Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
681/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan jatkaa ihan kahden kesken jutustelua.

Vierailija
682/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua enää keskustella tätä kautta, P.

Eipä sitten muuta kuin lähetät viestin muuta kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä tunne, kun mitta tulee täyteen. Vielä saman päivän aamuna toivoin kuulevani sinusta ja jo samana iltana toivoin etten koskaan enää kuule sinusta mitään. Poistin numerosi puhelimestani ja kadun, että koskaan sinuun tutustuinkaan.

Ai tämän ketjun anonyymien viestien takia? 😂

Ei. Tajusin, että ansaitsen parempaa kohtelua.

Vierailija
684/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisitkö minut tällaisena kuin olen?

E. Jottain muutoksia tarttis saada aikaan, ulkoisia ja sisäisiä. Sitte saattasin ehkä hyväksyäkki.

Hän ei hyväksy.

Vierailija
685/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin kaipaan minäkin...hyväksyisin sinut prikulleen sellaisena kun olet. Lähtökohtaisestikin kun ihmistä on turha yrittää muuttaa. Miksi haluaisikaan; olet täydellinen.💎

Vierailija
686/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe susta enää juuri koskaan unia. Johtuuko se sitten siitä, että ajattelen sua niin paljon hereillä ollessani, ettei yöllä ole enää tarvetta. Jos illalla päätän, että näen sinusta unta, näenkin unta eräästä vanhasta vastakkaista sukupuolta olevasta ystävästä (platonista), jota en ole nähnyt vuosiin.

Vierailija
687/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn jo. Olen nähnyt sinua myös huonoina päivinäsi, joten tiedän sinusta muutakin kuin ensivaikutelman.

Millainen hän on huonona päivänään? Miten se eroaa siitä, millainen hän on tavallisesti?

Vierailija
688/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn jo. Olen nähnyt sinua myös huonoina päivinäsi, joten tiedän sinusta muutakin kuin ensivaikutelman.

Me olemme niin erilaiset luonteiltamme, että onnistuisiko mikään senkään takia?

Vierailija
689/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme niin erilaiset luonteiltamme, että onnistuisiko mikään senkään takia?

En mä ainakaan mitään itseni kloonia haluaisi. On meissä kyllä paljon samaakin. Itse olen aina tykännyt miehessä siitä, että on vähän erilainen kuin minä.

Vierailija
690/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi toisaalta ettei vastaa ollenkaan ja jättää rauhaan, kuin se, ettei vastaa ja jatkaa huijaamista.

Vierailija
691/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen hän on huonona päivänään? Miten se eroaa siitä, millainen hän on tavallisesti?

Etäinen, töksäyttelevä, ajattelematon, tyly, huonot hermot jne. Hyvänä päivänä empaattinen, mukava, hyvää seuraa, reipas asenne jne.

Vierailija
692/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etäinen, töksäyttelevä, ajattelematon, tyly, huonot hermot jne. Hyvänä päivänä empaattinen, mukava, hyvää seuraa, reipas asenne jne.

Reipas asenne, eli hän on sun työkaveri, alainen tai opetettava.

Vierailija
693/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan omia tämän :D

Vierailija
694/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan omia tämän :D

Ehkä olet se mies. :)

Vierailija
695/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä olet. Olisitpa vieressäni.

Vierailija
696/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko.

Pyydän anteeksi sitä miten olen kohdellut sinua. En ajatellut sitä miltä käytökseni sinusta tuntui, enkä sitä miten sanani satuttivat sinua. Tajusin jälkikäteen miten hyvä sydän sinulla on. Annoit hyviä neuvoja.

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja, että löydät naisen joka rakastaa sinua juuri tuollaisena kun olet. <3

Vierailija
697/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitpa saunan takana.

Vierailija
698/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua enää keskustella tätä kautta, P.

Keskustelet aika monen ihmisen kanssa täällä. Laita viestiä livenä. Lupaan vastata, ehkä kuitenkin ilman sydämiä tällä kertaa. 🙂

Vierailija
699/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi vastavuoroisesti kuulla, millainen minä olen mielestäsi mies hyvinä ja huonoina päivinä?

Vierailija
700/6113 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon taas nähny unii sinust.

Olin niin paljo kauniimpi ja kiinnostavampi sillon enkä silti kelvannu. Siä et oo kai muuttun ollenkaa.

En käsitä miks ajattelen vieläki.

Samaistun, tosin hänkin on muuttunut.

Ei se minua haittaa, mutta joskus mietin, että ihastuisinko häneen, jos tapaisin vasta nyt ensimmäistä kertaa?

En välttämättä, tai mistä sitä tietää.

Mutta viehättävyys ei katoa sellaisesta johon joskus niin isosti rakastui, vaikka hän muuttuisikin.

Totta. Pari nuoruuden pitkäaikaista ja voimakasta ihastusta/rakkautta viehättää jollain lailla edelleen, kun heidät joskus kohtaa. Vaikka muuten ei mitään isompaa mielenkiintoa heihin enää ole, paitsi välittämistä.

Mutta tämä yksi nuoren aikuisuuden tai kenties elämän rakkaus, huh sentään, mikä vaikutus vieläkin. Tosin hän ei kyllä oikeasti näytä edes vanhentuneen. Minäkin samaistun siis aloittajan kirjoitukseen.

-Kolmas.

Ketju on lukittu.