Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4441/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit tämän minulle?

Vierailija
4442/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Voisinpa nukahtaa viereesi ja tuntea läheisyytesi. Hellät suudelmat huulillesi, kaulallesi ja niskaasi. Olet ajatuksissani. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4443/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en tunne sua kohtaan yhtään mitään. Koeta hyväksyä.

Vierailija
4444/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Voisinpa nukahtaa viereesi ja tuntea läheisyytesi. Hellät suudelmat huulillesi, kaulallesi ja niskaasi. Olet ajatuksissani. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Hyvää yötä myös sinulle. Olisitpa tässä niin voisit silittää minut uneen.

Vierailija
4445/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun en tunne sua kohtaan yhtään mitään. Koeta hyväksyä.

Hyväksyin kauan sitten.

En saanut selitystä, en anteeksipyyntöä.

Se oli epäreilua.

Hyväksyin senkin.

Adieu.

Vierailija
4446/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

❤️+❤️☺️🙏🧚

Vierailija
4447/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään en päässyt kanssasi ajatuksissa kuin tiukkaan halaamiseen ja nojaamiseen asti, täysin vaatetettuna syliisi, käsiesi tuntuun ja niiden paineeseen ja hajamieliseen pieneen liikkeeseen alaselässä. Kasvosi välistä painautuneena rintakehääni, sormeni hiuksissasi. Välistä sinun läpitunkevat silmäsi katsoen minua ja sitä tapaa, miten ujostelen alas katsoen, vähintäänkin henkisesti punastuen, kun hipaiset korvaani peukalollasi ja muu kämmenesi ulottuu niskaani.

Omat kasvoni toisinaan kaulassasi maistellen ja nuuhkien. Parran tuntu kasvojeni sivulla ja sitten sormenpäissä, kun huulet keveästi uskaltavat tervehtiä. Hymy. Värähdys. Huokaus. Useampikin.

Ehkä päiväunelmana hyvin basic, mutta niitä minä juuri tahtoisin kanssasi kokea. Aivan tavallisia hetkiä laidasta laitaan. Jos sitä juhlaakin ja erityyppisiä seikkailujakin, mutta kyllä kotoisuus ja arki olisi vaan mukavaa. Joskin, nykyiseen elämääni peilaten, kuvitelmissa ja sinussa saati siinä, että noin voisi tapahtua, ei ole mitään arkista.

Ehkä päästään tänä yönä samaan uneen Jack. Varaudu hirviöihin. Osattais ehkä yhdessä väsyttää sellaiset, ma vähän luulen. Olet ajatuksissa monin tavoin, aina : )

Vierailija
4448/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkerille terkut.

Kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
4449/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi kiireen keskellä kirjottaa viestiä. Tarkoitus oli siis sanoa, että aamulla huomasin saman kuin mihin kiinnitit huomiota. Oon ollut tänään iloisempi kuin pitkään aikaan ja sain olla aurinkona ainakin yhdelle tuntemattomalle vanhemmalle naiselle, joka kaipasi juttu seuraa. Toivon, että valoni loistaa sinullekkin. Hyvää yötä, kauniita unia! Olet tärkeä minulle <3

Vierailija
4450/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saan iltakävellä myräkässä, tuulessa ja tuiskussa?

Hyvä yön toivotus, suukko & hali elämäin naiselle, vaalealle vihersilmättärelle 30km ja parin rajan taa mieheltä. Tänäänkin sivuutin työnantajais pömpelin. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Nuku hyvin Ihana!

Vierailija
4451/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😢Sua ei paljoa paikalla näy...

Vierailija
4452/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mies ainoa, johon olet ollut suhteesi aikana ihastunut? Kumppanisi lisäksi toki.

Näin voisi sanoa. En näekään sinua tänään ja jään kotiin kaipaamaan. Kirjoittaminen auttaa pahimpaan tuskaan, mutta en tohdi viestitellä kanssasi, vaikka edellinen keskustelu merkitsi minulle paljon.

Vierailija
4453/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mies ainoa, johon olet ollut suhteesi aikana ihastunut? Kumppanisi lisäksi toki.

Kyllä olet.

Vierailija
4454/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rakastuit minuun? Mitä minussa on sellaista?

Tiedät jos vastauksen tähän.

4455/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypotermian oireet

-

Pakkanen hiipii sisimpääni,

tehden tuhoa salakavalasti kuin Sipilän hallitus. Imien voimanrippeet, tehdäkseen minusta voimalähteensä jotta on jotain.

-

Mutta mitä ja miksi? Hallituksen kohdallahan vastaus varma! Oma etu ensin ja äänestäjien kontolle jää maksaa lasku, varallisuuden siirto muutamalle harvalle, katsoa sivusta ja kustantaa hyvinvointiyhteiskunnan ajo alas ja täyttää niitten muutaman tasku.

-

Kaikille ei voi olla kaikkea, ikivanha totuus lie? Maailman onnellisimmat ihmiset, suomessa? Eihän se ole mahdollista ei mutta ei hätää lain.

-

Hallitus senkin puolestamme hoitaa, vastuuvapautuksen itsellensä suo ja edut luo, itsellensä tietty kun äänestäjilleen laskun tuo.

-

Parempihan se Suomessa on et eliitti poliitikot rikkaat muutamat harvat onnessaan kylpevät, äänestäjiensä päälle sylkevät.

-

Kaipaan niin rehellisiä poliitikkoja jotka ajaisivat Suomen etua yli puoluerajojensa, yhdessä muiden vastaavien kanssa mut haaveita lie, kylmää sisintäin.

Parahit kaipaajat, muistakaa äänestää lähestyvissä vaaleissa 🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
4456/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?

Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.

Haluaisitko ihan oikeasti kanssani tällaisen hetken vaiko vain haaveissasi? Etkö pelkää, että tällaisen tapaamisen jälkeen mikään ei olisi enää ennallaan? Minulle ei ainakaan olisi.

Minulle ei mikään ole ollut ennallaan sen jälkeen, kun sinut tapasin. Ei yhtenäkään päivänä. Haluaisin ihan oikeasti tällaisen hetken kanssasi. En pelkää, koska rakastan sinua. Rakkauteeni ei mahdu pelkoa.

Vielä ylläolevaan vastaukseeni

lisäyksenä kysymys: Haluaisitko sinä tällaisen hetken kanssani?

Koska niin moni nainen omii tän, niin voitko jotain kertoa tästä naisestasi? Vaikka etunimen kolmas kirjain? Onko vaalea vai tumma? Pitäisi tietää onko tämä just mulle.

Etunimen kolmas kirjain on N ja tumma nainen on.

Nyt taisi osua! Riippuu tietenkin, mitä tummalla tarkoitetaan :")

Ja jos olisit kaipaamani henkilö vastaisin kyllä.

Mutta sun teksti vaikuttaa niin epäaidolta, että luulen kyllä trolliksi. Liian pliisu.

Mikä on miehen kolmas kirjain?

Vierailija
4457/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta naista sinulla on tällä hetkellä kierroksessa? Kuinka montaa naista kaipaat täällä kaipausketjussa?

Kolme on kierrossa, lisäksi kaipaan täällä kahta.

t

Tää on niin trolli. Toisaalta voihan sitä ihastua, vaikka kuinka moneen ja yhtaikaakin, mutta kierrossa jo kolme, niin tuskin. Miehet on oikeasti huonoja valehtelemaan ja kyllä ne naiset olisi jo sen huomanneet.

Vierailija
4458/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sivun uusi päivitys on ihan hanurista. Heivaa pois sivulta edeltävälle sivulle mielivaltaisesti. Kun etsii vanhoja kirjanmerkkejään, niiden viestit eivät olekaan tallentuneet siitä tarkoitetusta kohdasta vaan olisi klikattava auki kaikki lainaukset löytääkseen etsimänsä. Nyt alko mennä tunteisiin.

Vierailija
4459/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta naista sinulla on tällä hetkellä kierroksessa? Kuinka montaa naista kaipaat täällä kaipausketjussa?

Kolme on kierrossa, lisäksi kaipaan täällä kahta.

t

Tää on niin trolli. Toisaalta voihan sitä ihastua, vaikka kuinka moneen ja yhtaikaakin, mutta kierrossa jo kolme, niin tuskin. Miehet on oikeasti huonoja valehtelemaan ja kyllä ne naiset olisi jo sen huomanneet.

Mutta tyhmät miehet hengaa yleensä tyhmien naisten kanssa, ei kaikki naisetkaan ole kovin fiksuja.

Ihminenhän voi tosiaan olla ihastunut vaikka kuinka moneen, mutta silleen kevyesti.

Tosissaan, syvästi rakastunut ihminen ei pysty tuntemaan niin kuin yhtä kohtaan kerralla ja ylipääsemiseenkin menee aikaa.

Vähän yksinkertaisilla ihmisillä (ja lapsilla) ihastuksia helposti kasaantuu, syvällisemmillä ja viisailla vanhoilla sieluilla taas päinvastoin.

Enemmistö ihmisistä on noita vähän tyhmiä nuoria sieluja.

Vierailija
4460/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on ihmisiä keiden ei tarvi huudella ihastuksistaan tai rakkaistaan mitään.

Ketju on lukittu.