Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5421/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempaakaan sanaa sille ei kai ole kuin sielunkumppanuus, mistä nuo lumienkelit kertovat. Jotain sellaista pysyvää ja alati taustalla väijyvää läsnäolon tunnetta vaikka oltaisiin kaukana ja kauan erossa. Sellaistakin, että vaikka maailma yrittää erottaa, niin jotenkin lopulta löydämme toisemme kuitenkin ihan omituisista paikoista. Eikä se tunnu silti yhtään omituiselta vaan ikäänkuin itsestäänselvyydeltä. Kuin yrittäisi padota jokea. Hetkeksi virta tyrehtyy, mutta veden vääjäämätön voima kaivaa uuden uoman vaikka läpi peruskallion. Se yhyttää meren ilman että kukaan sille mahtaa mitään.

Tunteeko se toinen osapuoli samoin?

Kyllä tuntee! Sielunkumppanuudesta tunnistaa heti! Olen tunnetut sitä sekä omaa että vastakkaista sukupuolta kohtaan! Silloin ei aina välttämättä tarvita edes sanoja.

Mutta siis, miksi sitten olet täällä ketjussa vai onko sun sielunkumppani ja kaivattu sitten ollenkaan sama asia?

Täältä sivusta huikkaan epäileväni löytäneeni jonkunlaisen sielunkumppanin, sukulaissielun vähintään. Keskusteluista tiedän, että hyvin lähelle samaa on toinenkin aistinut, jonkin erityisen yhteyden ainakin. Täälläpä kirjoittelen silti. Tosielämässä kun on kauniiden romanttisten tarinoiden lisäksi mukana aiemmin tehtyjä sitoumuksia, niitä paheksuttuja rakkauden esteitä eli lapsia (jotka kylläkin ovat se suurin rakkaus), ja erilaiset elämäntavat henkisestä yhteenkuuluvuudesta huolimatta. Niinpä haikailen vain, epäilen että se toinenkin. Ystävyys on toki syvää ja arvokasta myös, tosin turhauttavaa hetkin.

Vierailija
5422/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vatun luento sulla täällä menossa aiheena sielunkumppanuus.

Vedä kehiin ehdottomasti limerenssi seuraavaksi😂.

Kaava toistuu teemoissa.

Vilkasta keskustelua keskenään, hupi on taattu hopeainen kettu, joka välillä kaipaa jotakuta mutta useimmiten luennoi ohi aiheen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5423/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku tulee ovelta hakemaan, niin voin harkita”.

En jaksa olla enää aloitteellinen enkä oikeastaan edes reaktiivinen.

Ai mehän ollaan vähä niinku sielunkumppaneita kun minullakin lipsahtanut ihan vastaavaan :D

No hopeakettu ketunhäntä kainalossa, oletko tullut ovelta hakemaan? Ja jos olet, onko avattu? Jos ei ole miksi et tuonut itseäsi paremmin esille? Tuntemattomille ei avata, mutta sulle kyllä ovet aukeaa. Tarvittaessa....

Pitää saada paempi tunniste tullessa. Koputtelu ei auta, maili sitä ennen!😍T. modesty

Vierailija
5424/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt maku suhun täysin ja ihmettelen vaan mitä joskus näin sussa nainen. Tiedoksi vaan.

Kohta retkussa taas tohon naiseen ja kaipailu täällä vaan jatkuu. Hah.

Vierailija
5425/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kovasti sua takkuinen näätä.

Vierailija
5426/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt maku suhun täysin ja ihmettelen vaan mitä joskus näin sussa nainen. Tiedoksi vaan.

Kohta retkussa taas tohon naiseen ja kaipailu täällä vaan jatkuu. Hah.

Naisilla se ainakin menee niin :D

Vierailija
5427/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yp = hopeakettu = modesty ?

Vierailija
5428/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mehän ollaan vähä niinku sielunkumppaneita kun minullakin lipsahtanut ihan vastaavaan :D

No hopeakettu ketunhäntä kainalossa, oletko tullut ovelta hakemaan? Ja jos olet, onko avattu? Jos ei ole miksi et tuonut itseäsi paremmin esille? Tuntemattomille ei avata, mutta sulle kyllä ovet aukeaa. Tarvittaessa....

Pitää saada paempi tunniste tullessa. Koputtelu ei auta, maili sitä ennen!😍T. modesty

Kettu, nyt se lähti, monta monta tuntia aikaa kun tuut nopeasti! Avaan kyllä kun varma tunniste mulle! Kerätään vaik ` mitä😛😍🤐

T, iso O modesty

Vierailija
5429/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😍😍😉😂

Vierailija
5430/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on susta mielessäni söpö kuva. Haluutko tietää millanen?

Vierailija
5431/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😍😍😉😂

Haluatko ensin saunaan? Vai otetaanko intohimoiset va...T sitä ennen? Iso O! Odotan!

Vierailija
5432/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yp = hopeakettu = modesty = waimo = ääntiomies = runomies = psykiatri

Vierailija
5433/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluun tietää of course, kerro heti!

Vierailija
5434/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-ilta ja viiropäät valtaa ketjun. No, aamulla on taas rauhallisempaa. Öitä.

Vierailija
5435/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kovasti sua takkuinen näätä.

Mä myös sua, kapinen naali.

Vierailija
5436/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta vie haluan!

5437/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kettu, nyt se lähti, monta monta tuntia aikaa kun tuut nopeasti! Avaan kyllä kun varma tunniste mulle! Kerätään vaik ` mitä😛😍🤐

T, iso O modesty

Kiitän lämpimästi mielenkiinnosta kohtaani <3

Tosin teille molemmille täytyy sanoa että valitettavasti annan pakit! 

Miksikö?

No, hommahan menee niin että teillä molemmilla on lähtöoletuksena että tää Hopeakettu pyyhältää oven taa heti kun kustu käy. Eihän maailma tällee pyöri että kun Hopeakettu ilmoittaa että ovelta saa tän repolaisen hakea niin tieteski se on Hopeaketun ovi, ei teidän!

Jos tää lähtis muille oville niin sehän meinais että tää ois joku juoksutettava tollo ja teillähän loppuis kunnioitus tätä kohtaan. Ehei, etsikää juoksutettavat pojat muualta :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
5438/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko kyseessä se 12 cm korkea vai se 22 cm korkea?

Vierailija
5439/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluun tietää.

Vierailija
5440/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aina suu hymyssä, välillä naurat jollekin tosi kovasti. Sun hiukset on vähän sotkussa. Sulla on sininen paita päällä ja se tuoksuu hyvälle. En mä tiedä miltä sä oikeasti tuoksut, mutta mulla on siitä oma kuvitelma, tai haave. Kaikissa mun mielikuvissa sinusta, on aina kesä. Ootko mun ihana kesämies?

Ketju on lukittu.