Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani ja haluan pyytää sinulta anteeksi.
Kannattaa tehdä se irl ja mahdollisimman pian. Toinen saattaa alkaa kantamaan kaunaa tai lakata välittämästä kokonaan. Liian myöhäinen anteeksipyyntö on useimmille liian vähän liian myöhään. On taottava kun rauta kuuma. Jos kyseessä on siis tuore tapaus, luultavasti voit anteeksipyynnölläsi helpottaa toisen oloa ja asian läpikäymistä vaikka hän olisikin vihainen tai pettynyt. Kun nyt kuitenkin välität hänestä.
"Muistatko olin vaiti vain, vaik lauluna soit sielussani" Hyvää yötä sulle sinne jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen viikon jälkeen viimein näemme taas ensi viikolla, nainen. En malttaisi odottaa. 💖
Missä me nähdään? Oletko nyt ihan varma että
nähdään?Olen varma. Näemme sovitussa paikassa, joskaan emme kahdestaan vaan harrastuksessa.
Olet siis sopinut hänen kanssaan, että tapaatte siellä?
Kyllä. Olemme sillä tavalla tuttavia, että voimme viestiä, mutta emme sellaisia, että voisin vielä livenä kertoa kaivanneeni. Ehkä tästä vielä tulee jotain. Kumpikin on antanut pieniä merkkejä, mutta kun ei olla kovin läheisiä, on kyse lähinnä varovaisesta tunnustelusta tässä vaiheessa puolin ja toisin.
Miten vaikeaa on pyytää toinen treffeille?
Vai onko "tunnustelu" varattujen kyttäämistä?Mitä varten kukaan sinkku varovasti tunnustelee onko toinen kiinnostunut? Lähettelee viestejä hänelle? Ihan kilttejä, eikä siinä ole mitään erikoista omasta mielestä. No, jos olette vapaana niin mitä väliä? Minusta tuo on loukkaavaa ja inhottavaa, et kunnioita toisten liittoa.
Öööö? Normaaleilla ihmisillä on tapana hieman tunnustella tilannetta ja antaa sen kehittyä aluksi omalla painollaan jos kerran tekemisissä ollaan, eikä hönkiä samantien treffikutsua pöytään kun tapaa uuden ihmisen esim. harrastuksessa.
Eli olette sinkkuja, mutta ette saa toisianne treffeille?
Olen normaali ja käynyt treffeillä. Minulta on pyydetty ensi näkemältä monesti puhelinnumeroa ja siitä pian treffeille. On poikkeavaa ettei sinkkuna voi pyytää toista ulos. Silloin siinä on este, kuten parisuhde.Sinkulla kyllä harvemmin on parisuhdetta ainakaan minun tietääkseni - eikös sinkkuus nimenomaan tarkoita sitä, että sitä parisuhdetta ei ole? Minä olen sinkku, jolla ei ole parisuhdetta - silti en ole heti töräyttelemässä treffikutsuja joka suuntaan kaikille vähänkin kiinnostaville tai kivoilel tyypeille. Tykkään edetä rauhallisesti.
Ei tarkoita että se toinen ei pyydä koska sinä et niin tee.
Varsinkin jos olet nainen niin mies monesti on se joka treffeille pyytää. Tämä on ollut omalla kohdallani myös näin, ei edes sillä ettei itse pyytäisi vaan miehet niin ehtii tehdä.
Miks ihmeessä nää nimen alkukirjaimet saa alapeukkuja? 😀
K!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen viikon jälkeen viimein näemme taas ensi viikolla, nainen. En malttaisi odottaa. 💖
nähdään?Olen varma. Näemme sovitussa paikassa, joskaan emme kahdestaan vaan harrastuksessa.
Kyllä. Olemme sillä tavalla tuttavia, että voimme viestiä, mutta emme sellaisia, että voisin vielä livenä kertoa kaivanneeni. Ehkä tästä vielä tulee jotain. Kumpikin on antanut pieniä merkkejä, mutta kun ei olla kovin läheisiä, on kyse lähinnä varovaisesta tunnustelusta tässä vaiheessa puolin ja toisin.
Vai onko "tunnustelu" varattujen kyttäämistä?Mitä varten kukaan sinkku varovasti tunnustelee onko toinen kiinnostunut? Lähettelee viestejä hänelle? Ihan kilttejä, eikä siinä ole mitään erikoista omasta mielestä. No, jos olette vapaana niin mitä väliä? Minusta tuo on loukkaavaa ja inhottavaa, et kunnioita toisten liittoa.
Öööö? Normaaleilla ihmisillä on tapana hieman tunnustella tilannetta ja antaa sen kehittyä aluksi omalla painollaan jos kerran tekemisissä ollaan, eikä hönkiä samantien treffikutsua pöytään kun tapaa uuden ihmisen esim. harrastuksessa.
Olen normaali ja käynyt treffeillä. Minulta on pyydetty ensi näkemältä monesti puhelinnumeroa ja siitä pian treffeille. On poikkeavaa ettei sinkkuna voi pyytää toista ulos. Silloin siinä on este, kuten parisuhde.Sinkulla kyllä harvemmin on parisuhdetta ainakaan minun tietääkseni - eikös sinkkuus nimenomaan tarkoita sitä, että sitä parisuhdetta ei ole? Minä olen sinkku, jolla ei ole parisuhdetta - silti en ole heti töräyttelemässä treffikutsuja joka suuntaan kaikille vähänkin kiinnostaville tai kivoilel tyypeille. Tykkään edetä rauhallisesti.
Minäkään en lähtisi pyytämään treffeille ketä vain. Jos ensi näkemältä on pyydetty treffeille, ei silloin ole oltu kiinnostuttu muusta kuin ulkonäöstä. Minulle se ei riitä perusteeksi. Harrastuksessa on ihan hyvä tutustua vähän ja nähdä millainen tyyppi toinen on. Samalla kiinnostus voi herätä omalla painollaan kummankin tehdessä vähän rohkeampia aloitteita. Näin myös on todennäköisempää, että harrastusporukassa säilyy hyvä henki, kun ei koskaan tiedä miten ihmiset reagoivat, jos kiinnostus onkin yksipuolista.
Tulisitpa nyt extempore. Istuttais tuossa eteisen matolla pieni ikuisuus sylikkäin halaten.
Varmaan näkisit ekaa kertaa mun itkevän.
Saisit suukkoja, kyyneliä, suukkoja...
Mut ethän sä tuu enää koskaan
Hoi mies! Jos sulla kerran on taskussa se suuri unelma..😂
Vierailija kirjoitti:
Olen todella pahoillani ja haluan pyytää sinulta anteeksi.
Miten surullista. Oletko varma, että hän on pahoittanut mielensä? Syyllisyys voi olla suurelta osin vain herkän ihmisen omassa mielessä.
Silti suosittelen anteeksipyyntöä jos asia painaa. Vaikkei hän antaisikaan anteeksi, tai edes vastaisi, se kuitenkin helpottaisi omaa oloasi. Ja suurin osa ihmisistä kuitenkin arvostaa vilpitöntä anteeksipyyntöä. Se on hieno ele, olipa sitten tapahtunut mitä hyvänsä.
Hyvää yötä. En voi unohtaa sinua, koska kanssasi oli niin hyvä olla ja ihmetellä maailmaa. Rakastan sinua. Nuku hyvin. Toivottavasti tulet uneeni. Viime yönä näin jotain sinuun liittyvää unta, mutta en muistanut sitä juuri herättyäni. Arvaa harmittiko?
Hmm. Ovatkohan silmäni siniharmaat? Eivät ne ainakaan syvän siniset ole. Vähän epämääräisen hailakat, kuten Maija Vilkkumaalla, ehkä. En ole ennen itseäni silmiin tuijotellut. Parta mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita että se toinen ei pyydä koska sinä et niin tee.
Varsinkin jos olet nainen niin mies monesti on se joka treffeille pyytää. Tämä on ollut omalla kohdallani myös näin, ei edes sillä ettei itse pyytäisi vaan miehet niin ehtii tehdä.
Miksi olet noin mustavalkoinen ja jankkaat täällä jostain noin turhasta asiasta?
Itse tykkään enemmän niistä miehistä, jotka kutovat verkot hitaasti, mutta varmasti kuin niistä, jotka hönkivät suoraa päälle.
Eri asia jutut, jotka lähtevät vahingossa suorilta lentoon ilman kummankaan erityistä aloitteellisuutta.
Jokainen on yksilö ja kaikki eivät tosiaan toimi ja ajattele kuten sinä.
Hei, sinä silmissäni maailman komein mies! <3 Olen useasti pyytänyt sinua ottamaan yhteyttä, muttet ole sitä tehnyt. Siksi jokin aika sitten päätin takarajan siihen, kauanko tänne kirjoittelen. Tänään raja tuli vastaan ja on aika sanoa viimeisen kerran hyvää yötä! :`( minulla on edelleen sinua kova ikävä, eikä se ehkä koskaan täysin helpota. Ajattelen kuitenkin, että ehkä minun on opittava elämään sen kanssa ja hyväksyttävä ettemme enää kohtaa. Jos joskus kuitenkin mielesi muuttuu niin haluan sinun tietävän, että voit ottaa minuun yhteyttä vaikka vielä tästä 10-vuoden päästä! Lupaan, että selvitän asiat kanssasi on tilanteeni sillä hetkellä mikä tahansa. :) toivon sinulle kaikkea hyvää elämääsi ja voimia jokaiseen päivään. Olen pahoillani, että sinua loukkasin ja kiitos, että olet ollut minua kohtaan aina niin ihana! <3 en olisi voinut uskoa, että kukaan ajattelee minusta niin kauniisti, kuin sinä teet. Toivottavasti olen osannut edes jotenkin ilmaista sen kuinka tärkeä olet minulle! Sata suudelmaa ja hellä halaus! Olet niin kovin tärkeä minulle! <3
ps. Piirsin tapaamistemme aikaan yhden kivan jutun, jonka haluaisin vielä joskus näyttää sinulle. Ehkä säilytän sen siinä toivossa, että vielä kohtaisimme.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ihmiset ainakin tykkää, kun niitä sanoo erikoisiksi ja persoonallisiksi.
Se, joka kusetti minua, sanoi minusta noin.
Riippuu siitäkin, millä tavalla asia ilmaistaan ja millä äänensävyllä.
Hän oli elitisti.
Ja sinä nisti?
Niillä on tapana viljellä muista tuollaisia termejä kuin ”elitisti”.En ole koskaan edes kokeillut huumeita. En edes ole tuota tiennyt, joten oletko itse nisti?
Ok, no olet sitten varmaan semmonen henkinen nisti.
En ole.
Millainen on henkinen nisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret ihmiset ainakin tykkää, kun niitä sanoo erikoisiksi ja persoonallisiksi.
Se, joka kusetti minua, sanoi minusta noin.
Riippuu siitäkin, millä tavalla asia ilmaistaan ja millä äänensävyllä.
Hän oli elitisti.
Ja sinä nisti?
Niillä on tapana viljellä muista tuollaisia termejä kuin ”elitisti”.En ole koskaan edes kokeillut huumeita. En edes ole tuota tiennyt, joten oletko itse nisti?
Ok, no olet sitten varmaan semmonen henkinen nisti.
En ole.
Millainen on henkinen nisti?
Sellanen ku sinä, kajuutassa pimeää
Hyvää yötä ihana ruutupaita partasuu, kauniita unia! Olet niin lutuinen ❤️
Niin ja tervetuloa vierailemaan mun uniin....
Vierailija kirjoitti:
Hoi mies! Jos sulla kerran on taskussa se suuri unelma..😂
Sulle tarpeeksi iso.
En ole tuo tyyppi, vaan sivusta kommentoin.
Voihan sitä pyytää, mutta on tosiaan tavallista ensin hieman tarkkailla tilannetta ja kehittää välejä ylipäätään läheisemmiksi, ennen kuin ehdottaa mitään romanttiseen viittaavaa.