Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävällä meni hermot. Soitti poliisit että "häiritsen".

Vierailija
06.12.2023 |

No eihän ne tietenkään tulleet kun ei miehellä sen suurempia syitä ollut. Jatkaisitteko, kun mies taas katuu? Eikå tämä ensimmäinen kerta ollut, edellisellä kerralla mies haukkui ja itketti, ja sitten ärsyyntyi itkusta.

Nimi on poliisin tiedossa sitten, tuleeko siitä joku merkintäkin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ,ne lääkkeet

Vierailija
2/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Taksilla taas jouduin lähtemään yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat olevan aika sekaisin. Yö putkassa saattaisi kirkastaa ajatuksen.

Vierailija
4/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja et voi lähteä tuosta suhteesta, koska rakastat miestä? Epätoivoista.

Vierailija
5/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole provo. Taksilla taas jouduin lähtemään yöllä.

Niin ja siis mies kai ajatteli hommata ns. ilmaisen kyydin poliiseilta, mutta eivät ne lähde näin pitkän matkan päähän kun ei mitään oikeaa syytä ole. Mutta tyyppi näyttää olevan niitä jotka käyttävät tuota lyömäaseena.

Vierailija
6/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa perin erikoiselta, mutta jos on totta niin eiköhän ole molempien aika jatkaa omaa elämäänsä yksin.

Vierailija
7/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ai kuinka? Kyllä minä tiedän pariskuntia jotka vuorotellen soittavat ihan tyhjästä poliiseja toisilleen. Itse en ole soittanut vaikka turpiinkin on tullut. Näköjään miesystävä on sitten näitä jotka soittelevat. (Vaikka on selvinnyt että on lähestymiskielto exäänkin ja jokin teinin riepottelusta sakot)

Vierailija
8/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, nyt on valioporukkaa. 🥰

Äkkiä naimisiin. 💍

Eiku... 🤔

Vierailija
9/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen, jossa tekevät tuota, kun tarkoituksena on kontrolloida muita. Ovat sitten ihmeissään, kun hätäkeskuksesta ei lähetetä apua, kun mitään hätää ei ole.

Vierailija
10/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkää rakkaudessa hyvät hyssykät. Mun eksä uhkasi soittaa poliisit jos käyn sen päälle kun se itse kiusaa 24/7. Ei se sit soittanut koskaan kun itse alko tökkimään, tönimään ja käymään päälle. Sai sellaisia kummallisia kohtauksia jolloin oli arvaamaton, myös selvinpäin. Ihan pimee äijä!

Vierailija
11/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkkeet ,ne lääkkeet

Millähän lääkkeillä sut saisi jo hereille? 

Vierailija
12/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun toisen olemus ärsyttää, niin joidenkin mielestä se on ihan ok syy pahoinpidellä toinen tai vaikka soittaa poliisille.

Tiedän mutta pitäisi muistaa kumpi on kyseessä, tervepäinen vai sairas. Ei ole sukupuoliasia sekään enää.

Vierailija
13/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Terkkuja J:lle jonnekin päin kaupunkia! 😇

Vierailija
14/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli väärään ketjuun?

Ap

Vierailija
15/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli väärään ketjuun?

Ap

Ei tullu, kun tähän nimenomaiseen aiheeseen liittyy vahvasti. Hyvää itsenäisyyspäivää jokaiselle! 😇

Vierailija
16/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja et voi lähteä tuosta suhteesta, koska rakastat miestä? Epätoivoista.

Rakastinhan minä, ja vaikea uskoa että paskaan käteni lykkäsin. Mutta hiljalleen ksi se kovaankin päähän uppoaa, mies muka aikoi auttaa ja haki ja lupasi tuoda kotiin, kunhan jalkani olisi kunnossa. No tässäpä oli apu, ei kuulemma mitään luvannut kotiintuomisesta.

Minulla on tuollainen tuttu, joka sanoo ensin yhtä, ja myöhemmin väittää, ettei sanonut. Ja etenkin tuo, että ei muka luvannut mitään, vaikka sanoi tekevänsä asian x, mutta myöhemmin alkaa inttämään, ettei luvannut.

Tuo on manipulointia ja henkistä väkivaltaa. Hän käyttää sitä sinuun tarkoituksella.

Vierailija
17/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vinkkejä antaisitte aplle, miten tuollaisesta suhteesta irroittautuminen onnistuisi? Olen samanlaisen tyypin kanssa samassa tilanteessa, joten vinkit hyödyttäisivät minuakin.

Itse asun omassa kämpässäni, joten se ei ole ongelma. Vaan henkinen irroittautuminen ei ole onnistunut. Löydän itseni aina uudelleen soittamasta tai tekstaamasta hänelle. Aistin, että ap:lla olisi vähän samanlaista.

Vierailija
18/18 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vinkkejä antaisitte aplle, miten tuollaisesta suhteesta irroittautuminen onnistuisi? Olen samanlaisen tyypin kanssa samassa tilanteessa, joten vinkit hyödyttäisivät minuakin.

Itse asun omassa kämpässäni, joten se ei ole ongelma. Vaan henkinen irroittautuminen ei ole onnistunut. Löydän itseni aina uudelleen soittamasta tai tekstaamasta hänelle. Aistin, että ap:lla olisi vähän samanlaista.

Irtaantumaan pääsee kun päästää irti. Haluatko olla yhdessä sen ihmisen kanssa? Jos haluat niin sitten jatkatte yhdessä ja katsotte miten käy. Eivät kaikki äiy yhtä pahoiksi tai iän myötä tasaantuvat kun kaikki ansiot ovat jo ulosmitattu.

Minkä ikäisiä olette ja millainen on tilanne oikeasti? Ota huomioon että molemmat osapuolet vaikuttavat koko suhteeseen. Itse olen normaali sekä terve joten se on tavallaan auttanut eksääni tässä hänen henkilökohtaisessa tilanteessansa. Olen vahva sekä suhteellisen suvaitsevainen koska olin jo tottunut aika vaikeisiin ihmisiin muutenkin. Hän oli alun alkaen minulle haaste jonka päätin ottaa vastaan sillä näin heti hänen läpi kaikesta esityksestä huolimatta eli näin hänessä sitä potentiaalia jonka katsoin olevan juuri hyvää muokattavaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme