Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä nakurannoilta?

Vierailija
27.05.2022 |

Saako seksiä nakurannoilta?

Kommentit (217)

Vierailija
1/217 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme naineet vaimon kanssa nakurannalla ja tutun parin kanssa nakuiltu ja vaihdettu vaimoja.

Vierailija
2/217 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oma haaveeni... Että menisin nakurannalle ja päätyisin seksiin tuntemattoman kanssa, tai että huomaisin jonkun katselevan minua ja masturboi. 

Olen todella epävarma ulkonäöstäni, joten tuntuisi uskomattomalta että joku voisi haluta minua ihan puhtaasti ulkonäköni takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/217 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa yyteriin kesällä ;) Voin tulla puskarunkkailemaan, miksei lähietäisyydellekin. M38

Vierailija
4/217 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa yyteriin kesällä ;) Voin tulla puskarunkkailemaan, miksei lähietäisyydellekin. M38

Kiitos kutsusta ;)

Vierailija
5/217 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kutsusta ;)

t: Jorma 68v.

Vierailija
6/217 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen saanut useasti pillua nakurannalla. Se auttaa kun siell ollaan valmiisti alasti.

M25

Vierailija
7/217 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Yyterissä on nakuranta? Sinnehän täytyy suunnata kesällä...!

Vierailija
8/217 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat melko pitkään kun mies sinne saapuu kyttäämään mikäli tulet yksin

Vierailija
9/217 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää. Ainakaan virallista.

Vierailija
10/217 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse olen saanut useasti pillua nakurannalla. Se auttaa kun siell ollaan valmiisti alasti.

M25

Mistä rannoilta olet saanut ja onko naiset olleet kaatokännissä vai millainen tilanne ?  Suomessa pitäisi olla kunnon nakurantoja ja mielensäpahoittajat voi pysyä kaukana

Vierailija
11/217 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein katsellut kun miehet touhuaa keskenään vähän syrjemmällä, imuja ja panoja.

Vierailija
12/217 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa joskus. Mieheni kassa päätettii rohkeasti mennä, kiihotti vähän se nakuilu jo sellaisenaan ja huomasin kuinka lähellä ollut mies vilkuili paljaita paikkojani. Pari silmäilyä oli ja hänelle nousi erektio, levittelin paikkojani ja hän masturboi "salaa" minua katsellen. Miehenikin huomasi ja meni siihen lopuksi, että vähän sivummalla annoin puristella rintoja ja kosketella, kun molemmat tyydyttivät itsensä päälleni.

Vierailija
13/217 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää. Ainakaan virallista.

Juu, harmi, ettei enää ole. Tietääkö joku, onko siellä jokin epävirallinen alue nakuilijoille (ja seksiä harrastaville)?

Puolison kanssa vuosia sitten joskus käyty, mutta silloin nimenomaan nuo ns. runkkailijat häiritsivät; nyt voisi kiihottaakin ajatus vieraan miehen runkkailun katsomisesta ja itseni tyydyttämisestä siinä samalla - mikä ettei yhdyntäkin kumilla vieraan miehen kanssa.

Vierailija
14/217 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Kolkankärjen epävirallisella nakurannalla pari vuotta sitten olin ottamassa aurinkoa ja uimassa, kun sinne saapui itseäni noin 15 vuotta vanhempi mies (olen nainen, silloin noin 47), jonka kanssa alettiin jutella niitä näitä, ja jotenkin kemiaa oli vain heti alusta lähtien sekä keskustelu- että fyysisellä tasolla.

Hän siirtyi lopulta viereeni rannalla, ja se tuntui hyvältä ja luonnolliselta. Muut olivat jo lähteneet rannalta, joku tekstiili käveli jossain vaiheessa ohi. Juteltiin ja käytiin uimassa, kosketeltiin ja suudeltiin. Päätin rohkeasti ja ehdotin hänelle, että käveltäisiin tavaroinemme yhteen toiseen kohtaan rannalla, jossa olisi enemmän näkösuojaa, ja sinne suuntasimmekin.

Halusin häntä ja hän minua. Hän tuntui niin hyvältä työntyessään kiimaiseen ja paisuneeseen pimspaani, suutelimme ja nautimme toisistamme hiekalla. Siitä jäi mukava muisto. Yhdessä kävimme vielä meressä pesulla. Hän antoi meilinsä minulle, mutta hävitin tahallani sen - olinhan varattu ja päätin tuon

jäävän ainoaksi tuollaiseksi nautinnoksi. Harmittaa, etten sitten kuitenkaan laittanut mitään viestiä.

Vierailija
15/217 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikkona tiedustelen, eikö seksi hiekkarannalla ole vähän epämiellyttävää sen hiekan takia? Vai lisääkö se kiihotusta, jos seksin aikana hiekkaa menee pimppiin?

Vierailija
16/217 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosikkona tiedustelen, eikö seksi hiekkarannalla ole vähän epämiellyttävää sen hiekan takia? Vai lisääkö se kiihotusta, jos seksin aikana hiekkaa menee pimppiin?

ei. ei kun käyttää sopivan..

RUNSAASTI !!

..vain sopivaa liukastetta.

Vierailija
17/217 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kovin moni hiekassa, hiekalla harrasta seksiä. On isot, hyvät peitteet ja systeemit mukana - kaiken varalta - ja meri vieressä, jossa voi käydä peseytymässä niin hiekasta kuin muustakin iholla viipyilevästä. Ja voihan siellä vedessäkin harrastaa seksiä. Itse tykkään lasketua sääret miehen vyötärölle kuedottuina istumaan miehen kalun päälle ja tuntea, miten se täyttää pimpsukan. Erittäin hyvä asento, ja saa kunnon liikkeet ylös, alas, kun kalu uppoa, tikkaa edestakaisin.

Vierailija
18/217 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kovin moni hiekassa, hiekalla harrasta seksiä. On isot, hyvät peitteet ja systeemit mukana - kaiken varalta - ja meri vieressä, jossa voi käydä peseytymässä niin hiekasta kuin muustakin iholla viipyilevästä. Ja voihan siellä vedessäkin harrastaa seksiä. Itse tykkään lasketua sääret miehen vyötärölle kuedottuina istumaan miehen kalun päälle ja tuntea, miten se täyttää pimpsukan. Erittäin hyvä asento, ja saa kunnon liikkeet ylös, alas, kun kalu uppoa, tikkaa edestakaisin.

Todettu on.., tosin Kreikan lomalla yöuinnilla jalat kiedottuna kreikkalaisen nuoren miehen vyötärolle. Mmmm ihanaa

Vierailija
19/217 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi N kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todettu on.., tosin Kreikan lomalla yöuinnilla jalat kiedottuna kreikkalaisen nuoren miehen vyötärolle. Mmmm ihanaa

Kanssasisarena kuulostaa tosi hyvältä. Oliko tämä ihana uros paljonkin sinua nuorempi? Ihanan innokkaalta kuulosti!

Vierailija
20/217 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolta nuorempi olisiko ollut tummahiuksinen, kookasaseinen, iältään noin 20-25 vuotias.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä