Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää toi sielunkumppanuus mikä juttu toi on?
Jotain mitä jokainen kokea sois tai nuorisokielellä ilmaistuna KVG :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Miettikää, keski-ikäinen täysin naiseton mies vääntänyt tänne itselleen kirjoitellen ja vastaten alle kahden kuukauden 5000 plus 3 viestiä.
Hän on Åke, Hopekettu, Modesty, waimo...
Mahtaa olla olo, että vois hypätä työkseen mielummin kaivoon. Mulla olisi. Nettitrollikaan onnistu.
T. Yp-hullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yp = hopeakettu = modesty = waimo = ääntiomies = runomies = psykiatri
Nuo muut eivät ole minä, olen yksi noista.
T. Waimo
Tsot!
The J kysyi häneltä: ”Mikä sinun nimesi on?” Hän sanoi: ”Legioona”, sillä häneen oli mennyt monta demonia
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuon keskustelustakin näe, että täysin subjektiivinen kokemus eli mielipidekysymys?:D
Vierailija kirjoitti:
Tuo vanhan viisauden tähän päivään, rakastuminen vie järjen.
Miksei jokainen , joka tänne kirjoittaa, voisi käyttää nimimerkkiä? Pysyisi juonessa mukana.
Iloksenne anagrammiruno jonka kantasanana ääntiömies.
miestä öinä,
itseään möi,
emäntiä söi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän melkein pysähtyi, kun sä seisoit siinä pikkutakki päällä ja kun istuin sua vastapäätä, tunsin sun huumaavan tuoksun. Tärisin koko-ajan sisältäpäin. Huomasin kun katselit mua. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.
Hei. Muistan sinut. Tässä olen enkä muuta voi <3
Kerro jokin tunniste minusta.
Sinulla oli todella kaunis takamus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ollut mitään pahantahtoista, paljosta jää paitsi jos ei koskaan järkeänsä hukkaa rakkauden vuoksi.
KuutamoKissa kirjoitti:
Miksei jokainen , joka tänne kirjoittaa, voisi käyttää nimimerkkiä? Pysyisi juonessa mukana.
No äkkiä rekisteröitymään! Kettu voi varmaan neuvoa tarvittaessa?
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, keski-ikäinen täysin naiseton mies vääntänyt tänne itselleen kirjoitellen ja vastaten alle kahden kuukauden 5000 plus 3 viestiä.
Hän on Åke, Hopekettu, Modesty, waimo...
Mahtaa olla olo, että vois hypätä työkseen mielummin kaivoon. Mulla olisi. Nettitrollikaan onnistu.
T. Yp-hullu
Tämähän on positiivista, sinuthan on arveltu myös olevani alteregoni ja nykkö nää sitte otat eron minusta :D
Ei kai se auta ku ootella niin muutkin erovat minusta, vähän niinkuin karvanlähtö, pitääköhän nimi muuttaa kapiketuksi? :)
Sinänsä tämä on kyllä hassu paikka jos nickillä täällä on niin silloin kaikki epämääräiset viestit liitetään nickkiin? Munatonta meininkiä kun että uskalla nickkiä luoda :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
KuutamoKissa kirjoitti:
KuutamoKissa kirjoitti:
No äkkiä rekisteröitymään! Kettu voi varmaan neuvoa tarvittaessa?
Ketäs Kuutamokissa kaipaa?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mun sielunkumppanilla kerakkeet kunnossa?
On hyvät kerakkeetbja kunnossakin. Minkälaisia kerakkeita sulta löytyy?
Jos tulisin käymään, päästäisitkö sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ollut mitään pahantahtoista, paljosta jää paitsi jos ei koskaan järkeänsä hukkaa rakkauden vuoksi.
Olen erimieltä silti. Tämän sielunkumppanin kanssa ei nimenomaan järki ole mennyt, vaan rakkaus jotenkin tukee hyviä puolia, viisautta ja hyvää tahtoa minussa (juu, kuulostaa maailmojasyleilevältä). Kun oon ollut vaan hullaantunut, on meno ollut älytöntä ja tempoilevaa, nyt harkittua ja kärsivällistä. Vaikka välillä sydän rimpuileekin, on aina tieto siitä, että kenellekään tässä ei ole iloa asioiden rikkomisesta ja ettei kaikkia rakkaita tarvitse omistaa. - Se yksi haikaileva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sydän melkein pysähtyi, kun sä seisoit siinä pikkutakki päällä ja kun istuin sua vastapäätä, tunsin sun huumaavan tuoksun. Tärisin koko-ajan sisältäpäin. Huomasin kun katselit mua. Tästä on jo muutama vuosi aikaa.
Hei. Muistan sinut. Tässä olen enkä muuta voi <3
Kerro jokin tunniste minusta.
Sinulla oli todella kaunis takamus.
Ei minulla ollut housuja.
Vierailija kirjoitti:
Päästäisin. Olen yksin. Tule!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erimieltä silti. Tämän sielunkumppanin kanssa ei nimenomaan järki ole mennyt, vaan rakkaus jotenkin tukee hyviä puolia, viisautta ja hyvää tahtoa minussa (juu, kuulostaa maailmojasyleilevältä). Kun oon ollut vaan hullaantunut, on meno ollut älytöntä ja tempoilevaa, nyt harkittua ja kärsivällistä. Vaikka välillä sydän rimpuileekin, on aina tieto siitä, että kenellekään tässä ei ole iloa asioiden rikkomisesta ja ettei kaikkia rakkaita tarvitse omistaa. - Se yksi haikaileva
Mutta eikö inkarnaatio ole jotain mitä järjellä ei voi ymmärtää, new age-väen omastakin mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Hauska sattuma, oon juurikin tänään ajatellut tuota asiaa. Kai mä päästäisin, utelias kun oon. Toivoisin silti että et tulis tänään kun mulla on yks homma kesken täs. Toisaalta jos tulisit ni se kyl unohtuis heti.
Kuuluu nuoruuteen. Nykyään riittää ystävällisyys ihmisten kesken.