Seksiä nakurannoilta?
Kommentit (217)
Tämä on oma haaveeni... Että menisin nakurannalle ja päätyisin seksiin tuntemattoman kanssa, tai että huomaisin jonkun katselevan minua ja masturboi.
Olen todella epävarma ulkonäöstäni, joten tuntuisi uskomattomalta että joku voisi haluta minua ihan puhtaasti ulkonäköni takia.
Tervetuloa yyteriin kesällä ;) Voin tulla puskarunkkailemaan, miksei lähietäisyydellekin. M38
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa yyteriin kesällä ;) Voin tulla puskarunkkailemaan, miksei lähietäisyydellekin. M38
Kiitos kutsusta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kutsusta ;)
t: Jorma 68v.
Kyllä itse olen saanut useasti pillua nakurannalla. Se auttaa kun siell ollaan valmiisti alasti.
M25
Vieläkö Yyterissä on nakuranta? Sinnehän täytyy suunnata kesällä...!
Katsovat melko pitkään kun mies sinne saapuu kyttäämään mikäli tulet yksin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää. Ainakaan virallista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse olen saanut useasti pillua nakurannalla. Se auttaa kun siell ollaan valmiisti alasti.
M25
Mistä rannoilta olet saanut ja onko naiset olleet kaatokännissä vai millainen tilanne ? Suomessa pitäisi olla kunnon nakurantoja ja mielensäpahoittajat voi pysyä kaukana
Usein katsellut kun miehet touhuaa keskenään vähän syrjemmällä, imuja ja panoja.
Ranskassa joskus. Mieheni kassa päätettii rohkeasti mennä, kiihotti vähän se nakuilu jo sellaisenaan ja huomasin kuinka lähellä ollut mies vilkuili paljaita paikkojani. Pari silmäilyä oli ja hänelle nousi erektio, levittelin paikkojani ja hän masturboi "salaa" minua katsellen. Miehenikin huomasi ja meni siihen lopuksi, että vähän sivummalla annoin puristella rintoja ja kosketella, kun molemmat tyydyttivät itsensä päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää. Ainakaan virallista.
Juu, harmi, ettei enää ole. Tietääkö joku, onko siellä jokin epävirallinen alue nakuilijoille (ja seksiä harrastaville)?
Puolison kanssa vuosia sitten joskus käyty, mutta silloin nimenomaan nuo ns. runkkailijat häiritsivät; nyt voisi kiihottaakin ajatus vieraan miehen runkkailun katsomisesta ja itseni tyydyttämisestä siinä samalla - mikä ettei yhdyntäkin kumilla vieraan miehen kanssa.
Turun Kolkankärjen epävirallisella nakurannalla pari vuotta sitten olin ottamassa aurinkoa ja uimassa, kun sinne saapui itseäni noin 15 vuotta vanhempi mies (olen nainen, silloin noin 47), jonka kanssa alettiin jutella niitä näitä, ja jotenkin kemiaa oli vain heti alusta lähtien sekä keskustelu- että fyysisellä tasolla.
Hän siirtyi lopulta viereeni rannalla, ja se tuntui hyvältä ja luonnolliselta. Muut olivat jo lähteneet rannalta, joku tekstiili käveli jossain vaiheessa ohi. Juteltiin ja käytiin uimassa, kosketeltiin ja suudeltiin. Päätin rohkeasti ja ehdotin hänelle, että käveltäisiin tavaroinemme yhteen toiseen kohtaan rannalla, jossa olisi enemmän näkösuojaa, ja sinne suuntasimmekin.
Halusin häntä ja hän minua. Hän tuntui niin hyvältä työntyessään kiimaiseen ja paisuneeseen pimspaani, suutelimme ja nautimme toisistamme hiekalla. Siitä jäi mukava muisto. Yhdessä kävimme vielä meressä pesulla. Hän antoi meilinsä minulle, mutta hävitin tahallani sen - olinhan varattu ja päätin tuon
jäävän ainoaksi tuollaiseksi nautinnoksi. Harmittaa, etten sitten kuitenkaan laittanut mitään viestiä.
Tosikkona tiedustelen, eikö seksi hiekkarannalla ole vähän epämiellyttävää sen hiekan takia? Vai lisääkö se kiihotusta, jos seksin aikana hiekkaa menee pimppiin?
Vierailija kirjoitti:
Tosikkona tiedustelen, eikö seksi hiekkarannalla ole vähän epämiellyttävää sen hiekan takia? Vai lisääkö se kiihotusta, jos seksin aikana hiekkaa menee pimppiin?
ei. ei kun käyttää sopivan..
RUNSAASTI !!
..vain sopivaa liukastetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kovin moni hiekassa, hiekalla harrasta seksiä. On isot, hyvät peitteet ja systeemit mukana - kaiken varalta - ja meri vieressä, jossa voi käydä peseytymässä niin hiekasta kuin muustakin iholla viipyilevästä. Ja voihan siellä vedessäkin harrastaa seksiä. Itse tykkään lasketua sääret miehen vyötärölle kuedottuina istumaan miehen kalun päälle ja tuntea, miten se täyttää pimpsukan. Erittäin hyvä asento, ja saa kunnon liikkeet ylös, alas, kun kalu uppoa, tikkaa edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kovin moni hiekassa, hiekalla harrasta seksiä. On isot, hyvät peitteet ja systeemit mukana - kaiken varalta - ja meri vieressä, jossa voi käydä peseytymässä niin hiekasta kuin muustakin iholla viipyilevästä. Ja voihan siellä vedessäkin harrastaa seksiä. Itse tykkään lasketua sääret miehen vyötärölle kuedottuina istumaan miehen kalun päälle ja tuntea, miten se täyttää pimpsukan. Erittäin hyvä asento, ja saa kunnon liikkeet ylös, alas, kun kalu uppoa, tikkaa edestakaisin.
Todettu on.., tosin Kreikan lomalla yöuinnilla jalat kiedottuna kreikkalaisen nuoren miehen vyötärolle. Mmmm ihanaa
Vanhempi N kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todettu on.., tosin Kreikan lomalla yöuinnilla jalat kiedottuna kreikkalaisen nuoren miehen vyötärolle. Mmmm ihanaa
Kanssasisarena kuulostaa tosi hyvältä. Oliko tämä ihana uros paljonkin sinua nuorempi? Ihanan innokkaalta kuulosti!
Puolta nuorempi olisiko ollut tummahiuksinen, kookasaseinen, iältään noin 20-25 vuotias.
Olemme naineet vaimon kanssa nakurannalla ja tutun parin kanssa nakuiltu ja vaihdettu vaimoja.