Olihan humala uutena vuotena
Tuli örvellettyä alkoholin kanssa uutena vuotena. Poliisitkin sattui kadulla kohdalle, piti niillekin jotain sekoilla sanallisesti. Nauroivat minulle ja ihan aiheesta. Olin aivan sekaisin.
Rahaa paloi, puhelin hävisi ja seuraava päivä meni kylpyhuoneen lattialla oksentaen.
Hävettää.
Nyt se on niin, että minun on lopetettava alkoholin käyttö. Ei se tuo mitään lisäarvoa elämään.
Kertokaa tähän omia sekoiluja uudelta vuodelta, jospa se omaa morkkista helpottaisi.
Kommentit (15)
Ei pysty edes kertomaan, hirveät morkkikset. Yritän nyt parhaillaan lavastaa omaa kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty edes kertomaan, hirveät morkkikset. Yritän nyt parhaillaan lavastaa omaa kuolemaa.
Kerro jotain, mitä onnistuit sähläämään?
Vierailija kirjoitti:
Kerro.
Samoilla linjoilla mentiin! Mies otti vähän liikaa, ja alkoi aukomaan päätään kaikille. Myös sille poliisille. Ja aamulla hävettää, minuakin sen verran, että annoin avaimeni takaisin ja hipsin sinkkuna kotiin.
Pientähän tuo on. Minä olin kerran vangittuna taposta epäiltynä. Se juttu oli keksitty mutta olin ollut niin sekaisin uudenvuoden yönä kaupungilla etten muistanut mitään ja luulin sellissä oikeasti, että seuraavat 6 vuotta menee kiven sisällä. Helvetin moinen krapula tietysti ja putkan tarjoilu on pelkkää vettä. Makasin kaksi vuorokautta siellä ja välillä kuulusteltiin. Ei ollut muistikuvia. Komissaario luuli, että valehtelen.
Vierailija kirjoitti:
laaaf
Söin sipsiä uv aattona sohvalla.Tuli sekoiltua jo jouluaattona kännissä niin päätin olla vappuun asti selvinpäin.
Miten ryppyrusina? Onko spermainen ja löysähkön tuntuinen.
Olin kännissä ja se oli hienoa, jätin sekoilematta.
Vierailija kirjoitti:
Pientähän tuo on. Minä olin kerran vangittuna taposta epäiltynä. Se juttu oli keksitty mutta olin ollut niin sekaisin uudenvuoden yönä kaupungilla etten muistanut mitään ja luulin sellissä oikeasti, että seuraavat 6 vuotta menee kiven sisällä. Helvetin moinen krapula tietysti ja putkan tarjoilu on pelkkää vettä. Makasin kaksi vuorokautta siellä ja välillä kuulusteltiin. Ei ollut muistikuvia. Komissaario luuli, että valehtelen.
Joku oli vissiin kuitenkin tapettu? Selvisikö se sinulle koskaan, kuka?
Vierailija kirjoitti:
Olet sinä hurja
Hurjuudestahan tässä ei ole kysymys, vaan tyhmyydestä ja alkoholin liikakäytöstä.
Minusta siinä ei ole mitään hienoa, kuka örveltää eniten tai mitä hurjempia asioita tekee. Juhlia voisi nätistikin.
Mulla meni överiksi.
-ap
Itse olin onneksi selvinpäin ja nähtävästi oli oikea valinta
t. itsekin sekoillut aikoinaan ja päättänyt lopettaa alkon oton
Sillä lailla.