Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisikohan tällainen mies ihan liikaa vaadittu?

Vierailija
07.02.2019 |

Mulla ikää 37v, ei lapsia enkä erityisemmin haluakaan. Miehen lapset ei periaatteessa haittaisi, kunhan ei tulisi hullua eksää ja huoltajuusriitaa kaupan päälle. Mielellään mies ei sentään yh-iskä vaan viikko-viikko tai joka toinen viikonloppu olisi ok.

Tässä toiveita miehelle, onko liikaa vaadittu? Etenkin miesten kommentit kiinnostaisi! Anteeksi jo etukäteen ei-painotteinen lista!

- lihaksikas, kookas kroppa, harrastaa old school punttitreeniä. Ei tarvisi sinänsä olla mitenkään ”timmi” kunhan olisi lihaksikas.
- ei mielellään tatuointeja tai ei ainakaan isoja sellaisia
- ei mielellään kalju tai kaljuuntuva (en vaan voi sille mitään, että mulle kalju on turn off)
- alkoholinkäyttö korkeintaan kohtuullista
- ei tarvi olla mitenkään erityisen hyvätuloinen tai korkeasti koulutettu, perus työssäkäyvä amistyyppi olisi juuri hyvä
- olisi perinteisen miehekäs, hoitaisi esim auto- ja remonttihommat ja jättäisi ”perinteisemmät” naisten kotityöt mulle.
- Ei hifistelisi erikoisruokien ja viinien kanssa, söisi ihan peruskotiruokaa.
- ei hakisi naisesta ensisijaisesti kaveria, vaan hänellä olisi jo omat kaveripiirit ja omat harrastukset (mukaanlukien se alussa mainittu punttis)
- ei olisi mitenkään erityisen tunteellinen, romanttinen, taiteellinen, henkevästi keskusteleva yms vaan hakisi parisuhteesta etenkin fyysisyyttä
- olisi mutkaton ”hyvä tyyppi”, kohtelisi naista arvostavasti joka näkyisi käytännössä pienin elein, kuten kauppakassien kantamisena.
- olisi luonteeltaan vahva ja itsenäinen, ei epävarma tai miellyttämisenhaluinen. Ei etsisi naisesta henkistä turvaa eikä pitäisi naista äitihahmona.

Mielipiteitä? Onko kohtuuttomat vaatimukset? Tai varmaan on, kun näillä kriteereillä ei ole löytynyt :D

Kommentit (216)

Vierailija
161/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään oikein usko että ap on nainen, voi kun tuollaisen oikeasti löytäisi. Ei tarvisi niitä tuntikausien tylsiä keskusteluja tunteista plaaah. Ei tarvitsisi lähteä jonnekin perkeleen tylsään kylttyyritapahtumaan, koska jos ei lähde, niin akka kiukuttelee päiväkaudet kuin pieni lapsi.

Kyllä olen nainen, vaikka myönnän, ettei suurin osa naisista ole kanssani samoilla linjoilla tästä keskustelukulttuurista. Joillekin kommentoijille selvästi käytännöllisyys ja mutkattomuus tarkoittaa ilmeisesti yhtä kuin välinpitämättömyyttä ja tunnekylmyyttä, vaikka mulle ei siitä ole kyse. 

En ikinä pakottaisi miestä johonkin hänen mielestä typerään kulttuuritapahtumaan. Toisaalta en kyllä arvostaisikaan miestä, joka naisen käskyttämänä lähtisi hampaita kiristellen johonkin mihin ei itse yhtään haluaisi lähteä. Kyllä sen verran pitäisi miehellä olla pokkaa sanoa, jos kulttuurit yms. menot ei kiinnosta. Toisaalta en itsekään lähtisi miehen seuraksi vaikka jonnekin minulle tylsään moottoripyörä yms. rompetori-tapahtumiin pitkästymään. Siksi olisi hyvä, että miehellä olisi niitä omanhenkisiä kavereita joiden kanssa voisi harrastaa niitä asioita, joista hän on kiinnostunut eikä olettaisi minun lähtevän seuraneidiksi.

ap

Vierailija
162/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 -v. kohta..mietin myös että haluan aikuisen miehen, jolla ei ole herkkää puolta ja ei etsi "äitihahmoa" todellakaan, kunnes tapasin töissä kiinnostavan miehen 36 v. Tatuoitu, pitkä, käy kuntosalilla, parrakas mutta äärettömän herkkä ja ajattelevainen..kiinnostunut mitä yhteiskunnassa tapahtuu ja mitä tunnen milloinkin. Sanoo maailman kauneimmaksi naiseksi ja on huomioiva rakastaja, tekisi mitä vain jos vaan pyytäisin. Kannattaa höllätä niitä "omia ehtoja", minä tapasin tämän ihmisen kun vähiten odotin mitään..ja ilman jotain valmiita kriteereitä. Mies on tunteellinen, mutta todellakin samalla miehekäs..kiltti mutta ei tohveli ollenkaan. Ei se ole aina "joko/tai". Hän  haluaa joskus omia lapsia, kuten minä..ajattelin vielä vuosi takaisin että en minä ketään löydä tai kohtaa..muutaman epäonnistuneen suhteen jälkeen..ei siihen tarvitse kun löytää se yksi helmi kaikkien joukosta. Ja voihan mies olla tunteellinen, ilman että hän etsii sinusta äitihahmoa..tämäkin mies on äidin kasvattama ja todellakin herrasmies ja huomaavainen naisia kohtaan. Ei se tarkoita että mies olisi nyysy tai epämiehekäs..päinvastoin tunteellinen voi ajatella miten sinä voit ja huomioida sängyssä loputtomasti ja kuunnella toiveitasi..kyllä tästäkin helmestä sitä särmää löytyy. Nykyaikana mieskin voi näyttää tunteensa minusta avoimesti. Ennakkoluulottomasti eteenpäin! Nyt kun kirjotan..tajuan vaan yhä enemmän millaisen helmen olen tainnut löytää..olen itse vielä vaan  hieman varuillani, mitä tästä seuraa..koska ollut kauan itsenäinen, lisäksi kohdannut muutaman peluriääliön tässä matkan varrella ja haluan tutustua tässä pikku hiljaa tuohon helmeen. Onneksi tämä mukava mies on samalla aaltopituudella..monessa asiassa. Tsemppiä ja tapaile erilaisia ihmisiä..joskus se sieltä kolahtaa..ihan koska vähiten odotat ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi pari pientä lasta niin ei kyllä ap olisi uutena naiskumppaniehdokkaana kovinkaan korkealla: "iskän uusi naisystävä ei paljon puhu, mutta käy meillä öisin ja sit iskä käy tekemässä sille vähän remonttia"

Eli se on vaan sinkut ja juurikin suoraviivaiset motomiehet. 

Vierailija
164/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko ap valmis jättämään ne inhoamasi piirit ja muuttaisit tällaisen kaverin maailmaan täysillä?

Vierailija
165/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira.

Vierailija
166/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli amisjunttien alfamies. No tuollaselle on kysyntää amismuidujen parissa, joten joudut kilpailemaan. Ehkei sulla ole tarpeeksi tarjottavaa varsinkin kun oot 37v

Voi hyvinkin olla, että en ole pärjännyt tässä kilpailussa kun olen jo kohta 40v. Lisäksi olen itse akateemisesti koulutettu ja asiantuntijatyössä. Pukeudun myös varmaan konservatiivisemmin ja naisellisemmin mitä stereotyyppiset ”amisnaiset”, eikä mulla ole överiä meikkiä ripsipidennyksineen, feikkirusketusta eikä tatuointeja.

Ap

Etsitkö lemmikkieläintä vai miksi ihan tieten tahtoen haluaisit tuollaisen miehen?

Ja ei, ei ole liian kovat vaatimukset, päin vastoin. Jotenkin luulisi, että enemmistö miehistä on parempia.

Vierailija
167/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Suomessa paljonkin naisia, joille tunteiden ilmaisu tuntuu tuskalta vaikka sen pitäisi olla helpotus. Naisena tunnen heitä useita. Usein on juurikin kyse vähän introverteistä asiantuntijoista, laskentaihmisistä jne.  

Onko tältä pohjalta oikea ratkaisu yrittää rakentaa lähinnä fyysisyyteen pohjautuvaa suhdetta? Tämä johtaa helposti varsinaisten ongelmien pakoiluksi ja tuottaa lisää hankaluuksia. Eikö ole jo opittu, että kun asioista vaietaan tai odotetaan niiden selviävän kuin itsestään, se vie takaisin jonnekin 60-luvulle, jossa naisen rooli oli kärsiä. Omassa suhteessani en edes haluaisi kuvitella sellaisen takapakin vaikutusta. N48

Vierailija
168/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi pari pientä lasta niin ei kyllä ap olisi uutena naiskumppaniehdokkaana kovinkaan korkealla: "iskän uusi naisystävä ei paljon puhu, mutta käy meillä öisin ja sit iskä käy tekemässä sille vähän remonttia"

No kyllä mä puhun ihan normaalisti! :D Ja kavereiden lapset näyttävät pitävän musta, ehkä jopa arvostavat sitä, että puhun heille kuin ”ihmisille”, kuuntelen heidän juttujaan ystävällisesti enkä lässytä. Ne on vaan sellaiset pitkät, puuduttavat syvälliset keskustelut, joita en jaksa. Esim juodaan pullo viiniä ja ”parannetaan maailmaa” jauhamalla jotain muka älyllistä shaibaa kynttilänvalossa istuskellen.

En myöskään jaksa tunteiden analysoimista ja vatvomista. Esim jos tulen töistä ja on ollut rankka päivä, ei mua yhtään auta se, että mies vaatimalla vaatii kertomaan, avautumaan ja jakamaan kokemuksiani ja tunteitani. Päinvastoin tuollainen vatvominen vaan pahentaa oloa. Enemmän auttaa, jos menen tekemään kunnon treenin salille ja sitten joku hyvä sarja netflixistä, perusruokaa ja illalla vähintäänkin ok-tasoista seksiä. Oon oikeasti niin yksinkertainen ihminen (koultuksesta huolimatta), että tuo riittäisi mulle.

Ap

Vierailija
169/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 37v, ei lapsia enkä erityisemmin haluakaan. Miehen lapset ei periaatteessa haittaisi, kunhan ei tulisi hullua eksää ja huoltajuusriitaa kaupan päälle. Mielellään mies ei sentään yh-iskä vaan viikko-viikko tai joka toinen viikonloppu olisi ok.

Tässä toiveita miehelle, onko liikaa vaadittu? Etenkin miesten kommentit kiinnostaisi! Anteeksi jo etukäteen ei-painotteinen lista!

- lihaksikas, kookas kroppa, harrastaa old school punttitreeniä. Ei tarvisi sinänsä olla mitenkään ”timmi” kunhan olisi lihaksikas.

- ei mielellään kalju tai kaljuuntuva (en vaan voi sille mitään, että mulle kalju on turn off)

- ei tarvi olla mitenkään erityisen hyvätuloinen tai korkeasti koulutettu, perus työssäkäyvä amistyyppi olisi juuri hyvä

- olisi perinteisen miehekäs, hoitaisi esim auto- ja remonttihommat ja jättäisi ”perinteisemmät” naisten kotityöt mulle.

- ei hakisi naisesta ensisijaisesti kaveria, vaan hänellä olisi jo omat kaveripiirit ja omat harrastukset (mukaanlukien se alussa mainittu punttis)

- ei olisi mitenkään erityisen tunteellinen, romanttinen, taiteellinen, henkevästi keskusteleva yms vaan hakisi parisuhteesta etenkin fyysisyyttä

- olisi mutkaton ”hyvä tyyppi”, kohtelisi naista arvostavasti joka näkyisi käytännössä pienin elein, kuten kauppakassien kantamisena.

- olisi luonteeltaan vahva ja itsenäinen, ei epävarma tai miellyttämisenhaluinen. Ei etsisi naisesta henkistä turvaa eikä pitäisi naista äitihahmona.

Mielipiteitä? Onko kohtuuttomat vaatimukset? Tai varmaan on, kun näillä kriteereillä ei ole löytynyt :D

Minä täyttäisin sinun ehdot. Minulla vain pieni penis työasennossa 10cm muuten komea mies olen.

Vierailija
170/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä täyttäisin sinun ehdot. Minulla vain pieni penis työasennossa 10cm muuten komea mies olen.

Siihe pituuteen kyllä tökkää minulla 17cm ja sekin nyky naisille liian pieni.

Vierailija
171/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli amisjunttien alfamies. No tuollaselle on kysyntää amismuidujen parissa, joten joudut kilpailemaan. Ehkei sulla ole tarpeeksi tarjottavaa varsinkin kun oot 37v

Voi hyvinkin olla, että en ole pärjännyt tässä kilpailussa kun olen jo kohta 40v. Lisäksi olen itse akateemisesti koulutettu ja asiantuntijatyössä. Pukeudun myös varmaan konservatiivisemmin ja naisellisemmin mitä stereotyyppiset ”amisnaiset”, eikä mulla ole överiä meikkiä ripsipidennyksineen, feikkirusketusta eikä tatuointeja.

Ap

Etsitkö lemmikkieläintä vai miksi ihan tieten tahtoen haluaisit tuollaisen miehen?

Ja ei, ei ole liian kovat vaatimukset, päin vastoin. Jotenkin luulisi, että enemmistö miehistä on parempia.

En etsi lemmikkieläintä, enkä erityisemmin edes pidä lemmikkieläimistä. Ne tuntuvat vierailta ja arvaamattomilta, vähän pelottaviltakin jopa. Miesvaatimukseni perustuu aika pitkälle samanlaisiin ominaisuuksiin mitä itsellänikin on. Myönnän, että monille miehille olisin oikeasti ihan naisystävä helvetistä, sillä en ole mikään romantikko söpöstelijä. Esimerksi tykkään mieluummin jos mies puristaa pepusta kuin vaikka pusuttelisi "söpösti" ja kuiskuttelisi jotain romanttista höttöä.

Kun kerroin etsiväni mutkatonta ja hyvää tyyppiä, niin sellainen rento ja yksinkertainen tapaus olen itsekin. En nalkuta enkä mökötä, annan miehelle tilaa tehdä omia juttujaan. Mies, joka etsii naisesta kaveria metsäretkille tai mökkeilemään, ei viihtyisi kanssani. Itse taas en voisi olla suhteessa miehen kanssa, jolle seksi ei olisi kovin tärkeää ja joka mieluummin pusuttelisi, halailisi ja "söpöstelisi". Näitäkin miehiä nimittäin on.

ap

Vierailija
172/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, toiveesi kuulostaa juuri tavalliselta, normaalilta suomalaiselta mieheltä. Ainoat merkittävästi rajaavat tekijät ovat ei-kaljuus (ok, jos ei iske kalju niin ei iske) ja duunarius.

Jos haluat laajentaa mahdollisuuksiasi löytää tuonhenkinen mies, kannattaa pohtia, onko todella tarpeen että mies töihin lähtiessään menee tekemään juuri duunarijuttuja. Eikö se saisi mennä toimistoonkin? Esim. dippainsseistä löytyy kuvauksesi muut avainkohdat täyttäviä heppuja: käy salilla pari kertaa viikossa, näkee kavereita, toivoo että kotona olisi ihana nainen jonka kanssa voi rakastella ja katsoa telkkaria jne.

Vierailija
173/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet aika ennakkoluuloinen, jos tuo on sinun käsityksesi ammattikoulun käyneestä naisesta. Olet akateeminen ja silti noin kapeakatseinen?

Vierailija
174/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä puhun ihan normaalisti! :D Ja kavereiden lapset näyttävät pitävän musta, ehkä jopa arvostavat sitä, että puhun heille kuin ”ihmisille”, kuuntelen heidän juttujaan ystävällisesti enkä lässytä. Ne on vaan sellaiset pitkät, puuduttavat syvälliset keskustelut, joita en jaksa. Esim juodaan pullo viiniä ja ”parannetaan maailmaa” jauhamalla jotain muka älyllistä shaibaa kynttilänvalossa istuskellen.

En myöskään jaksa tunteiden analysoimista ja vatvomista. Esim jos tulen töistä ja on ollut rankka päivä, ei mua yhtään auta se, että mies vaatimalla vaatii kertomaan, avautumaan ja jakamaan kokemuksiani ja tunteitani. Päinvastoin tuollainen vatvominen vaan pahentaa oloa. Enemmän auttaa, jos menen tekemään kunnon treenin salille ja sitten joku hyvä sarja netflixistä, perusruokaa ja illalla vähintäänkin ok-tasoista seksiä. Oon oikeasti niin yksinkertainen ihminen (koultuksesta huolimatta), että tuo riittäisi mulle.

Ap

Ei noita asioita voi noin säädellä. Tuolla viestillä kerrot miehelle, että tunteista ei puhuta. Piste. Mies tulee mukaan seksin myötä. Sitä ennen on puuhattava omia juttujaan jotka nekään eivät sinua varsinaisesti kiinnosta. Aika Kaurismäkeläisen karu parisuhdekuva, jos boheemit henkilöt vaan korvataan bodareilla. Vielä sinunlaisiakin naisia näköjään löytyy!

Vierailija
175/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihe pituuteen kyllä tökkää minulla 17cm ja sekin nyky naisille liian pieni.

Jaa, eipä ole kukaan vielä valittanut vaikkei mikään mahtimela olekkaan. Taitaa olla käyttäjässä vika.

M36

Vierailija
176/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse taas en voisi olla suhteessa miehen kanssa, jolle seksi ei olisi kovin tärkeää ja joka mieluummin pusuttelisi, halailisi ja "söpöstelisi". Näitäkin miehiä nimittäin on.

ap

All right, taidat tykätäkin aika rajusta seksistä, ei mitään halittelua vaan kunnon nosto seinälle ja siitä sitten pöydälle. Nami!

Vierailija
177/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako ap:lle esim.tämmöinen kroppa? https://aijaa.com/fArpGi

Vierailija
178/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei noita asioita voi noin säädellä. Tuolla viestillä kerrot miehelle, että tunteista ei puhuta. Piste. Mies tulee mukaan seksin myötä. Sitä ennen on puuhattava omia juttujaan jotka nekään eivät sinua varsinaisesti kiinnosta. Aika Kaurismäkeläisen karu parisuhdekuva, jos boheemit henkilöt vaan korvataan bodareilla. Vielä sinunlaisiakin naisia näköjään löytyy!

Kaurismäkeiläinen pariskunta korvattu bodareilla :D Hyvä mielikuva. Kyllä pystyn normaaliin vuorovaikutukseen ja pidänkin siitä. Mutta ihan oikeasti, on olemassa sellaisia todella keskustelevia ja pohdiskelevia miehiä ja niitä pitkiä keskusteluja en vaan jaksa. Samoin miehet, jotka rakastaa erilaisia älyllisiä väittelyitä, on mulle täysi turn off.

ap

Vierailija
179/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet aika ennakkoluuloinen, jos tuo on sinun käsityksesi ammattikoulun käyneestä naisesta. Olet akateeminen ja silti noin kapeakatseinen?

Ei koulutus takaa syvällisyyttä, sivistyneisyyttä tai avarakatseisuutta. En koe, että mulla on erityisen paljon mitään em. ominaisuuksista.

ap

Vierailija
180/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse taas en voisi olla suhteessa miehen kanssa, jolle seksi ei olisi kovin tärkeää ja joka mieluummin pusuttelisi, halailisi ja "söpöstelisi". Näitäkin miehiä nimittäin on.

ap

All right, taidat tykätäkin aika rajusta seksistä, ei mitään halittelua vaan kunnon nosto seinälle ja siitä sitten pöydälle. Nami!

Kyllä. Luulin tosin, että tämä oli jo rivien välistä tullut selväksi ihan ekassa viestissäni.

ap