Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Mikä vatun luento sulla täällä menossa aiheena sielunkumppanuus.
Vedä kehiin ehdottomasti limerenssi seuraavaksi😂.
Kaava toistuu teemoissa.
Vilkasta keskustelua keskenään, hupi on taattu hopeainen kettu, joka välillä kaipaa jotakuta mutta useimmiten luennoi ohi aiheen!
jos joku tulee ovelta hakemaan, niin voin harkita”.
En jaksa olla enää aloitteellinen enkä oikeastaan edes reaktiivinen.
Ai mehän ollaan vähä niinku sielunkumppaneita kun minullakin lipsahtanut ihan vastaavaan :D
No hopeakettu ketunhäntä kainalossa, oletko tullut ovelta hakemaan? Ja jos olet, onko avattu? Jos ei ole miksi et tuonut itseäsi paremmin esille? Tuntemattomille ei avata, mutta sulle kyllä ovet aukeaa. Tarvittaessa....
Pitää saada paempi tunniste tullessa. Koputtelu ei auta, maili sitä ennen!😍T. modesty
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt maku suhun täysin ja ihmettelen vaan mitä joskus näin sussa nainen. Tiedoksi vaan.
Kohta retkussa taas tohon naiseen ja kaipailu täällä vaan jatkuu. Hah.
Kaipaan kovasti sua takkuinen näätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt maku suhun täysin ja ihmettelen vaan mitä joskus näin sussa nainen. Tiedoksi vaan.
Kohta retkussa taas tohon naiseen ja kaipailu täällä vaan jatkuu. Hah.
Naisilla se ainakin menee niin :D
Vierailija kirjoitti:
En jaksa olla enää aloitteellinen enkä oikeastaan edes reaktiivinen.Ai mehän ollaan vähä niinku sielunkumppaneita kun minullakin lipsahtanut ihan vastaavaan :D
No hopeakettu ketunhäntä kainalossa, oletko tullut ovelta hakemaan? Ja jos olet, onko avattu? Jos ei ole miksi et tuonut itseäsi paremmin esille? Tuntemattomille ei avata, mutta sulle kyllä ovet aukeaa. Tarvittaessa....
Pitää saada paempi tunniste tullessa. Koputtelu ei auta, maili sitä ennen!😍T. modesty
Kettu, nyt se lähti, monta monta tuntia aikaa kun tuut nopeasti! Avaan kyllä kun varma tunniste mulle! Kerätään vaik ` mitä😛😍🤐
T, iso O modesty
Vierailija kirjoitti:
yp = hopeakettu = modesty ?
😍😍😉😂
Mulla on susta mielessäni söpö kuva. Haluutko tietää millanen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yp = hopeakettu = modesty ?
😍😍😉😂
Haluatko ensin saunaan? Vai otetaanko intohimoiset va...T sitä ennen? Iso O! Odotan!
yp = hopeakettu = modesty = waimo = ääntiomies = runomies = psykiatri
Vierailija kirjoitti:
Haluun tietää of course, kerro heti!
Perjantai-ilta ja viiropäät valtaa ketjun. No, aamulla on taas rauhallisempaa. Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan kovasti sua takkuinen näätä.
Mä myös sua, kapinen naali.
Vierailija kirjoitti:
No totta vie haluan!
Fwb kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa olla enää aloitteellinen enkä oikeastaan edes reaktiivinen.Ai mehän ollaan vähä niinku sielunkumppaneita kun minullakin lipsahtanut ihan vastaavaan :D
Kettu, nyt se lähti, monta monta tuntia aikaa kun tuut nopeasti! Avaan kyllä kun varma tunniste mulle! Kerätään vaik ` mitä😛😍🤐
T, iso O modesty
Kiitän lämpimästi mielenkiinnosta kohtaani <3
Tosin teille molemmille täytyy sanoa että valitettavasti annan pakit!
Miksikö?
No, hommahan menee niin että teillä molemmilla on lähtöoletuksena että tää Hopeakettu pyyhältää oven taa heti kun kustu käy. Eihän maailma tällee pyöri että kun Hopeakettu ilmoittaa että ovelta saa tän repolaisen hakea niin tieteski se on Hopeaketun ovi, ei teidän!
Jos tää lähtis muille oville niin sehän meinais että tää ois joku juoksutettava tollo ja teillähän loppuis kunnioitus tätä kohtaan. Ehei, etsikää juoksutettavat pojat muualta :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
onko kyseessä se 12 cm korkea vai se 22 cm korkea?
Vierailija kirjoitti:
Haluun tietää.
Sulla on aina suu hymyssä, välillä naurat jollekin tosi kovasti. Sun hiukset on vähän sotkussa. Sulla on sininen paita päällä ja se tuoksuu hyvälle. En mä tiedä miltä sä oikeasti tuoksut, mutta mulla on siitä oma kuvitelma, tai haave. Kaikissa mun mielikuvissa sinusta, on aina kesä. Ootko mun ihana kesämies?
Täältä sivusta huikkaan epäileväni löytäneeni jonkunlaisen sielunkumppanin, sukulaissielun vähintään. Keskusteluista tiedän, että hyvin lähelle samaa on toinenkin aistinut, jonkin erityisen yhteyden ainakin. Täälläpä kirjoittelen silti. Tosielämässä kun on kauniiden romanttisten tarinoiden lisäksi mukana aiemmin tehtyjä sitoumuksia, niitä paheksuttuja rakkauden esteitä eli lapsia (jotka kylläkin ovat se suurin rakkaus), ja erilaiset elämäntavat henkisestä yhteenkuuluvuudesta huolimatta. Niinpä haikailen vain, epäilen että se toinenkin. Ystävyys on toki syvää ja arvokasta myös, tosin turhauttavaa hetkin.