Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5501/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos me päädyttäisiin oikeasti yhteen... mulla on semmoinen tunne että ne muut ei tykkäisi siitä. Ei sillä että se muille mitenkään kuuluisi, mutta niillä olisi mielipiteensä varmasti. Me ollaan jotenkin niin erilaisia kuin ne. Tuntuukohan sinusta samalta? Ikävä on sinua, sinun silmiä ja hymyä. Milloinkahan nähdään taas?

Älä mieti mitä muut ajattelevat.

Vierailija
5502/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saan sulta ainutlaatuisen lahjan. Ei riskejä, ei pahaa mieltä, vain mulle. Sulta. Tulen nauttimaan <3 Olet niin parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5503/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut tuntea ihmisen, hän halusi reaktioita

Hetken sai mitä halusi, minä en koskaan

Enää ei saa reaktioitakaan

Vierailija
5504/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku oli eilen viestissään aika kiukkuissaan siitä miten joku puhuu kaikille muille, mutta ei hänelle. Mä oon itse käyttäytynyt erästä kohtaan noin, että olen oikeastaan jutellut kaikille muille paitsi hänelle. Tässä mun syyt (ehkä jollain muulla voi olla samanlaisia syitä): Aluksi syynä oli ihastumisen aiheuttama ujous. En vain uskalla puhua ihastuksille oikein mitään ikinä. Itseasiassa hän jopa piti mua ujona, vaikka oikeasti olen aika puhelias. Sen jälkeen kun kerroin tunteistani ja hän ei tuntenut samoin, niin ymmärsin että hän ei halua mun juttelevan. Nykyään uskaltaisin kyllä puhua hänelle, mutta jos erehdyn vahingossa puhumaan kuten muille (eli puhumaan ihan liikaa) niin heti tulee tunne että hän ei pidä siitä, vaan ottaa sen iskemisenä tai jonain sellaisena, että yritän kaveerata yms. Yritän siis kunnioittaa hänen todennäköistä toivettaan, antaa hänen olla rauhassa, enkä siis siksi puhu hänelle vaan kaikille muille.

Kiitos tästä kommentistasi eiliseen kiukkuviestiini. Olitpa muuten rohkea, kun kävit tunnustamassa tunteesi ja harmi, ettei niihin vastattu yhtä lailla! Toivottavasti välinne kuitenkin korjaantuvat normaaleiksi ja pystytte olemaan tekemisissä toistenne kanssa vielä joku päivä. Nämä kuormasta syömiset on siitä just ikäviä, että kun sitten pitää kohdata jatkossakin, eikä toisen näkemisestä pääse eroon kumminkaan päin. Luotetaan, että aika hoitaa!

Kiukuttelupurkaus muuten toimi, tänään ei ole ärsyttänyt tilanne lainkaan vaan fiilis on ollut luokkaa ”ihavvitusama”. Ketjulla todellakin on siis positiiviset puolensa kaikenlaisten tunteiden kaatopaikkana. Jatkossa kohtaan tyypin ihan yhtälaisella kylmäkiskoisuudella ja pakkasasteilla kuin sieltäkin suunnasta on tarjolla - jos hän kerran haluaa jääkauden, hän saa jääkauden. Osaan minäkin lapsellinen ja epäkohtelias olla, vaikka ei kyllä sellainen käytös yhtään huvittaisikaan.

Enkä nyt tiedä, kuuluuko tämä edes tähän ketjuunkaan, kun en minä tuota ihmistä enää edes kaipaa. Lähinnä ärsyttää, että pitää olla tekemisissä, kun kerran tilanne on mikä on.

Vierailija
5505/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä rakkaani haluaisit meidän välillämme olevan vai eikö mitään? Tämä on kysymys, jota pohdin.

Miehelle vai naiselle?

Vierailija
5506/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Olen käynyt tässä ketjussa todella pitkään ja juuri koskaan ei ole tuntunut, että mikään viesti ois sulta. Sitten menin äsken lukemaan tuota "lähetä törkeisesi.."-ketjua, (kun täällä siitä mainittiin) ja tuntui että joka toinen viesti on varmasti sulta vaikkei ihan sopinutkaan. Taidan tosissaan olla pessimisti.

Kävi samoin. Täälläkin aina jos tulee haukkumisia ja ilkeitä viestejä otan ne itteeni ja oon täysin varma et ne on häneltä! Siis ihan jokaisen. Mä luulin et en ois pessimisti mut on mul ainaki joku huono itsetunto vissiin. Ei nää Keskustelupalstat sun muut taida sopii herkkiksille.

Lisään vielä et en tietääkseni ole tehnyt tälle henkilölle mitään pahaa, eikä hänkään mulle, tilanne vaan on/oli sekava joten en ees tiedä miks kuvittelen et hän vihaa mua. :D

Älkää lukeko sitä haukkumisterveisketjua.

Vierailija
5507/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Olen käynyt tässä ketjussa todella pitkään ja juuri koskaan ei ole tuntunut, että mikään viesti ois sulta. Sitten menin äsken lukemaan tuota "lähetä törkeisesi.."-ketjua, (kun täällä siitä mainittiin) ja tuntui että joka toinen viesti on varmasti sulta vaikkei ihan sopinutkaan. Taidan tosissaan olla pessimisti.

Kävi samoin. Täälläkin aina jos tulee haukkumisia ja ilkeitä viestejä otan ne itteeni ja oon täysin varma et ne on häneltä! Siis ihan jokaisen. Mä luulin et en ois pessimisti mut on mul ainaki joku huono itsetunto vissiin. Ei nää Keskustelupalstat sun muut taida sopii herkkiksille.

Lisään vielä et en tietääkseni ole tehnyt tälle henkilölle mitään pahaa, eikä hänkään mulle, tilanne vaan on/oli sekava joten en ees tiedä miks kuvittelen et hän vihaa mua. :D

Älkää lukeko sitä haukkumisterveisketjua.

Antakaa sen linkki! Oon just sellaista ketjua vailla. 😎

Vierailija
5508/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se on?

T. Waimo

Vierailija
5509/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko sinulta yhden suudelman, jos oikein kauniisti pyydän?

Vierailija
5510/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KuutamoKissa kirjoitti:

KuutamoKissa kirjoitti:

Miksei jokainen , joka tänne kirjoittaa, voisi käyttää nimimerkkiä? Pysyisi juonessa mukana.

No äkkiä rekisteröitymään! Kettu voi varmaan neuvoa tarvittaessa?

Ketäs Kuutamokissa kaipaa?

No kuutamoKollia tietty!

Vierailija
5511/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän melkein pysähtyi, kun sä seisoit siinä pikkutakki päällä ja kun istuin sua vastapäätä, tunsin sun huumaavan tuoksun. Tärisin koko-ajan sisältäpäin. Huomasin kun katselit mua. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.

Hei. Muistan sinut. Tässä olen enkä muuta voi <3

Kerro jokin tunniste minusta.

Sinulla oli todella kaunis takamus.

Jaa oli? Mihin se hävis

Vierailija
5512/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinko sinulta yhden suudelman, jos oikein kauniisti pyydän?

Jos olet hän, niin ihan varmasti useammankin.

5513/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvastakin jo näkee, että tämä hopeakettu on täys peräkammarinpoika. Täältä sitten kerjää huomiota, kun ei kukaan sieltä äidin hoivista tullut hakemaan. Vieläpä toisten teoksia kopioimalla, kun omia luomistaitoja eikä ajatuksia löydy. Säälittävää.

Kiitokset tarkkanäköisestä näkemyksestäsi :D

Hivenen kenties voisin hellästi ojentaa sinua, kun ajatuksemattomuudesta epäilet  minua. Maailmassa kaikki sanat käytetty jo kauan sitten, niinpä uutta tuodakseen Hopeaketunkin täytyisi naisia kutsua sanalla kitten.

-

Siis sikälimikäli uutta keksiä täytyisi aina, niin jostain kuitenkin se olisi kuitenkin laina.

Lisänä lisään seuraavan seikan: Kopio on pelkkä kopio aina, lainaus on kunnianosoitus tekijälle koska se on laina!!!

Jos joku minua paremmin osaa jotain kertoa, niin enhän minä laiskana pölöjänä lyö sille vertoa:)

Siispä lainaan niiltä joilla on resurssit tuottaa jotain mikä koskettaa minua :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
5514/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mies varmaan oo täällä. Miks ees oisit. Tyhmä minä.

Vierailija
5515/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kerake sulla on?

Vierailija
5516/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut tuntea ihmisen, hän halusi reaktioita

Hetken sai mitä halusi, minä en koskaan

Enää ei saa reaktioitakaan

Tällaisiakin on. Hakevat reaktiota. Ihan sama, mikä reaktio. Pääasia että on reaktio. Heitä kutsutaan narsisteiksi.

En usko, että hän on narsisti.

Narsistisia käyttäytymismalleja meillä kaikilla on vähintään jossain vaiheessa elämää (kaikki ei vaan tiedosta niitä), esim. kriisitilanteet, masennus, liika uhrautuminen toisten vuoksi ym. voi aiheuttaa narsistista käytöstä.

Mutta tosiaan oli syy mikä hyvänsä ei poista sitä, ettei mikään kohtaa ja kuvio on sairas eikä sitä pidä ruokkia, jos toinen on tosissaan ja toinen haluaa vain huomiota/reaktioita.

Vierailija
5517/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä?

Vierailija
5518/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se, ettei sellainen huomion ja reaktioiden perässä oleva tyyppi välitä sinusta yhtään, ei ole ylipäätään kiinnostunut sinusta ihmisenä.

Miksi antaisit sellaiselle mitään (kuten sitä huomiota)?

Saat vaan pahan mielen ja väsymyksen, kun toinen imee sinusta jotain eikä osaa antaa mitään takaisin.

Vierailija
5519/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vmp

Vierailija
5520/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: