Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1741/6330 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin siitä, kun kerroin että lapsen kiukkuhuuto koskee korviin. Jatkuvan uli-uli-uli-uli-huudon kuunteleminen ei vaan voi kuulkaa olla kivaa.

Vierailija
1742/6330 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlaus ja raskaus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/6330 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskaluokalla olin kolme päivää tetissä sellaisessa tilpehöörikaupassa, ensimmäistä kertaa ikinä "töissä". Vastuuhenkilö käski tyhjentämään niistä hyllyistä missä ei lukenut tuotteen nimeä tai hintaa. No niin tein ja kun menin sanomaan että olen valmis niin vastuuhenkilö kysyi että missä kaikki tyhjennetyn hyllyn tavarat on, minä olin vienyt ne koreissa takahuoneeseen. Sitten se alkoi raivoamaan että "sun piti ottaa yksi tuote ja nyt ala täyttämään noita uudestaan!" ja kun toinen työntekijä tarjosi apuaan minulle niin vh alkoi huutaa hänellekin että minun tehtävä laittaa ne takaisin kun kerran pilasin kaiken. Ravasin sitten takahuoneen ja myymälän väliä itkien. Se oli toisiksi viimeinen päiväni siellä ja viimeiset päivät vh oli välinpitämätön ja v*ittuili mulle jos kysyin jotain, muille tettiläisille oli mukava ja auttoi heitä töissään.

Tuon takia en uskaltanut olla seuraavissa tettipaikoissa normaalisti, yritin vain pärjätä yksin ja varmistin koko ajan että varmasti teen kaiken oikein. Vaikka tein tuossa tyhmästi kun en ymmärtänyt mitä minun piti tehdä, niin ei hirveästi kiinnostanut kuunnella 13-vuotiaana huutoja ensimmäisessä "työpaikassa".

Vierailija
1744/6330 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli takauma lapsuuteen, 80–lukuun, kun olin alakoululainen.

Olin naapurin tyttöjen kanssa heidän pihassaan leikkimässä kesällä ja heidän ehkä vähän vanhemmat 2 serkkuaan olivat mukana. Mun äiti tuli sanomaan, että kohta lähdetään mökille, tuu syömään ensin.

Meillä oli jokin hyvä leikki kesken ja vähän harmitti lähteä mutta tiesin, että vanhemmat suuttuu turhasta odottelusta ja sit on kiree tunnelma pitkään. Eli sanoin lähteväni nyt.

Se vanhempi niistä naapurien serkuista nousi seisomaan kädet puuskassa ja huusi vihaisena, et ” ai on sulla muka NOIN kiire sinne mökille?” Ja sen pikkusisko ja ne naapurin tytötkin tuli kädet puuskassa seisomaan vihaisina sen vanhemman serkun viereen. Yritin selittää, että mun perhe lähtee kohta ja mun on PAKKO mennä mut ne oli vaan vihasia.

Menin kotiin ja kun ajettiin autolla noitten naapurien ohi niin ne tytöt seiso vieläkin siellä kädet puuskassa tuijottamassa meitä vihasen näkösinä.

Äiti kysyi, et ” mistäs sä ne noin suututit?” Mua v**utti ja v**uttaa yhä muistellessa tota juttua, varsinkin äidin kommenttia!

Kerroitko äidillesi, mistä ne suuttui? Lapsellani oli ennen sellainen kaveri, joka suuttui aina, kun lapseni joutui lähtemään kotiin, harrastuksiin tai mihin vain, tai jos lapseni ei voinut mennä hänen luokseen, kun olimme esimerkiksi mummolassa. "Jos nyt lähdet, niin en ole enää koskaan sun kaveri", saattoi sanoa minunkin kuullen. Myös valehteli ja manipuloi saadakseen tyttöni toimimaan tahtonsa mukaan. Muuttivat onneksi pois.

Vierailija
1745/6330 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli mielensäpahoittajien mestari. Aikoinaan olimme kahvilassa ja päätin vaihtelun vuoksi tilata teetä, exä ei sitten  voinu juoda kahviaan kun minulla kerran oli teetä. Ja leivät leikkasin herran mielestä liian paksuiksi, ei suostunut syömään niitä  ja seuraavan leivän silpoi ihan täysin kun eihän ne ohuet viipaleet kestäneet kasassa mistä suuttui-minulle.

Vierailija
1746/6330 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä kesälomastani.

Kyse ihan kasvokkain tapahtuneesta suuttumisesta, ei nimettömästä kateudesta vrt. opettajien pitkien kesälomien kadehdinta.

Vierailija
1747/6330 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun voitin lotossa (ekaa kertaa lottosin) . Ja summa mitä voitin oli huima 1 euro. Kaveri suuttui kun lottosi itse ja ei voittanut. Kauhea mykkäkoulu tästä.

Vierailija
1748/6330 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun sanoin etten voi nähdä kaveriani. Hän siis kysyi että "voidaanko nähdä tänään?" mihin sitten vastasin että ei koska ollaan menossa miehen kanssa treffeille pitkästä aikaa. Tajusin että suuttui siitä kun sanoin ei ja väitti ettei suuttunut, mutta sitten oli toiselle kaverille vihaisena haukkunut mua ja että kuinka hän on nyt suuttunut "Emmalle" :D

Vierailija
1749/6330 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini oli suht normaali vielä 15 vuotta sitten. Ongelmia lapsuuskodissaan oli jo silloin ja hän oli aika vihainen teini, mutta meidän välit oli silti hyvät. Vähitellen elämä on kolhinut yhä enemmän ja hänestä on tullut hirveän negatiivinen ja suuttuessaan tahallisen ilkeä.

Vaikea valita oudointa tai turhinta kertaa, josta hän on suuttunut. Ihan näitä perus, ettei itse vastaa tai suostu lyömään lukkoon nähdäänkö joku päivä. Kun ei pariin päivään vastausta kuulu, sovin muuta menoa. Kaveri ottaakin yhteyttä, että on tulossa meille juuri silloin. Jos sanon että sori, on jo muuta menoa, niin voi luoja sitä tykitystä. Olen pska ja itsekäs idiootti, kukaan ei kaipaisi minua jos kuolen, en edes tiedä mitä on ystävyys ja olen täysi narsisti, vain narsisti kieltäisi olevansa narsisti ja tekisi kiten teen yms yms.

Hänen viesteihin pitää vastata HETI, itse ei vastaa välttämättä viikkoon vaikka olisi sovittu että nähdään ja hän vain jättää tulematta. Aina saa miettiä onko se nyt kuollut vai mitä ihmettä.

Uhkailee itsemurhalla myös.

Huoh, niin väsyttävää :( kuitenkin osaa pyytää tavallaan anteeksi, eikä tee tätä kauhean usein niin ystävyys on jatkunut kaikki nämä vuodet.

Kun hänellä menee paremmin hän on loistotyyppi, aidosti parasta mahdollista seuraa.

Hän on epävakaa, ja tarvitsisi ammattilaiset apua.

Vierailija
1750/6330 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan yks sellainen kaveri joka syyllisti mua todella usein. Autoin häntä usein, koskaan en saanut vasta apua jos pyysin. Hän ei ikinä kuunnellut mun juttuja, ei kysellyt kuulumisia ym, mutta jos en tehnyt samoin, niin voi luoja kun hän suuttui. Nyt kaikista oudoimpana itselle tulee mieleen kun suoraan sanoin hänelle tuosta syyllistämisesta (mun äiti oli kuollut ja mun olo oli paska henkisesti ja järkkäsin hautajaisia isän sekä sisarusten kanssa ja tämä mun kaveri alkoi syyllistämään siitä kun menen OMAN äitini hautajaisiin enkä tule hänen seurakseen baariin kun hän on maassa kun erosi poikaystävänsä kanssa) siitä siis kun sanoin (syyllistämisestä) niin hän suuttui. Hän tosin oli kyllä pienestä pitäen ollut sellainen että oli saanut aina haluamansa ja ei koskaan ollut tottunut kuuntelemmaan muiden asioita vaan oma napa oli aina se tärkein. Pakko sanoa että luojan kiitos en ole tämän henkilön kaveri enään ( huvittavasti hän sanoi kaveruutemme irti kun aloin  olemaan päättäväisempi ja en niin vietävissä / kun hän löysi toisen 'uhrin' )

Vierailija
1751/6330 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pienenä naapurissa "kaveri", joka aina kun yritin lähteä kotiin, ensin suuttui ja sitten kun aloin todella tekemään lähtöä esim nousin seisomaan, alkoi huutaa "ÄITIIIIIIIII! MAIJA KIUUSAAAA!", myös äiti saattoi tulla ovelle huutamaan että mitä helvettiä täällä oikein tapahtuu jne.

Monesti kun olin lähdössä, kaveri avasi oikein teatraalisesti suunsa et kohta huutaa. Oma äitini oli aina vihainen kun olin myöhässä..

Vierailija
1752/6330 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just aiemmin kesällä sisko veti kaameat pultit, kun tän lapset oli mulla hoidossa (on omiakin) ja oltiin sit käymässä yhessä läheisessä puistossa ja sieltä ostin omille lapsille jätskit. Huusi että miksi en hänen lapsille. No kun niille ei ollu annettu jätskirahaa mulaan!

Vierailija
1753/6330 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just aiemmin kesällä sisko veti kaameat pultit, kun tän lapset oli mulla hoidossa (on omiakin) ja oltiin sit käymässä yhessä läheisessä puistossa ja sieltä ostin omille lapsille jätskit. Huusi että miksi en hänen lapsille. No kun niille ei ollu annettu jätskirahaa mulaan!

Kyllä sullakin vähän tilannetajua puuttuu. Tuskin olisit konkurssiin mennyt. Olisit voinut pyytää siskoltasi rahat myöhemmin.

Vierailija
1754/6330 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, olet aikamoinen törppö. Oliko yrityksenä kiusata niitä lapsia vai mitä sun päässä oikein liikkuu?!

Vierailija
1755/6330 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sullakin vähän tilannetajua puuttuu. Tuskin olisit konkurssiin mennyt. Olisit voinut pyytää siskoltasi rahat myöhemmin.

Jos mulla ei olis rahaa (tai halua) ostaa lasteni serkuille jäätelöä, en kyllä ostaisi omillekaan lapsilleni. Kun tietää, kuinka ikävältä lapsena tuntuu jäädä paitsi.

Vierailija
1756/6330 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muistaa tän bändin?

Tuli diggailtua. Vieläköhän keikkailevat?

Vierailija
1757/6330 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin (gay) baarissa tuntemattoman naisen kanssa (olen itsekin nainen, naimisissa miehen kanssa) ihan niitä näitä pöytäryhmässä, jossa oli varmaan 10 muutakin ihmistä, toisilleen tuttuja ja täysin tuntemattomia juhlimassa ja seurustelemassa. Puhuin sitten pöydän yli jollekin random gay miehelle jotakin, en muista mitä, koska meni ihan pasmat sekasin siinä vaiheessa kun tää akka vetäs yhtäkkiä hirveet pultit ja rupes riuhtomaan mua ja kirkuun "Mikä vi++u sua vaivaa?! Miks sä juttelet ton miehen kanssa? Eikö mun seura riitä, HÄ?" :D Jäi akka yksin riehuun ja siirryin muiden seuraan jutteleen.

Vierailija
1758/6330 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui kun en lainannut hänelle rahaa. Olin vuosia lainannut 20-50€ /kk ja sitten kun kieltäydyin niin eipä ole ottanut yhteyttä. Raha oli tälle ihmiselle ystävyyttä tärkeämpää, eipä oo ikävä.

Vierailija
1759/6330 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muistaa tän bändin?

Tuli diggailtua. Vieläköhän keikkailevat?

Teatterin lavalla. Siinä esiintyi mm. Olli Tola ja Ulla Tapaninen.

Vierailija
1760/6330 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle uskova ystävä/kaveri suuttuu ainakun kysyn kristinuskoon liittyviä asioita, hermostuu, koska ei osaa vastata:( en ymmärrä, puhuu kuitenkin lopunajoista ja jeesuksesta yms ja sit kun kysyn niin suutahtaa. On melko lakihenkinen ja rakkaus kylmennyt lähimmäisiin ja jumalaan varmaankin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi