Käyttekö usein grillillä? Millaista grilliruokaa ostatte jos käytte?
Tekisi niin mieli vaikka makkaraperunat kaikilla mausteilla. Tai aurajuustohampurilainen. Tällä paikkakunnalla ei vaan ole grilliä.
Kommentit (42)
Viimeksi n. 5 v sitten. Porilainen.
Perinteinen grillisapuska on niin paljon parempaa kuin esim. Hesburger tai McDonalds.
Joo, kyllä harmittaa kun ei ole grilliä täällä. Pitäiskö lähteä naapurikaupunkiin ajelemaan. Jotenkin tuli ihan hirveä himo makkaraperunoihin kaikilla mausteilla. :D -ap
En ainakaan sellaista hampurilaista, joka kusee mehut syliin.
Pari kertaa vuodessa tulee käytyä... Yleensä makkaraperunat tai joku hamppari. Saa kyllä rahalleen parempaa vastinetta kuin jossain mäkkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä kuule pitkä paska!
En. Paino-ongelmia on ollut aina.
Syön aina puuroa, kun tekee mieli herkkuja.
En ole käynyt grillillä varmaan 5 vuoteen. Opettelin itse tekemään lihapiirakoita. Tulee halvemmaksi. Teen myös hampurilaiset itse. Itse tehtynä maksaa 3 euroa kun grilillä jopa 12 euroa.
Ai että on parasta makkaraperunat, missä runsaasti sinappia ja ketsuppia. Siihen sitten kylmää maitoa, minulla menee melkein koko purkki. Lisäksi hyvä leffa pyörimään, villasukat jalassa, viltti päällä. Siinä sitten herkutella. Sitten voikin tulla uni kun vatsa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä kuule pitkä paska!
Ai mitä? Et halua että pihvi valuttaa lihamehut syliin on aika kohtuullinen pyyntö
En oo käynyt pitkään aikaan. Kuukilla kävin usein linkillä grillillä syömässä taksarin :D Hyvää oli!
Söin kerran niin mehukkaan ja hyvin tehdyn juustohampurilaisen ja oli vielä isö. Hyvä ettei itku tullut, kun oli niin hyvää. Mun oli pakko mennä seuraavana päivänä samalle grillille ja kiittää sitä työntekijää kun oli niin hyvää.:D Ai että mua hävetti, mutta työntekijä oli ilahtuneen oloinen. Ja niinhän siinä kävi, että lähdin siitä kotiin taas juustohampuriaisen kanssa. :D
Makkaraperunat kaikilla mausteilla tai joku paniini
Vierailija kirjoitti:
Söin kerran niin mehukkaan ja hyvin tehdyn juustohampurilaisen ja oli vielä isö. Hyvä ettei itku tullut, kun oli niin hyvää. Mun oli pakko mennä seuraavana päivänä samalle grillille ja kiittää sitä työntekijää kun oli niin hyvää.:D Ai että mua hävetti, mutta työntekijä oli ilahtuneen oloinen. Ja niinhän siinä kävi, että lähdin siitä kotiin taas juustohampuriaisen kanssa. :D
Sori kirjoitusvirheet. Näen niin sumuisesti kun silmissä pyörii ja viipottaa vaan juustohampurilaiset.
Lihapiirakka. Sinne väliin sinappia, ketsuppia, kurkkusalaattia, pari nakkia, paistettu kananmuna, valkosipulia, fetajuustoa, remouladea. Siinä kunnon mättö.
Yksi nakki ilman mausteita kiitos.
Otan juustohampurilaisen munalla ja kaikki mausteet, kiitos
Hyvin harvoin käyn ja kyllä se valinta mulla silloin on makkaraperunat.
No en kehtaa kiusata sinua herkulla, jonka ostan kerran kk, koska sulla ei ole siellä grilliä lähellä