Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viini antaa rohkeutta, ota lisää ;)
Hulautappa sinä siellä se valkoviiniputeli kerralla huiviin, ja rohkaistu. Hopi Hopi...🤪
Valkoviini? 😯
Valkoviini. Joko pullo meni? Voihan sen tietty lasiinkin kaataa.🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys.
Tämä on valitus.
Virallinen valitus sinulle.
Kulunut viikko on ollut kauhea.
Sinun takiasi se on ollut sellainen kauhea.
Oikeastaan ihan omien ajatusteni takia, mutta silti.
Sinä sait aikaan jonkin peruuttamattoman prosessin elämässäni.
Prosessin, joka sai minut näkemään kaikki ihan uudessa valossa. Vähitellen.
Oikeastaan kylvit vain siemenen. Se sai kuitenkin itää, sillä kökkö parisuhde lannoitti sitä.
Siemen iti taimeksi, taimesta kasvoi puu. Lopulta puu alkoi kantaa hedelmää. Makeaa ja hapanta.
Näitä totuuden ja valaistumisen hedelmiä mutustelin aikani, enkä voinut enää välttää näkemästä olevaista.
Kuvitelmat rapisivat maahan paloina ja muruina kuin rappaukseen taiteiltu fresko ja totuus paljastui.
Totuuden tiilenpäitä luettuani ymmärsin eläneeni vankilassa, poutapilvitaivas mureni pölyksi.
Aioin paeta vankilastani. Niin päätin jokin aika sitten. Vaan silloin muistin siemenen.
Olinhan sinut aina muistanut, mutta nyt palailit mieleeni alati ja vimmalla.
Siemenen antajana olit elämäni hyväntekijä joka tapauksessa.
Olisin sinulle velkaa kaikkeni. Kiitollisuuteni ainakin.
Mutta nousi mieleeni muutakin. Huvilasi.
Sain terassillasi piipahtaa, ihanaa.
Peittoaa se kaikki vankilat.
Sitä vain mietin.
Työt kärsi.
Sinua.
Viikossako se puu kasvoi ja kaikki tuo, vai tultiinko tässä vain jonkinlaiseen kliimaksivaiheeseen?
Hieno kirjoitus joka tapauksessa. Monestihan asioille tarvitsee jonkinlaisen muutosvoiman, että ne nytkähtävät liikkeelle. Toivottavasti pääset piipahtelemaan huvilalla useamminkin.
Kiitos. Kliimaksi. Puu kasvoi kauemmin. Todellisuuden avautuminen on vaatinut aikaa ja voimia. Se on samalla pakottanut katsomaan uudessa valossa kaikkea tapahtunutta vuosien mittaan, niin uusia, kuin vanhempiakin asioita. Ruotimaan läpi mädätkin hedelmät ja karsimaan kuivat oksat. Vapauttamaan elintilaa vielä terveille vihertäville vesoille. Katsomaan, mihin niistä voisi olla. Moni asia saa uusia merkityksiä ja moni menee uuteen järjestykseen.
Kiitos myös muille kommenteista, en viitsi floodata vastaamalla kaikkiin erikseen. Erityisesti yhdelle, joka osoitti tukea ja välittämistä, kuka lienee ollutkaan. Ja ei, en ole löytänyt uutta seksuaalista identiteettiä, yhä tykkään tytöistä. Tai ainakin yhdestä. Tai hän mikää tyttö enää ole mutta ymmärrätte kyllä.
Mä kirjoitin tuon viestin, jossa osoitin tukea ja välittämistä sulle. Tämä kirjoitus liippaa niin läheltä mua, että jäi kyllä tosissaan kaiveleen. Voisikohan tää viesti olla sinulta mies? Jos on, pyydän että soitat mulle. Mutta mietin miksi salaisit tällaista? Sähän tiedät jo tunteeni. Miksi et voisi tunnustaa jos tunne on molemminpuolinen? Kaikki tuossa viestissä vaan osuu kohdalleen. Ihan kaikki. Tai sitten jollakin on täysin vastaava tilanne mutta en voi olla miettimättä tätä. Kaipaan sinua niin paljon.
Tiedän että seurustelet. Tiedät että olen naimisissa. Silti haaveilen lyhyestä varastetusta hetkestä, hetkestä sylissäsi. Hetki hallin nurkassa, vieressäsi autossa... Naurusi pelastaa päiväni. Toivon, että unohdan sinut pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen viikon jälkeen viimein näemme taas ensi viikolla, nainen. En malttaisi odottaa. 💖
Missä me nähdään? Oletko nyt ihan varma että
nähdään?Olen varma. Näemme sovitussa paikassa, joskaan emme kahdestaan vaan harrastuksessa.
Olet siis sopinut hänen kanssaan, että tapaatte siellä?
Kyllä. Olemme sillä tavalla tuttavia, että voimme viestiä, mutta emme sellaisia, että voisin vielä livenä kertoa kaivanneeni. Ehkä tästä vielä tulee jotain. Kumpikin on antanut pieniä merkkejä, mutta kun ei olla kovin läheisiä, on kyse lähinnä varovaisesta tunnustelusta tässä vaiheessa puolin ja toisin.
Miten vaikeaa on pyytää toinen treffeille?
Vai onko "tunnustelu" varattujen kyttäämistä?
Rakkaalle sinne jonnekin. En unohda sinua koskaan. Elät minun muistoissani. Ei sellainen valo jonka jätit elämääni sammu koskaan. Tuntuu kuin se olisi tapahtunut eilen, se hirveä päivä jolloin sinä lähdit lopullisesti. Kaipaan sinua joka päivä. Minun ensirakkaus, aina iloinen. Muistan kun lauloit tätä biisiä. Lepää rauhassa.
But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away, but they don't know the truth
My heart's crippled by the vein, that I keep on closing
You cut me open and I
Keep bleeding, keep, keep bleeding love
I keep bleeding, I keep, keep bleeding love
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen viikon jälkeen viimein näemme taas ensi viikolla, nainen. En malttaisi odottaa. 💖
nähdään?Olen varma. Näemme sovitussa paikassa, joskaan emme kahdestaan vaan harrastuksessa.
Kyllä. Olemme sillä tavalla tuttavia, että voimme viestiä, mutta emme sellaisia, että voisin vielä livenä kertoa kaivanneeni. Ehkä tästä vielä tulee jotain. Kumpikin on antanut pieniä merkkejä, mutta kun ei olla kovin läheisiä, on kyse lähinnä varovaisesta tunnustelusta tässä vaiheessa puolin ja toisin.
Vai onko "tunnustelu" varattujen kyttäämistä?
Mitä varten kukaan sinkku varovasti tunnustelee onko toinen kiinnostunut? Lähettelee viestejä hänelle? Ihan kilttejä, eikä siinä ole mitään erikoista omasta mielestä. No, jos olette vapaana niin mitä väliä? Minusta tuo on loukkaavaa ja inhottavaa, et kunnioita toisten liittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi T et kaipaa rakkautta elämääsi? Miksi et uskalla rakastua? Tuhlaat ihanaa persoonaasi, kun sinulla olisi niin paljon annettavaa jollekin. Olet oikeasti valloittava tyyppi. Usko itseesi <3
Mistä tiedät, että en rakasta? En huutele asioitani kaikille.
No, kun vasta juttelin T :n kanssa aiheesta. En vaan saa koskaan kunnon vastausta. Mutta sä et ole se kaipaamani T.
Täällä mä odotan päivästä päivään, että sä laittaisit viestiä... Mutta ethän sä laita. Kun silloin liki puolitoista vuotta sitten, ku viimeksi nähtiin, sä sanoit, et mun viestit ehkä vähä häirittee... Ku ihan suoraan kysyin sulta siitä asiasta. Oot silti ihana 💚💛 Ja olit tosi rohkea, kun usklsit kertoa sen päin naamaa. Arvostan 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehdys.
Tämä on valitus.
Virallinen valitus sinulle.
Kulunut viikko on ollut kauhea.
Sinun takiasi se on ollut sellainen kauhea.
Oikeastaan ihan omien ajatusteni takia, mutta silti.
Sinä sait aikaan jonkin peruuttamattoman prosessin elämässäni.
Prosessin, joka sai minut näkemään kaikki ihan uudessa valossa. Vähitellen.
Oikeastaan kylvit vain siemenen. Se sai kuitenkin itää, sillä kökkö parisuhde lannoitti sitä.
Siemen iti taimeksi, taimesta kasvoi puu. Lopulta puu alkoi kantaa hedelmää. Makeaa ja hapanta.
Näitä totuuden ja valaistumisen hedelmiä mutustelin aikani, enkä voinut enää välttää näkemästä olevaista.
Kuvitelmat rapisivat maahan paloina ja muruina kuin rappaukseen taiteiltu fresko ja totuus paljastui.
Totuuden tiilenpäitä luettuani ymmärsin eläneeni vankilassa, poutapilvitaivas mureni pölyksi.
Aioin paeta vankilastani. Niin päätin jokin aika sitten. Vaan silloin muistin siemenen.
Olinhan sinut aina muistanut, mutta nyt palailit mieleeni alati ja vimmalla.
Siemenen antajana olit elämäni hyväntekijä joka tapauksessa.
Olisin sinulle velkaa kaikkeni. Kiitollisuuteni ainakin.
Mutta nousi mieleeni muutakin. Huvilasi.
Sain terassillasi piipahtaa, ihanaa.
Peittoaa se kaikki vankilat.
Sitä vain mietin.
Työt kärsi.
Sinua.
Viikossako se puu kasvoi ja kaikki tuo, vai tultiinko tässä vain jonkinlaiseen kliimaksivaiheeseen?
Hieno kirjoitus joka tapauksessa. Monestihan asioille tarvitsee jonkinlaisen muutosvoiman, että ne nytkähtävät liikkeelle. Toivottavasti pääset piipahtelemaan huvilalla useamminkin.
Kiitos. Kliimaksi. Puu kasvoi kauemmin. Todellisuuden avautuminen on vaatinut aikaa ja voimia. Se on samalla pakottanut katsomaan uudessa valossa kaikkea tapahtunutta vuosien mittaan, niin uusia, kuin vanhempiakin asioita. Ruotimaan läpi mädätkin hedelmät ja karsimaan kuivat oksat. Vapauttamaan elintilaa vielä terveille vihertäville vesoille. Katsomaan, mihin niistä voisi olla. Moni asia saa uusia merkityksiä ja moni menee uuteen järjestykseen.
Kiitos myös muille kommenteista, en viitsi floodata vastaamalla kaikkiin erikseen. Erityisesti yhdelle, joka osoitti tukea ja välittämistä, kuka lienee ollutkaan. Ja ei, en ole löytänyt uutta seksuaalista identiteettiä, yhä tykkään tytöistä. Tai ainakin yhdestä. Tai hän mikää tyttö enää ole mutta ymmärrätte kyllä.
Mä kirjoitin tuon viestin, jossa osoitin tukea ja välittämistä sulle. Tämä kirjoitus liippaa niin läheltä mua, että jäi kyllä tosissaan kaiveleen. Voisikohan tää viesti olla sinulta mies? Jos on, pyydän että soitat mulle. Mutta mietin miksi salaisit tällaista? Sähän tiedät jo tunteeni. Miksi et voisi tunnustaa jos tunne on molemminpuolinen? Kaikki tuossa viestissä vaan osuu kohdalleen. Ihan kaikki. Tai sitten jollakin on täysin vastaava tilanne mutta en voi olla miettimättä tätä. Kaipaan sinua niin paljon.
Ihan täysin ei tuntuisi täsmäävän omaan tapaukseeni. En usko olevani tässä kohtaa se, joka tietää vähemmän toisen tunteista. Tosin sekin on ehkä altis tulkintavirheille. Tai ehkä muistikatkoksille. Hänen kanssaan kasvotusten, niin että merkittäviä asioita olisi voitu puhua, kun olen kohdannut viimeksi molempien ollessa reippaasti humalassa, enkä ole vakuuttunut muistavani ihan kaikkea. Muu viestittely sen jälkeen ei tue tuota sinun esittämääsi täysin selkeästi.
Luulen että monilla voi olla vastaava tilanne. Olen itsekin moneen kertaan ollut lähes varma, että "kyllä, tuo on hän", mutta sitten uudelleen miettien se on tuntunut yleiseltä ja ympäripyöreältä, joka voi sopia hyvin monelle, tai ei olekaan ihan täysin täsmännyt. Olen miettinyt sitäkin, pitäisikö tämä kirjoittelu ketjuun lopettaa turhana, kun kuitenkaan ei omaansa täällä kohtaa, mutta saattaa antaa vahingossa muille ihmisille turhia toivon tunteita. Itsekin voi jämähtää haikailemaan toivottoman menetetyn rakkauden perään harhanäkemällä merkkejä kaivatustaan siellä täällä. Näemmä iski vaihteeksi aallonpohja, mutta sellaista tämä tuppaa olemaan. Mutta jos sulla on jotain hyviä tunnisteita heittää, niin odotan sydän levällään! :D
Varatut on ehdoton nou, ei mitään salaviestittelyä tai salakahvittelua. Miksi sinkkuna haaskata aikaa varattuun, odotella viestejä ym. Mitä varatulla on antaa sinkulle? No sitä mutta mitä muuta? Ikävää ja odottelua! Elämän tuhlaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko "tunnustelu" varattujen kyttäämistä?Mitä varten kukaan sinkku varovasti tunnustelee onko toinen kiinnostunut? Lähettelee viestejä hänelle? Ihan kilttejä, eikä siinä ole mitään erikoista omasta mielestä. No, jos olette vapaana niin mitä väliä? Minusta tuo on loukkaavaa ja inhottavaa, et kunnioita toisten liittoa.
Öööö? Normaaleilla ihmisillä on tapana hieman tunnustella tilannetta ja antaa sen kehittyä aluksi omalla painollaan jos kerran tekemisissä ollaan, eikä hönkiä samantien treffikutsua pöytään kun tapaa uuden ihmisen esim. harrastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Varatut on ehdoton nou, ei mitään salaviestittelyä tai salakahvittelua. Miksi sinkkuna haaskata aikaa varattuun, odotella viestejä ym. Mitä varatulla on antaa sinkulle? No sitä mutta mitä muuta? Ikävää ja odottelua! Elämän tuhlaamista.
Näin minäkin sen koen. Se ihminen on valinnut itselleen kumppanin ja he ovat yhdessä.
Miksi tahtoisin rikkoa suhteen ja heittäytyä suhteeseen ja epäillä että hän ihastuu jälleen myöhemmin johonkin toiseen ihmiseen?
Mikä sinussa on niin hyvää ja parempaa kuin sen toisen nykyinen? Mikä on oikeutus sanoa että sinun rakkaus on syvempää ja puhtaampaa kuin jonkun toisen?
Vierailija kirjoitti:
Perjantain kunniaksi gallup: millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?
Vastaan jälkijunassa sapattina: E:llä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko "tunnustelu" varattujen kyttäämistä?Mitä varten kukaan sinkku varovasti tunnustelee onko toinen kiinnostunut? Lähettelee viestejä hänelle? Ihan kilttejä, eikä siinä ole mitään erikoista omasta mielestä. No, jos olette vapaana niin mitä väliä? Minusta tuo on loukkaavaa ja inhottavaa, et kunnioita toisten liittoa.
Öööö? Normaaleilla ihmisillä on tapana hieman tunnustella tilannetta ja antaa sen kehittyä aluksi omalla painollaan jos kerran tekemisissä ollaan, eikä hönkiä samantien treffikutsua pöytään kun tapaa uuden ihmisen esim. harrastuksessa.
Eli olette sinkkuja, mutta ette saa toisianne treffeille?
Olen normaali ja käynyt treffeillä. Minulta on pyydetty ensi näkemältä monesti puhelinnumeroa ja siitä pian treffeille. On poikkeavaa ettei sinkkuna voi pyytää toista ulos. Silloin siinä on este, kuten parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkäpä kaikki sinkut eivät ole halukkaita heti suuna päänä huutelemaan kiinnostustaan, vaan tosiaankin haluavat ensiksi vähän tunnustella, olisiko toinenkin sinkku kiinnostunut. Minä olen yksi näistä varovaisista ja hitaasti etenevistä, eikä siinä ole minun mielestäni mitään pahaa. Lisäksi haluan olla aivan varma, haluanko luopua sinkkuudestani ennen kuin alan mitään aloitteita tehdä kenellekään - tähän mennessä en ole edes halunnut, vaikka kiinnostavia tyyppejä on välillä eteen tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantain kunniaksi gallup: millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?
Vastaan jälkijunassa sapattina: E:llä!
J:llä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olette sinkkuja, mutta ette saa toisianne treffeille?
Olen normaali ja käynyt treffeillä. Minulta on pyydetty ensi näkemältä monesti puhelinnumeroa ja siitä pian treffeille. On poikkeavaa ettei sinkkuna voi pyytää toista ulos. Silloin siinä on este, kuten parisuhde.
Sinkulla kyllä harvemmin on parisuhdetta ainakaan minun tietääkseni - eikös sinkkuus nimenomaan tarkoita sitä, että sitä parisuhdetta ei ole? Minä olen sinkku, jolla ei ole parisuhdetta - silti en ole heti töräyttelemässä treffikutsuja joka suuntaan kaikille vähänkin kiinnostaville tai kivoilel tyypeille. Tykkään edetä rauhallisesti.
Kuullostaa ihanalta! Onnea rakkauteen ❤️