Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1701/6330 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini suuttui minulle koska paras ystäväni, joka on hänenkin kaverinsa unohti sovitun tapaamisen hänen kanssaan. Jotenkin se oli minunkin syyni koska satun olemaan tämän hänet unohtaneen paras kaveri. Ollaan oltu koko ikämme kuin paita ja peppu niin mieltää meidät samaksi ihmiseksi vaikka en edes tiennyt että heillä oli tällainen juttu, kuulon siitä myöhemmin. Hän heitti minut pois Facebookin kavereistaan yms. Mielenkiintoinen syy olla vihainen.

Vierailija
1702/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Espanjassa lomalla perheeni kanssa ja menimme shoppailemaan erääseen outlet-tapahtumaan. Kokeilimme äitini kanssa kivaa käsien ja dekoltee-alueen puhdistusainetta, sellaista rakeista. Sanoin sitten, että olen täällä aika rajatulla budjetilla, mutta jos laukusta (jonka halusin ostaa) jää, niin tulen taatusti hakemaan näitä rakeita. Kojussa oli nainen ja mies. Mies meni heti nyrpeäksi ja sanoi, ettei tarvitse satuilla, jos en halua ostaa. Voin kuulemma sanoa ihan suoraan. Sanoin vielä, että kyllä minä tarkoitan, mutta kun oikeasti mulla on budjetti, että jos löydän laukun tarpeeksi halvalla, niin haen tätä ainetta. Mies katsoi mua vihaisesti ja käski häipymään. No eipä siinä. Laukku löytyi paljon halvemmalla kuin kuvittelin ja tuohon raehommaan olisi ollut rahaa. Mutta kiersin kojun kaukaa miehen käyttäytymisen takia. Mikähän hemmetti oli, kun piti mahdolliset asiakkaat karkottaa tuolla tavalla. Muistan edelleen sen ylimielien virneen ja silmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli synttärit tmv. ja halusi tarjota kahvihuoneessa jäätelöä. Hänellä oli alkamassa skype-palaveri, joten kysyi, hakisinko minä pari pakettia kaupasta. Tietysti suostuin ja työkaveri antoi joitakin kolikoita. Kolikot riittivät kahteen pakettiin vaniljajäätelöä. Työkaveri suuttui, että olisi pitänyt olla jotakin parempaa makua. :D

Vierailija
1704/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lapsuudesta asti ollut ystäväni suuttui minulle, kun en päässyt kanssaan kahville ja shoppailee. Vastasyntynyt vauvani 2 viikkoa ikää sairastui, olimme sairaalassa. Todettiin sydänvika. Tämä ystäväni ei pidä minuun enää yhteyttä, on vihainen edelleen. Tosiaan lapsi alkoi sinertää kotona ja jouduin soittamaan ambulanssin. Tilanne oli vakava. Minulla on tästä epikriisi. Olisin halunnut näyttää sen ystävälleni, hän huusi puhelimeen, älä jauha paskaa! Näinkö arvostat minua!

Vierailija
1705/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme vaimoni kanssa ajamassa tyttäremme  muuttomatkalta opiskelupaikkakunnalle takaisin kotiin päin joitakin vuosia sitten eräänä syyskesän viikonloppuna sunnuntaina päivällä. Tuli mieleen soittaa eräälle naispuoliselle serkulleni, joka asui matkan varrella ja jota perheineen emme olleet nähneet pitkiin aikoihin. Nuorempana olimme paljonkin tekemisissä, heidän mökillään jne  ja hyvissä väleissä oltu aina.Olemme keski-ikäisiä.

Kun soitin ja kysyin kohteliaasti, että voisimmeko tässä tullessa poiketa ihan lyhyesti heillä pitkästä aikaa, hän alkoi vinoilla ja suuttui minulle aivan käsittämättömästi, kun kysyin näin yhtäkkiä sellaista jne. Aikaisemmin olin aina silloin tällöin soitellut , mutta hän ei ollut monesti vastannut eikä soittanut takaisinkaan sitten.

Emme poikenneet eikä enää ole paljon oltu tekemisissä sen jälkeen.

Vierailija
1706/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo lapsuudesta asti ollut ystäväni suuttui minulle, kun en päässyt kanssaan kahville ja shoppailee. Vastasyntynyt vauvani 2 viikkoa ikää sairastui, olimme sairaalassa. Todettiin sydänvika. Tämä ystäväni ei pidä minuun enää yhteyttä, on vihainen edelleen. Tosiaan lapsi alkoi sinertää kotona ja jouduin soittamaan ambulanssin. Tilanne oli vakava. Minulla on tästä epikriisi. Olisin halunnut näyttää sen ystävälleni, hän huusi puhelimeen, älä jauha paskaa! Näinkö arvostat minua!

Huh huh, ehkä hyvä että on entinen ystävä. Täydellistä empatian puutetta ei kyllä korvaa mikään.

Ehkä hänellä oli jokin syvä lapsettomuus-kriisi ja hän koko henkilökohtaisena loukkauksena, että laitoit oman vastasyntyneesi (no totta moooses tietenkin!) hänen eteensä. Tai sitten hän on vaan ihan...

Vierailija
1707/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaverini ja tämän ystävän kanssa drinkeillä ja en ollut ottanut mukaan kuin sellaisen mulberryn zip walletin johon mahtui kaikki korteista ja rahoista puhelimeen.

No jossain vaiheessa tämä minulle ennestään ventovieras tyyppi kiinnitti huomiota tuohon lompsaani ja esitti että voisi ottaa sen lainaan ja tehdä jtn. postauksia. Sanoin useampaan kertaan että en anna lompakkoani hänelle lainaan , minulla ei silloin olisi mitään paikkaa omille tavaroilleni ja jos on pakko ottaa sen kanssa kuvia niin se tapahtuu minun läsnäollessani ja sen jälkeen se palautuu minulle.

Tuo kävi oikeasti hakemassa minun tavaroilleni lähikaupasta sellaisen biopussin mihin laitetaan hedelmät ja juurekset ja sanoi että hän kävi hakemassa pussin tavaroilleni ja että voisi sitten palauttaa lompsani kaverini kautta.

Kun sanoin etten anna lompakkoani hänen käyttöönsä niin hän hermostui totaalisesti ja alkoi huutamaan miten oli käynyt turhaan kaupassa hakemassa sen kassin tavaroilleni. WTF?

Ilmeisesti olin kohtuuton kun en vaihtanut useamman satasen lompakkoa ilmaiseen biojätepussiin?

Hyvä että et lainannut, olisit saattanut jäädä kaipailemaan lompakkoasi forever.

Minulta on myös pyydetty "lainaan" esim timanttivihkisormustani, oli kuulemma niin kaunis, ja pyytäjä oli kans joku puolitutuntuttu.

Vierailija
1708/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa sairaalasta, leikkauksesta, taksilla. Äitini oli mukana saattajana ja totesi jostain ohikulkijasta, kuinka tuossa on muuten Minna Virtasen (nimi muutettu) poika. Ihmettelin ensin mistä ihmeestä hän tuntee psykiatrisen sairaanhoitajani (nimeltään M. V.) pojan, mutta sitten tajusinkin hänen puhuvan entisestä opettajastani, jolla oli sama nimi. Kerroin tämän myöhemmin vastaanotolla hauskana juttuna, ja hoitaja suuttui ja totesi vihaisesti, etteivät hänen perheensä asiat kuulu potilaille ja että mitä sillä on väliä, vaikka se olisikin ollut hänen poikansa.

Vierailija
1709/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tänäkin vuonna kaveriperheille joululahjaksi hilloja ja mehuja oman pihan ja metsän marjoista. Yksi kaverini tuli kylään kun olin pesemässä purkkeja ja kansia hilloja varten ja sai raivarin kun tajusi että kierrätän vanhoja puteleita, mm sillipurkkeja ja viime vuonna käyttämiäni. Olisi kuulemma pitänyt ostaa joka vuosi uudet purkit, eikä halua enää silliltä haisevia hillojani. Eipä ole viiteen vuoteen hillon hajusta valittanut, vaan kehunut ja pyytänyt lisää. Olen kotiäiti, eikä minulla ole varaa ostaa joka vuosi kymmeniä uusi puteleita, ja suurin osa kavereistani palauttaa minulle tyhjät purkit koska ymmärtää kierrätyksen idean.

Vierailija
1710/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen mehua ja hilloja! Kaveri tuli piipahtamaan lapsiensa kanssa ja sanoin hänelle, ettei päästä lapsia keittiöön, koska siellä on mehumaija liedellä ja tulikuuma mehu valumassa. Kuulin vain oven kolahduksen ja sain tekstarin ettei tule kylään jos heti kielletään.

Vierailija
1711/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti exälle ostin kaupasta jotain syömistä mistä ajattelin hänen pitävän vaikkei hän ollut pyytänyt mitään. Usein sain haukut niskaani kun hän ei joko voinut syödä niitä mitä hänelle ostin tai sanoi ettei tykkää niistä eikä halua syödä niitä. Tuntui lopulta monesti kuitenkin maistuvan. Joidenkin kertojen jälkeen kun tapahtui noin, niin en ostanut hänelle enää mitään, ilman että oli erikseen pyytänyt juuri sitä.

Vierailija
1712/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella 'terska' oli muotisana, sillä tarkotettiin ihan vain "terve".

Mutta kun sitten hoin sitä kotona, isä oli vihanen ja äiti nolostuneen näköinen, käskivät lopettaa sen sanan käytön. Kysyin ihmeessäni että miksi muka, minähän vain tervehdin, että mitä se muka tarkottaa jos sitä ei saisi sanoa.

Eivät vastanneet, isä oli vihaisen näkönen (ei mitään uutta) ja molemmat vaan punottivat tuppisuina. Meni tv:n katselu ihan pilalle (ennenvanhaan nääs tavattiin katsella telkkaria yhdessä).

Vierailija
1713/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Espoossa hammaslääkärissä, ja kotona huomasin pienen, mutta häiritsevän karheuden hampaassani. Varasin ajan lohjalaiseen hammaslääkärikeskukseen. Lääkäri oli oikein pätevä ja hioi hampaan kondikseen. Sitten hän pyysi minua tarkistamaan, onko hammas ok. Minä tunnustelin ja totesin, että on hyvä. Sitten kysyin, onkohan viereinen hammas karhea vai ok. - Silloin lääkäri alkoi huutaa: SINUA MINÄ EN HOIDA ENÄÄ, ALA MENNÄ, MITÄÄN EN LASKUTA, heitti hanskansa roskikseen ja säntäsi huoneesta ulos.

Hetkinen miksi se viereinen hammas edes olisi ollut karhea?

Oltiinko siihenkin teetetty paikkaa tai muuta?

Vierailija
1714/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri suuttui lomalla kun jätin hotellin siivoojalle tippiä. Ei kuulemma tartte jättää kun saavat palkkaakin työstä.. Siis mitä! Kaikki tietää siivoojien palkat ja huone oli koko viikon tosi hienosti siivottu ja nähdessä siivoojaa hän oli ystävällinen ja hymyili aina. Sanoin kaverille ei sun tartte jättää, mutta minä kyllä jätän ja piste. Siinä se sitten mökötti ja tuhisi jotain epämääräistä.

Ymmärrän kyllä sinua, mutta jos Suomeen tulisi tippauskulttuuri, siivoojien palkkoja laskettaisiin entisestään.

Olen suomessa hotellisiivouksessa saanut tippiä, mutta kun ohjeistuksena oli, että niitä ei saa itselleen ottaa missään nimessä vaan pitää viedä paikan työntekijöille kassaan laitettavaksi niin nehän vietiin.

Useamman ihmisen työnä suoritettava siivous kyseessä, joten kukaan ei tietenkään kehdannut näitä siivoojille osoitettuja muutamien euron tippejä täten ottaa, jos toiset vaikka lavertelee pomolle.

Vierailija
1715/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sai kyllä siivoja pitää löytämänsä tipit. Mutta on pöljää jättää tippiä koska joku eri siivooja on voinut hoitaa ne huoneet aiemmin.

Vierailija
1716/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäpuoli suuttui, kun sanoin hänen heittelyynsä takaisin että "et osaa edes keittää perunoita tai suostu tiskaamaan astioita, ja kerrot MINULLE, etten kykene asumaan yksin." Kilahti, ja alkoi laukomaan ihan asiaan kuulumattomia heittoja, kuten "Koko ajan tuo on kuittailemassa, ei elämä oo niin simppeliä." ja että minä kuulemma ärsytän häntä - kaikki tämähän siis alkoi siitä, kun sanoin jostakin kaupasta äidilleni jotain, ihan läpäksi tarkoitettua.

Eikä ollut ensimmäinen kerta, kun kilahti näin tyhjästä, keksi skenaarioita päästään ja sysäsi kaiken minun syykseni ja "keskusteli" kuin 8-vuotias, joka itkee ja huutaa kaupan lattialla, kun ei saa tikkaria.

Ps. Samainen henkilö sai työkseen valvoa uunissa olevia itsetehtyjä sipsejä, kun olin pieni. Ei saanut edes sitä aikaiseksi, ja poltti sipsit uuniin. Vai että minä en kykene asumaan yksin.

Vierailija
1717/6330 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. luokalla istuin erään oppilan takana luokassa enkä nähnyt kunnolla taululle ja jouduin vilkuilemaan sivuista ja tämä edessä istuva oppilas hermostu mulle siitä.

Vierailija
1718/6330 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kaverini ja tämän ystävän kanssa drinkeillä ja en ollut ottanut mukaan kuin sellaisen mulberryn zip walletin johon mahtui kaikki korteista ja rahoista puhelimeen.

No jossain vaiheessa tämä minulle ennestään ventovieras tyyppi kiinnitti huomiota tuohon lompsaani ja esitti että voisi ottaa sen lainaan ja tehdä jtn. postauksia. Sanoin useampaan kertaan että en anna lompakkoani hänelle lainaan , minulla ei silloin olisi mitään paikkaa omille tavaroilleni ja jos on pakko ottaa sen kanssa kuvia niin se tapahtuu minun läsnäollessani ja sen jälkeen se palautuu minulle.

Tuo kävi oikeasti hakemassa minun tavaroilleni lähikaupasta sellaisen biopussin mihin laitetaan hedelmät ja juurekset ja sanoi että hän kävi hakemassa pussin tavaroilleni ja että voisi sitten palauttaa lompsani kaverini kautta.

Kun sanoin etten anna lompakkoani hänen käyttöönsä niin hän hermostui totaalisesti ja alkoi huutamaan miten oli käynyt turhaan kaupassa hakemassa sen kassin tavaroilleni. WTF?

Ilmeisesti olin kohtuuton kun en vaihtanut useamman satasen lompakkoa ilmaiseen biojätepussiin?

Hyvä että et lainannut, olisit saattanut jäädä kaipailemaan lompakkoasi forever.

Minulta on myös pyydetty "lainaan" esim timanttivihkisormustani, oli kuulemma niin kaunis, ja pyytäjä oli kans joku puolitutuntuttu.

Lainaaja olisi todennäköisesti ”kadottanut” lainaamansa eikä se olisi,ollut hänen vikansa, joten hän ei olisi korvannut eikä hänen olisi mielestään edes pitänyt korvata mitään.

Vierailija
1719/6330 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni käyttää kotoa poistuessaan kuulolaitetta, mutta kotonaan on ilman sitä. Olin isän luona auttamassa puutarhatöissä kun joku nainen ajoi autonsa ojaan, kaataen samalla isän postilaatikon. Nainen kysyi isältä, mitä hän haluaa korvaukseksi laatikon hajoamisesta. Isä ei kuullut joten minä sanoin, että voin hoitaa asian kun isän kuulolaite on sisällä. Minulla on kasvoissa näkyvä poikkeama, joten ilmeisesti siksi tämä nainen alkoi huutaa, että ei ala vammaisen kanssa tällaista asiaa hoitaa. Kysyin että tarvitseeko hän hinausautoa, jolloin huusi että se asia ei vammaiselle kuulu. Selvä..? Lähti kävellen pois korvaamatta mitään ja myöhemmin jotkut miehet nostivat auton ojasta.

Vierailija
1720/6330 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista onko tämä täällä jo, mutta kuitenkin.

Olin virkannut entisen ystävän vauvakutsuille nallen ja koska joulun aikaa oli, vein myös itse tehtyä sinappia. Jälkeenpäin sain ilkeän viestin, jossa pilkattiin sairauttani ja sen myötä työttömäksi joutumista, ja että annoin "halpislahjan" koska en oikeasti kuulemma välitä ystävästä tai hänen vauvastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan