Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Fakta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieraileva vieras kirjoitti:
Kuinkahan monella tässä ketjussa olijoilla on mennyt suuttumiset ja ihmettelyt sekaisin? Omaan korvaan osa vastauksista vaikuttaa sille, että heille on vain ihmetelty jotain asiaa hieman kovemmalla äänen painolla, ja he ovat kokeneet niin, että heille oli suututtu.
Jonkun asian ääneen "ihmettely" on joskus junttimaista ja vaatii hyvän tilannetajun sekä älyn punnita sanansa ennen suusta päästämistä.
A. Jos ihmettelet miksi laitan tiskit koneeseen eri tavalla kuin sinä, olet juntti
B. Jos ihmettelet miten kauniin sävyn olen onnistunut maalaamaan olohuoneen seinään, olet mukava
Naisen maalaamaan seinän sävy voi ollakin hyvä,mutta työnjälki harvemmin kestää lähempää tarkastelua.
No huh huh mikä kommentti. Ääliö olet
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan monella tässä ketjussa olijoilla on mennyt suuttumiset ja ihmettelyt sekaisin? Omaan korvaan osa vastauksista vaikuttaa sille, että heille on vain ihmetelty jotain asiaa hieman kovemmalla äänen painolla, ja he ovat kokeneet niin, että heille oli suututtu.
Jonkun asian ääneen "ihmettely" on joskus junttimaista ja vaatii hyvän tilannetajun sekä älyn punnita sanansa ennen suusta päästämistä.
A. Jos ihmettelet miksi laitan tiskit koneeseen eri tavalla kuin sinä, olet juntti
B. Jos ihmettelet miten kauniin sävyn olen onnistunut maalaamaan olohuoneen seinään, olet mukava
Tässä ei ollut kyse junttiudesta, mitä tuo A väittämä toki on, vaan siitä että mikä on oudoin asia, mistä teille on SUUTUTTU. Junttius ei ole yhtä kuin suuttuminen.
Summa summarum. En tarkoittanutkaan sitä, vaan että monesti ne oudoista asioista suuttujat osoittavat junttiutensa myös muissa asioissa ja ovat usein niitä ihmeellisistä asioista suuttujia. Toki on myös poikkeuksia
Eiköhän se oudoin syy ole se, mitä ei edes tiedä. Toinen vaan leikki mykkäkoulua ja mietit "miksi?".
Osa ihmisistä luulee, että toinen on joku ajatustenlukija.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se oudoin syy ole se, mitä ei edes tiedä. Toinen vaan leikki mykkäkoulua ja mietit "miksi?".
Osa ihmisistä luulee, että toinen on joku ajatustenlukija.
Se on vallankäyttöä eikä ajatustenlukua, vaatii mykkäkoulun kohteelta anteeksipyynnön ja joitakin hyvityksiä. Lapsellista henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä luulee, että toinen on joku ajatustenlukija.Se on vallankäyttöä eikä ajatustenlukua, vaatii mykkäkoulun kohteelta anteeksipyynnön ja joitakin hyvityksiä. Lapsellista henkistä väkivaltaa.
Jatkoa. . .Mykkäkoulun pitäjä ei ole useinkaan henkisesti tasapainossa. Jos olisi, olisi hyvää antaa pitää mykkäkoulua vaikka lopun ikäänsä. Useinhan toinen alkaa mykkäkouluun, kun ei saa jotakin tahtoaan läpi eikä pärjää väittelyssä, miksi hänen tahtomansa asia ei ole järkevää. Mykkäkoulua pitävä voi myös uhata tekevänsä itselleen jotakin tai vihjailee siihen suuntaan käyttäytymisellään.
Ystävä katkaisi lopullisesti välit, kun en mennytkään hänen kanssa erään bändin keikalle. Peruin keikalle menon 2 viikkoa ennen keikkaa, kun selvisi, että poikakaveri pääsee armeijasta juuri silloin lomille. Tästä on yli 20vuotta aikaa enkä sen koomin entisestä ystävästäni ole kuullut.
Teimme ison rempan ostamaamme vanhaan maalaistaloon ja kunnostutimme samalla siellä olevan varaavan takan ja leivinuunin; itse rakastan leivinuunia jossa on ihana tehdä ruokaa ja paistaa leipää talvisin samalla kun kotini pysyy lämpimänä. Tuttuni päätti suuttua ja haukkua koko talon, hänen mielestään "iso, tarpeeton ja ruma möhkäle" olisi pitänyt hakata lekalla kappaleiksi ja laittaa tilalle siro sisustustakka jos "haluaa leikkiä tulella sisätiloissa".
Saimme lapsen ja muutimme isompaan asuntoon, pikkusiskoni suuttui kun muutimme samalla pois keskustasta. Syynä se että hänellä ei enää ole paikkaa johon pystyy baari-illan jälkeen kävelemään ja sammumaan sohvalle. On ihan karmeaa kun hän joutuu nyt maksamaan taksin kotiinsa, eikä saa ilmaista aamupalaa krapulaansa, eikä pysty kerjäämään kyytiä kotiin meiltä.
Olen jalkahoitaja ja teen kotikäyntejä jos asiakas ei pääse tulemaan luokseni. Olin menossa asiakkaan luo vanhainkotiin ja juuri kävelemässä autoltani isoine laukkuineni kun tuttuni moikkasi ja tuli juttelemaan, halusi kahville. Kerroin että minulla on vähän kiire asiakkaan luo ja kysyin voisimmeko tavata joskus myöhemmin, niin tämä tuttu tokaisi "No, ei sitten!" ja lähti kannat kopisten kävelemään pois. Eikä vastannut puhelimeen kun soitin hänelle töiden jälkeen.
Ystävä pitää mykkäkoulua koska en suostunut kertomaan hänelle mikä yllätys on tulossa reilun viikon päästä.
Haluan yllättää hänet joten siksi en kerro koska eihän se enää olisi yllätys sen jälkeen.
Päätti sitten suuttua, sanoi että hän ei sitten mitään viikkoon puhu ja nyt pitää mykkäkoulua. Lukee kyllä viestit mutta ei vastaa.
Ei uskoisi 32 vuotiaaksi....
Neuloin tuttavani pyynnöstä hänelle villasukat ja sovittiin hinnaksi 8 euroa (sisältäen materiaalikulut). Sukat kelpasi, mutta maksua en saanut. Olin sitten se ilkeä (persaukinen opiskelija, jolle tuo on iso raha) ja kehtasin kysyä asiasta. Hän suuttui ja katkaisi välit. Kuulin myöhemmin muuta kautta, ettei sukat olleetkaan mieleiset ja ei sen vuoksi halunnut maksaa. Miksi hän sitten otti ne? Olisin voinut myydä ne muualle.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso sai raivarin viikko sitten kun en osaa keittää kahvia kunnolla. Liian vahvaa. Enpä olekkaan keittänyt sitä meillä kuin vasta 17 vuotta. Sanoi keittävänsä itse.
No sitten keitin vain itselleni aamulla ja sai taas siitä raivarin. Tuli painokelvotonta tekstiä. Ja tämä vain yksi esimerkki sadoista.
Ei oikein jaksais enää.
Tuo ei tuosta parane. Jätä se sika.
Työnantaja harva se päivä ja aina mitä typerin syy.
Eilen kysyi yhtä tiedostoa voinko lähettää sen hänelle.
Vastasin että minulla ei kyseistä tiedostoa ole, se on edelleen hänen omalla koneella. Raivarit siitä tuli..
Oli suunnitellut seuraavaa viikkoa etukäteen ja innoissaan esitteli meille aikataulua. Kysyin hieman tarkennusta, että olenko oikeasti kolmessa paikassa yhtäaikaa.
Kone läsähti kiinni ja ovet paukkuen ulos, kuului vain huutoa että suunnitellaan ihan itse.
Hänen miehensä repesi jälleen..
Vaimoni ihmetteli miksemme kerkeä mökille aiemmin. Kysyin mikä se on mikä estää? Katsoi hetken että minun syy kun hänellä on kampaaja väärässä aikaa. En ollut muistanut muistuttaa joka päivä mökille menon kiireestä..
Näitä kyllä riittää mutta jätetään lisää myöhemmäksi. Jokuhan voi vielä suuttua jos liikaa kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso sai raivarin viikko sitten kun en osaa keittää kahvia kunnolla. Liian vahvaa. Enpä olekkaan keittänyt sitä meillä kuin vasta 17 vuotta. Sanoi keittävänsä itse.
No sitten keitin vain itselleni aamulla ja sai taas siitä raivarin. Tuli painokelvotonta tekstiä. Ja tämä vain yksi esimerkki sadoista.
Ei oikein jaksais enää.
Vaihdevuodet tai muuta?
rehellisesti toden kertomisesta nykyään tuntuu suuttuvan kaikki. ihme nussukoita. jos totta puhuminen pahoittaa jonkun hiutaleen mielen, niin eipä paljon nappaa. mielensäpahoittajien vanhemmat ovat varmasti ylpeitä tissiposkisista lapsistaan. ja varsinkin isovanhemmat häpeävät silmät päästään.
On suututtu, kun autoin muutossa ja keräsin peräkärryyn kierrätykseen menevää tavaraa. Sanoin että otan kastelukannun itselle, joka oli omistajan toimesta kärryyn heitetty. Vuoden päästä tämä akka soitti ja sanoi, että haluaa sen kastelukannun takaisin ja minun pitäisi se tuoda ( 50km edestakas). Sanoin, että en tuo. Siitä tämä akka sai syyn suuttua. Siihen loppui kaveruus.
Poika suuttui, kun tyhjensin ylipursuilevan, haisevan roskiksen keittiöstä ja vein roskikseen. Kun ei hänen anneta roskiksia itse viedä. Ihme mussuttajia on jälkikasvu meillä, vaikka jo aikuisia kaikki. Välillä pitää käskystä tehdä ja kun tekee niin se on väärin. Ikävä on omia vanhempiani, joiden kanssa hommat sujui.
Sain koronan viikko sitten ja chatti lääkäri vaati mennä livelääkäriin. Tottelin ja kävin lääkärissä ja kun vaimo kuuli sai raivarin?? Olisi pitänyt chatti lääkäri riittä?? Nyt on menossa koko viikon jatkunut mykkäkoulu!
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko nettisuuttuminen?
Kun olin Tinderissä, profiilissani luki että lapsettomana etsin samanlaista miestä.
Useampi lapsellinen mies otti asiakseen suuttua siitä että en halunnut heidän kanssaan treffeille, vaikka olin siis asian selkeästi tuonut esille.
Jotkut flippasivat ihan kunnolla, "huusivat" lähes, syyllistivät, kiukuttelivat.Eli niin, minulle suututtiin koska en halunnut heitä.
OT; joillain ihmisillä on kuvitelmia, että omilla valinnoilla ei saa olla mitään vaikutusta esimerkiksi parisuhdemarkinoilla. Että jos joku etsii vaikka savutonta puolisoa, niin itsellä ketjupolttajana pitää olla ihan samanlainen mahdollisuus (ja oikeus) tähän savutonta kumppania etsivään kuin savuttomalla. Jos on mennyt hankkimaan lapsia, niin tietysti pitää kelvata lapsetonta etsivälle ihan samalla tavalla kuin sellaisen ehdokkaan, jolla niitä lapsia ei ole.
Sitten, kun omilla valinnoilla onkin vaikutusta, niin se on muiden syy :D
Eivät ole kovin terveellä henkisellä tai emotionaalisella pohjalla, ihan hyvin väistettyjä luoteja.
-käytän sähköpyörää liikkumiseen. se on kuulema hyödytön kuntoilutapa.
-koulukuraattori ja opet suuttui kun tein rikosilmon kiusaajista
-stalkkerini suuttui kun juksasin sitä. menin useita kertoja päivän aikana jonnekin raitiovaunulla. jäin pois lähipysäkillä ja hyppäsin kotiin menevään ratikkaan ja sitten kävelin kotiin.
-pummi suuttui kun sanoin ettei mulla ole tupakkaa ja jo kohta se nähden sytytin savukkeen