Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani on homo, eikä mieheni hyväksy sitä.

Vierailija
12.01.2019 |

Minulla on 16-vuotias täysin normaali poika. Pelaa videopelejä, pukeutuu kuten muutkin pojat ja ajelee mopollaan. Eilen hän kertoi, että on ruvennut seurustelemaan. Olimme innoissamme, kunnes hän kertoi että kumppani ei ole tyttö. Ihmettelin suuresti, sillä poika vaikuttaa kaikin tavoin heterolta. Tyttöjäkin on joskus käynyt kylässä.

Minulle homous ei kuitenkaan ole millään tavalla ongelma, sillä hyväksyn kaikki ihmiset seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Miehelleni eli pojan isälle asia ei ollut yhtä helppo. Mies epäilee että kyseessä on jokin ohimenevä vaihe, ja kertoi että poika saisi kenet tahansa tytön itselleen, jos tarpeeksi yrittäisi. Ilmoitti myös, ettei halua tavata uutta poikaystävää. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa? Olen itse ylpeä kun poikani uskalsi kertoa homoudesta ja haluaisin että isänsä olisi myös.

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olkihattupäinen setämies lykkii poikaasi joka päivä?

Imuttaa lopuksi pojalla mällit suuhun ja lopuksi pyyhkii kalunsa teidän verhoihin

Entä jos olkihattu tuo ystävänsä, tumman nuoren miehen mukaan leikkimään?

Vierailija
222/226 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos olkihattupäinen setämies lykkii poikaasi joka päivä?

Imuttaa lopuksi pojalla mällit suuhun ja lopuksi pyyhkii kalunsa teidän verhoihin

Entä jos olkihattu tuo ystävänsä, tumman nuoren miehen mukaan leikkimään?

poikahan tukehtuu tuohon mustaan tankoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näiden vanhojen jäärien mielipiteillä enää väliä? Poika on kohta täysi-ikäinen ja tukiverkostoja homoille riittää. Jos miehesi näin kovasti haluaa etäännyttää itsensä pojastaan, antaa hänen se tehdä

Vierailija
224/226 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle ok?, jos olkihattuinen setämies lykkii poikaasi kavereidensa kanssa kimppaan...

Vierailija
225/226 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites pojan seksuaalisuus isän elämään vaikuttaa? Mitä hyväksymistä koko asussa ylipäätään on? Olkoon vaikka kissa jos on, omapahan on elämänsä. Tuskin se poika kuitenkaan isäänsä menee takapuoleen laittamaan

Vierailija
226/226 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi