Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5521/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä mies varmaan oo täällä. Miks ees oisit. Tyhmä minä.

Useimpina päivinä ajattelen samoin kaipaamastani naisesta. Sitten unohdan ajatuksen ja joskus kuvittelen että varmasti se yksi epämääräinen viesti oli juuri häneltä minulle. Sitten tajuan taas tuon saman asian uudelleen. 

Vierailija
5522/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Olen käynyt tässä ketjussa todella pitkään ja juuri koskaan ei ole tuntunut, että mikään viesti ois sulta. Sitten menin äsken lukemaan tuota "lähetä törkeisesi.."-ketjua, (kun täällä siitä mainittiin) ja tuntui että joka toinen viesti on varmasti sulta vaikkei ihan sopinutkaan. Taidan tosissaan olla pessimisti.

Kävi samoin. Täälläkin aina jos tulee haukkumisia ja ilkeitä viestejä otan ne itteeni ja oon täysin varma et ne on häneltä! Siis ihan jokaisen. Mä luulin et en ois pessimisti mut on mul ainaki joku huono itsetunto vissiin. Ei nää Keskustelupalstat sun muut taida sopii herkkiksille.

Lisään vielä et en tietääkseni ole tehnyt tälle henkilölle mitään pahaa, eikä hänkään mulle, tilanne vaan on/oli sekava joten en ees tiedä miks kuvittelen et hän vihaa mua. :D

Älkää lukeko sitä haukkumisterveisketjua.

Antakaa sen linkki! Oon just sellaista ketjua vailla. 😎

https://www.vauva.fi/keskustelu/3380960/laheta-torkeisesi-henkilolle-jo…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5523/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen kerake sulla on?

Ännäinen.

Vierailija
5524/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toisinaan seurannut elämääsi jo vuosia ja olen onnellinen menestyksestäsi. Kaikkea hyvää myös jatkoon, säteile entiseen malliin.

Tiedän kyllä ja sama pätee toisinpäinkin. Mutta kun haluaisin, että oot myös läsnä mun elämässä. Edes jotenkin.

Vierailija
5525/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harmaantunut.

Vierailija
5526/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä. Olen käynyt tässä ketjussa todella pitkään ja juuri koskaan ei ole tuntunut, että mikään viesti ois sulta. Sitten menin äsken lukemaan tuota "lähetä törkeisesi.."-ketjua, (kun täällä siitä mainittiin) ja tuntui että joka toinen viesti on varmasti sulta vaikkei ihan sopinutkaan. Taidan tosissaan olla pessimisti.

Kävi samoin. Täälläkin aina jos tulee haukkumisia ja ilkeitä viestejä otan ne itteeni ja oon täysin varma et ne on häneltä! Siis ihan jokaisen. Mä luulin et en ois pessimisti mut on mul ainaki joku huono itsetunto vissiin. Ei nää Keskustelupalstat sun muut taida sopii herkkiksille.

Lisään vielä et en tietääkseni ole tehnyt tälle henkilölle mitään pahaa, eikä hänkään mulle, tilanne vaan on/oli sekava joten en ees tiedä miks kuvittelen et hän vihaa mua. :D

Kiitoksia! En käy palstalla muualla kuin tässä ketjussa (koska en jaksa markkina-arvopakotusta ja lassukoita edes otsikon tasolla), joten menee nämä spin-offit ohi, jollei joku erikseen linkitä.

Vierailija
5527/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän terveisiä tyypille joka irccasi nimimerkillä Blackened. Mitähän sulle nykyään kuuluu. 🤔 Asuit muistaakseni Sundsvallissa.

Vierailija
5528/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudestaan, koska unohdan aina fiksata linkin (eikö ne nyt saa tota bugia jo korjattua...).

Kiitoksia! En käy palstalla muualla kuin tässä ketjussa (koska en jaksa markkina-arvopakotusta ja lassukoita edes otsikon tasolla), joten menee nämä spin-offit ohi, jollei joku erikseen linkitä.

Vierailija
5529/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä suudeltavan ihanalle. Tänään olen ikävöinyt sinua todella paljon. Mitähän sä teit mulle kun aiheutat minussa näin voimakkaita tunteita? Näitä ihmettelen joka päivä.

Vierailija
5530/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimpina päivinä ajattelen samoin kaipaamastani naisesta. Sitten unohdan ajatuksen ja joskus kuvittelen että varmasti se yksi epämääräinen viesti oli juuri häneltä minulle. Sitten tajuan taas tuon saman asian uudelleen. 

Joskus on ollut sellaisia viestejä että oon ihan varma. Selkeät tunnisteet. Sit on niitä epämääräisiä jotka kuulostaisi tutulta mut oikeesti voi olla keneltä vaan, kenelle vaan.

Ketä sä kaipaat? Millaista naista?

Vierailija
5531/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaimo, tulehan jo saunasta.

Vierailija
5532/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kertoa enemmän tästä naisesta, mikä on esim. hänen etunimensä ensimmäinen kirjain?

Vierailija
5533/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudestaan, koska unohdan aina fiksata linkin (eikö ne nyt saa tota bugia jo korjattua...).

No eikö se nyt jumankauta toimi, vaikka mitä linkille tekee??? 😳 Vielä kerran uudestaan, periaatteen vuoksi:

Vierailija
5534/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet harmaantunut.

Sitä se ikääntyminen teettää. Itse kullekin.

Vierailija
5535/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet harmaantunut.

Ei ollut tarkoitus, se vain tapahtui.

Vierailija
5536/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä suudeltavan ihanalle. Tänään olen ikävöinyt sinua todella paljon. Mitähän sä teit mulle kun aiheutat minussa näin voimakkaita tunteita? Näitä ihmettelen joka päivä.

Hyvät huulet? 💋

Vierailija
5537/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen aggressiivinen ketju tuo törkeiset! Olen sanaton. En omassa elämässä vihaa ketään sillä lailla, että olisi tuollaista tekstiä kirjoitettavana.

😳

Vierailija
5538/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- samoin

- samoin

- sitä samaa ihmettelen susta

- samoin

Vierailija
5539/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, Sinulle. Ja iso iso iso halaus!!!!! <3 Okei, saat vielä hellän silityksenkin. Poskelle vai niskaan? Ehkäpä molemmat. Ole hyvä.

Vierailija
5540/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoisen aggressiivinen ketju tuo törkeiset! Olen sanaton. En omassa elämässä vihaa ketään sillä lailla, että olisi tuollaista tekstiä kirjoitettavana.

😳

Jep, ei sinne kannata mennä ainakaan lukemaan mitään.

Ketju on lukittu.