Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6327)

Vierailija
6321/6327 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin työpaikoissa pomo on ottanut nokkiinsa, jos työntekijät sairastuvat. En kyllä tiedä muista, mutta itse ainakin olisin paljon mieluummin terve kuin sairas. Ilmeisesti olisi parempi, että työntekijä tulee sairaana työpaikalle pärskimään tai oksentamaan ja tartuttaa siinä samassa kaikki muutkin, mutta kaipa jotkut ajattelevat niin että ennemmin viikkojen sairas- ja sairaspoissaoloruljanssi työpaikalla kuin yhden työntekijän muutaman päivän poissaolo. 

Vierailija
6322/6327 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienituloinen työssäkäyvä ihminen, ja olin ollut pitkään kaupungin vuokra-asuntojonossa. Sain vihdoin edullisen asunnon vastavalmistuneesta talosta, jossa oli keittiössäkin uutuuttaan kiiltävät kodinkoneet. Vanhempani tulivat käymään, ja isäni huomasi keittiössä olevan tiskikoneen. Hän alkoi rähjäämään, että pitääkö näissäkin taloissa muka nykyään tuollaiset koneet olla, kyllä köyhä saa pärjätä käsin tiskaamalla. Tiskikone on hänen mielestään sellaista luksusta, johon pienituloisella ei ole oikeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/6327 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen olemassa.

Vierailija
6324/6327 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostimme vanhan talon jonka pihassa on ihana puutarha. Muistan vieläkin kuinka onnellinen talon myynyt mummu oli kun hän kertoi mitä kasveja missäkin on ja antoi hoitovinkkejä. Myyjän tyttö tuli hakemaan kauppojen jälkeen pari tavaraa ja siinä jutellessamme kertoi että hänellä on tuttu joka tekee pihasuunnittelua ja voi modernisoida pihan edullisesti, pääsisin nopeasti eroon vanhoista istutuksista. Kerroin että rakastan pihaa, aion vain vähän muuttaa sitä että saamme istuskelu ja makkaranpaistopaikan koko porukalle. Tyttö suuttui ja ärähti että piha on muinaisjäännös ja siinä on ihan hirveästi hommaa, mutta häneltä on turha enää kysyä suunnittelijan nimeä, hän ei jaksa enää sitä ajatella. 

Asuimme pari vuotta pienellä muuttotappiopaikkakunnalla. Muutimme kaupungin vuokrarivitaloon. Talon takana oli muutama epämääräinen pensas ja takapihan oven edessä r

Suomessa naapuri maksaa mielellään satasen siitä että toinen naapuri ei saa viittäkymppiä.

Vierailija
6325/6327 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että en jatkanut viestittelyä ghostaavalle deitille. Hän palasi parin kuukauden täyden hiljaisuuden jälkeen valittamaan vihaisena, että miksi olin ollut hiljaa. Tjaa, koska ei vastannut viesteihini? Egonsa ilmeisesti oletti, että olisi pitänyt käydä yksinpuhelua saamatta mitään vastakaikua häneltä. Olin kuulemma huonokäytöksinen, kun lakkasin viestittämästä.

Vierailija
6326/6327 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienituloinen työssäkäyvä ihminen, ja olin ollut pitkään kaupungin vuokra-asuntojonossa. Sain vihdoin edullisen asunnon vastavalmistuneesta talosta, jossa oli keittiössäkin uutuuttaan kiiltävät kodinkoneet. Vanhempani tulivat käymään, ja isäni huomasi keittiössä olevan tiskikoneen. Hän alkoi rähjäämään, että pitääkö näissäkin taloissa muka nykyään tuollaiset koneet olla, kyllä köyhä saa pärjätä käsin tiskaamalla. Tiskikone on hänen mielestään sellaista luksusta, johon pienituloisella ei ole oikeutta.

Ei hitto 😂 Tiskikonehan vie mun käsittääkseni paljon vähemmän vettä kuin käsin tiskaaminen. Varmaan olisi tullut ilman tiskikonetta rähjäämistä veden tuhlaamisesta. 

Vierailija
6327/6327 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista olenko tästä jo kirjoittanut. Äiti suuttui, kun en osallistunut matematiikan yo-kokeeseen. Tämä tapahtui 90-luvulla, kun piti valita reaalin ja matikan välillä. Oli matematiikassa aivan säälttävän huono, joten en olisi missään tapauksessa saanut kokeesta edes kummoista arvosanaa. Sen sijaan muissa aineissa olin ihan kohtalainen/hyvä, joten matikalla ei ollut merkitystä. Siitä huolimatta kokeeseen olisi pitänyt mennä, jotta hän olisi saanut kehua kuinka monta ainetta suvun ihkaensimmäinen ylioppilas kirjoitti.

Minulle suuttuivat kaverit samasta asiasta. Olisi vain pitänyt mennä kirjoittamaan matikka, vaikka hekin tiesivät, että pelkkä lyhyt matikka oli vaatinut minulta melkoista kamppailua koko lukioajan. Yo-kokeesta en luultavasti olisi päässyt edes läpi. Yksi kaveri tästä porukasta oli kyllä sellainen, että suuttui aina kaikista sellaisista asioista, jotka eivät häntä itseään edes koskeneet. Kai se raivo tarttui sitten muihinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan