Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6336)

Vierailija
4041/6336 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein töissä päätöksiä keskiarvotavoitteen verran päivässä, oli kuulemma liian paljon.??? Esimies kävi oikein huutamassa tästä työhuoneessani, hänelle tuli haitarirypyt ylähuuleen kun kiristeli siinä.

Heh! :) Olin 'sossutädin' sijaisena. Työhönopastaja tuli n. viikon kuluttua aloittamisestani sanomaan, että teen liikaa töitä! Otin liian tehokas... *köh*. Oli onneksi vain sijaisuus, en jaksanut lusmuilla ja haukkua asiakkaita tarpeeksi.

Vierailija
4042/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on kateellinen jostain, silloin hän yleensä myös suuttuu, outoa kyllä. Kateus on kamala tauti.

Vaikka ihan hanurista se on sekin, jos matkitaan ja kopioidaan jossain asassa, jossa haluaisi olla yksilöllinen ja omaperäinen. Mutta sitten joku tuttu tai ystävä tekee saman perässä. Tosin olen sitä mieltä, että heikkoa itsetuntoa ja kateutta se on matkiminenkin. Ja jos on ollut eka jossain asiassa itse, ei ainakaan itse sorru silloin matkimiseen. Jos ketuttaa, matkija kannattaakin jättää pyörimään siihen matkittuun asiaan ja keksiä itselle taas jotain muuta yksilöllistä. Koska harvempi oikein montaa asiaa kehtaa matkia. Vaikka itsellä kyllä eräs on senkin tehnyt, että on matkinut vielä työpaikankin perässä.

Tämä nyt meni matkimisesta ja kateudesta puhumiseksi, mutta kyllä se on yksi oudoimpia asioita, joista myös suututaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4043/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran silmätulehdus. Silmää tietysti vaivasi ja kutitti ja varovasti koitin sitä auttaa toisella kädelläni ja nypläsin vähän väliä kädelläni silmän ympäritlä. Tuttuni otti eleen käsittääkseni jonain epävarmuuden merkkinä, mikä ärsytti häntä (kukko kun oli itse luonteeltaan), kunnes hän ei enää kestänyt, vaan tuhahti minulle yhtäkkiä, että "no mikä p%#/¤# siellä silmässä nyt muka on?!" Käännyin katsomaan häneen päin ihmeissäni ja kun hän näki silmäni, asenne muuttui kuin taikaiskusta, kun hän näki tulehtuneen silmäni. Kaikenlaisia ärsytyksiä sitä sitten voi olla. Jollain silmä. Jollain se, että toisen silmässä on ongelma.

Vierailija
4044/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain eksän kanssa lapsen, imettäminen ei onnistunut. Maito ei noussut kunnolla eikä vauva kertakaikkiaan ottanut imuotetta. Pumpattu maito ei riittänyt. Ex alkoi verrata minua siskoihinsa jotka kaikki kolme täysimettivät vaikka kuinka pitkään ja näin rahaa säästyi, kun ei tarvinnut ostaa korvikkeita. Minua ei kuulemma "huvittanut" imettää ja huusi kuinka kaikki rahat menevät vauvan syöttämiseen, vaikka vieressä on ilmaiset tissit.

Vierailija
4045/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että äitini ei ole hirviö.

Vierailija
4046/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista oliko tämä jo täällä, mutta lapsena kun osasin ekaluokalla jo lukea sujuvasti, luin pienemmille  naapurintytöille ja myös videoilta tekstejä, jos katsoimme ulkomaisia piirrettyjä. Kerra jossain piirretyssä oli tekstitys sekaisin, ja ruutuun ilmestyi "sinä senkin vit*umainen huo ra, älä mene sinne" Paniikissa keksin "suomentaa" lauseen "sinä senkin tyhmä, älä mene sinne" Perheen isä näki tilanteen ja alkoi raivota, etten saa vääristellä sanoja noin tai tytöt eivät opi kunnolla lukemaan. Olisiko minun sitten pitänyt lukea se alkuperäinen lause 2- ja 5-vuotiaille? :D

Vierailija
4047/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiperse oli vaan kateellinen

Vierailija
4048/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut juomaan hänen kaverinsa tekemää kiljua koska olin lähdössä autokoulun ajotunnille. (ja muutenkin, hyi helkk...) Olin kuulemma v tun ni u h ottava nu nna. Ja "ei se opettaja huomaa, jos oot vähän ottanu"

Joo-o. Teinkin kaksi kesää töitä maksaakseni autokouluni, jotta voisin lähteä kolmannelle ajotunnille hu m alassa.

Vierailija
4049/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin tiskirätin keittöhanan varren päälle kuivumaan. 😂

Vierailija
4050/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässäni on ihmisiä, jotka haluavat, että hyväksyn heidät sellaisina kuin he ovat. Minua ei kuitenkaan tarvitse hyväksyä sellaisena kuin olen, vaan kaikki vetävät herneet nenään, kun minä en muutu.

Vierailija
4051/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten oluella ystäväni kanssa. Käväisin vessassa ja takaisin tullessa liityin keskusteluun hänen ja tiskillä olleen naisen kanssa. Kun nainen lähti vessaan, suuttui ystäväni minulle aivan mielettömästi. Olin kuulemma tullut häiritsemään heidän keskusteluaan.

Hulluinta koko asiassa on se, että vuosia kestänyt ystävyytemme päättyi tuohon hetkeen.

Vierailija
4052/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle yksi suuttuu aina, kun ilmaisen osaavani jotain tai jos teen jotain ennen häntä. Ja alkaa kilpailla, pistää paremmaksi tai alkaa vähintäänkin tehdä samoin.

Olen tullut siihen päätelmään, että hän on vain kade, henkilö, jonka on aina saatava olla parempi muita (tai ainakin parempi minua) ja ensimmäinen asioissa. Hän on jopa päin kasvoja nauranut minun osaamistani. Heikko itsetunto tai alemmusskompleksi on varmasti perisyy sellaiseen. Ystävyytemme onkin kyllä nykyään jo historiaa. Eihän sellaista kilpailuasetelmaa ja päin näköä nauramista kukaan jaksa vuositolkulla.

Vierailija
4053/6336 |
21.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tiskirätin keittöhanan varren päälle kuivumaan. 😂

Sukulaiseni suuttui kun laitoin hetkeksi pois käsistäni olohuoneen pöydälle pienen siistin ja uuden autotarvikepakkauksen. Nainen olikin aina haukan katseella seuraamassa mitä toiset sanoo tai tekee että pääsee ojentamaan jos joku "tekee väärin" eli eri tavalla kuin hän. Hirvittävän raskas ihminen, ainakin kahdesti jo eronnut.

Vierailija
4054/6336 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme ruokaa kaverin luona ja käänsin paistinpannun kahvan toiseen suuntaan ettei se ollut tiellä. Kaverini hermostui ja oli heittää ruuan pois, kun se menee pilalle kun tekee noin...?

Vierailija
4055/6336 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurini suuttui, kun en jäänyt juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakeskuksen parkkihallissa. Yritin päästä naapurista nopeasti eroon, koska viides perättäinen keskenmenoni oli juuri käynnistynyt ja pelkäsin, että vuodan kuiviin siellä parkkihallissa :-/

Millaisia muita keskenmenoja on kuin perättäisiä?

- vaikka sellaisia, että on keskenmenojen välissä synnyttänyt vauvan.

Keskenmenot ovat silti keskenmenoina perättäisiä. Sinä sekoitat raskaudet ja keskenmenot käsitteinä.

Raskaudet päättyvät synnytyksiin tai keskenmenoihin, jotka eivät ole sama asia. Jokainen keskenmeno on keskenmenojen joukossa perättäinen (paitsi tietenkin se ensimmäinen). Samaten jokainen synnytys on samalla tavoin synnytysten kesken perättäinen.

Jos raskauksia on useampia kuin yksi, niin raskaudetkin ovat perättäisiä. Raskauksien lopputulokset voivat vaihdella, mutta silloin tarkastellaan perättäisyyttä raskausten tasolla, eikä vain toisen vaihtoehdon.

Voi hohhoijaa. Miten näistä assijankkaajia riittääkin joka ketjuun.

Kuka pöhkö avaa täällä joka ketjun? Mene töihin.

Vierailija
4056/6336 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa on suututtu hyvän itseluottamuksen takia ja syytetty ylimieliseksi. En ole millään tavalla ylimielinen eikä hyvä itseluottamus ole keneltäkään pois, mutta kateellisia panettelijoita riittää aina.

Vierailija
4057/6336 |
01.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on allerginen mm. omenille.  Minulla on useampi omenapuu ja joka syksy kun alan tehdä omenamehua yms. laitan Tuijalle viestin että nyt ei kannata tulla, keittiöni ja koko talo on omenien vallassa muutaman viikon ja varmuuden vuoksi Tuija välttelee myös voimakasta hajua joka tulee mehustaessa. Tavataan sitten jossain muilla kavereilla tai kaupungilla, eikä mitään ongelmia ole ollut. 

Hän alkoi kesällä seurustella, poikakaveri oli ihan mukava ja vähän suojelevaa tyyppiä, eli on mm. todella tarkkana ettei ruuassa ole mitään allergeeneja. No laitoin Tuijalle viestin ja varoitin että meillä alkoi taas omena-kausi eli taloni ei nyt ole turvallinen hänelle. Tunti tämän jälkeen Tuija soitti että olen todella epäkohtelias ja ilkeä. Poikakaveri oli vetänyt herneen nokkaan tästä vuosia toimineesta käytännöstä ja päätti, että jos olen oikea ystävä, niin siivoen koko taloni alle tunnin varoitus ajalla, he tulevat nyt. Omenien pois vieminen ja täyssiivous kesken mehustuksen ja hillon keiton ei nyt ihan niin vain onnistu, joten hän päätti siiten poistaa minut kavereistaan ja aloittaa mykkäkoulun. 

Vierailija
4058/6336 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini pudotti kaupungilla ollessamme kultaisen rannekorunsa ja joku varmaan astui sen päälle kun siinä oli aika paha jälki kun sen löysimme. Jostain kumman syystä hän päätti että se oli minun syytäni ja huusi minulle keskellä katua että minun pitää korvata korun korjaus tai ostaa hänelle uusi. En edes kävellyt sen käden puolella josta koru tippui.

Vierailija
4059/6336 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräissä juhlissa eräs lievästi kehitysvammainen sukulaiseni suuttui kun laitoin kahvini joukkoon laktoositonta maitoa ja alkoi väittämään, että ei sitä saa ottaa muut kuin hän ja muut joiden maha ei siedä laktoosia. Minä yritin ihan ystävällisesti selittää, että minulla on sama vaiva kuin hänellä ja siksi minunkin mahani menee sekaisin ja kipeäksi maidosta, jossa on laktoosia, mutta hän ei millään uskonut, että minäkin kuulun "meihin laktoosittomiin ihmisiin", kuten hän sanoi. Tiedän kyllä, että hän oli ja on alakouluikäisen lapsen tasolla ymmärryskyvyltään, mutta luulisi, että jo alakoululainen lapsikin ymmärtää, että joku toinenkin voi kärsiä samasta vaivasta kuin hän. Tai siis kyllä hän käsittikin, kun hän tiesi, että jotkut muutkin joutuvat juomaan hänen lisäkseen laktoositonta maitoa, mutta ei jostain syystä uskonut että minä olen yksi heistä.

Vierailija
4060/6336 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukoira karkasi omsitajalta ja hyökkäsi minun isomman koirani kimppuun ihan tosissaan. Minun koirani katsoi vain kumissaan, että kuka siellä vetää persvilloista. En tiedä miksi, mutta pikkukoiran omistaja piti tapahtumaa minun syynäni :D Taisi se hänen koira tosenkin kerran lipsahtaa ja taas oli minun vika vihaisuudesta päätellen.

Se oli aika omituinen kokemus kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi