Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Vierailija kirjoitti:
Tein etätöitä kotona makuuhuoneessa olevan työpisteen äärellä. Mies oli vapaalla. Hän sanoi veljensä lapsineen tulevan iltapäivällä kylään.
Vähän ajan kuluttua istuin etäpalaverissa kuulokkeet päässä suljetun oven takana. Yhtäkkiä kuulen voimakasta koputusta. En reagoi siihen, sillä ajattelen mieheni olevan sisällä. Koputus vain voimistuu, jolloin joudun keskeyttämään kokouksen ja lähtemään ovelle.
Oven takana on mieheni veli lapsineen. Sanon heille tyyliin 'moi, mulla on tuolla etäkokous koneella auki.' Samassa kuulen mieheni tulevan sisään takaovesta - hän on ollut ulkona. Lähden takaisin kokoukseen, jossa pomo ja työkaverit vaikuttavat vähän tympääntyneiltä keskeytyksen johdosta.
Illalla mies kertoo veljensä loukkaantuneen käytöksestäni ja suorastaan suuttuneen siitä. Olen kuulemma ollut äärimmäisen epäkohtelias kun laitoin heidät odottamaan oven takana. Lisäksi tilannetta pahentaa kuulemma se, että en 'tervehtinyt heitä kunnolla' ja läksin tilanteesta nopeasti pois. Asetan kuulemma heidän 'lapsensa kasvatuksen vaaraan olemalla noudattamatta hyviä käytöstapoja'.
Tässä vaiheessa haukoin henkeäni. Totesin miehelle, että minä en ole vastuussa veljen lapsen tapakasvatuksesta. Ja että he saapuivat hetkellä jolloin olin keskellä kokousta - siis töissä. Lähteäkseni avaamaan heille ovea, jouduin keskeyttämään kokouksen kaikkien osalta, ja että olisiko minun pitänyt siinä vielä alkaa heille kahveja keittämään ja sanoa vain tiimilleni että nyt saatte odottaa?
Mielestäni on uskomatonta, että joku katsoo oikeudekseen antaa tällä tavalla 'palautetta' aikuisen ihmisen käytöksestä. Varsinkin kun kyseessä on vielä käly, ja palaute annetaan puolisolle ilman että tultaisiin kertomaan se asianosaiselle itselleen.
Miehelläni on usein paha tapa kutsua omia kavereitaan kylään, ja lähteä itse sitten jonnekin pihalle. Joudun sitten kyttäämään ovea ja usein vielä soittelemaan miehelle, että voitko tulla sisään, vieraasi ovat täällä. Miehen veljellä puolestaan on usein tapana loukkaantua verisesti pikkujutuista jotka useimmat ohittavat olankohautuksella, ja sitten jäädä hautomaan niitä joskus jopa vuosiksi.
Ihmetyttää monien kuvitelmat, etteivät etätyöt, opinnäytteiden tekemiset aina gradua ja jopa väitöskirjaa myöten ole oikeita töitä vaan silloin voi pitää seuraa muille, shoppailla, auttaa muutossa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni suuttui kun hän yllätti minut itsetyydyttämästä. Hän kun ei itse halua seksiä, niin pakkohan ne tarpeet on jollain tapaa tyydyttää kun minulla niitä kuitenkin on ja parempihan se on, että minä tyydytän sen itse kuin että menisin vieraisiin.
Meillä sama exän kanssa ja vielä haukut päälle, että olen surkea runkkari. Mitä olisi pitänyt tehdä, kun rouvaa ei kiinnostanut?
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun olen absolutisti enkä suostu juomaan alkoholia vaikka sitä melkein väkipakolla ollaan kaatamassa kurkkuuni. Annetaan ymmärtää, että luulen olevani muka muita parempi ihminen kun en juo alkoholia. Todellisuudessa en luule niin, päinvastoin tiedän, että en ole minkään arvoinen ihmisenä.
Juu, minäkin olin luullut olevani arvokas ihmisenä, mutta totuus on tullut jo selväksi näiden läheisimpien toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Äitini suuttui kun mieheni kehtasi kuolla joulun alla.pilasi kuulemma kaikkien joulun.äitini kosti miehelleni tulemalla hautajaisiin arkivaatteissa ja ilman kukkavihkoa.
Jos mun anopilla ois tytär...
Piti saada keittiö siistittyä juhliin ja tiskiä oli niin paljon ettei tiskikoneeseen saanut kaikkia mahtumaan millään ilveellä, joten pesin sitten käsin muutaman kulhon ja muutaman muun astian ja kuivasin ne. Anoppini sai raivarin ja käski laittaa pesemäni astiat pahvilaatikkoon ja sen laatikon kaappiin piiloon. Oli sitten pari viikkoa myöhemmin muistanut ne astiat ja taas raivonnut kun olin pessyt väärin hänen astioitaan.
Oudoimpia ovat ne asiat, joista en edes tiedä, mistä minulle on suututtu. Ollaan vain muututtu nyrpeiksi minua kohtaan, mikä on ilmentynyt mm. niin, ettei olla enää yhtäkkiä tekemisissä jne, kohdellaan kuin vetovierasta tai kuin ilmaa. Mutta syytä ei kuitenkaan ole sanottu, miksi.
Kaverini suuttui asiasta jonka olin tehnyt hänelle unessa. (tiedän, aivan kuin yhdestä, frendit sarjan jaksosta) Olin ollut kuulemma todella ilkeä ja kommentini olivat näemmä osunut kohteeseen. Kun kuulin miksi hän on minulle vihainen aloin nauramaan todella äänekkäästi, koska olihan se ihan järjetöntä. Kaverini tietenkin suuttui siitä vielä enemmän. Olemme hyviä kavereita nykyään ja aina silloin tällöin piikittelen häntä hänen hetkellisestä järjen menettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Oudoimpia ovat ne asiat, joista en edes tiedä, mistä minulle on suututtu. Ollaan vain muututtu nyrpeiksi minua kohtaan, mikä on ilmentynyt mm. niin, ettei olla enää yhtäkkiä tekemisissä jne, kohdellaan kuin vetovierasta tai kuin ilmaa. Mutta syytä ei kuitenkaan ole sanottu, miksi.
Ehkäpä menneisyydessä on tapahtunut jotain, mikä teidän pitäisi selvittää. Menneet tapahtumat jäävät tunnemuistoiksi kehoon ja nousevat tietyissä tilanteissa mieleen. Ja silloin saattaa olla käytös tuollaista. Ota vaan rohkeasti yhteyttä kyseiseen ihmiseen ja selvittäkää asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vitsillä joskus miestä läppäsin pyyhkeellä peppuun niin suuttui. En vielä tänä päivänäkään ymmärrä, että miksi :D Enkä ole mitään selitystä saanut
Osu pukamaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävimme reissussa "ystävän" kanssa. Leikillisesti juttelin hänelle "laittelet huulipunaa koska miehiä on lähettyvillä" ja muuta samantapaista. Ystävä vain naureskeli ja näytti tyytyväiseltä. Lähdimme bussilla kotimatkalle kun ystävä sai hirveä raivarin ja huusi "miten olen koko matkan ajan nälvinyt häntä". Järkytyin huudosta ja pyysin tietenkin anteeksi , miksei ollut sanonut mitään minulle. Toinen karjui ja jankkasi jolloin minäkin korotin ääneni. Loppumatkan ajan ystävä oli yllättävän iloinen ja koetti jutella , eipä huvittanut. Ei koskaan enää.
En nyt tiedä onko niin outoa suuttua, kun toinen kuittailee jatkuvasti ulkonäöstä.
Joo, mulla on tällainen ystävä. Hänellä on tapana naljailla kääntämällä kaikki asiat seksuaalissävytteiseksi leikin laskuksi. Esimerkiksi kun olin kaatunut ja saanut isoja ruhjeita ja mustelmia reisiini, hän naljaili " joo joo, selitä mitä selität. Kaikkihan tietää mistä ne on tulleet". Tekisi mieli suuttua kun tämä on jatkuvaa!
Suututtiin kun en päässyt osallistumaan lapsettomiin häihin. Olen tukiverkoton totaali-yh päiväkoti-ikäiselle lapselleni, joten luulin ettei olisi kovin yllättävää, etten pääse osallistumaan. Niin vain morsian kuitenkin pahastui kun ilmoitin etten päässyt.
Poikakaveri toi yllättäen äitinsä mukanaan luokseni, oltiin vähän päälle parikymppisiä ja asuin opiskelija yksiössä. Anoppikokelas arvosteli halvat kalusteeni, moitti kun ei ollut kuin pullat tarjolla (mitenkä olisin osanut varautua kun ei ilmoittanut tulostaan) ja lopulta suuttui kun ei ollut oikeanlaista tiskiharjaa kun halusi väkisin päästä tiskaamaan ne pari kahvikuppia ja lautasta.
Eipä se meidän juttu sitten muutenkaan toiminut, kun poikakaverin äidin mukaan minun olisi pitänyt olla anopin kopio ja lopulta poikakaverikin alkoi suuttua kun olin oma itseni.
Edesmennyt kissani pyysi päästä ulos kylmänä talvipäivänä. Avasin sitten takapihan oven. Pakkanen ei miellyttänyt joten kissa sähisi minulle 😅
Samainen kissa sähisi järvelle ensi kertaa sellaisen nähdessään.
Veljeni ja vanhempani suuttuivat aina kun menin käymään vanhemmillani. Veli oli oikein vastassa naama vinossa v**ttuillen. Sitten maristiin kun en tule käymään tarpeeksi usein.
Minä en muista että olisin eläissäni kertaakaan suuttunut vaikka ehkä aihetta olisi ollutkin. Sen sijaan minulle on suututtu tuhansia kertoa täysin yhdentekevistä asioista.
Muutimme ja uusi naapuri tuli moikkaamaan, juttelimme niitä näitä ja yhtäkkiä hän kiljaisi että miksi mulla on keittiössä hänen verhonsa?!?! Minulla on siis isoäidiltä saadut 70-luvun kukkaverhot ja lopulta naapuri alkoi vaatia että vaihdan keittiööni toiset verhot, koska hänellä oli sellaiset ensin.
Vanha naispuolinen, samanikäinen tuttu kävi kylässä pitkästä aikaa. (Taustaa: olen selvitellyt sisarusteni kanssa äskettäin kuolleiden vanhempieni jäämistöä. Isällä oli muutama vanha luontoaiheinen taulu, joista ei riidelty vaan ne jaettiin niin että kaikki olivat tyytyväisiä. Taulut ovat olleet koko perheen aarteita.)
Tuttavani huomasi seinällä pienen öljymaalauksen, joka esittää talvimaisemaa. En mitenkään osoittanut sitä erikseen, tyyliin että katso tällainen. Hän kysyi, että mikäs taulu tämä tällainen on. Sanoin ihan neutraalisti, että se on Eero Järnefeltin maalaus.
Tuttu veti tästä hirveät pultit: minä snobbailen ja esittelen hienoja taideaarteitani! Yritän olla parempi kuin hän. Se jotenkin loukkasi tosi syvästi, että hänellä ei ollut jotain sellaista, mitä minulla nyt sattuu olemaan. Oli vielä kertonut muuallakin, miten järkyttävä snobi olen.
WTF?
1990 luvulla lama aikaan taksi kuljettajana työskennellessäni asiakas suuttui kun suostunut seksiin hänen kanssaan ja itse olisi kyytikin pitänyt maksaa.
Vanhemmat naiset baari illan ilman seuraa jääneinä olivat joskus rasittavia asiakkaita.
Työ ja huvi erikseen. Perhettä ei olisi pystynyt elättämään jos hyviin tulot olisi menneet. :D muutenkin oli kyydit vähissä silloin.
"Kerran haukkui kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon". Mieslapselle oli liian tulista?