Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6320)

Vierailija
6301/6320 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs henkilö puhui naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja kuinka haitallista se on. Minä sanoin, että en hyväksy mitään väkivaltaa ketään kohtaan. Hän suuttui, kun kehtasin sanoa noin. Minun olisi kuuleman mukaan pitänyt tuomita vain naisiin kohdistuva väkivalta, ei kaikkea väkivaltaa. Hänen mukaansa minä muka hyväksyn naisiin kohdistuvan väkivallan, kun sanoin, että en hyväksy mitään väkivaltaa.

Jotkut ihmiset on oikeasti noin tyhmiä. Ei heidän kanssa voi keskustella mistään abstraktia ajattelua vaativasta. Päättelykyky on idiootin tasolla.

Vierailija
6302/6320 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosia sitten edesmennyt isäni ei puhunut minulle viikkoon, kun en ollut kertonut hänelle englannin sanakokeesta. Meillä oli yläasteella sanakokeet rutiininomaisesti viikoittain, joten en ymmärtänyt, että siitä olisi pitänyt raportoida joka kerta etukäteen. Sain aina kympin joka tapauksessa, joten suurta vahinkoa ei tapahtunut. Tämä oli 2000-luvun puolenvälin tienoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6303/6320 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranta, eli veden raja, kuuluu jokamiehen oikeuksiin ellet sitä tiennyt

kuule tarkistapa ne sun jokamiehen oikeudet. Pihapiiriksi käsitetään alue jossa omistaja yleensä oleilee, näin ollen myös laituri kuuluu kotirauhan piiriin. Laiturille nousu, joko vedestä, veneestä tai puskia pitkin hyppimällä ei sisälly jokamiehen oikeuksiin, vaan edellyttää aina maanomistajan luvan. 

Rantaa pitkin saat uida tai veneillä jos et ole häiriöksi, mutta silloinkaan et voi kipsutella toisten pihanurmea pitkin kävellen veteen, vaan lähdet uintiretkellesi jostai kauempaa, pihapiirin ulottumattomista. 

Vierailija
6304/6320 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs henkilö puhui naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja kuinka haitallista se on. Minä sanoin, että en hyväksy mitään väkivaltaa ketään kohtaan. Hän suuttui, kun kehtasin sanoa noin. Minun olisi kuuleman mukaan pitänyt tuomita vain naisiin kohdistuva väkivalta, ei kaikkea väkivaltaa. Hänen mukaansa minä muka hyväksyn naisiin kohdistuvan väkivallan, kun sanoin, että en hyväksy mitään väkivaltaa.

Jotkut ihmiset on oikeasti noin tyhmiä. Ei heidän kanssa voi keskustella mistään abstraktia ajattelua vaativasta. Päättelykyky on idiootin tasolla.

Keskustelu on kuollut. Vain semantiikka on jäljellä.

Vierailija
6305/6320 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten loogiselta seuraava kuulostaa: oma äitini veistelee ihan luokattoman huonoa huumoria joka loukkaa läsnäolijaa. Vissiin vaan karjalaiseen tapaan ei osaa olla puhumatta tai kestä hiljaisuutta. Joku hänen laadukas läppänsä loukkasi minua jolloin totesin että tuo ei nyt kuulostanut kivalta. TÄSTÄ SUUTTUI. Siis siihen tyyliin että menee tekijä ja uhri nyt vituralleen. Tajuaako hän niin, että suuttuminen on puolustusreaktio ja HÄNELTÄ pitää pyytää anteeksi kun hän heittää huonoa läppää? Eikä siis mikään "vitsi vitsi!" korjaa tai poista vastuuta hallitsemattomasta turpavärkistä. Yhtä pitkään menee pyytää anteeksi. Mutta kenen pitää pyytää? Onko tämä joku pohjoiskarjalainen juttu johon se satavuotinen kauna perustuu?

karjalaiset nyt on tollasia omakehusia pas**kanpuhujia, melkein kuin pohjalaaaaaaaset

Vierailija
6306/6320 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran ex-mieheni kanssa hotellissa viikonloppua viettämässä. Se oli jokin lahja - yö Turussa Scandicissa tms. Mieheni suuttui minulle siitä, että mulla oli kuukautiset. Ei halunnut harrastaa seksiä niiden aikana ja ilmeisesti sen takia suuttui ja loukkaantui.

Menin tosi hämilleni ja jostakin syystä tuo vuosia sitten tapahtunut juttu palaa usein mieleen. Miten voi suuttua siitä, että naisella on menkat? Enhän minä siis itse sille mitään voi, että ne kerran kuussa tulevat. 

Onneksi on ex.

Mun mies on aina kyllä menny miekka tanassa vaikka veriseenkin sotaan, jos vaan portti on ollu auki. ;) ekan kerran yritin häpeissäni selitellä, että enhän mä voi mitään kun on sellaiset, niin hän ehdotti että mennään kylppäriin, hän osaa kyllä olla varovainen. Ei ole sen jälkeen meidän iloa haitannut, laitetaan pyyhkeitä alle.

Vierailija
6307/6320 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kanssa suututtu siitä että mulla on menkat ja siitä että kävin yöllä pissalla.

Vierailija
6308/6320 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostimme vanhan talon jonka pihassa on ihana puutarha. Muistan vieläkin kuinka onnellinen talon myynyt mummu oli kun hän kertoi mitä kasveja missäkin on ja antoi hoitovinkkejä. Myyjän tyttö tuli hakemaan kauppojen jälkeen pari tavaraa ja siinä jutellessamme kertoi että hänellä on tuttu joka tekee pihasuunnittelua ja voi modernisoida pihan edullisesti, pääsisin nopeasti eroon vanhoista istutuksista. Kerroin että rakastan pihaa, aion vain vähän muuttaa sitä että saamme istuskelu ja makkaranpaistopaikan koko porukalle. Tyttö suuttui ja ärähti että piha on muinaisjäännös ja siinä on ihan hirveästi hommaa, mutta häneltä on turha enää kysyä suunnittelijan nimeä, hän ei jaksa enää sitä ajatella. 

Asuimme pari vuotta pienellä muuttotappiopaikkakunnalla. Muutimme kaupungin vuokrarivitaloon. Talon takana oli muutama epämääräinen pensas ja takapihan oven edessä resu portti. Edellisen asukkaan äiti tuli kertomaan, että hänen lapsensa on he omalla kustannuksella laittanut ja se maksoi 100 mk. Sanoin, ettemme oikeastaan tarvi niitä, mutta ei ne haittaa. Nainen meni oudon näköiseksi ja lähti. Illalla kymmenen aikoihin alkoi kuulua kolinaa. Kukat ja portti poistettiin otsalampun valossa. Ajattelin, että ok. Seuraavana päivänä näin portin roskakatoksessa ja kukat roskalaatikossa.

Vierailija
6309/6320 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kavereilla ja sukulaisillamme on erilaisia ruoka-aine allergioita ja olen tehnyt listan josta voin tarkistaa nopeasti mitä voin kenellekin tarjota. Listassa on allergiat ja turvalliset ainekset ja lisäksi lasten vanhempien puhelinnumerot varmuuden vuoksi. Lasten vanhemmat, sekä sukulaiseni, tietävät listastani joka on piilossa kaapissani. Kaikkien heidän mielestä muistilistani on ollut hyvä idea. Pidän ruuanlaitosta ja leipomisesta ja otan allergiat haasteena, on mielenkiintoista kokeilla miten eri ruoka-aineita voi korvata. 

Sitten joku kertoi listasta anopilleni, joka hermostui etten voi pitää listoja ihmisistä! Tietosuoja! GDPR!!!! Ja alkoi soitella sukulaisilleni ja kertoa isona uutisena että kerään henkilötietoja ja henkilökohtaisia asioita listalle. Onneksi sukulaiseni, joilla osalla on melko vaarallisia allergioita, sanoivat että kotini on lähes ainoa paikka, jossa voivat syödä ilman pelkoa kohtauksesta ja että he ovat antaneet luvan. Anoppini pyysi tämän jälkeen että poistan kaikki tiedot mitä olen kerännyt hänestä, hän ei halua olla missään listoilla! No, poistin anopin puhelinnumeron, sähköpostin ja kaikki sosiaalisen median tiedot koneiltani...

Vierailija
6310/6320 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni kavereilla ja sukulaisillamme on erilaisia ruoka-aine allergioita ja olen tehnyt listan josta voin tarkistaa nopeasti mitä voin kenellekin tarjota. Listassa on allergiat ja turvalliset ainekset ja lisäksi lasten vanhempien puhelinnumerot varmuuden vuoksi. Lasten vanhemmat, sekä sukulaiseni, tietävät listastani joka on piilossa kaapissani. Kaikkien heidän mielestä muistilistani on ollut hyvä idea. Pidän ruuanlaitosta ja leipomisesta ja otan allergiat haasteena, on mielenkiintoista kokeilla miten eri ruoka-aineita voi korvata. 

Sitten joku kertoi listasta anopilleni, joka hermostui etten voi pitää listoja ihmisistä! Tietosuoja! GDPR!!!! Ja alkoi soitella sukulaisilleni ja kertoa isona uutisena että kerään henkilötietoja ja henkilökohtaisia asioita listalle. Onneksi sukulaiseni, joilla osalla on melko vaarallisia allergioita, sanoivat että kotini on lähes ainoa paikka, jossa voivat syödä ilman pelkoa kohtauksesta ja että he ovat antaneet luv

Hörhö anoppisi ei käsitä että yksityishenkilö saa kirjoittaa omalle paperilleen ihan mitä haluaa. Kuulostaa niin sairaalloiselta tapaukselta että tuskin järkipuhe auttaa.

Vierailija
6311/6320 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskee kaikkia keskusteluja nykyään, ihmiset on aivan tolloja nykyään. 

Vierailija
6312/6320 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ranta, eli veden raja, kuuluu jokamiehen oikeuksiin ellet sitä tiennyt."

Ei kuulu. Kuuluu pihapiiriin ja kotirauhan suojaan ihan normaalisti. Eihän kukaan ostaisi ikinä rantatonttia jos väitteessäsi olisi jotain perää. Tekö siellä toisten mökkirannoilla polskitte? 

Aha. Jos vaikka uin rannan edestä niin ettei jää kuin pari metriä väliä niin kuuluuko sekin sitten sun kotirauhaan? 

Kuuluu. Istun laiturilla nauttimassa oluesta, onkimisesta ja ilmasta ja siihen tulee joku maitovalas niin kyllä noudan äkkiä harppuunan.

Eräskin veneilijä ankkuroi muutaman metrin päähän. Joku veneestä kävi vielä paskalla rannalla. Meni kuvat faceen.

Vierailija
6313/6320 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään täydellisenä ihmisenä pitävä ystävä joka petti lupauksensa käänsikin koko asian minun syyksi vaikka hän itse petti lupauksen ja itse olin pettynyt siitä ja sanoin sen suoraan, mutta sitä ei olisi pitänyt tehdä. Nyt hän on valittanut meidän yhteiselle ystävälle kuinka olen hyökännyt häntä vastaan yms. Näköjään henkilö joka on luonut itsestään kuvan että hän auttaa muita ja tekee kaiken oikein ei kestä totuutta ja sitä että kaikki me tehdään virheitä ja anteeksipyynnöllä asiat voi korjata jos on aidosti halua.

Vierailija
6314/6320 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vuosia sitten edesmennyt isäni ei puhunut minulle viikkoon, kun en ollut kertonut hänelle englannin sanakokeesta. Meillä oli yläasteella sanakokeet rutiininomaisesti viikoittain, joten en ymmärtänyt, että siitä olisi pitänyt raportoida joka kerta etukäteen. Sain aina kympin joka tapauksessa, joten suurta vahinkoa ei tapahtunut. Tämä oli 2000-luvun puolenvälin tienoilla.

2000-luvun puoleenväliin on vielä 475 vuotta aikaa.

Vierailija
6315/6320 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista olenko tästä jo kirjoittanut. Äiti suuttui, kun en osallistunut matematiikan yo-kokeeseen. Tämä tapahtui 90-luvulla, kun piti valita reaalin ja matikan välillä. Oli matematiikassa aivan säälttävän huono, joten en olisi missään tapauksessa saanut kokeesta edes kummoista arvosanaa. Sen sijaan muissa aineissa olin ihan kohtalainen/hyvä, joten matikalla ei ollut merkitystä. Siitä huolimatta kokeeseen olisi pitänyt mennä, jotta hän olisi saanut kehua kuinka monta ainetta suvun ihkaensimmäinen ylioppilas kirjoitti.

Vierailija
6316/6320 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin maatalolla/mökillä. Omistaa paljon metsää. Olin metsässä yksin kävelemässä ja iski hirvee ripuli. Varpusparven vedin yhden puunjuuressa olevaan kuoppaan ja peittelin sen maalla.

KAveri hermostui, kun kerroin asiasta. myöhemmin rauhoittui.

Vierailija
6317/6320 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tukkaan temmin pyyhkäisin"

- hirvee huuto ja parku

6318/6320 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vieläkin tunteeseen, kun yksi kassatäti suuttui minulle siitä, että olisin kyseenalaistanut hänen hiljaisuuttaan. Jos kerrankin hän itse omin käsin irrottaa kaksi pussia toisistaan, niin miksi ei voi myös mainita siitä, että onko meillä ollut tarkoituksena ottaa molemmat? 

Vierailija
6319/6320 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapseni otti yläkoulussa valinnaisaineeksi kuvaamataidon ja kotitalouden. Kun äitini kuuli mitä aineita oli valittavana, hän suuttui, koska lapsen olisi pitänyt ottaa lisämatematiikka ja joku vieras kieli. Nyt ei voinut kehuskella muille lapsesta, joka haluaa lisähaasteita. Lapsi oli hyvä koulussa, mutta minusta ei haitannut yhtään, että siellä oli mukana helpompiakin aineita.

Vierailija
6320/6320 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kerran kauppakeskuksessa tyhjän tölkin roskisten päälle, tarkoitan sellaista pienehköä käytävällä olevaa, missä on tyyliin erikseen kolme kohtaa eri jätteille ja pienehköt reunukset jonka päälle voi laskea pienen tavaran. Vanhempi englantia puhuva musta mies istui vieruspenkillä ja alkoi raivoamaan todella paljon ja huuteli perääni jotain tyyliin "people like me...". En ensin edes tajunnut että se raivosi minulle. Olin siis hyvää hyvyyttäni jättänyt tölkin siihen että joku voi napata matkaansa. Ainakin täällä Helsingissä näen päivittäin ihmisten penkovan roskiksia läpi etsien tyhjiä pulloja ja mielestäni oli kivempi ettei sitä tölkkiä tarvitse penkoa roskiksesta. Ja jos kyse olisi ollut roskasta niin en sentään lattialle viskannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän