Juice Leskisen hiustyyli
On erikoista että hän valitsi rokata pitkää tukkaa.
Kommentit (11)
Ei hitto, mietinkin ketä julkkista mä oon alkanut muistuttamaan. Keski-iässä on päälaelta lähtenyt niin paljon tukkaa, että selvä Juice Leskinen. Olen nainen.
Se oli silloin muotia rock-piireissä. Ja miksipä ihminen ei saisi olla sellainen kun haluaa?
Minullakin alkoi lähteä hiukset 16 vuoden iässä ja noin kaksikymppisenä oli aika lailla Juicen näköinen. Nykyään jäljellä olevat hiukset on sentään 7-12 mm, koska omassa ammatissani pitää näyttää joltain muulta kuin rockstaralta. Mutta jos olisin työtön, mieluummin Juicen näköinen kuin skinheadin näköinen.
Jos katsoo rockstaroja 80- ja 90-luvuilta, niin aika persoonia olivat kaikki, niin kotimaiset kuin ulkomaisetkin. Ja jos Juice ihmetyttää, niin mitäs mieltä olet Somerniemestä? Mutta kai hänkin sai olla sellainen kuin halusi, laulajana silti taivaallinen vaikka ei ulkonäöltään?
Korjaan nyt, Somerjoesta (Padding), joka oli kotoisin Somerniemestä.
Onko tarpeen jankata kauan sitten kuolleen miehen hiustyylisrä. Hän oli pitkätukkainen eikä voinut kaljuuntumiselle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, mietinkin ketä julkkista mä oon alkanut muistuttamaan. Keski-iässä on päälaelta lähtenyt niin paljon tukkaa, että selvä Juice Leskinen. Olen nainen.
Hyi!
Benjamin Franklinillä oli samanlainen fleda, eikä sekään ollut mikään turha jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Benjamin Franklinillä oli samanlainen fleda, eikä sekään ollut mikään turha jätkä.
Ketä se on?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?!
KVG ihan ite
Huomio myös hienot amisviikset.
Erittäin ärsyttävää...