Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6320)
Vaimo suuttui, kun yritin kakkoseen panna. Mulla on kuulemma liian iso.
Eräs henkilö puhui naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja kuinka haitallista se on. Minä sanoin, että en hyväksy mitään väkivaltaa ketään kohtaan. Hän suuttui, kun kehtasin sanoa noin. Minun olisi kuuleman mukaan pitänyt tuomita vain naisiin kohdistuva väkivalta, ei kaikkea väkivaltaa. Hänen mukaansa minä muka hyväksyn naisiin kohdistuvan väkivallan, kun sanoin, että en hyväksy mitään väkivaltaa.
Koronan alkuvaiheessa kun en ollut ottanut vielä koronarokotetta ja kaverini isällä oli korona. Minulla siis ei ollut koronaa enkä heistä kumpaakaan ollut edes nähnyt, mutta hänen isän korona oli silti minun syytä :D ei olla tuon jälkeen puhuttu, mutta välillä tekisi kyllä mieli kysyä että miten sen koronan kanssa nyt sitten kävikään kansan rokottamisesta huolimatta, pelastiko rokotteet leviämisen :D
Kerran tapailemani mies kutsui minut mukaansa jonkun kaverinsa mökille. Mökki liian suureellinen makuuni mutta ranta ihana ja istuin siellä suurimman osan ajasta. Joskus myöhemmin osuin lenkillä saman mökin läheisyyteen ja päätin taas istahtaa rannalla aikani. Paikalla ei ollut ketään enkä arvannut että olisi ongelma.
Kumminkin sitten ilmeisesti oli kun jonkin ajan kuluttua sain ihme vihaisen puhelun tältä minut kultsuneelta mieheltä. Kaverillaan oli kuulemma kamerat mökillään ja sieltä oli minut nähnyt rannalla istumassa. Ihan hirveää oli olevinaan.
Sanoin suoraan että mitään lakia en ole rikkonut ja pussaa sinä vain ökykaverisi peräpeiliä ilman minua. Adios.
Vierailija kirjoitti:
Isä raivostui jos suljin kotona suihkun shampoon levityksen ajaksi. Kuunteli oven lävitse ja alkoi huutamaan. Suuttui myös jos satuin olemaan vessassa hänen palattuaan kotiin jostain.
Sain kuulla usein huutoa ja haukkuja siksi, etten osannut valokuvata yhtä hyvin kuin hän. Hänellä 15 vuoden ammattilaisen kokemus, minulle oli paria asiaa näyttänyt hätäisesti.
Minun vastuullani oli kaikki kotityöt: siivous, kokkaus, suurin osa kauppareissuista ja pikkusisarukseni hoito. Hän röhnötti työttömänä kotona sotkua kylvien ja rääkyi jos en tarpeeksi nopeasti siivonnut hänen jälkiään. Kerran olin taas imuroimassa ja tökkäsin johdon pistorasian ylimpiin reikiin. Isä näki tämän ja alkoi kurkku suorana sohvalta karjua, miten laiska p*ska olen kun en jaksa kumartua vähän lisää ja tökkäistä niihin alimpiin reikiin.
Sinun isäsi ei ole henkisesti terve.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.
Vai että 8,5 € on sama kuin 50 markkaa markka-aikaan? :D
Nykylaskureilla 50 markkaa on 8,41€, eli aikalailla oli oikea summa.
Eräs työkaveri kutsui minua toistuvasti väärällä nimellä. Korjailin häntä varmaan kuukauden verran ja luovutin sitten, kun edelleen sitkeästi ohitti asian ja kutsui minua Miraksi. En siis ollut mitenkään loukkaantunut, en vaan jaksanut korjata enää häntä joka välissä.
Sitten yllättäen eräänä päivänä hän tuli mulle kiukuttelemaan, että miksi en ole kertonut hänelle että mun oikea nimi ei olekaan Mira? Oli kuulema saanut työkaverilta palautetta, että voisi kutsua mua mun oikealla nimellä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tapailemani mies kutsui minut mukaansa jonkun kaverinsa mökille. Mökki liian suureellinen makuuni mutta ranta ihana ja istuin siellä suurimman osan ajasta. Joskus myöhemmin osuin lenkillä saman mökin läheisyyteen ja päätin taas istahtaa rannalla aikani. Paikalla ei ollut ketään enkä arvannut että olisi ongelma.
Kumminkin sitten ilmeisesti oli kun jonkin ajan kuluttua sain ihme vihaisen puhelun tältä minut kultsuneelta mieheltä. Kaverillaan oli kuulemma kamerat mökillään ja sieltä oli minut nähnyt rannalla istumassa. Ihan hirveää oli olevinaan.
Sanoin suoraan että mitään lakia en ole rikkonut ja pussaa sinä vain ökykaverisi peräpeiliä ilman minua. Adios.
No ethän sä nyt herrajumala voi tuntemattomien ihmisten mökkirantoihin ja pihapiiriin mennä kuljeksimaan? Eikö nuo kuulu kotirauhan piiriin ihan automaattisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä nyt herrajumala voi tuntemattomien ihmisten mökkirantoihin ja pihapiiriin mennä kuljeksimaan? Eikö nuo kuulu kotirauhan piiriin ihan automaattisesti?
Ranta, eli veden raja, kuuluu jokamiehen oikeuksiin ellet sitä tiennyt.
Äiti suuttui kun kerroin että poikaystävä on entinen narkomaani, ja ollut linnassa ryöstöstä
Vierailija kirjoitti:
Koronan alkuvaiheessa kun en ollut ottanut vielä koronarokotetta ja kaverini isällä oli korona. Minulla siis ei ollut koronaa enkä heistä kumpaakaan ollut edes nähnyt, mutta hänen isän korona oli silti minun syytä :D ei olla tuon jälkeen puhuttu, mutta välillä tekisi kyllä mieli kysyä että miten sen koronan kanssa nyt sitten kävikään kansan rokottamisesta huolimatta, pelastiko rokotteet leviämisen :D
Ihmiset oli ihan kreisejä, terveitä syytettiin rokotettujen sairastumisesta vaikka olis ollut maapallon toisella puolen!:D aivan hulluja sekoja osa rokotetuista oli jotkut meinas kirjaimellisesti käydä kiinni jos kuulivat ettei ollut ottanut rokotetta. Ikinä ei anteeksi pyydetty ja vieläkin jotkut luulee että ne rokotteet pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs työkaveri kutsui minua toistuvasti väärällä nimellä. Korjailin häntä varmaan kuukauden verran ja luovutin sitten, kun edelleen sitkeästi ohitti asian ja kutsui minua Miraksi. En siis ollut mitenkään loukkaantunut, en vaan jaksanut korjata enää häntä joka välissä.
Sitten yllättäen eräänä päivänä hän tuli mulle kiukuttelemaan, että miksi en ole kertonut hänelle että mun oikea nimi ei olekaan Mira? Oli kuulema saanut työkaverilta palautetta, että voisi kutsua mua mun oikealla nimellä.
Mulle kävi lähes samalla tavalla tai siis sanoin yhtä opettajaa pitkään Tanjaksi vaikka oli Tarja:D mielestäni ne kuulostaa samalta kuitenkaan tämä opettaja ei korjannut vaikka kutsuin pitkään väärällä nimellä.
"Ranta, eli veden raja, kuuluu jokamiehen oikeuksiin ellet sitä tiennyt."
Ei kuulu. Kuuluu pihapiiriin ja kotirauhan suojaan ihan normaalisti. Eihän kukaan ostaisi ikinä rantatonttia jos väitteessäsi olisi jotain perää. Tekö siellä toisten mökkirannoilla polskitte?
Yksi tuntemani aikuinen ihminen suuttui siitä, kun en halunnut luoda itselleni TikTok-tiliä vain siksi, että seuraan häntä siellä TikTokissa ja katson hänen videoitaan. Hän oli näyttänyt minulle niistä muutaman ja minua ei suoraan sanottuna yksinkertaisesti kiinnostanut yhtään niiden aihe. Hän arvosteli siellä näkemiään elokuvia ja antoi niille pisteitä sen mukaan, miten hyvä elokuva on. Minua ei suoraan sanottuna voisi elokuvat vähempää kiinnostaa. Sanoin sen hänelle ystävällisesti ja kohteliaasti. Hän kuitenkin suuttui hirveästi kun minä en halunnut luoda TikTok-tiliä ja seurata häntä siellä. Siis yli 40-vuotias aikuinen yksinhuoltaja suuttuu tuollaisesta aiheesta kuin joku pieni lapsi hiekkalaatikolla, kun toinen lapsi ei haluakaan leikkiä hänen kanssaan?
Olin "kulttuurikaverin" kanssa teatterissa. Näytös oli mitä mainioin. Haimme narikasta tavarat ja narikkahenkilö tarjosi väärää laukkua. Selitin, että eikun minulla oli sellainen ja tällainen reppu. Ennestään tuntematon kulttuurikaveri alkoi inttämään, että se väärä kassi on minun. Narikkahenkilö antoi kassini ja kulttuurikaveri nieli siinä kiukkuaan ja lähti suuttuneena pois hyvästelemättä edes.
Vierailija kirjoitti:
"Ranta, eli veden raja, kuuluu jokamiehen oikeuksiin ellet sitä tiennyt."
Ei kuulu. Kuuluu pihapiiriin ja kotirauhan suojaan ihan normaalisti. Eihän kukaan ostaisi ikinä rantatonttia jos väitteessäsi olisi jotain perää. Tekö siellä toisten mökkirannoilla polskitte?
Aha. Jos vaikka uin rannan edestä niin ettei jää kuin pari metriä väliä niin kuuluuko sekin sitten sun kotirauhaan?
Siitä kun pidän puoliani selvässä tilanteessa mutta kun se ei kaikille sovi minun kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä nyt herrajumala voi tuntemattomien ihmisten mökkirantoihin ja pihapiiriin mennä kuljeksimaan? Eikö nuo kuulu kotirauhan piirii
Se tontti menee rantaan asti, kuuluu pihaan ja on kotirauhan suojaama alue ihan lain mukaan. Olet tyhmä, eipä ole ihmekään että tuo tapailusuhteesi kariutui
Vierailija kirjoitti:
Miten loogiselta seuraava kuulostaa: oma äitini veistelee ihan luokattoman huonoa huumoria joka loukkaa läsnäolijaa. Vissiin vaan karjalaiseen tapaan ei osaa olla puhumatta tai kestä hiljaisuutta. Joku hänen laadukas läppänsä loukkasi minua jolloin totesin että tuo ei nyt kuulostanut kivalta. TÄSTÄ SUUTTUI. Siis siihen tyyliin että menee tekijä ja uhri nyt vituralleen. Tajuaako hän niin, että suuttuminen on puolustusreaktio ja HÄNELTÄ pitää pyytää anteeksi kun hän heittää huonoa läppää? Eikä siis mikään "vitsi vitsi!" korjaa tai poista vastuuta hallitsemattomasta turpavärkistä. Yhtä pitkään menee pyytää anteeksi. Mutta kenen pitää pyytää? Onko tämä joku pohjoiskarjalainen juttu johon se satavuotinen kauna perustuu?
Olet vaan nykyajan tyhjästä suuttuvat lumihiutale.
Miten loogiselta seuraava kuulostaa: oma äitini veistelee ihan luokattoman huonoa huumoria joka loukkaa läsnäolijaa. Vissiin vaan karjalaiseen tapaan ei osaa olla puhumatta tai kestä hiljaisuutta. Joku hänen laadukas läppänsä loukkasi minua jolloin totesin että tuo ei nyt kuulostanut kivalta. TÄSTÄ SUUTTUI. Siis siihen tyyliin että menee tekijä ja uhri nyt vituralleen. Tajuaako hän niin, että suuttuminen on puolustusreaktio ja HÄNELTÄ pitää pyytää anteeksi kun hän heittää huonoa läppää? Eikä siis mikään "vitsi vitsi!" korjaa tai poista vastuuta hallitsemattomasta turpavärkistä. Yhtä pitkään menee pyytää anteeksi. Mutta kenen pitää pyytää? Onko tämä joku pohjoiskarjalainen juttu johon se satavuotinen kauna perustuu?