Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
KuutamoKissa kirjoitti:
KuutamoKissa kirjoitti:
Miksei jokainen , joka tänne kirjoittaa, voisi käyttää nimimerkkiä? Pysyisi juonessa mukana.
No äkkiä rekisteröitymään! Kettu voi varmaan neuvoa tarvittaessa?
Ketäs Kuutamokissa kaipaa?
Yhtä lohikäärmettä jolla iso veitikka <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mun sielunkumppanilla kerakkeet kunnossa?
On hyvät kerakkeetbja kunnossakin. Minkälaisia kerakkeita sulta löytyy?
Ainakin k kuten sinultakin.
Totta niin löytyykin. Mitä muita? Ääntiötki käy.
Mitä sinä rakkaani haluaisit meidän välillämme olevan vai eikö mitään? Tämä on kysymys, jota pohdin.
Jännä. Olen käynyt tässä ketjussa todella pitkään ja juuri koskaan ei ole tuntunut, että mikään viesti ois sulta. Sitten menin äsken lukemaan tuota "lähetä törkeisesi.."-ketjua, (kun täällä siitä mainittiin) ja tuntui että joka toinen viesti on varmasti sulta vaikkei ihan sopinutkaan. Taidan tosissaan olla pessimisti.
KuutamoKissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KuutamoKissa kirjoitti:
KuutamoKissa kirjoitti:
Miksei jokainen , joka tänne kirjoittaa, voisi käyttää nimimerkkiä? Pysyisi juonessa mukana.
No äkkiä rekisteröitymään! Kettu voi varmaan neuvoa tarvittaessa?
Ketäs Kuutamokissa kaipaa?
Yhtä lohikäärmettä jolla iso veitikka <3[/quoteiälä Yritä, mulle varattu tää weitikka, tällä oon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan o, pian oon hirsipuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä rakkaani haluaisit meidän välillämme olevan vai eikö mitään? Tämä on kysymys, jota pohdin.
Jos minä olisin rakkaasi, niin tuo ”eikö mitään” ei ole vaihtoehto. Mitä sinä haluaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan o, pian oon hirsipuussa.
Tää on varmaan vaan sattuma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin rakkaasi, niin tuo ”eikö mitään” ei ole vaihtoehto. Mitä sinä haluaisit?
No minähän haluaisin sinua ja sinut ihan kokonaan, mutta mitä sinä haluaisit?
Täällä joku oli eilen viestissään aika kiukkuissaan siitä miten joku puhuu kaikille muille, mutta ei hänelle. Mä oon itse käyttäytynyt erästä kohtaan noin, että olen oikeastaan jutellut kaikille muille paitsi hänelle. Tässä mun syyt (ehkä jollain muulla voi olla samanlaisia syitä): Aluksi syynä oli ihastumisen aiheuttama ujous. En vain uskalla puhua ihastuksille oikein mitään ikinä. Itseasiassa hän jopa piti mua ujona, vaikka oikeasti olen aika puhelias. Sen jälkeen kun kerroin tunteistani ja hän ei tuntenut samoin, niin ymmärsin että hän ei halua mun juttelevan. Nykyään uskaltaisin kyllä puhua hänelle, mutta jos erehdyn vahingossa puhumaan kuten muille (eli puhumaan ihan liikaa) niin heti tulee tunne että hän ei pidä siitä, vaan ottaa sen iskemisenä tai jonain sellaisena, että yritän kaveerata yms. Yritän siis kunnioittaa hänen todennäköistä toivettaan, antaa hänen olla rauhassa, enkä siis siksi puhu hänelle vaan kaikille muille.
Pelästyin koska sä kiroilit niin rumasti mulle.
Olen toisinaan seurannut elämääsi jo vuosia ja olen onnellinen menestyksestäsi. Kaikkea hyvää myös jatkoon, säteile entiseen malliin.
Kuvastakin jo näkee, että tämä hopeakettu on täys peräkammarinpoika. Täältä sitten kerjää huomiota, kun ei kukaan sieltä äidin hoivista tullut hakemaan. Vieläpä toisten teoksia kopioimalla, kun omia luomistaitoja eikä ajatuksia löydy. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minähän haluaisin sinua ja sinut ihan kokonaan, mutta mitä sinä haluaisit?
Niin minäkin haluaisin sinut ihan kokonaan.
Onko tämää nyt sen ihhmisen pääästä jonka tapasin 20 vuotta sittten vesiliukumäen viierestä.
Vierailija kirjoitti:
Pelästyin koska sä kiroilit niin rumasti mulle.
Niin ihan syystä jos muistat.
Marita. Kaipaan niin sua..
katson kuviasi ja..
Jos me päädyttäisiin oikeasti yhteen... mulla on semmoinen tunne että ne muut ei tykkäisi siitä. Ei sillä että se muille mitenkään kuuluisi, mutta niillä olisi mielipiteensä varmasti. Me ollaan jotenkin niin erilaisia kuin ne. Tuntuukohan sinusta samalta? Ikävä on sinua, sinun silmiä ja hymyä. Milloinkahan nähdään taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellä on 25cm syvä pillu :Dddd
Poikakulta. Pidän samasta kuin Sharon Osbourne. 25cm ei ole vielä pahakaan.
Olen tyttö. Ja 25cm on todella paha.
Ja turha.