Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6369)

Vierailija
6241/6369 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avattiin grillikausi nyt pääsiäisenä ja vaimo suuttui koska olin ostanut vahingossa omenapunajuurisalaattia kaupasta, hän oli pyytänyt tuomaan ihan perus punajuurisalaattia.

Omenalle on yllättävän moni allerginen

Vierailija
6242/6369 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ihan kohlaisen mukavan perinnön. melkein eläkeläisenä mukava tunne kun ei tarvi kokea taloudellista epävarmuutta.

Exä suunnitteli alta aikayksikön mitä rahoilla tehdään. Samoin sisko ja eräs täti.

Sanoin vaan että teen niillä mitä huvittaa, poltan vaikka pihagrillissä jos siltä tuntuu. Kaikki sai vuoron perään hirveet raivarit. Mitä v...ua mun rahat kenellekään kuuluu. Kiinnostais vaan tietää mistä ne edes tietää asiasta. No, ihan sama :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6243/6369 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Kalaset firmassa 1990 luvulla töissä, eräs nainen osti minulta suksipaketin lapselleen. Annoin hänelle ylimääräisenä kaupantekijäisenä uuden muumi soittorasian jossa oli myös muumilevy, siis hieno ajatus ja lahja niin siitä se suuttui ja kertoi työpaikalla työkavereillemme, että pidin hänen perhettään köyhänä kun antoi sellaisen vielä. Heh...olin siis aivan äimänkäkenä, että mitä, en pitänyt mutta itse emme sellaista enää tarvinneet kun oma tytär oli jo 10 vuotias. Mitä tästä opin, no sen etten anna mitään ilmaiseksi.

Vierailija
6244/6369 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin auton alle kaupungilla kun olin menossa lounaalta toimistolle. Kotona sitten veli soitti muuten vaan. Arvelisin hänen kertoneen vanhemmilleni onnettomuudesta. Isäni nimittäin soitti ja sanoi vihaisena "miksi sinun pitää mennä julkiselle paikalle nolaamaan itsesi". Äitini soitti illalla vielä ja huusi "Mitä sinä siellä kaupungissa riehuit".

Heräsi mieleen aavistus olisinkohan mahdollisesti adoptoitu.

Vierailija
6245/6369 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Ja millähän teorialla se naapuri olisi jotenkin voinut toista riistää niin, että varastelu olisi oikeutettua? Samalla tavalla molemmat asui ja teki töitä ja maksoi asuntolainaa.

Alankin tästä lähtien ottaa takaisin kaikilta vasemman puolen kannattajilta jos tämä on heille ollut toiseen suuntaan sallittua jo vuosikymmenet.

Kiitos- oikeutan siis koston samalla periaatteella.*

Ja kunnon vassarit käyttävät kaikki mahdolliset saikut ja saavat varastaa työpaikalta, koska porvari on ikiaikaisesti riistänyt.

Vierailija
6246/6369 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön vastikkeita päätetiin yhtiökokouksessa nostaa remonttien vuoksi 0,40€ neliöltä, asun 40 m2 kaksiossa joten se ei ollut minulle iso korotus, mutta manasin kuitenkin asiaa naapurilleni kun rapussamme asuu myös vanhus jolla tekee valillä rahojen kanssa todella tiukkaa ja olemme häntä auttaneet. Naapuri ihmetteli harmitustani ja totesi etteihän se 0,40€ ole paljoa.

Puoli vuotta myöhemmin naapurini huusi minulle rapussa etteihän se ollut mikään 0,40€ korotus, vaan melkein 50€ kuukaudessa! Mitä siellä kokouksessa oikein päätettiin! Yritin selittää vastikkeen korotuksen olevan 0,40€ / neliö, mutta sain vain haukut ja naapuri löi oven kiinni edessäni. Hetkeä myöhemmin kuulin kun hän huusi puhelimessa jollekin, varmaan taloyhtiön hallituksen puheenjohtajalle ja uhkasi lakimiehillä yms. 

Boomerit boomeroi

Sopupelipitäjään  muuttaneen kaverimme pihalla tapahtuu ylimääräisiä yhtiövastikkeen sijoituksia. Pihalle rakennettu puutarhakeinu varmaan pomminkestävällä pohjalla. Työmaalla ollu kaivinkone ja kuormaauto monta päivää. Kiikun käyttäjiä ei ole näkynyt muutamaan kesään. Pihaa maisemoitu. Nurmikot viety parempaan talteen Kuormaauton lavalla. Tilalle tuotu pölyävää  hiekkaa.

Vierailija
6247/6369 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri suuttui kun en antanut kotiani hänen käyttöönsä.  Hänen olisi pitänyt päästä pettämään puolisoaan sinne, ja minun lähteä pois. Oli minun vikani kun suunnitelma meni pieleen.  

Olisin kertonut puolisolle miksi "kaveri" Suuttui.

Vierailija
6248/6369 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuinalueellani on muutaman hengen ryhmä, pari nuorempaa miestä ja joukko akkoja, jotka ovat avoimesti sanoneet vihaavansa minua. Eräs näistä, tosi käppänä mummo, tuli kerran kadulla sanomaan että minut pitäisi tappaa.

Hiukan oudoksuttaa. En tunne varsinaisesti ketään noista henkilöistä enkä ole koskaan ollut heidän kanssaan tekemisissä. Muutinkin alueelle alle kymmenen vuotta sitten kun eläkkeelle jäätyäni löysin täältä kustannustehokkaan asunnon ja totesin palveluiden olevan lähellä.

Vierailija
6249/6369 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuinalueellani on muutaman hengen ryhmä, pari nuorempaa miestä ja joukko akkoja, jotka ovat avoimesti sanoneet vihaavansa minua. Eräs näistä, tosi käppänä mummo, tuli kerran kadulla sanomaan että minut pitäisi tappaa.

Hiukan oudoksuttaa. En tunne varsinaisesti ketään noista henkilöistä enkä ole koskaan ollut heidän kanssaan tekemisissä. Muutinkin alueelle alle kymmenen vuotta sitten kun eläkkeelle jäätyäni löysin täältä kustannustehokkaan asunnon ja totesin palveluiden olevan lähellä.

Sulla menee liian hyvin, ja se näkyy kauas. 

Vierailija
6250/6369 |
18.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Ja millähän teorialla se naapuri olisi jotenkin voinut toista riistää niin, että varastelu olisi oikeutettua? Samalla tavalla molemmat asui ja teki töitä ja maksoi asuntolainaa.

Alankin tästä lähtien ottaa takaisin kaikilta vasemman puolen kannattajilta jos tämä on heille ollut toiseen suuntaan sallittua jo vuosikymmenet.

Ja kunnon vassarit käyttävät kaikki mahdolliset saikut ja saavat varastaa työpaikalta, koska porvari on ikiaikaisesti riistänyt.

🤪🤪🤪

Eri.

Vierailija
6251/6369 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkuperäisen vassaritekstin kirjoittanut ja itse asiassa kommenttisi osui oikeaan- naurahdin ääneen. Nimittäin sattumoisin tuo vasemman puolen perhe joka inhosi lapsuudenperhettäni oikeistolaisuuden vuoksi, olivat todellakovia saikuttelemaan 😅

Vierailija
6252/6369 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti suuttu kun vahinkopiaru karkas hautuumaalla ruumisarkun saattojonos.

Vierailija
6253/6369 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorin keitettyjä kananmunia ja kaveri suuttui kun sain kuoren helposti pois ja hän taas sai kuoren mukana aina palasen munaa.

Vierailija
6254/6369 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, mutta en todellakaan tiedä. Eikä (nyt entinen) kaveri vastaa kun soitan: Halooooo!

Vierailija
6255/6369 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys, mutta en todellakaan tiedä. Eikä (nyt entinen) kaveri vastaa kun soitan: Halooooo!

Halloo halloo onko sairaala

Vierailija
6256/6369 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halloo halloo onko sairaala

Kyllä, kyllä, kyllä, täällä sairaala!

Vierailija
6257/6369 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla menee liian hyvin, ja se näkyy kauas. 

Aavistelisin että luulevat minua joksikin toiseksi.

Vierailija
6258/6369 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisareni harrasti sellaista, että soitti minulle aina sellaisen hyvin lyhyen pirauksen, johon en ehtinyt vastata, vaikka olisin oman puhelimeni vieressä ollut. Sitten hän soitti heti perään uudelleen ja aloitti puhelun hyvin tympeästi siitä, miten hän on tässä yrittänyt soitella eikä hänelle vastata. Joskus hän ehti välissä soittaakin jo jollekin toiselle sukulaiselle kuten äidille ja yrittää saada nämä huolestumaan siitä, että olen varmaan hävinnyt jonnekin. 

Jokainen puhelu hänen kanssaan siis alkoi aina riidalla siitä, miksei heti ollut vastattu, tai sitten väliin ehti soittaa jo joku muu ns. huolestunut omainen. Minulla meni pitkään ymmärtää, että en minä ole todellakaan mikään puhelinkammoinen yliherkkä vaan minua pyrittiin kontrolloimaan täysin epänormaalilla tavalla. Kerran hän lietsoi jopa sukulaismummelin huutamaan minulle omalla mökilläni joulupäivänä, kun tämäkin oli hälytetty minun, ilmiselvästi kadonneen, perään. 

Ratkaisin lopulta ongelman sillä, että estin sisareni kokonaan puhelimestani. Enää ei tarvitse haukkua ja hälyttää muita ihmisiä perääni. Muitakin vakavia syitä toki oli.

Eikö omaiset itse huomanneet tätä sisaresi kontrolloivaa käytöstä ja pistäneet pelin poikki omalta osaltaan? Selvää on, että sisaresi käytös ei ole normaalia ja eikä mikään syy oikeuta noin tehdä siulle.

Meidän pienessä suvussa tietyt ihmiset saavat käyttäytyä hyvin huonosti muita kohtaan, koska A. ovat "aina" olleet "sellaisia" tai B. perustavat mielipiteensä erittäin konservatiiviseen uskontoon, joka on osalle heistä hyvin tärkeää. Kaikkia pitäisi ymmärtää loputtomasti, paitsi minua saa kohdella kuin roskaa välittämättä mitään normaaleista rajoistani.

Itse asiassa tässä nähtävästi tänne kaksi vuotta sitten kertomassani asiassa kävi lopulta sitten niin, että yksi muista lähisukulaisistamme suuttui minulle, kun en ollut uskovainen kuten sisareni ja tämä iäkäs sukulainen. Sisareni muun muassa alkoi yhtäkkiä lähetellä tälle sukulaiselle joulukortteja, joissa toivotteli itse kirjoittaen oikein siunausta yms. maireaa. Tämä lähisukulainen sitten haukkui minut joulun jälkeen kotonaan oikein kunnolla ja julisti sekä minun että vanhempieni (toinen silloin jo kuollut ja toinenkin hoivakodissa viimeisiä aikojaan hyvin dementoituneena ja muutenkin sairaana) joutuvan helvettiin. Kun lähdin sen takia hänen luotaan pois, niin hän suuttui siitä vielä lisää, huusi perääni pihaltaan, seurasi minua minun naapurissa olevalle kesämökilleni ja väitti, että tulisin olemaan koko loppuelämäni yksinäinen siksi, että en ole sisareeni yhteydessä.

Lopetin yhteydenpidon tähänkin sukulaiseen sitten siihen enkä enää mökillänikään käy, koska tilanne ahdistaa minua. Sen seurauksena sitten hänen aikuiset lapsensa ja varsinkin yksi aikuinen lapsenlapsi suuttuivat minulle enkä ole enää heidänkään kanssaan tekemisissä. Viimeksi yksi tämän helvettiennustelijan aikuisista, eläkeikäisistä lapsista kuitenkin oli yhteydessä minuun tänä keväänä yhtäkkiä ja suuttui siitä, kun en luvannutkaan hänelle ilmaiseksi mökkini pihalla olevia polttopuita. Tämä aikuinen mies lähetti minulle vielä pari kuukautta myöhemminkin yöllä uuden viestin, jossa haukkui minua siitä, kun en antanut niitä puita ilmaiseksi, kun hän vain halusi muka sillä minua auttaa, ja ilmoitti, ettei ymmärrä, miksi olen irtisanoutunut suvusta. 

Vierailija
6259/6369 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kysyi paljonko painan, ja suuttui kun kerroin painoni. Syynä suuttumiseen se että painan alle 50kg, kun kaveri painaa melkein 90kg :D

Vierailija
6260/6369 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex oli kova suuttumaan milloin mistäkin ihme asioista, mutta ensimmäinen kerta taisi olla se, kun olimme illalla luonani katsomassa telkkaria ja, kun sanoin hänelle: "hyvää yötä, menen nukkumaan" ja kömmin makkarin sänkyyn. Sitten keskellä yötä heräsin ja ihmettelin, että missä mies on, kun ei ole vieressä. Nousin ylös ja löysin hänet istumassa kädet puuskassa keittiön pöydän äärestä naama vinossa. Olin ihan, että onko jokin hätänä, niin kuulemna meidän olisi pitänyt mennä yhtäaikaa sänkyyn ja oli siis suuttunut, kun olin mennyt yksin nukkumaan. Ootin tietysti, että hän tulisi jostain aikaa perästä, kun häntäkin väsyttää..

Mies suuttui myös mm. siitä jos sanoin, että minulla oli autossa kuuma ja voisiko lämmitystä laittaa vähän pienemmälle. Minulla ei hänen mukaansa voinut olla kuuma ja useamman kerran autoilujen aikana uhkasi heittää minut liikkuvasta autosta ulos. 

Hei onko sinun ex minun miehen sukulaisia, kun tuo nukkumaan meno tapa on Hänen mielestä pitää mennä yhtä aikaa nukkumaan AINA, muuten on naama mutrulla.  Hän on kyllä oppinut valvomaan, kun joskus ihan tahallaan valvotan häntä vaikka itseäni jo nukuttaisi. Eli koitan vieroittaa,ei vaan helposti onnistu. Kumma kun aikuinen mies kaipaa nukuttajan.