavalta tyypiltä ja samaten sun eksäkin mun kriteerit täyttävältä, ainakin melkein. Olen itse tunneilmaisultani töksähtävä ja siinä mielessä tunnekylmä mies olisi hyvä valinta, koska herkempiä miehiä voin tahtomattani loukata.

ap

Mistä päin Suomea olet? En oo ihan varma onko tämä mun ex tällä hetkellä vapaa mutta luulisin että on.

Vierailija
196/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko mies?

En. Miksi ihmeessä niin luulet? Olen vieläpä aika naisellinen nainen.

Ap

Leopardikuvioiset vaatteet, irtoripset ja kynnet, liikaa rusketusta, meikkiä ja pullollinen hajuvettä?

Vierailija
197/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vei eroon?

Pitkä vuosien prosessi jossa erilaiset elämänarvot ja erilaisuus tuli kunnolla esille. Mä koin et ex jatkoi edelleen samaan malliin elämistä salitreeneineen ja päinvastoin lisäsi työntekoa kun lapsia tuli. Ei osallistunut kotihommiin mut raksa/autohommat sujuu. Ap:llehan sopi sellainen. Ei ymmärtänyt myöskään kun en halunnut seksiä kun olin tillintallin refluksivauvan ja taaperon kanssa. Koin että tuo ihminen ei mun tukena ole eikä tule olemaan. Laihanakin olisi pitänyt pysyä ja treenata jaksaa pikkulasten kanssa.

Varmaan hyvä kumppani jos ei ole yhteisiä lapsia ja saa jatkaa tyylillään elämistä. Menihän se meilläkin monta vuotta sillä lailla ennen lapsia.

Onpa ikävästi toiminut tuo sinun ex mies, etenkin kun kuitenkin kyse myös hänen lapsistaan ja jätti sinut ilman tukea :(  Toisaalta olen itsekin ollut aika inhottava ihminen joissain suhteissani joten ei ole varaa arvostella.

ap

Vierailija
198/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet päällä olen itseasiassa aika kiltin ja naisellisen näköinen, en käytä tyrkkyvaatteita enkä överiä meikkiä, ainoastaan bikineissä tai urheiluvaatteissa minusta näkyy enempi se "bodarimarilyn".  Lisäksi kun miehet laskee kiltin ja viattoman ulkonäköni päälle koulutukseni, niin pitävät mua paljon fiksumpana tapauksena mitä olenkaan.

ap

Ettei vaan ole niin, että tämä "älyllisyys ja tunteilu" on oikeasti näille miehille jonkinlainen turhautumisreaktio sille etteivät ole sinua pystyneet valloittamaan. Joku yksioikoisempi olisi alkanut heittelemään tavaroita. Voiko kysyä, oletko koskaan ollut oikein tulenpalavasti rakastunut?

Vierailija
199/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko mies?

En. Miksi ihmeessä niin luulet? Olen vieläpä aika naisellinen nainen.

Ap

Leopardikuvioiset vaatteet, irtoripset ja kynnet, liikaa rusketusta, meikkiä ja pullollinen hajuvettä?

Tää oli hyvä.

En ymmärrä eläinkuoseja, en ole koskaan omistanut mitään eläinkuosia. En ole koskaan kokeillut irtokynsiä/ripsiä/feikkirusketusta, ajatuskin niistä tuntuu inhottavalta. Meikkaan hyvin keyvesti (meikkivoide, kevyt poskipuna, ohut rajaus, ripsiväri, kevyt kulmaväri, väritön huulikiilto). Laadukasta kevyttä hajuvettä tosi vähän. Vaatteet esim. lyhyehkö kapea hame ja paitapusero, ei juurikaan koruja. Matalahkot (noin 7cm) korkokengät. Kotona vaatteina urheilutrikoot ja toppi, tai jos on tarpeeksi lämmin niin alushousut ja toppi.

ap

Vierailija
200/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap sitten itse sairastuu tai rupsahtaa liikaa niin bodari-pena vaihtaa heti sut nuorempaan ja parempaan malliin, no hard feelings!