Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4461/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta naista sinulla on tällä hetkellä kierroksessa? Kuinka montaa naista kaipaat täällä kaipausketjussa?

Kolme on kierrossa, lisäksi kaipaan täällä kahta.

t

Tää on niin trolli. Toisaalta voihan sitä ihastua, vaikka kuinka moneen ja yhtaikaakin, mutta kierrossa jo kolme, niin tuskin. Miehet on oikeasti huonoja valehtelemaan ja kyllä ne naiset olisi jo sen huomanneet.

Ei ollut trollaustarkoituksessa kirjoitettu.

En ole oikeastaan suuremmin ihastunut keneenkään näistä kolmesta; Heistä yksi yksi asuu toisella paikkakunnalla ja tapailen häntä viikonloppuisin, yksi on kroonisesti aikataulunsa vanki kahden pienen lapsen ja parin muun seikan vuoksi ja yksi näistä on ihan vaan fuckbuddy.

Kaikki kolme ihan perusnättejä, ja fb:tä lukuunottamatta todella älykkäitä ja ihania ihmisiä. Tai onhan se fb kanssa omalla tavallaan ihana, mutta enempi sillälailla kaverina.

He ketä kaipaan, heihin olen oikeasti isosti ihastunut. Ja heissäkin toki "nokkimisjärjestyksensä", mutta mielelläni kokeilisin kumman kanssa tahansa ihan oikeaa monogamista parisuhdetta. Kun saisin omakseni, en muita tarvitsisi.

Vierailija
4462/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😢Sua ei paljoa paikalla näy...

Riippuu paikasta😉

Onko Motonet, Prisma, työ vai koti?

Jokaisessa käyn silloin tällöin😉😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta naista sinulla on tällä hetkellä kierroksessa? Kuinka montaa naista kaipaat täällä kaipausketjussa?

t

Tää on niin trolli. Toisaalta voihan sitä ihastua, vaikka kuinka moneen ja yhtaikaakin, mutta kierrossa jo kolme, niin tuskin. Miehet on oikeasti huonoja valehtelemaan ja kyllä ne naiset olisi jo sen huomanneet.

En ole oikeastaan suuremmin ihastunut keneenkään näistä kolmesta; Heistä yksi yksi asuu toisella paikkakunnalla ja tapailen häntä viikonloppuisin, yksi on kroonisesti aikataulunsa vanki kahden pienen lapsen ja parin muun seikan vuoksi ja yksi näistä on ihan vaan fuckbuddy.

Kaikki kolme ihan perusnättejä, ja fb:tä lukuunottamatta todella älykkäitä ja ihania ihmisiä. Tai onhan se fb kanssa omalla tavallaan ihana, mutta enempi sillälailla kaverina.

He ketä kaipaan, heihin olen oikeasti isosti ihastunut. Ja heissäkin toki "nokkimisjärjestyksensä", mutta mielelläni kokeilisin kumman kanssa tahansa ihan oikeaa monogamista parisuhdetta. Kun saisin omakseni, en muita tarvitsisi.

Sorry, mut yksikään hyvä nainen ei halua tuollaista miestä.

Et ole kunnioitettava, joten et saa sellaista suhdettakaan.

Tuollaiset miehet menee lähinnä läheisriippuvaisille ja erittäin epävarmoille naisille, ja ensin se ei varmaan haittaakaan, mutta hups kun se kunnioituksen puute jäytää ihmissuhdetta ja nainen osoittaa sen (kunnioituksen puutteen) ja oman heikkoutensa mm. kontrolloimalla ja manipuloimalla.

Noilla asetuksilla sulla ei vaan ole mitään tsäänssiä terveeseen, kunnioittavaan ja todella rakastavaan ihmissuhteeseen.

Vierailija
4464/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Alkoi harmittamaan, että olen satuttanut sinua asioilla, joista olet saanut ennenkin kuulla! Varsinkin kun tiedän kokemuksesta, miltä sellainen tuntuu. Ja sitten alennuin itse samalle tasolle...

Meidän paikassamme turvallisuuden tunne on häilyvää. Pyydän sinua kuitenkin luottamaan. Ymmärrän sinua nyt paremmin ja uskoisin, että sinäkin minua. Kun asioita ei pysty kunnolla ilmaisemaan jää liikaa tulkinnan varaan ja kyllähän me tiedetään, mitä siitä seuraa.

Haaveilen siitä, että voisimme avoimesti puhua asioista kanssasi. En vain tiedä haluatko koskaan ottaa sitä askelta. Silti haaveilen. :) Mukavaa päivää sinulle!

Ps. Olet yhä yhtä hyvännäköinen laseilla, kuin ilman! <3

Vierailija
4465/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Tietääkö nämä naiset toisistaan vai kuvitteleeko jokainen olevansa ainoa?

Vierailija
4466/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Pitäs päästä tästä haaveilusta jo eroon. Vaikka välimatka on vain 20km ja vähän päälle niin olemme silti olleet näkemättä. Toivoimme molemmat näkemistä mutta emme näe muuta kuin kuvia. On tämäkin elämää. En halua sanoa hyvästejä sillä tiedän että jos jossain törmättäisiin niin olisin taas sekaisin kuin seinäkello. Kerran näin hänen näköisen miehen prismassa ja meinas kohtausta pukata. Silloin mietin että miten selviäisin oikeasta kohtaamisesta.

Vierailija
4467/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään en päässyt kanssasi ajatuksissa kuin tiukkaan halaamiseen ja nojaamiseen asti, täysin vaatetettuna syliisi, käsiesi tuntuun ja niiden paineeseen ja hajamieliseen pieneen liikkeeseen alaselässä. Kasvosi välistä painautuneena rintakehääni, sormeni hiuksissasi. Välistä sinun läpitunkevat silmäsi katsoen minua ja sitä tapaa, miten ujostelen alas katsoen, vähintäänkin henkisesti punastuen, kun hipaiset korvaani peukalollasi ja muu kämmenesi ulottuu niskaani.

Omat kasvoni toisinaan kaulassasi maistellen ja nuuhkien. Parran tuntu kasvojeni sivulla ja sitten sormenpäissä, kun huulet keveästi uskaltavat tervehtiä. Hymy. Värähdys. Huokaus. Useampikin.

Ehkä päiväunelmana hyvin basic, mutta niitä minä juuri tahtoisin kanssasi kokea. Aivan tavallisia hetkiä laidasta laitaan. Jos sitä juhlaakin ja erityyppisiä seikkailujakin, mutta kyllä kotoisuus ja arki olisi vaan mukavaa. Joskin, nykyiseen elämääni peilaten, kuvitelmissa ja sinussa saati siinä, että noin voisi tapahtua, ei ole mitään arkista.

Ehkä päästään tänä yönä samaan uneen Jack. Varaudu hirviöihin. Osattais ehkä yhdessä väsyttää sellaiset, ma vähän luulen. Olet ajatuksissa monin tavoin, aina : )

Voi pojat miten ihanaaaa! Värähdys. Huokaus. Oon ihan punainen naamasta kun mua jännittää ihan sikana🥵.

Vierailija
4468/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Alkoi harmittamaan, että olen satuttanut sinua asioilla, joista olet saanut ennenkin kuulla! Varsinkin kun tiedän kokemuksesta, miltä sellainen tuntuu. Ja sitten alennuin itse samalle tasolle...

Meidän paikassamme turvallisuuden tunne on häilyvää. Pyydän sinua kuitenkin luottamaan. Ymmärrän sinua nyt paremmin ja uskoisin, että sinäkin minua. Kun asioita ei pysty kunnolla ilmaisemaan jää liikaa tulkinnan varaan ja kyllähän me tiedetään, mitä siitä seuraa.

Haaveilen siitä, että voisimme avoimesti puhua asioista kanssasi. En vain tiedä haluatko koskaan ottaa sitä askelta. Silti haaveilen. :) Mukavaa päivää sinulle!

Ps. Olet yhä yhtä hyvännäköinen laseilla, kuin ilman! <3

Ootko taas se sama joku on "loukannut" sitä jotain miestä?

Vierailija
4469/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Hypotermian oireet

-

Pakkanen hiipii sisimpääni,

tehden tuhoa salakavalasti kuin Sipilän hallitus. Imien voimanrippeet, tehdäkseen minusta voimalähteensä jotta on jotain.

-

Mutta mitä ja miksi? Hallituksen kohdallahan vastaus varma! Oma etu ensin ja äänestäjien kontolle jää maksaa lasku, varallisuuden siirto muutamalle harvalle, katsoa sivusta ja kustantaa hyvinvointiyhteiskunnan ajo alas ja täyttää niitten muutaman tasku.

-

Kaikille ei voi olla kaikkea, ikivanha totuus lie? Maailman onnellisimmat ihmiset, suomessa? Eihän se ole mahdollista ei mutta ei hätää lain.

-

Hallitus senkin puolestamme hoitaa, vastuuvapautuksen itsellensä suo ja edut luo, itsellensä tietty kun äänestäjilleen laskun tuo.

-

Parempihan se Suomessa on et eliitti poliitikot rikkaat muutamat harvat onnessaan kylpevät, äänestäjiensä päälle sylkevät.

-

Kaipaan niin rehellisiä poliitikkoja jotka ajaisivat Suomen etua yli puoluerajojensa, yhdessä muiden vastaavien kanssa mut haaveita lie, kylmää sisintäin.

Parahit kaipaajat, muistakaa äänestää lähestyvissä vaaleissa 🙂

Taitaa olla ennätys kun 200 kaivattua😃

Vierailija
4470/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.

Vierailija
4471/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.

Onko joku muuttuva tekijä muuttunut?

Naiselle?

Vierailija
4472/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Sussa itsessäsi niitä naisia joku mättää, että heilut nyt tuossa tilanteessasi. Miehinen turhamaisuutesi ei anna myöntää, että itse olet viallinen. Et oikeasti kelpaa vaki kumppaniksi kenellekkään.

Vierailija
4473/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä teillä olisi mahdollisuus kohdata?

4474/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Hypotermian oireet

-

tehden tuhoa salakavalasti kuin Sipilän hallitus. Imien voimanrippeet, tehdäkseen minusta voimalähteensä jotta on jotain.

-

Mutta mitä ja miksi? Hallituksen kohdallahan vastaus varma! Oma etu ensin ja äänestäjien kontolle jää maksaa lasku, varallisuuden siirto muutamalle harvalle, katsoa sivusta ja kustantaa hyvinvointiyhteiskunnan ajo alas ja täyttää niitten muutaman tasku.

-

Kaikille ei voi olla kaikkea, ikivanha totuus lie? Maailman onnellisimmat ihmiset, suomessa? Eihän se ole mahdollista ei mutta ei hätää lain.

-

Hallitus senkin puolestamme hoitaa, vastuuvapautuksen itsellensä suo ja edut luo, itsellensä tietty kun äänestäjilleen laskun tuo.

-

Parempihan se Suomessa on et eliitti poliitikot rikkaat muutamat harvat onnessaan kylpevät, äänestäjiensä päälle sylkevät.

-

Kaipaan niin rehellisiä poliitikkoja jotka ajaisivat Suomen etua yli puoluerajojensa, yhdessä muiden vastaavien kanssa mut haaveita lie, kylmää sisintäin.

Joo sori ajatus harhautui ihan ihan muualle kuin alunperin oli tarkoitus. Pitänee joskus kirjoitella siten että kokoomuksen ja keskustan unohduttaa mielestä sekä heidän ajamansa politiikan, ehkäpä silloin kylmää jokin muu 🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
4475/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Hypotermian oireet

-

-

-

-

-

-

Huhtasaarta taas vai? Onko työnantajasi samaa mieltä, että käytät vauvapalstaa tähän?

Vierailija
4476/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs näissä sivuissa on vikana? Ei tarvi puh selailla...

Hyvä

Vierailija
4477/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?

Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.

Haluaisitko ihan oikeasti kanssani tällaisen hetken vaiko vain haaveissasi? Etkö pelkää, että tällaisen tapaamisen jälkeen mikään ei olisi enää ennallaan? Minulle ei ainakaan olisi.

Minulle ei mikään ole ollut ennallaan sen jälkeen, kun sinut tapasin. Ei yhtenäkään päivänä. Haluaisin ihan oikeasti tällaisen hetken kanssasi. En pelkää, koska rakastan sinua. Rakkauteeni ei mahdu pelkoa.

Vielä ylläolevaan vastaukseeni

lisäyksenä kysymys: Haluaisitko sinä tällaisen hetken kanssani?

Koska niin moni nainen omii tän, niin voitko jotain kertoa tästä naisestasi? Vaikka etunimen kolmas kirjain? Onko vaalea vai tumma? Pitäisi tietää onko tämä just mulle.

Etunimen kolmas kirjain on N ja tumma nainen on.

Nyt taisi osua! Riippuu tietenkin, mitä tummalla tarkoitetaan :")

Ja jos olisit kaipaamani henkilö vastaisin kyllä.

Mutta sun teksti vaikuttaa niin epäaidolta, että luulen kyllä trolliksi. Liian pliisu.

Mikä on miehen kolmas kirjain?

T

Vierailija
4478/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Hypotermian oireet

-

-

-

-

-

-

Joo sori ajatus harhautui ihan ihan muualle kuin alunperin oli tarkoitus. Pitänee joskus kirjoitella siten että kokoomuksen ja keskustan unohduttaa mielestä sekä heidän ajamansa politiikan, ehkäpä silloin kylmää jokin muu 🙂

Ei politiikkaa tänne kiitos, näistä vasta off topic-väittelyt tulee jos sille tielle lähtee...

Ja jos tunnisteena ajattelit mielipiteitäsi, niin ei kyllä mene yleisyytensä vuoksi tunnisteesta.:D

Tylsää, jos pitää rajata politiikka pois ja keskittyä vain romanttiseen haaveiluun! Onhan politiikkakin haaveilua, jos mikä!

Vierailija
4479/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikaankin kaipaa useampi meistä muutosta, joten kaipauksen kohteita löytyy kyllä siltäkin saralta.

Vierailija
4480/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?

Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.

Haluaisitko ihan oikeasti kanssani tällaisen hetken vaiko vain haaveissasi? Etkö pelkää, että tällaisen tapaamisen jälkeen mikään ei olisi enää ennallaan? Minulle ei ainakaan olisi.

Minulle ei mikään ole ollut ennallaan sen jälkeen, kun sinut tapasin. Ei yhtenäkään päivänä. Haluaisin ihan oikeasti tällaisen hetken kanssasi. En pelkää, koska rakastan sinua. Rakkauteeni ei mahdu pelkoa.

Vielä ylläolevaan vastaukseeni

lisäyksenä kysymys: Haluaisitko sinä tällaisen hetken kanssani?

Koska niin moni nainen omii tän, niin voitko jotain kertoa tästä naisestasi? Vaikka etunimen kolmas kirjain? Onko vaalea vai tumma? Pitäisi tietää onko tämä just mulle.

Etunimen kolmas kirjain on N ja tumma nainen on.

Nyt taisi osua! Riippuu tietenkin, mitä tummalla tarkoitetaan :")

Ja jos olisit kaipaamani henkilö vastaisin kyllä.

Mutta sun teksti vaikuttaa niin epäaidolta, että luulen kyllä trolliksi. Liian pliisu.

Mikä on miehen kolmas kirjain?

T

Naisen etunimen ekakirjain M? Ruskeat silmät?

Ketju on lukittu.