Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani on homo, eikä mieheni hyväksy sitä.

Vierailija
12.01.2019 |

Minulla on 16-vuotias täysin normaali poika. Pelaa videopelejä, pukeutuu kuten muutkin pojat ja ajelee mopollaan. Eilen hän kertoi, että on ruvennut seurustelemaan. Olimme innoissamme, kunnes hän kertoi että kumppani ei ole tyttö. Ihmettelin suuresti, sillä poika vaikuttaa kaikin tavoin heterolta. Tyttöjäkin on joskus käynyt kylässä.

Minulle homous ei kuitenkaan ole millään tavalla ongelma, sillä hyväksyn kaikki ihmiset seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Miehelleni eli pojan isälle asia ei ollut yhtä helppo. Mies epäilee että kyseessä on jokin ohimenevä vaihe, ja kertoi että poika saisi kenet tahansa tytön itselleen, jos tarpeeksi yrittäisi. Ilmoitti myös, ettei halua tavata uutta poikaystävää. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa? Olen itse ylpeä kun poikani uskalsi kertoa homoudesta ja haluaisin että isänsä olisi myös.

Kommentit (226)

Vierailija
141/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi on oikea mies kun ei hyväksy homostelua. Kuvittele nyt poikasi kuusysiin poikakaverinsa kanssa. Ei stana, minä ajaisin isänä molemmat hittoon talosta. Siinäpä homostelisivat vaikka hangessa. Ja kaikille suvakeille: tämä on minun mielipide ja minulla on siihen oikeus. Se ei muutu vaikka kuinka väännätte.

Olisi siinä meillä hieno vanhempi, kun noin paljon välittää lapsistaan. Toivottavasti sulla ei ole lapsia.

On minulla useitakin. He ovat normaaleja heteroita. Pojat ei ota suihin miehiltä eikä tyttäret nuole naisen pillua. Homojen pitäisi mennä takaisin kaappeihinsa

Vierailija
142/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkosi on oikea mies kun ei hyväksy homostelua. Kuvittele nyt poikasi kuusysiin poikakaverinsa kanssa. Ei stana, minä ajaisin isänä molemmat hittoon talosta. Siinäpä homostelisivat vaikka hangessa. Ja kaikille suvakeille: tämä on minun mielipide ja minulla on siihen oikeus. Se ei muutu vaikka kuinka väännätte.

Miksi SINÄ KUVITTELET pojat kuusysiin? ;D

Mä kuvittelen ja kiihotun kyllä, jos alan miettimään asiaa. Olis kuumaa katsella, kun kaksi komeaa miestä on kuusysissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi siinä meillä hieno vanhempi, kun noin paljon välittää lapsistaan. Toivottavasti sulla ei ole lapsia.

On minulla useitakin. He ovat normaaleja heteroita. Pojat ei ota suihin miehiltä eikä tyttäret nuole naisen pillua. Homojen pitäisi mennä takaisin kaappeihinsa

Olen varma, että poikasi eivät edes sinulle koskaan kertoisi, vaikka miehistä kiinnostuisivat. Pysyisivät sinulle kaapissa koko ikänsä. Ja sitähän sinä toivotkin, että voit kuvitella poikasi sellaisiksi kuin sinä tahdot. Ei niin, että saisivat itse valita polkunsa.

Vierailija
144/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiiä nykymaailmasta. onko vaikuttaja sos.mediassa ? onko ne ihan peppuseksi homoja, äitinä peset pyykit kumminkin niin tiiät

Vierailija
145/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että poikasi eivät edes sinulle koskaan kertoisi, vaikka miehistä kiinnostuisivat. Pysyisivät sinulle kaapissa koko ikänsä. Ja sitähän sinä toivo

se kakassa kyntämisen polku pieruttimen takana ei tosiaan oo semmonen asia mitä ylpeenä julistais

Vierailija
146/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että poikasi eivät edes sinulle koskaan kertoisi, vaikka miehistä kiinnostuisivat. Pysyisivät sinulle kaapissa koko ikänsä. Ja sitähän sinä toivo

Ei se toivoen tule eikä peläten pakene. Ei heidän tarvitse olla kaapissa. Mutta meillä ei toteuteta perverssioita. Samalla tavalla kun en hyväksy henkirikosten ja pedofiilioiden toteuttamista en hyväksy homouden toteuttamista. Jos tämä ei mene perille voi painua helvetin kuuseen.

Vierailija
147/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajlle sanoisin että poikasi ei ole täysin normaali. Jos olisi, hän olisi tuonut tytön näytille. Mutta hänellä on sellainen vika että haluaa miestä eikä naista. Se on biologian näkökulmasta vika vaikka hän muuten eläisi normaalia elämää.

Vierailija
148/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajlle sanoisin että poikasi ei ole täysin normaali. Jos olisi, hän olisi tuonut tytön näytille. Mutta hänellä on sellainen vika että haluaa miestä eikä naista. Se on biologian näkökulmasta vika vaikka hän muuten eläisi normaalia elämää.

Ymmärrätköhän itse omaa törkeyttäsi, kun nimittelet ihmisiä viallisiksi. Mun mielestä tuollainen käytös viittaa jonkilaiseen henkiseen viallisuuteen.

Vierailija
149/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua näin poikalasten isänä asiassa ei häiritsisi mikään muu, kuin se että en saisi biologisia lapsenlapsia, joita hoitaa. Tärkeintä että löytävät jonkun jota rakastaa ja jolta saa rakkautta.

Vierailija
150/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätköhän itse omaa törkeyttäsi, kun nimittelet ihmisiä viallisiksi. Mun mielestä tuollainen käytös viittaa jonkilaiseen henkiseen viallisuuteen.

Ymmärrän kyllä. Olen tätä mieltä ja jos se on mielestäsi käyttöjärjestelmän häiriö niin sitten on. Poika ei myöskään ole yäydin normaali joten tervetuloa kerhoon.

Vierailija
151/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on yksi aika selvä korrelaatio tänä päivänä toi mopo ja pojan kiinnostuminen pojista. Tai niinhän se on ollut aina, verhoillaan vaan ulkopuolisille kavereiksi kunnes paljastuu vahingossa

Vierailija
152/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että poikasi eivät edes sinulle koskaan kertoisi, vaikka miehistä kiinnostuisivat. Pysyisivät sinu

Sua selvästi kiinnostaa kun jopa kakkakin tulee mieleen. Taitaa olla sulla visusti piilotettu kakkafetissi myös siellä mielensopukoissa piilotettuna jota häpeät. ;P

Vierailija
153/226 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on vähintään bi kun ei sitä hyväksy kerta se ajattelee poikien välistä seksiä. Ei voi muuten tulla noin voimakas reaktio. Asioiden paheksujat ja kauhistelijat ovat suurimpia kaapissalymyilijöitä.

Vierailija
154/226 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän sen tämän aloittajan miehen voi tulkita olevan bi siksi että hän on homovastainen. Te jankutatte kuin lapset että se on itse se joksi sanoo toista, kun ette keksi muuta. Menkööt homot vaikka homobaareihin, niin ne teki 80-luvullakin ja sinne ei tavan ihmiset menneet. Nyt ne juoksee latex puvuissa praidaamassa ja osa heteroistakin hypettää moista paskaa.

Vierailija
155/226 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko lääkäristä saada apua tuohon kehityshäiriöön. Eihän kaksi miestä voi edes lisääntyä ja perustaa perhettä. Ap ei siis koskaan tule olemaan mummo.

Vierailija
156/226 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko lääkäristä saada apua tuohon kehityshäiriöön. Eihän kaksi miestä voi edes lisääntyä ja perustaa perhettä. Ap ei siis koskaan tule olemaan mummo.

Jännästi vaan on olemassa heteroparejakin, jotka eivät syystä taikka toisesta pysty lisääntymään. Jos haluaa perustaa perheen, niin siihen on olemassa keino: adoptio.

Vierailija
157/226 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi ei oo olemassa homopareja jotka pystyy lisääntymään. Heteroista jotkut ei pysty, mutta homopareista ei yksikään vaikka mitä tehtäisiin. Mihinkä ne munasolut miehellä laitetaan. Lesboparit tietysti pystyy vaikka molemmat, mutta siittäjän on oltava mies. Ei tietääkseni ole synteettistä spermaa olemassa.

Vierailija
158/226 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi ei oo olemassa homopareja jotka pystyy lisääntymään. Heteroista jotkut ei pysty, mutta homopareista ei yksikään vaikka mitä tehtäisiin. Mihinkä ne munasolut miehellä laitetaan. Lesboparit tietysti pystyy vaikka molemmat, mutta siittäjän on oltava mies. Ei tietääkseni ole synteettistä spermaa olemassa.

Eh. Ja sä ajattelet että homomiehen spermassa ei ole siimahäntiä joten ei voi saada biologista lasta?

Vierailija
159/226 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos taluttaa vuohen tai lampaan näytille, mites sitten mamman suu pannaan. 

Vierailija
160/226 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sinä kyllä tahallan hölmö. Miten se homomiehen sperma sen kumppanin hedelmöittää jos hän on mies. Häh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän