Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6330)
Kuinkahan monella tässä ketjussa olijoilla on mennyt suuttumiset ja ihmettelyt sekaisin? Omaan korvaan osa vastauksista vaikuttaa sille, että heille on vain ihmetelty jotain asiaa hieman kovemmalla äänen painolla, ja he ovat kokeneet niin, että heille oli suututtu.
Vieraileva vieras kirjoitti:
Kuinkahan monella tässä ketjussa olijoilla on mennyt suuttumiset ja ihmettelyt sekaisin? Omaan korvaan osa vastauksista vaikuttaa sille, että heille on vain ihmetelty jotain asiaa hieman kovemmalla äänen painolla, ja he ovat kokeneet niin, että heille oli suututtu.
Jonkun asian ääneen "ihmettely" on joskus junttimaista ja vaatii hyvän tilannetajun sekä älyn punnita sanansa ennen suusta päästämistä.
A. Jos ihmettelet miksi laitan tiskit koneeseen eri tavalla kuin sinä, olet juntti
B. Jos ihmettelet miten kauniin sävyn olen onnistunut maalaamaan olohuoneen seinään, olet mukava
Ostin kanan minuuttipihvejä kun ostoslistaan oli merkattu maustamaton kana n. 500g. Mies hermostui täysin kun oli tarkoittanut suikaletta, eikä ollut millään tajuta että ne minuttipihvit voi suikaloda itse. Oli jo hyppäämässä autoon ja aikoi hakea kaupassa oikeat anekset karmean valituksen sen kera.
Työkaveri oli minulle katkera siitä, että olin raskaana YT-neuvotteluiden aikaan ja siksi paremmin suojattu irtisanomiselta kuin moni muu. Raskaus oli tuossa vaiheessa jo pitkällä ja niin sanotusti pantu (heh) alulle jo kuukausia ennen kuin neuvotteluista oli mitään tietoa. Sain kuulla tästä jatkuvia kuittailuja ja vihjailuja siitä, että olin mukamas hankkiutunut raskaaksi ihan vain kikkailun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Edesmennyt kissani pyysi päästä ulos kylmänä talvipäivänä. Avasin sitten takapihan oven. Pakkanen ei miellyttänyt joten kissa sähisi minulle 😅
Samainen kissa sähisi järvelle ensi kertaa sellaisen nähdessään.
Ihana!
Minulle ovat naiset suuttuneet kun olen jättänyt aamulla poistuessani yöpöydälle 20e setelin ja lapun "osta jotain kivaa itelles".
Kerroin tutulleni, että olin nähnyt unta, jossa olimme kirpputorilla yhdessä. Hän sitten suuttui ja alkoi huutamaan, että hän ei kenenkään kusisia vaatteita alkaisi ostamaan tai käyttämään. Minä ihmettelen tätä yhä, kun untahan se vain oli ja sitä paitsi hän ei edes ostanut unessa sieltä kirpputorilta mitään.
Lasketaanko nettisuuttuminen?
Kun olin Tinderissä, profiilissani luki että lapsettomana etsin samanlaista miestä.
Useampi lapsellinen mies otti asiakseen suuttua siitä että en halunnut heidän kanssaan treffeille, vaikka olin siis asian selkeästi tuonut esille.
Jotkut flippasivat ihan kunnolla, "huusivat" lähes, syyllistivät, kiukuttelivat.
Eli niin, minulle suututtiin koska en halunnut heitä.
Vierailija kirjoitti:
Edesmennyt kissani pyysi päästä ulos kylmänä talvipäivänä. Avasin sitten takapihan oven. Pakkanen ei miellyttänyt joten kissa sähisi minulle 😅
Samainen kissa sähisi järvelle ensi kertaa sellaisen nähdessään.
Minun kissani ei ole neljääntoista vuoteen oppinut että jos kuistin katolla ropisee, silloin ulkona sataa. Ei, ulos pitää kerjätä ja sitten kun avaan oven että mene nyt sitten, niin se katselee minua syyttävästi silmiin, että tee asialle jotain! Ei sentään sähise.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko nettisuuttuminen?
Kun olin Tinderissä, profiilissani luki että lapsettomana etsin samanlaista miestä.
Useampi lapsellinen mies otti asiakseen suuttua siitä että en halunnut heidän kanssaan treffeille, vaikka olin siis asian selkeästi tuonut esille.
Jotkut flippasivat ihan kunnolla, "huusivat" lähes, syyllistivät, kiukuttelivat.Eli niin, minulle suututtiin koska en halunnut heitä.
Heterona en aina ymmärrä miksi Gay mies haluaa juuri samanlaisen miehen kuin itsekin on? Ehkä se sitten on jotenkin rajoittuneempaa?
Vierailija kirjoitti:
Jonkun asian ääneen "ihmettely" on joskus junttimaista ja vaatii hyvän tilannetajun sekä älyn punnita sanansa ennen suusta päästämistä.
A. Jos ihmettelet miksi laitan tiskit koneeseen eri tavalla kuin sinä, olet juntti
B. Jos ihmettelet miten kauniin sävyn olen onnistunut maalaamaan olohuoneen seinään, olet mukava
Naisen maalaamaan seinän sävy voi ollakin hyvä,mutta työnjälki harvemmin kestää lähempää tarkastelua.
Vierailija kirjoitti:
Ostin kanan minuuttipihvejä kun ostoslistaan oli merkattu maustamaton kana n. 500g. Mies hermostui täysin kun oli tarkoittanut suikaletta, eikä ollut millään tajuta että ne minuttipihvit voi suikaloda itse. Oli jo hyppäämässä autoon ja aikoi hakea kaupassa oikeat anekset karmean valituksen sen kera.
Miehesi on siis vähemmän älykäs ja siten sopiva kumppani sinulle.👍
Minulle suututtiin, kun suunnitelmissa on pidempiaikainen asunnon vuokraaminen ulkomailta ja kerroin haussa olevan yksiön. Oli ajatellut tulla lomallaan sinne ja yksiö tietenkin liian pieni. Meidän olisi pitänyt hänen vuokseen etsiä isompaa asuntoa, jossa tietysti myös kalliimpi vuokra.
Ei se, että hän maksaisi osan vuokrasta asumisensa ajalta poista sitä, että tarpeettomasta tilasta maksettaisiin turhaan ylimääräistä, tai että kesken oman matkan pitäisi etsiä uudestaan pienempää asuntoa.
Rakastan Kalevala koruja ja varsinkin vanhempia malleja, joten kirjailin takkini koristeeksi muutaman. Opiskelija kaverini oli käynyt salaa kuvaamassa takkini ja ilmoitti sitten minulle että laittoi kuvat maililla Kalevala Korulle ja minun yhteystietoni mukaan. Kertoi olevansa raivoissaan kun käytän hyväkseni tunnettua merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ollut kyse junttiudesta, mitä tuo A väittämä toki on, vaan siitä että mikä on oudoin asia, mistä teille on SUUTUTTU. Junttius ei ole yhtä kuin suuttuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu koko ketju. Itse olen aina vain AIHEESTA suuttunut! Loukkaavaa kun suuttujat niputetaan tässä ketjussa oudoiksi.
Oudosta suutuit, sillä suuttujia ei otsikossa mainita oudoksi, vaan suuttumuksen aiheita.
Kaveri suuttui eikä puhunut mitään 5 vuoteen kun kuuli et olin ollu mun lempibändin keikalla ulkomailla (Ruotsissa). Hän ei itse tykännyt tästä bändistä mut selvästikään en olis saanu käydä.
Puoliso sai raivarin viikko sitten kun en osaa keittää kahvia kunnolla. Liian vahvaa. Enpä olekkaan keittänyt sitä meillä kuin vasta 17 vuotta. Sanoi keittävänsä itse.
No sitten keitin vain itselleni aamulla ja sai taas siitä raivarin. Tuli painokelvotonta tekstiä. Ja tämä vain yksi esimerkki sadoista.
Ei oikein jaksais enää.
Tarjosin kaverilleni putsattuja kantarelleja hintaan 25€ / ämpärillinen, normaalihinta täällä on noin 50€. Hän ei halunnut niitä ja kuulin myöhemmin että hän oli ostanut kanttarellinsa torimyyjältä. En ajatellut asiaa enempää, enkä tarjonnut sieniä hänelle toista kertaa, vaan myin jatkossa suurimman osan tutulle tukkuostajalle ja/tai facebookin kautta. Kaverini sitten päätti suuttua kun tienaan myymällä sieniä ja hän joutuu ostamaan ne kalliilla torimyyjältä.
Laitoin itselleni hernekeittoa, kukaan muu perheestä ei oikein siitä tykkää, mutta minulle suututtiin siitä kun söin sitä maanantaina eli vääränä päivänä.