Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5441/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yp = hopeakettu = modesty = waimo = ääntiomies = runomies = psykiatri

Paitsi = —- Waimo —- Ääntiömies— psykiatrirunomies saattaa olla sama alter- ego😂😂😂

Hopeaketulla ja Modestylla on jonkinnäköinen ´ suhde´M ei ole sama pärsoona😉😂

Vierailija
5442/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli niin nähtävissä: Eino-kettu vie teidän naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5443/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko päivän yrittänyt viestittää sulle ajatuksilla et soita mulle soita mulle soita mulle. En kai onnistunut tai et vaan haluu soittaa.

Vierailija
5444/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sydän melkein pysähtyi, kun sä seisoit siinä pikkutakki päällä ja kun istuin sua vastapäätä, tunsin sun huumaavan tuoksun. Tärisin koko-ajan sisältäpäin. Huomasin kun katselit mua. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.

Vierailija
5445/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi = —- Waimo —- Ääntiömies— psykiatrirunomies saattaa olla sama alter- ego😂😂😂

Hopeaketulla ja Modestylla on jonkinnäköinen ´ suhde´M ei ole sama pärsoona😉😂

Jaa. En niele hevillä. No kumpi niistä sitten olisi baarimuija?

Vierailija
5446/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sydän melkein pysähtyi, kun sä seisoit siinä pikkutakki päällä ja kun istuin sua vastapäätä, tunsin sun huumaavan tuoksun. Tärisin koko-ajan sisältäpäin. Huomasin kun katselit mua. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.

Hei. Muistan sinut. Tässä olen enkä muuta voi <3

Vierailija
5447/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mulle on tapahtunut, kun nuo sielunkumppanihöpinätkin tuntuu höpinöiltä?

Merkityksettömiltä, turhilta jutuilta joita en fiilaa yhtään.

Joskus oli toisin.

Vierailija
5448/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mulle on tapahtunut, kun nuo sielunkumppanihöpinätkin tuntuu höpinöiltä?

Joskus oli toisin.

Oot kyynistynyt.

Vierailija
5449/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olet hän.

Vierailija
5450/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos joku tulee ovelta hakemaan, niin voin harkita”.

En jaksa olla enää aloitteellinen enkä oikeastaan edes reaktiivinen.

Ai mehän ollaan vähä niinku sielunkumppaneita kun minullakin lipsahtanut ihan vastaavaan :D

No hopeakettu ketunhäntä kainalossa, oletko tullut ovelta hakemaan? Ja jos olet, onko avattu? Jos ei ole miksi et tuonut itseäsi paremmin esille? Tuntemattomille ei avata, mutta sulle kyllä ovet aukeaa. Tarvittaessa....

Pitää saada paempi tunniste tullessa. Koputtelu ei auta, maili sitä ennen!😍T. modesty

Kettu, nyt se lähti, monta monta tuntia aikaa kun tuut nopeasti! Avaan kyllä kun varma tunniste mulle! Kerätään vaik ` mitä😛😍🤐

T, iso O modesty

Alkaako siun nimesi samalla ääntiöllä, kuin miun?

Vierailija
5451/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mun sielunkumppanilla kerakkeet kunnossa?

Vierailija
5452/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielunkumppanuus ei välttämättä liity aina parisuhteeseen vaan voi olla myös äidin ja lapsen välistä, isän ja lapsen välistä, sisarusten välistä tai ystävysten välistä.

Rakkaus ja sielunkumppanuus ovat tavallaan kaksi eri asiaa. Rakastaa voi syvästikin toista ihmistä ilman sielunkumppanuutta, mutta sielunkumppanuudessa on aina myös rakkauden tunne läsnä.

Vierailija
5453/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro jokin tunniste minusta.

Vierailija
5454/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman romantisoitua höttöä täällä nuo erofantasiat ja uudet rakkaudetkin.

Seurasin kerran vierestä, kun yksi kaveri aloitti salasuhteen toisen miehen kanssa, koska oman kanssa oli ollut jo jonkin aikaa vaikeampaa ja oma mies oli ruuhkavuosista väsynyt.

Niinpä hän hankki rakastajakseen hieman nuoremman, lapsettoman miehen jolla oli aikaa ja uutuudenviehätyksen tuomaa mielenkiintoa pyöriä 24/7 tuon naisen tarpeiden ympärillä ja ”palvoa maata jalkojen alla”, kuten tuo nainen itse naureskellen minulle sanoi.

Puhui tästä rakastajastaan vähätellen ja samalla esitti kuitenkin hänelle itselleen rakastunutta - ja tottakai myös valehteli rakastajalle aviomiehestä kaikkea, miten huono mies tämä muka on.

No, juttu tietysti paljastui naisen aviomiehelle ja tilanne kärjistyi lopulta eroon (nainen itse olisi halunnut pitää molemmat miehet, toisen aviomiehenä joka kustantaa kaiken ja hoitaa lapset, toisen rakastajana joka lahjoo, palvoo ja panee jatkuvasti).

Nainen ei olisikaan halunnut erota ja meni aivan p a skaksi, yrittivät vielä aviomiehen kanssa uudelleen (uudelle miehelle nainen ei tätä kertonut, vaan valehteli toki ja esitti rakastunutta haukkuen ”exäänsä”).

Aviomies pisti lopulta lopullisesti poikki kun huomasi, ettei vaimo ole vieläkään rehellinen ja vehtaa edelleen rakastajansa kanssa.

Lopputuloksena nainen on onneton ja ikävöi exäänsä, lapset oireilee ja uusi mies uskoo kaikki naisen valheet eikä tiedä mihin p a skaan sormensa pisti.

Ex-aviomies on alun kriisin jälkeen onnellinen ja elää itsensä näköistä elämää.

Että ei nyt kannata ihan kaikkea mennä uskomaan mitä ne varatut sanoo tai varattuna perheenäitinä/-isänä kuvitella, että uusi rakkaus olisi sen parempi.

Lopputulos saattaakin olla se, että huomaat haluavasi sittenkin sen tutun puolisosi - joka ei enää haluakaan sinua.

Ja nuihin ”lapset on onnellisia kun vanhemmat on onnellisia”: bullshit, jos se vanhemman onni vaatii jonkin lapselle tärkeän asian rikkomista!

Eikö tämän pitäisi olla itsestäänselvyys jokaiselle lasta kehittyneemmälle ihmiselle?

”Äiti on niin onnellinen kuin hänen surullisin lapsensa” sanotaan, mutta kaikkia biologisesti ja sosiaalisesti äitejähän tämä ei tosiaan koske, ja nuo ”lapset on onnellisia ku mäki oon”-äidit on kyllä jotenkin karuja, eivät osaa rakastaa.

No sinulla on tällainen kokemus lähipiirissä sitten. Omassa lähipiirissäni kaikki eronneet ovat olleet jälkeenpäin pelkästään tyytyväisiä ratkaisuunsa, ja niin itsekin olin. Omalla kohdalla kadutti vain se, että miksi ihmeessä en eronnut jo puoli vuosikymmentä sitten.

Tutkimusten mukaan lapset muuten ottavat eron ihan hyvin.

Omassa lähipiirissä erot taas eivät ole sujuneet kuin Strömsössä. Ei myöskään eron jälkeiset elämät. Tutkimukset on eri asia kuin käytäntö.

Niin, elikkä erota saa , jos on kovinkin riitaisa ja huono liitto ja lapset voi huonosti. Mutta erota ei saa, jos on riitaisa liitto, lapset voi huonosti ja äiti on rakastunut uuteen mieheen.

Vierailija
5455/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntiö, kerake ja kuntaraja. Mutta suurin näistä on kuntaraja.  Aamen.

Vierailija
5456/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt maku suhun täysin ja ihmettelen vaan mitä joskus näin sussa nainen. Tiedoksi vaan.

Hyvä. Se on tässä ollut tarkoituskin. Oma sydän sykkii ihan toisenlaiselle tyypille, kuin sä. Et itse tajuakkaan miten puistattava olet luonteeltasi ja habitukseltasi. Mutta sähän se nahkoissasi kärsit, en minä. : )

Vierailija
5457/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Fwb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos joku tulee ovelta hakemaan, niin voin harkita”.

En jaksa olla enää aloitteellinen enkä oikeastaan edes reaktiivinen.

Ai mehän ollaan vähä niinku sielunkumppaneita kun minullakin lipsahtanut ihan vastaavaan :D

No hopeakettu ketunhäntä kainalossa, oletko tullut ovelta hakemaan? Ja jos olet, onko avattu? Jos ei ole miksi et tuonut itseäsi paremmin esille? Tuntemattomille ei avata, mutta sulle kyllä ovet aukeaa. Tarvittaessa....

Pitää saada paempi tunniste tullessa. Koputtelu ei auta, maili sitä ennen!😍T. modesty

Kettu, nyt se lähti, monta monta tuntia aikaa kun tuut nopeasti! Avaan kyllä kun varma

tunniste mulle! Kerätään vaik ` mitä😛😍🤐

T, iso O modesty

Kiitän lämpimästi mielenkiinnosta kohtaani <3

Tosin teille molemmille täytyy sanoa että valitettavasti annan pakit! 

Miksikö?

No, hommahan menee niin että teillä molemmilla on lähtöoletuksena että tää Hopeakettu pyyhältää oven taa heti kun kustu käy. Eihän maailma tällee pyöri että kun Hopeakettu ilmoittaa että ovelta saa tän repolaisen hakea niin tieteski se on Hopeaketun ovi, ei teidän!

Jos tää lähtis muille oville niin sehän meinais että tää ois joku juoksutettava tollo ja teillähän loppuis kunnioitus tätä kohtaan. Ehei, etsikää juoksutettavat pojat muualta :D[/

Älä yritä, oot käyny täällä jo monta kertaa ja ovella useita kertoja. Tästä on tallenteet, jotka todisteena sua vastaan sitten kun niitten aika on!

En Mä juoksuta sua. Laita kunnon tunnistemaili/ viesti ennenkuin tulet niin pääset ns. Sisään😉. Pääset sisään oikeilla vahvoilla tunnisteilla En avaa feikeille😂

Vierailija
5458/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo muut eivät ole minä, olen yksi noista.

T. Waimo

Vierailija
5459/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli toisin.

Oot kyynistynyt.

Varmaan jotain passiivista kyynistymistä joo.

Uskon kyllä sielunkumppanuuteen, se vaan ei kiinnosta enää eikä siitä keskustelu liikuta, pikemminkin tuntuu turhalta.

Vierailija
5460/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää toi sielunkumppanuus mikä juttu toi on?

Ketju on lukittu.