Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Kihis?
Vanhojen kaipausketjujen hullu, tai trolli, mikä lie. Ja oliko se sama vai eri sitä ennen, joka niitä lintuja ruokki tms.? Ei hitto, kuinka kauan mä oon ollut täällä? Päästäkää mut poiiis...
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastuit minuun? Mitä minussa on sellaista?
Lupaan kertoa, jos uskallat kysyä kun ollaan kaksin.
Kuinka monta naista sinulla on tällä hetkellä kierroksessa? Kuinka montaa naista kaipaat täällä kaipausketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin kotiin olisi tullut.
Miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit mies että hemmottelisin sinua?
Itseasiassa olen haaveissani saanut sinulta lahjaksi erityisen lahjan. Ei liity petipuuhiin. En sitä täällä kyllä kerro, kun ei voi olla varma. Muuten alkuun riittäisi ihan se, että oltaisiin vain lähekkäin ilman kiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näkisin sut, katsoisin vain, en sanoisi mitään. Yrittäisin katsoa silmistäsi, miksi kaikki päättyi sillä tavalla rumasti. Tiedän, ettet halunnut sitä niin tapahtuvaksi. Mutta, et kuitenkaan osannut toimia, niinkuin miehen olisi tilanteessa kuulunut toimia. Luulen, että vaimosi päätti kaikesta? Et olisi voinut kohdella minua niin kaiken sanomasi jälkeen. Ethän?
En alun alkaenkaan halunnut susta mitään sen enempää ja sen sulle myös selkeästi kerroin. Aloit silti roikkua minussa ja se loukkasi vaimoani, tottakai. Näytin hänelle kaikki sun viestit. Siksi hän sai päättää mitä sun kanssa tehdään, se sun roikkuminen piti saada loppumaan.
Ei mulla ollut mitään ongelmaa hänen toivetta toteuttaa, se oli vähintä mitä siinä kohti vaimoni suuntaan saatoin tehdä. Eikä mulla ollut mitään sellaisia tunteita sua kohtaan, että se olis tuntunut pahalta, ei ole koskaan ollutkaan.
Eli mulle oli ihan sama, mitä tapahtui sun kanssa. Ei mun takia olis ollut pakko niin toimia, mutta yhtä hyvin mulle sopi sekin, että niin toimittiin.
Jos sä katsoisit mua silmiin, näkisit varmaan vaan aika tyhjän katseen. Ja vähän kiusaantuneen, en nyt jaksais kyllä sua kauheesti silmiin katsella. Mulle on tärkeintä, että mun vaimo on onnellinen. Tajuan sen nyt kirkkaammin kuin koskaan ennen.
Tää on jonkun mustasukkaisen vaimon tarinoima. Huomaa heti. Aika huono, 0/5.
Sinä se vaan jaksat niitä vaimoja pelätä. Näet kauhut kaikkialla, niin kuin tunnetussa runossa sanotaan. Miksi kulutat voimiasi sellaiseen, jolle et kuitenkaan voi mitään? Eikö olisi paljon fiksumpaa keskittyä omiin ihmissuhteisiisi?
Mustasukkaiset rakastajattaret näkevät kauhuja ( vaimoja) kaikkialla.
Ei kun Tintti teki lypsyrättejä ja käski kaivattunsa ostaa kalsareita alennuksista. Opiskeli, niin maan penteleesti opiskelikin. Oli rakastunut lääkäriin jonka kutsui jouluksi vanhempiensa maatilalle, vaikka olikin mustis nuorista hoitsuista. Keksitty hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on mulla.. ikävä. Joka aamu, aamupäivä, päivä, iltapäivä, ilta, yö.. Sinä vain. Aina vain. Tänään olin monesta syystä huonotuulinen, mutta suurin syy oli siinä, että päivä päivältä ikävöin sinua enemmän. Pidä itsestäsi hyvä huoli.. Hyvää yötä.. Tärkein. Sinä.
Kuka tämän kirjoitti, laita etunimesi kolmas kirjain :)
Sivusta: Ei ollut multa, mutta vastaan väkkäränä kumminkin: K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki.
( Tämä ei ollut minulle.) en tiedä, keneltä.
Kenelle sinä vastasit? Naiselle vai miehelle?
Miehelle.
Edelliselle., Joka pilasi koko jutun valheillaan,
Ei ollut varattu, enkä minä ollut varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Kihis?
Vanhojen kaipausketjujen hullu, tai trolli, mikä lie. Ja oliko se sama vai eri sitä ennen, joka niitä lintuja ruokki tms.? Ei hitto, kuinka kauan mä oon ollut täällä? Päästäkää mut poiiis...
Sano muuta. Päästäkää minutkin pois.
Täältä ei pääse pois.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta naista sinulla on tällä hetkellä kierroksessa? Kuinka montaa naista kaipaat täällä kaipausketjussa?
Kolme on kierrossa, lisäksi kaipaan täällä kahta.
t
Se aamuinen ihmettelijä en ollut minä. Minä se olen, aurinkoisesi <3
Tänään oli kiireinen päivä ja jotenkin meni ohi viestisi. Vasta nyt huomasin, kun aloin ihmetellä mihin katosit. Ihanaa, että löysin sut! Jane mielellään. Onko se toinen se ärjy pahis? :D
Olenko mies ainoa, johon olet ollut suhteesi aikana ihastunut? Kumppanisi lisäksi toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Kihis?
Kys.hahmo on ZänomaDhrolli par excellance.
Mikä sinusta oli ihaninta mitä meidän välillä tapahtui? Minusta ihaninta oli se läheisyyden ja täydellisen yhteenkuuluvuuden tunne mitä rn ole muiden kanssa kokenut. Sitten tietenkin kaikki muukin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun Tintti teki lypsyrättejä ja käski kaivattunsa ostaa kalsareita alennuksista. Opiskeli, niin maan penteleesti opiskelikin. Oli rakastunut lääkäriin jonka kutsui jouluksi vanhempiensa maatilalle, vaikka olikin mustis nuorista hoitsuista. Keksitty hahmo.
Niinhän se olikin! Mutta oliko se sama kuin Kihis? Vai muuttuiko jonkin metamorfoosin myötä Kihikseksi? Kun eikös tuo Tintti kadonnut samaan aikaan, kun Kihis ilmestyi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinusta oli ihaninta mitä meidän välillä tapahtui? Minusta ihaninta oli se läheisyyden ja täydellisen yhteenkuuluvuuden tunne mitä rn ole muiden kanssa kokenut. Sitten tietenkin kaikki muukin.
Kenelle tämä? Tuo, erityisesti tietyssä tilanteessa. Ja niin moni asia, ettei niitä viitsi tähän alkaa luetella. En tiedä muistaisitko enää niitä ihan yksittäisiä tilanteita, joita ajattelen.
Kun katson sua, olen hiljainen nainen. Veisitpä mut joskus kelekkailemaan, mies.
Kihis on täällä. On ollut koko ajan. Kysyy ja vastaa itselleen.
Kuka on Kihis?