Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
3421/6335 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin joulukortin, jonka kuvana oli lumiukko. Kortin saanut kysyi, seuraavan kerran minut nähdessään, että onko hän mielestäni pihalla kuin lumiukko. Eikä kysynyt hyvällä eikä huumorilla.

-

Itselle on vastaavasti kärähdetty varsin kunnolla, kun pikkujoulupaketissa kyläillessä oli Pipsa-possu kynttilä. Vastaanottajan mielestä vihjailin jotain hänen painostaan tms...

https://www.pirteapaketti.fi/Joulupossu-kyntti

Vierailija
3422/6335 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelin tien oikeaa puolta kuten kuuluu. Vastaan käveli joku mummo väärää puolta tiestä joten minun piti väistää vasemmalle. Sitten tämä mummo alkoi kirkua mulle miten pitää kävellä oikeaa puolta. Mutta jos olisin jatkanut sanaa puolta kävelyä olisin kävellyt tätä mummia päin. Oli tosi kapea tie. Kun hänelle sitten totesin että itsehän hän kävelee väärällä puolella niin haukkui mut että te nuoret aina tahallanne olette ilkeitä ja huudatte viattomille ihmisille. En osannut enää sanoa mitään tähän vaa kävelin pois. Ihmetytti. Itsehän hän huuteli syyttömille.

Autotiellä kuuluu kävellä vasenta reunaa🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3423/6335 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies suuttui,kun kutsuin hänen omistamaa autoa meidän autoksi.

Vierailija
3424/6335 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui kun viittasin hänen autoonsa sanalla kosla. Kuulemma haukuin autoa törkeästi. Meillä se on ihan normisana / lempinimi autosta eikä tarkoita mitään romua tms mutta kaveri ei hyväksynyt selitystä.

Vierailija
3425/6335 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran minulle suututtiin oudosta asiasta ihan ohimennen, ja kyseessä oli vielä täysin vieras ihminen.

Joskus nuorempana olin menossa kavereiden kanssa opiskelijabileisiin Otaniemeen, ja bussi oli jo Kampista lähtiessä täynnä haalarikansaa. Perillä porukka lähti sitten vyörymään tiettyyn suuntaan. Osoitin sinnepäin ja kysyin kavereiltani "ai tuollako se paikka on?" kun olin jotenkin olettanut sen olevan ihan toisessa suunnassa. Yhtäkkiä joku takaani kävelevä tyttö riuhtaisi käteni alas ja kivahti, "no eiköhän se v*ttu siellä ole, kun koko bussi on kerran menossa sinnepäin". Katsoi vielä taakseen ja sanoi minulle virnuillen, että olen tyhmä.

Hämmennyin niin etten tajunnut kysyä mikä häntä risoi, mutta olisi tosiaan ollut kiva tietää :D

Olen vastaavanlaisessa tilanteessa lyönyt. Se on ihan hauskaa.

Sama homma tyhmeliinit ovat yleensä myös fyysisesti heikkoja, joten heidät saa selätettyä vaivatta varsinkin kun käymme heidän kimppuunsa joukkovoimalla. Vähämielisyys on kitkettävä kamaralta; ei en aloita itsestäni.

Vierailija
3426/6335 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei pidetä töissä. Onko nyt sit 'suuttumusta' , mutta juoruja ja mustamaalaamista. Keski-ikäinen akkakerho se pahin.

Minäkään en pidä sinusta. Mymmelipoppoota puollan. Räntäistä ja rikinkatkuista lankalauantaita.

Vierailija
3427/6335 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmisiä vaivaa. Outoo suuttumista tavan asioista aikuisilla, mutta lapset nyt suuttuu kaikenlaisista asioista.. Ei oo terveitä. Ystävä toiselle kilahtelee...entinen. Hohhiijaa

Vierailija
3428/6335 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin ketjun alkupäätä ja vähän sieltä täältä.

Toistuvasti nousi esiin aika pieniä juttuja, joita jotkut muistelevat edelleen.

Miten ihmeessä täällä on niin herkkiä pikkusieluja, jotka hautovat itseensä kohdistuneita rikkeitä? Uskokaa, se syö teidän energiaa ja hyvinvointia.

Pyrin olemaan aina kohtelas mutta täällä kirjoittelee ihmistyyppi, joista en välittäisi, vakka katkasisvat välit minuun ihan heti.

Vierailija
3429/6335 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on outoa, että aikuiset ihmiset suuttuvat kun niille huomauttaa laittomasta toiminnasta. Esimerkiksi jalkakäytävällä pysäköinnistä tai ajamisesta. Tasan tarkkaan tiedetään, että lakia rikotaan mutta jostain syystä siitä ei saisi sanoa mitään vaan antaa vaan rikkoa. Jokaikinen kerta tekijä suuttuu ja rupeaa vaahtoamaan "ketä haittaa", "mitä väliä", "kaikki muutkin tekee näin" tai muita tekosyitä.

Vierailija
3430/6335 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaveri" suuttui, kun en yöllä kahden aikaan vastannut hänen puheluun. Sieltä oli tullut 10 viestiä missä haukkui mut ihan pystyyn. Ja sitten kun se soitti päivällä ja vastasin niin hyvä ettei tullut linjoja pitkin kimppuun, loppujen lopuksi ilmoitti ettei halua enää ikinä olla kanssani tekemisissä. En menettänyt tuossa mitään, koska kyseinen tyyppi soitteli aina kännissä ja sillon kun tarvitsi rahaa.

Vierailija
3431/6335 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konmaritus. Lapseton sinkku halusi konmarittaa meilläkin. Omakotitalo jossa asuu 2 aikuista ja 3 alle 6v lasta. Ei oikein tajunnut, että tarvitaan vähän enemmän tavaraa kuin kerrostalo kaksiossa ja halusi heittää pois mm. puutarhatyökalut, mukaan lukien oksasilppurin ja  (1 harava ja 1 oksasakset ja ruohonleikkuri olisivat jääneet) työkaluista olisi pitänyt pärjätä yhdellä vasaralla ja parilla ruuvimeisselillä.

Lapsille olisi jätetty 2 pehmolelua + n. 5 kirjaa / lapsi, kaikille yhteiseksi yhdet vesivärit, pieni määrä muovailuvahaa jne.  Keittiöstä olisi poistanut mm. monitoimikoneen, vedenkeittimen, tuttien desinfiointi laitteen jne. Olohuoneen tyynyt ja toinen sohva pois jne.

Suuttui kun en halunnut muuttuu kotiamme steriiliksi ja tyhjäksi asunnoksi, vaan halusin pitää sen sellaisena kun itse tykkäämme.

Vierailija
3432/6335 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran hyvin narskun tyyppinen kaveri, joka loukkaantui ja lähes itki kun en halunnut laittaa tonttulakkia päähän pikkujouluihin (mulla oli kiva kampaus) :D  "No ei sitten mennä, ei tää yksin oo kivaa laittaa tätä!". Juuh, ei olla enää kavereita.

Vierailija
3433/6335 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini päätti että minun pitää leikata nykyaikainen kampaus, eihän vyötärölle ulottuva, kiiltävä ja paksu tukka voi olla kaunis. Suuttui kun en suostunut.

Vierailija
3434/6335 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini, kauhistui kun en sulkenut roskista, vaan jätin sen auki siksi aikaa kun rikoin kananmunia ja heitin kuoret aina suoraan roskikseen. Ovi olisi pitänyt siistiyden vuoksi sulkea ja avata aina uudestaan.

Vierailija
3435/6335 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en ota rokotetta!

Jätitkö ihan vaan itsekkäästi rokotteen ottamatta vai olikos sinulla jokin perusteltu syy siihen? Vai perustelitko peräti MV-lehden artikkelilla kielteitä rokotekantaasi?

Vierailija
3436/6335 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa ekaluokalla piti piirtää itsensä paperille kuviksentunnilla. Piirsin itsestäni kokokuvan ja ope suuttui koska "piti piirtää vain naama". No auttaisi jos olisit sanonut että vain naama piirretään, mitä hyötyä on siitä että karjut 7-vuotiaalle pää punaisena?

Vierailija
3437/6335 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini päätti että minun pitää leikata nykyaikainen kampaus, eihän vyötärölle ulottuva, kiiltävä ja paksu tukka voi olla kaunis. Suuttui kun en suostunut.

Kuvauksesi perusteella sinulla on oikeasti hyvät ja kauniit hiukset, kaverillasi ei ole tyylitajua tai tajua muutenkaan. 

Vierailija
3438/6335 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin kun heitin kolmioleivän jämät juna-asemalla linnuille. Ne jämät olivat kateissa alta sekunnissa. Silti joku mummo käveli ihan laiturin toiselta puolelta saakka raivoamaan miten tulee rottia.

Vierailija
3439/6335 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut suuttuvat siitä, jos kerron että olemme mieheni kanssa edelleen yli 20 vuoden jälkeen kuin vastarakastuneita. Kehtaavat vielä epäillä asiaa.

Vierailija
3440/6335 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten opettaja suuttui/tyrmistyi, kun en kuulunut (ev. lut.) kirkkoon.