Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani on homo, eikä mieheni hyväksy sitä.

Vierailija
12.01.2019 |

Minulla on 16-vuotias täysin normaali poika. Pelaa videopelejä, pukeutuu kuten muutkin pojat ja ajelee mopollaan. Eilen hän kertoi, että on ruvennut seurustelemaan. Olimme innoissamme, kunnes hän kertoi että kumppani ei ole tyttö. Ihmettelin suuresti, sillä poika vaikuttaa kaikin tavoin heterolta. Tyttöjäkin on joskus käynyt kylässä.

Minulle homous ei kuitenkaan ole millään tavalla ongelma, sillä hyväksyn kaikki ihmiset seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Miehelleni eli pojan isälle asia ei ollut yhtä helppo. Mies epäilee että kyseessä on jokin ohimenevä vaihe, ja kertoi että poika saisi kenet tahansa tytön itselleen, jos tarpeeksi yrittäisi. Ilmoitti myös, ettei halua tavata uutta poikaystävää. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa? Olen itse ylpeä kun poikani uskalsi kertoa homoudesta ja haluaisin että isänsä olisi myös.

Kommentit (226)

Vierailija
121/226 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa ei ole yhtään homoa, joten ei oo pelkoa onneksi ap.n syndroomasta

Älä viitsi valehdella. Itsekin katsot ilme värähtämättä runkatessasi miten 30cm peenis uppoaa naisen takapuoleen ja pallit heiluu ees taas. Katselet ja koskettelet myös omaa munaasi. Se se vasta homoa on.

Vierailija
122/226 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

Minusta lapsia ei pidä tehdä jos ei hyväksy sitä tosiasiaa, että lapsesta voi tulla homo tai lesbo.

Tai trans. Se on monelle homotkin hyväksyvälle vaikea paikka.

Transhenkilö on yleensä homofobiaa sisäistänyt homo tai lesbo, joka kokee helpommaksi omaksua stereotyyppisen naiseuden/mieheyden kuin olla sukupuolelleen epätyypillinen mies tai nainen. Tai sitten autisti, joka on fiksaantunut vastakkaiseen sukupuoleen.

Ja totta kai vanhempana olisi vaikea hyväksyä se, että oma lapsi vihaa niin paljon omaa sukupuoltaan että on valmis mutiloimaan itseään ja elää harhassa.

Uskonnollinen oikeisto onkin nyt löytänyt yhteisen sävelen wokettavan vasemmiston kanssa. Transaktivismihan sopii hyvin myös fundamentalistiuskovaisille, koska uskovat sitten miesmäisen lesbon eheytyvän heteromieheksi korjaamalla sukupuolta. Pitäisikö esim. tunnetun lesbo Elina Gustafssoninkin alkaa transmieheksi, kun voisi hyvin mennä miehestä ja aivan varmasti on mies väärässä kehossa.

Vasemmistolaisten feministien käsityksetkin ovat nykyään outoja, kun ovat keksineet lokeroita kuten cis ja muunsukupuolinen. "No kun ei se tyttö leiki prinsessaa tai poika turtlesia, niin pakko sen on oltava trans tai vähintään muunsukupuolinen". Feministit ovat siis heittäneet sen aiemman työn hukkaan, jonka eteen he aiemmin tekivät töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/226 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se homous ikävä asia,mutta eihän sille mitään voi.

Vierailija
124/226 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen olonto on tehty jatkamaan sukua.

Homous on geneettinen mutaatio, jonka ei kuuluisi jatkua lajissa.

Toki ympäristöestrogeenit ovat lisänneet tämän ilmenmistä ihmisissä ja luonnossa.

Lajin kannalta kuitenkin "sairaus".

Raskaana olevat naiset kuuluisi eristää monista muoveista, kosmetiikasta, sekä soijatuotteista.

Vierailija
125/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin vaiheessa vaiheessa on, ja on ollutkin kaappihomoja.

Vierailija
126/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa ei ole yhtään homoa, joten ei oo pelkoa onneksi ap.n syndroomasta

Jossakin vaiheessa on ja on ollutkin kaappihomoja.

Vierailija
127/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeata jos poika pystyi asiasta vanhemmilleen puhumaan. Miehesi reaktio oli odotetusti ala-arvoinen.

Tukekaa häntä joka tapauksessa, murrosikään kuuluu monenlaista ja mikään ei kuitenkaan ole vielä pysyvää. Moni on jäänyt omien juttujensa kanssa kaappiin ja se on kaikkein pahinta !

Vierailija
128/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero kirjoitti:

Hei, 

vastaan nyt vähän eri näkökulmasta. Olen itse hieman yli 40 vuotias. Tulin kaapista ulos vanhemmilleni n. 20 vuotiaana. Isäni hyväksyi asian täysin, mutta äitini ja äidin puolen suku eivät. Tämän johdosta minut eristettiin äitini puolen suvusta n. kymmenen vuoden ajaksi. En saanut kutsua häihin, ristiäisiin, hautajaisiin tai muihin sukujuhliin. Oli ison työn takana saada yhteys äidin sukuun rakennettua ja edelleen välit ovat monien kanssa hyvin etäiset ja sukujuhlissa osa käyttäytyy minua kohti uhkaavasti, erityisesti humalassa. 

Puolisoni joutui myös perheensä hylkäämäksi. Hän teki erilaisen ratkaisun kuin minä ja päätti, ettei halua yrittää rakentaa suhdetta ihmisiin, jotka ovat hänet hylänneet. Hänen äitinsä yrittää silloin tällöin soitella, mutta hän toivoisi äidin lopettavan, sillä se vain ahdistaa häntä. 

Omalla kohdallani olen ajatellut, että haluan säilyttää suhteen sukuuni, olen k

Tämä on jo melkein neljä vuotta vanha kirjoitus, joten tuskin kyseinen kirjoittaja enää tätä ketjua lukee? Olisi kiva tietää, että onko asiat menneet sinulla yhtään parempaan suuntaan näiden vuosien aikana? Tuli itku silmään sen kohtelun takia, mitä olet läheisiltäsi saanut. Meillä oli myös lähipiirissä tapaus, jossa hääparin molemmat osapuolet kutsuivat kaikki serkkunsa juhliin, mutta ei yhtä tämän homoseksuaalisuuden takia. En pysty ymmärtämään, että tällaista tapahtuu vieläkin. Voimia kaikille, jotka joutuvat kokemaan syrjintää. 

Vierailija
129/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että pysyivätkin. Tässä elämässä on muutenkin jo ongelmia.

Vierailija
130/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee järkiinsä alkujärkytyksen jälkeen. Sitä odotellessa voit tutustua poikaystävään, kahvitelkaa vaikka kolmistaan.

Juu ja sano sille miehellesi että ajattelee muutakin kuin kahta nuorta poikaa perse ja imuhommissa. ;D

Vierailija
131/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ympäristöestrogeenit ovat lisänneet tämän ilmenmistä ihmisissä ja luonnossa.

Raskaana olevat naiset kuuluisi eristää monista muoveista, kosmetiikasta, sekä soijatuotteista.

Homous on aivan luonnollista ja oikeaa kuin mikä tahansa luonnon luoma toiminta. Ainoa asia mikä on sairasta on ihmisen pahuus, ahneus ja itsekkyys luontoa tai toisiaan kohtaan.

Vierailija
132/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että pysyivätkin. Tässä elämässä on muutenkin jo ongelmia.

Ja mitkäs sun ongelmat on jos homot haittaa sun elämää? Etkö uskalla antautua himolle vai?

Vierailija
133/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sivistää itseään vähän historialla ja kirjallisuudella. Saatat oppia, että miesten välistä seksiä on harrastettu kautta aikojen. Eikä se ole joinakin aikakausina ollut edes mitenkään paheksuttavaa. Miehet vietti aikaansa omissa piireissään ja kylpylöissään, naiset pitämässä kotia kunnossa. Naisia on pantu lisääntymisen vuoksi ja miesten kesken pidetty hauskaa.

Vierailija
134/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti näin, ja ihan ymmärrettävää, vaikkei aina helppoo yrittää ymmärtää, kaikkia osapuolia.

Kaikki on meissä aina tylsempää, jos ajan myötä alamme luopua arvokkaista asioista, ideoista ja ihmisistä, perheessä ja seksissä. Tai jos ( omaa tyhmyyttämme?!) päästämme irti otteen omien perheenjäsentemme kaikista mahdollisuuksista, jotka katoavat näin tekemällä. Kannattaisiko ottaa se oma pää sieltä omasta p#rseestä? Ehkä. Kyllä!

Mieti, jos olisit 'sen toisen pöksyissä' tällaisessa tilanteessa, mitä tekisit itse silloin ko.tilanteen parantamiseksi? Ja mistä geenistä/ kumman puolelta tämä normaali ('tälläisiä ihmisiä' aina ollut!) puoli on kotoisin? Ehkä se helpottaa tätä yhden sen 'toisen osapuolen kokemaa tuskaa'.. Uskon niin.

Vierailija
135/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkosi on oikea mies kun ei hyväksy homostelua. Kuvittele nyt poikasi kuusysiin poikakaverinsa kanssa. Ei stana, minä ajaisin isänä molemmat hittoon talosta. Siinäpä homostelisivat vaikka hangessa. Ja kaikille suvakeille: tämä on minun mielipide ja minulla on siihen oikeus. Se ei muutu vaikka kuinka väännätte.

Vierailija
136/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään hyväksyisi, jos poikani olisi ruskean reijän miehiä.

No kovasti silti ajattelet sitä ruskeaa reikää ja miltä se tuoksuu ja tuntuu ja maistuu ja on niin niin ruskeaa.

Vierailija
137/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi on oikea mies kun ei hyväksy homostelua. Kuvittele nyt poikasi kuusysiin poikakaverinsa kanssa. Ei stana, minä ajaisin isänä molemmat hittoon talosta. Siinäpä homostelisivat vaikka hangessa. Ja kaikille suvakeille: tämä on minun mielipide ja minulla on siihen oikeus. Se ei muutu vaikka kuinka väännätte.

Miksi SINÄ KUVITTELET pojat kuusysiin? ;D

Vierailija
138/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi siinä meillä hieno vanhempi, kun noin paljon välittää lapsistaan. Toivottavasti sulla ei ole lapsia.

Vierailija
139/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se homous ikävä asia,mutta eihän sille mitään voi.

Homofobia ja ahdasamielisyys on paljon ikävämpiä asioita.

Vierailija
140/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi SINÄ KUVITTELET pojat kuusysiin? ;D

Koska se kiihottaa häntä ja sitten ahdas mieli pelästyy ja tuottaa vastareaktiona inhon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi