Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Miksi T et kaipaa rakkautta elämääsi? Miksi et uskalla rakastua? Tuhlaat ihanaa persoonaasi, kun sinulla olisi niin paljon annettavaa jollekin. Olet oikeasti valloittava tyyppi. Usko itseesi <3
Olen todella pahoillani ja haluan pyytää sinulta anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Jos tuo ketju on kirjoittamaasi, ainakin samoja piirteitä siinä on. Niin sen tajuaminen on todella kova paikka. En ole käsittänyt lainkaan miltä sinusta on tuntunut. Olen ollut sokea omalle käytökselle.
Viini antaa rohkeutta, ota lisää ;)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ketju on kirjoittamaasi, ainakin samoja piirteitä siinä on. Niin sen tajuaminen on todella kova paikka. En ole käsittänyt lainkaan miltä sinusta on tuntunut. Olen ollut sokea omalle käytökselle.
Mikä ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen viikon jälkeen viimein näemme taas ensi viikolla, nainen. En malttaisi odottaa. 💖
Missä me nähdään? Oletko nyt ihan varma että
nähdään?
Olen varma. Näemme sovitussa paikassa, joskaan emme kahdestaan vaan harrastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Viinin voimalla voisi onnistua reipas yhteydenottokin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen viikon jälkeen viimein näemme taas ensi viikolla, nainen. En malttaisi odottaa. 💖
nähdään?Olen varma. Näemme sovitussa paikassa, joskaan emme kahdestaan vaan harrastuksessa.
Olet siis sopinut hänen kanssaan, että tapaatte siellä?
Vierailija kirjoitti:
Hulautappa sinä siellä se valkoviiniputeli kerralla huiviin, ja rohkaistu. Hopi Hopi...🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nähdään?Olen varma. Näemme sovitussa paikassa, joskaan emme kahdestaan vaan harrastuksessa.
Pyydä hänet treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulautappa sinä siellä se valkoviiniputeli kerralla huiviin, ja rohkaistu. Hopi Hopi...🤪
Valkoviini? 😯
Me ei tulla koskaan näkemään toisiamme. En lähtisi sun kanssa treffeille, vaikka olisit viimeinen mies maan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I'm good, thanks! ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi T et kaipaa rakkautta elämääsi? Miksi et uskalla rakastua? Tuhlaat ihanaa persoonaasi, kun sinulla olisi niin paljon annettavaa jollekin. Olet oikeasti valloittava tyyppi. Usko itseesi <3
Mistä tiedät, että en rakasta? En huutele asioitani kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olemme sillä tavalla tuttavia, että voimme viestiä, mutta emme sellaisia, että voisin vielä livenä kertoa kaivanneeni. Ehkä tästä vielä tulee jotain. Kumpikin on antanut pieniä merkkejä, mutta kun ei olla kovin läheisiä, on kyse lähinnä varovaisesta tunnustelusta tässä vaiheessa puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä minulle.
Jos on, vastaukseni on: saat anteeksi.
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olemme sillä tavalla tuttavia, että voimme viestiä, mutta emme sellaisia, että voisin vielä livenä kertoa kaivanneeni. Ehkä tästä vielä tulee jotain. Kumpikin on antanut pieniä merkkejä, mutta kun ei olla kovin läheisiä, on kyse lähinnä varovaisesta tunnustelusta tässä vaiheessa puolin ja toisin.
Harrastuksessa😳? Mihin viet mut? Keilaamaan? Sulkista pelaamaan? ratsastamaan? Jäkismatsiin? Leffaan?
???????
nähdään?