Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
701/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi vastavuoroisesti kuulla, millainen minä olen mielestäsi mies hyvinä ja huonoina päivinä?

No se norsunv****n aste sun naamassa näyttäisi eri päivinä vähän vaihtelevan, mutta en kyllä ihan saa selvää millon on hyvä tai huono päivä. Jos pitäis veikata, niin enimmäkseen taitaa olla huonoja päiviä.

Ja häntä sinä kuitenkin kaipaat. Eikö ole rakkaus ihmeellistä?

Vierailija
702/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululoma ei auttanut, ajatukset yhä sekaisin ja kiinni sinussa. Ei tämäkään viikko mitään selventänyt, mutta oli kiva kuunnella lämmintä ääntäsi ja tuntea katseesi. Nähdään ma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
703/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa saunan takana.

??? Naapurin saunassa? Siis kun rivarissa oon niin saunani takana on peilikuva omasta kämpästä eli naapurin sauna :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
704/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei❤️

Vierailija
705/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en usko, että vastaan tulee enää ihmistä, johon voisin ihastua ihan samalla intensiteetillä. Ehdin kuitenkin jo keski-ikään ennen kuin tuli vastaan joku, joka ns. vei jalat alta. Mutta toisaalta tarvitseeko tullakaan, kun hyvähän tässä on näinkin. Tai ehkä tulee joku, joka herättää vähän säyseämmin tunteita, mutta tuo tullessaan kuitenkin jonkin onnen lisämurusen.

Olen samanlainen kuin sinä, koin ensirakkautenikin vasta 31-vuotiaana. Toiset vaan ihastuu huonommin, mutta ehkä sille tunteelle ei sitten ole niin kovaa tarvettakaan ja pärjää just hyvin itsekseenkin.

Vierailija
706/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

I miss you so

Vierailija
707/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss you too. Far too much.

Vierailija
708/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Ajattelin itsekin, että olen hieman tunnekylmä, mutta jotenkin sait sekotettua pakan "A" ja olet mielessä. Nyt pitäis vaan koittaa jatkaa eteenpäin niinkuin mitään ei olis koskaan tapahtunutkaan.

Vierailija
709/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin joudun ilman sinua mies? Olen ihan eksyksissä kun et ole tässä.

Vierailija
710/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi vastavuoroisesti kuulla, millainen minä olen mielestäsi mies hyvinä ja huonoina päivinä?

No se norsunv****n aste sun naamassa näyttäisi eri päivinä vähän vaihtelevan, mutta en kyllä ihan saa selvää millon on hyvä tai huono päivä. Jos pitäis veikata, niin enimmäkseen taitaa olla huonoja päiviä.

Pysy kaukana, pois näköpiiristä, niin alkaa suupieleni levitä hymyyn.

Vierailija
711/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervehdys.

Tämä on valitus.

Virallinen valitus sinulle.

Kulunut viikko on ollut kauhea.

Sinun takiasi se on ollut sellainen kauhea.

Oikeastaan ihan omien ajatusteni takia, mutta silti.

Sinä sait aikaan jonkin peruuttamattoman prosessin elämässäni.

Prosessin, joka sai minut näkemään kaikki ihan uudessa valossa. Vähitellen.

Oikeastaan kylvit vain siemenen. Se sai kuitenkin itää, sillä kökkö parisuhde lannoitti sitä.

Siemen iti taimeksi, taimesta kasvoi puu. Lopulta puu alkoi kantaa hedelmää. Makeaa ja hapanta.

Näitä totuuden ja valaistumisen hedelmiä mutustelin aikani, enkä voinut enää välttää näkemästä olevaista.

Kuvitelmat rapisivat maahan paloina ja muruina kuin rappaukseen taiteiltu fresko ja totuus paljastui.

Totuuden tiilenpäitä luettuani ymmärsin eläneeni vankilassa, poutapilvitaivas mureni pölyksi. 

Aioin paeta vankilastani. Niin päätin jokin aika sitten. Vaan silloin muistin siemenen.

Olinhan sinut aina muistanut, mutta nyt palailit mieleeni alati ja vimmalla.

Siemenen antajana olit elämäni hyväntekijä joka tapauksessa.

Olisin sinulle velkaa kaikkeni. Kiitollisuuteni ainakin.

Mutta nousi mieleeni muutakin. Huvilasi.

Sain terassillasi piipahtaa, ihanaa.

Peittoaa se kaikki vankilat.

Sitä vain mietin.

Työt kärsi.

Sinua.

Viikossako se puu kasvoi ja kaikki tuo, vai tultiinko tässä vain jonkinlaiseen kliimaksivaiheeseen?

Hieno kirjoitus joka tapauksessa. Monestihan asioille tarvitsee jonkinlaisen muutosvoiman, että ne nytkähtävät liikkeelle. Toivottavasti pääset piipahtelemaan huvilalla useamminkin.

Kiitos. Kliimaksi. Puu kasvoi kauemmin. Todellisuuden avautuminen on vaatinut aikaa ja voimia. Se on samalla pakottanut katsomaan uudessa valossa kaikkea tapahtunutta vuosien mittaan, niin uusia, kuin vanhempiakin asioita. Ruotimaan läpi mädätkin hedelmät ja karsimaan kuivat oksat. Vapauttamaan elintilaa vielä terveille vihertäville vesoille. Katsomaan, mihin niistä voisi olla. Moni asia saa uusia merkityksiä ja moni menee uuteen järjestykseen.

Kiitos myös muille kommenteista, en viitsi floodata vastaamalla kaikkiin erikseen. Erityisesti yhdelle, joka osoitti tukea ja välittämistä, kuka lienee ollutkaan. Ja ei, en ole löytänyt uutta seksuaalista identiteettiä, yhä tykkään tytöistä. Tai ainakin yhdestä. Tai hän mikää tyttö enää ole mutta ymmärrätte kyllä.

Tietääkö tämä ”tyttö” sun tunteista ja ajatuksista?

Vierailija
712/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten hauskaa olisi ollut tänään kanssasi siellä yhdessä paikassa. Aivan kuin näin sinut sieluni silmin...

Vierailija
713/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua enää keskustella tätä kautta, P.

Tää on ainoa tapa ”keskustella” mitä mulla on.

Vierailija
714/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miten hauskaa olisi ollut tänään kanssasi siellä yhdessä paikassa. Aivan kuin näin sinut sieluni silmin...

Jaa, saunassa vai? En tykkää että salakatselet mua sielusi silmin.

Vierailija
715/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö mies jutella kanssani?

Vierailija
716/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Miespuolinen kaivattuni...

Olisin varmaankin perjantaina pudonnut tuolilta, jolla istuin, ellen olisi kääntänyt katsettani pois kun ohikulkiessasi katsoit hetken suoraan silmiini.

Vilkkaan ja hurjan mielikuvitukseni vuoksi tosin saatoin ymmärtää katseesi aivan väärinkin...

Joka tapauksessa, mitähän mahtaisit ajatella, jos tietäisit sen tunnemyllerryksen, minkä näkemisesi minussa aiheuttaa - tokihan on mahdollista, että sen jo sekoiluistani oletkin arvannut ja siksipä olet vältellyt enempää katsekontaktia noin yleensä ottaen.

Työnkuvasi vuoksi joudut pakostakin asioimaan työpisteelläni tai vähintäänkin sivuuttamaan sen päivittäin - halusitpa tai et.

Ja joka päivä minä huomaan oikein odottavani, että pääsen salaa tuijottamaan ohikulkevaa selkääsi - kauniiden silmiesi katselemiseen rohkeuteni ei sentään riitä.

Vierailija
717/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen viikon jälkeen viimein näemme taas ensi viikolla, nainen. En malttaisi odottaa. 💖

Vierailija
718/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Kirjoitan tässä. Tuo eräs viestiketju täällä taitaa kertoa minusta, eikö kerrokkin.

Vierailija
719/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen viikon jälkeen viimein näemme taas ensi viikolla, nainen. En malttaisi odottaa. 💖

Kiva nähdä taas ❤️

Vierailija
720/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on parasta, mitä ihminen voi kokea.

Olin vuosia suhteessa, jossa en saanut rakkautta.

Sitten löysin tosirakkauden ja mies oli unelmieni ukko(mies).

Harmi, että hän oli munaton ukkomies ja rakasti vain niinkauan, kun suhde pysyi salassa. Suhteen paljastuttua livahti takaisin vaimonsa jykevän kropan taakse nyhjäämään. :D

Kaipaan sitä rohkeaa sielua, joka uskalsi olla vähän aikaa omanlaisensa. Nyt siitä miehestä ei ole jäljellä, kuin varjo entisestä olemuksesta.

Ketju on lukittu.