Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4481/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan muutosta kulttuuriin.:)

Olen kyllästynyt s aa tanan tylsämielisiin, eleettömiin sosialisteihin jotka vastuuttavat valtiota onnellisuudestaan ja vierittävät syyn ahdinkoonsa aina jonkun instanssin tai muuten vaan ”pahan maailman” niskoille.

Epäitsenäiset ja vastuuttomat sosialistivässykät v tuttaa, etenkin se loputon tylsyys ja v tun eleettömyys.

Spontaaniuden puute myös.

Ja se, kun epäempaattiset ja huonosti lähimmäisiään kohtelevat pahat ihmiset luulee olevansa parempia kuin rikolliset, koska eivät ole rikkoneet valtionsa lakeja.:)))

Vierailija
4482/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.

Huoh! Olipa mukavasti tunteella kirjoitettu. Hieman sydämmen pohjassa tuntui, vaikka tiedän ettei tämä minulle ole.

Ymmärrän kyllä sinua, sillä itsekin ihastuin niin yllättäen ja voimalla, etten tiennyt silloin olisiko pitänyt juosta karkuun vai lähestyä. Taisin tehdä kumpaakin samaan aikaan. Hänellä tosin ei ollut tunteita minua kohtaan, joten asia on siltä osin selvä.

Toivottavasti saat asian etenemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko liian vapaamielinen, jos olen ihmisenä sitä mieltä, että se on ihan sama kuka n ai ja ketä oli mies taikka nainen?

Minusta tärkeintä on kohdella kumppania arvokkaasti ja lämmöllä ( eli valehdella tarpeeksi hyvin) Rellesti muiden kanssa tai ei. Olenko outo?

Mutta harva ihminen oikeasti kykenee tähän ja ns. Kaksoiselämään. On toki niitäkin, mutta ne on jo ihan sairaita tapauksia ne. Tuli mieleen näistä palsta vaimoista ;)

Vierailija
4484/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.

Huoh! Olipa mukavasti tunteella kirjoitettu. Hieman sydämmen pohjassa tuntui, vaikka tiedän ettei tämä minulle ole.

Ymmärrän kyllä sinua, sillä itsekin ihastuin niin yllättäen ja voimalla, etten tiennyt silloin olisiko pitänyt juosta karkuun vai lähestyä. Taisin tehdä kumpaakin samaan aikaan. Hänellä tosin ei ollut tunteita minua kohtaan, joten asia on siltä osin selvä.

Toivottavasti saat asian etenemään.

Oliko tuo ihastuksen kohteesi nainen vai mies?

Vierailija
4485/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa se sinä A

Vierailija
4486/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko liian vapaamielinen, jos olen ihmisenä sitä mieltä, että se on ihan sama kuka n ai ja ketä oli mies taikka nainen?

Minusta tärkeintä on kohdella kumppania arvokkaasti ja lämmöllä ( eli valehdella tarpeeksi hyvin) Rellesti muiden kanssa tai ei. Olenko outo?

Mutta harva ihminen oikeasti kykenee tähän ja ns. Kaksoiselämään. On toki niitäkin, mutta ne on jo ihan sairaita tapauksia ne. Tuli mieleen näistä palsta vaimoista ;)

Minusta kyse ei ole vapaamielisyydestä tai ahdasmielisyydestä, vaan kunnioituksesta (mikä ei kyllä huou tuollaisesta ”täytyy valehdella tarpeeksi hyvin;)))”-asenteesta yhtään).

Yksilötasolla ne on henkilökohtaisia arvokysymyksiä ja sopimusasioita, ei voi sanoa mitään yleispätevää kenenkään intiimielämästä sinänsä.

Ihmisellä joka kunnioittaa itseään ja muita, ei pitäisi tulla ongelmia tällaisten asioiden kanssa.

Henkilökohtaisesti mulla ainakin on vaihdellut paljonkin mitä hyväksyn mieheltä, riippuen juuri siitä kuinka paljon olen kunnioittanut miestä (eli kuinka paljon hän on kunnioittanut minua).

Jonkun kanssa voi olla hyvinkin vapaata, toisen kanssa taas ei yhtään (mutta sellaisen kanssa ei kyllä kannata olla tekemisissäkään, koska taustalla on aina niin paljon p a skaa jos menee kyttäämiseksi).

Vierailija
4487/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sanoisit/tekisit nainen, jos me olisimme rauhallisessa paikassa kahdestaan?

Vierailija
4488/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyse ei ole vapaamielisyydestä tai ahdasmielisyydestä, vaan kunnioituksesta (mikä ei kyllä huou tuollaisesta ”täytyy valehdella tarpeeksi hyvin;)))”-asenteesta yhtään).

Yksilötasolla ne on henkilökohtaisia arvokysymyksiä ja sopimusasioita, ei voi sanoa mitään yleispätevää kenenkään intiimielämästä sinänsä.

Ihmisellä joka kunnioittaa itseään ja muita, ei pitäisi tulla ongelmia tällaisten asioiden kanssa.

Henkilökohtaisesti mulla ainakin on vaihdellut paljonkin mitä hyväksyn mieheltä, riippuen juuri siitä kuinka paljon olen kunnioittanut miestä (eli kuinka paljon hän on kunnioittanut minua).

Jonkun kanssa voi olla hyvinkin vapaata, toisen kanssa taas ei yhtään (mutta sellaisen kanssa ei kyllä kannata olla tekemisissäkään, koska taustalla on aina niin paljon p a skaa jos menee kyttäämiseksi).

Parisuhteiden rajat voivat olla kuinka laveat ja vapaat tahansa, yhteisestä sopimuksesta mutta pettäminen on iso asia toiselle osa puolelle.

Mielestäni toista ei voi kohdella oikeasti hyvin ja kunnioittavasti ellei ole rehellinen suhteessa ja toimi suhteeseen "luotujen" rajojen sisällä. Ne ylittääkseen on keskusteltava kumppanin kanssa ja tunnustettava halunsa ylittää ne.

Vapaamielinen voi olla mutta ei vastuuton. Pettämisessä on kyse isosti luottamuksen menettämisestä joka voi vaikuttaa toisen seuraaviin suhteisiin ja luottamiseen muihin ihmisiin.

Vierailija
4489/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa se sinä A

Tarkoitatko A mies vai A nainen?

Vierailija
4490/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sanoisit/tekisit nainen, jos me olisimme rauhallisessa paikassa kahdestaan?

Se riippuu ihan siitä mitä sinä sanoisit tai tekisit, koska pallo on ollut sulla jo niin pitkään.

Vierailija
4491/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit vain kuvitella mitä. Kaikkea ihanaa, mitä vain kahden ihmisen välillä on, joilla on vetovoimaa toisiaan kohtaan.

Vierailija
4492/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa se sinä A

Mies tietenkin

Vierailija
4493/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet saamaton😂 not hot piirre miehessä.

Vierailija
4494/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa se sinä A

Mies tietenkin

Ap, kirjoitiko ajatuksesi miehelle vai naiselle? Kumpi itse olet?

Vierailija
4495/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kuvittelee täällä olevansa hyvä ihminen ja sitten haukkuu toisia mitä törkeimmin ilmaisuin. Katsopas sinne peiliin.

Nyt on harhaista settiä jälleen! Psykiatrinen hoito taho pyytää ottamaan yhteyttä! Juri peliin karoin jav ihsnv komia, näky oli en oo haukkunut ketään täällä!

Toiviov: psykiatri

Ei ollut sulle. Jonkun vaimo täällä haukkui väittelemään alkanutta kirjoittajaa todella törkein ilmaisuin ja koitti kirota tälle sairauksia. Niin törkein sanoin, että ne on poistettu heti. Psykiatrinkaan ei paljon kannata kommentoida jälkikäteen ketjua, josta on poistettu viestejä.

Vierailija
4496/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko myöskään rakkauteen enää.

On vaan ihastumisia ja kivoja tyyppejä.

Jokainen kuitenkin itse päättää, mitä tekee ja kenen kanssa. Jos se tekee jonkun onnelliseksi, niin hyvä. Turha siitä on katkeroitua niin kuin elämässä mistään muustakaan.

Vierailija
4497/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ehkä jäätyisin ja puhuisin jotain puuta heinää. Jos rohkenisin kysyisin saanko koskettaa kasvojasi ja huuliasi, olen halunnut tehdä niin pitkään.

Vierailija
4498/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteiden rajat voivat olla kuinka laveat ja vapaat tahansa, yhteisestä sopimuksesta mutta pettäminen on iso asia toiselle osa puolelle.

Mielestäni toista ei voi kohdella oikeasti hyvin ja kunnioittavasti ellei ole rehellinen suhteessa ja toimi suhteeseen "luotujen" rajojen sisällä. Ne ylittääkseen on keskusteltava kumppanin kanssa ja tunnustettava halunsa ylittää ne.

Vapaamielinen voi olla mutta ei vastuuton. Pettämisessä on kyse isosti luottamuksen menettämisestä joka voi vaikuttaa toisen seuraaviin suhteisiin ja luottamiseen muihin ihmisiin.

Joo toki täytyy vastuullinen olla ja kunnioittaa toista ja itseään, eikä halveerata molempia tekemällä mitä sattuu.

Itse vaan huomasin, että kun oli oikeasti kunnioittava mies jonka kanssa oli kaikinpuolin hyvä olla ja varma asemastaan, niin oli helppo olla vapaa(mielinen).

Olen myös itse ollut toisen pariskunnan sängyssä, ja siihen lähdin koska tiesin kyseisen pariskunnan miehen herrasmieheksi eli hän ansaitsi sen, kun taas toisen kaverin ja hänen miehen sänkyyn en mennyt vaikka pyysivät, koska se mies oli surkea kusiluikkari enkä olisi voinut olla sellaisen miehen kanssa missään fyysisessä kanssakäymisessä.

Mutta nämä on tosiaan täysin henkilökohtaisia asioita, eikä sinänsä väärin tai oikein jos toteutus on oikea eli ketään ei satuteta.

Omakohtaisesti vaan vaihtelee lähes rajattomasta ilakoijasta äärimmäisen estyneeseen ja umpimieliseen tylsimykseen, ihan vastapuolesta riippuen.

Vierailija
4499/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kuvittelee täällä olevansa hyvä ihminen ja sitten haukkuu toisia mitä törkeimmin ilmaisuin. Katsopas sinne peiliin.

Nyt on harhaista settiä jälleen! Psykiatrinen hoito taho pyytää ottamaan yhteyttä! Juri peliin karoin jav ihsnv komia, näky oli en oo haukkunut ketään täällä!

Ei ollut sulle. Jonkun vaimo täällä haukkui väittelemään alkanutta kirjoittajaa todella törkein ilmaisuin ja koitti kirota tälle sairauksia. Niin törkein sanoin, että ne on poistettu heti. Psykiatrinkaan ei paljon kannata kommentoida jälkikäteen ketjua, josta on poistettu viestejä.

Lolz en ole kenenkään vaimo tai ylipäätään varattu, vaikka puhunkin joskus törkeitä törkeille

Vierailija
4500/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lolz en ole kenenkään vaimo tai ylipäätään varattu, vaikka puhunkin joskus törkeitä törkeille

Se haukkuja oli, koska oli hetki aiemmin kertonut miten miehensä istuu samassa huoneessa vieressä.

Ketju on lukittu.