Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
3461/6335 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää korona aika on osoittanut kuinka jotkut taantuu teinin tasolle pilkaten,raivoten ja ihan massahysteerisiä rokotettuja paljon,jotka luulee et ne kuolee jos ei saa myrkkypiikkiä ja että rokottamattomat on murhaajia 🙄

Oletko sinä itse alaikäinen tai sellaiseksi taantunut? Kutsut toisten ihmisten terveyteen liittyviä valintoja myrkkypiikiksi ja  muita ihmisiä massahysteerisiksi.  Aikuinen ihminen ei puhu muista ihmisistä tällaisilla sanoilla.

Vierailija
3462/6335 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIin menossa yksin syömään työpaikalla, kun takaani tuli yksi draamakuningatar. Siinä jotain rupateltiin pienesti jonottaessa ruokaa. Menin istumaan vapaavalintaiseen paikkaan, jossa ei ilmeisesti ollut muita vapaita paikkoja. Draamakuningatar kiljahti minulle kuuluvasti "räyhä". Jotenkin siihen tuli yksi paikka vapaaksi ja hänkin pääsi istumaan, ettei hänen tarvinnut istua yksinään. Ei tullut mieleenkään, että minun olisi pitänyt jakaa lounas hänen kanssaan, kun ei oltu erityisemmin tuttuja. Miksi naiset eivät voi olla sen verran itsenäisiä, että aina pitää olla mukana "bestis".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3463/6335 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tehtiin perheen kesken hedelmäsalaattia ja seuraavana päivänä huomattiin, että yksi pieni hedelmäveitsi oli kadonnut. Sellainen surkea halpa veitsi, ei edes mitään merkkiä tai sarjaa. Mutsi kilahti ihan täysin ja syytti minun heittäneen veitsen appelssiininkuorten kanssa roskiin. Sävystä päätellen tahallani.

Vieläkin mietityttää, miten typeriä aikuiset ihmiset voivat olla. Olen 43-vuotias mies.

Vierailija
3464/6335 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole ottanut ketä tahansa miestä...joidenkin mielestä,mulla pitäs olla mies...ja siis olis itestäkin kiva pitkästä aikaa seukata miehen kanssa,mut ihan ketä tahansa en kyllä halua...hirveen vaikea löytää semmosta mukavaa ja huumorintajuista :)

Vierailija
3465/6335 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin joulukortin, jonka kuvana oli lumiukko. Kortin saanut kysyi, seuraavan kerran minut nähdessään, että onko hän mielestäni pihalla kuin lumiukko. Eikä kysynyt hyvällä eikä huumorilla.

-

Itselle on vastaavasti kärähdetty varsin kunnolla, kun pikkujoulupaketissa kyläillessä oli Pipsa-possu kynttilä. Vastaanottajan mielestä vihjailin jotain hänen painostaan tms...

https://www.pirteapaketti.fi/Joulupossu-kyntti

Pipsa Possun joulu kyllä naurattaa

Vierailija
3466/6335 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni täytti 50-vuotta ja serkkunsa ei päässyt tulemaan samana päivänä kun järjestin juhlat, sanoi että tulee onnittelemaan jossain välissä. Tuli käymään perheineen viikkoa myöhemmin ja sai raivarit kun ei ollut samat tarjoilut kuin oli nähnyt oikeana päivänä käyneiden kuvissa. 

Vierailija
3467/6335 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin exän kanssa joulutorttuja. Exä rupesi huutamaan ne palaa ne palaa, sanoin että raakoja ne on. Ex otti silti tortut uunista ja ihan raakojahan ne, pikkasen vaan väriä tarttunut pariin sakaraan. Ex söi  useamman ja vei äidilleenkin että "Maija väittää näitä raaòiksi", oli kilahtanut äidilleenkin kun oli ollut kanssani samaa mieltä. Että me naiset kuulemma poltetaan kaikki, pihvit ja tortut kun ollaan niin ylihysteerisiä!

Seuraavana päivänä piti lähteä Ikeaan, mutta ex oli ripulissa. 

Vierailija
3468/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein joululahjoja kaverille ja hänen perheelleen, olivat väärän värisissä papereissa, eivät sovi bloginsa kuviin....

Vierailija
3469/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni täytti 50-vuotta ja serkkunsa ei päässyt tulemaan samana päivänä kun järjestin juhlat, sanoi että tulee onnittelemaan jossain välissä. Tuli käymään perheineen viikkoa myöhemmin ja sai raivarit kun ei ollut samat tarjoilut kuin oli nähnyt oikeana päivänä käyneiden kuvissa. 

Seuraavan kerran sitten säästätte hänelle samaa ruokaa ja jos valittaa kuivaksi tai pilaantuneeksi, voitte muistuttaa tuosta kerrasta kun ei ollut ylhäiselle samat tarjoilut.

Vierailija
3470/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin aikanani yhtä tyyppiä. Meillä oli mukavaa ja tykättiin toisistamme, mut sit vikalla treffillä mentiin mun asunnolle (oltiin edellisillä treffeillä oltu hänen asunnollaan) niin tää tyyppi suuttui siitä kun mun astiat ei ollut arabian / iittalan ym astioita ja siitä kun mulla ei ollut isoa telkkaria. Muistan kun hän lähti ovet paukkuen, samalla säksättäen että oon 'köyhä' kun ei oo ees muumimukeihin varaa. Kyllä varaa oli/on, mutta en halua tuhlata rahojani sellaiseen.

Tuskin menetit mitään, hyvä  että lähti ajoissa

Vierailija
3471/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni keksi että tehdään pyttipannua kun keitettyja perunoita jäi syömättä aikamoinen kasa yhtenä päivänä. jouduin tietenkin kokiksi ja lupasin kokeille, en ole aikaisemmin tehnyt sitä itse. Löysin reseptin netistä ja tein sen mukaan. Mies suuttui kun ei ollut samanlaista kuin äitinsä tekemänä.

Huom. En ole koskaan tavannut miehen äitiä, kuoli ennenkuin aloimme seurustelemaan, joten ei ole hajuakaan minkälaista pyttipannua hän teki.

Vierailija
3472/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni keksi että tehdään pyttipannua kun keitettyja perunoita jäi syömättä aikamoinen kasa yhtenä päivänä. jouduin tietenkin kokiksi ja lupasin kokeille, en ole aikaisemmin tehnyt sitä itse. Löysin reseptin netistä ja tein sen mukaan. Mies suuttui kun ei ollut samanlaista kuin äitinsä tekemänä.

Huom. En ole koskaan tavannut miehen äitiä, kuoli ennenkuin aloimme seurustelemaan, joten ei ole hajuakaan minkälaista pyttipannua hän teki.

Isäni teki tätä samaa äidilleni suhteen alkuaikoina. Kaiken piti olla samanlaista ruokapöydässä kuin oman äitinsä tekemänä oli kotona ollut. Leivoksista lähtien. Koskaan ei saanut tehdä muuta kuin anopin tyyliin. Just kokkaamaan opetteleva nuori nainen (äiti) saa hirveät kilarit puolisoltaan (isä), kun just ensimmäistä kertaa tehty karjalanpaisti ei ole samanlaista kuin vuosikymmeniä sitä tehneen äidin (anoppi, mummoni) tekemä...

Kummasti nykyään kelpaa uuden naisystävän ruoat, vaikka eivät varmana ole samanlaisia kuin kotonaan. Ehkä vähän on tullut järkeä päähän tässä, kun ikää alkaa kohta 7:llä.

Vierailija
3473/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on vanhassa punamultaisessa hirsirakennuksessa kesäkahvila jonka pihassa oli (tästä on jo monta vuotta) isot kyltit että polkupyöriä ei saa jättää pihaan. Kävimme kysymässä minne pyörät voi jättää. Myyjä oli jotenkin hermostuneen oloinen ja kävi kysymässä esinaisensa paikalle (lieneekö kahvilan omistaja tai emäntä) Tämä neuvoi viemään ne rakennuksen seinän vierustalle. Rakennus oli nähtävästi käsitelty punamullalla hiljattain: kun lähdettiin kahvilasta polkemaan pois, huomasin että sekä minun että kaverin takista oli toinen puoli ihan punainen.

Kun kävin muutama päivä myöhemmin antamassa palautetta että olettehan tietoinen asiasta ja ehkä tästä kannattaisi muita kävijöitä varoittaa (ja sanoin että ihan vaan tiedoksi, en ole vaatimassa mitään pesulakulujen korvausta) niin kahvilan pitäjä kilahti aivan totaalisesti ja alkoi huutaa ja räyhätä niin että poistuin lopulta paikalta (ei oikeasti saanut sanaa väliin, oli kuin kohtauksen vallassa). Harvoin näkee asiakaspalveluammatissa olevan ihmisen noin vihaisena, huusi oikeasti aivan pää punaisena että ei hän voi kaikesta varoitella ja oma vikanne mitäs menitte sotkemaan itsenne jne.

Ymmärrän kyllä jos olisimme omin päin pysäköineet pyörat seinää vasten nojalleen mutta kun itse ensin oli ohjeistanut meidät sinne...

Vierailija
3474/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä jäi seurustellessamme kiinni pettämisestä ja asiasta valehtelusta, suuttui minulle kun sain selville.

Vierailija
3475/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini päätti että minun pitää leikata nykyaikainen kampaus, eihän vyötärölle ulottuva, kiiltävä ja paksu tukka voi olla kaunis. Suuttui kun en suostunut.

Kuvauksesi perusteella sinulla on oikeasti hyvät ja kauniit hiukset, kaverillasi ei ole tyylitajua tai tajua muutenkaan. 

Tai "kaveri" oli "hieman" kateellinen kauniista hiuksistasi. Jännä juttu kun itselläkin kaverit kehuu mun hiuksia mutta sitten nää ns. kaverit ehdottelee hiusten leikkaamista. Ihme ettei ehdottele lihomista samantien. xD

Vierailija
3476/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mistä turhasta kun jonkun päivä ollut huono. Huudettu korvat ja niska punaisena. Kokoa siinä sitten ittes...

Vierailija
3477/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni teki tätä samaa äidilleni suhteen alkuaikoina. Kaiken piti olla samanlaista ruokapöydässä kuin oman äitinsä tekemänä oli kotona ollut. Leivoksista lähtien. Koskaan ei saanut tehdä muuta kuin anopin tyyliin. Just kokkaamaan opetteleva nuori nainen (äiti) saa hirveät kilarit puolisoltaan (isä), kun just ensimmäistä kertaa tehty karjalanpaisti ei ole samanlaista kuin vuosikymmeniä sitä tehneen äidin (anoppi, mummoni) tekemä...

Kummasti nykyään kelpaa uuden naisystävän ruoat, vaikka eivät varmana ole samanlaisia kuin kotonaan. Ehkä vähän on tullut järkeä päähän tässä, kun ikää alkaa kohta 7:llä.

Ot mutta näissä olisi parasta jos nuori nainen uskaltaisi ja ymmärtäisi sanoa miehelle vaan sitten että 'ole hyvä ja tee itse' . Huomaisivat millainen homma siinä ruuanlaitossa voi olla, ja että siihen vaikuttaa aina kuka tekee mitenkin.

Vierailija
3478/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin kaverin Jopoa ja tuli sitten myytyä se.

Kaveri suuttui vaikka en saanut siitä kun 200€ ja se itte

oli saanut sen vanhemmiltaan ilmaiseksi, eihän se menettänyt siinä

penniäkään..

Vierailija
3479/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on suuttunut minulle aivan ilman mitään syytä.

Vierailija
3480/6335 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että tätä on jo kommentoitu, mutta laitan silti: kuitin tarjoaminen.

Minä eli myyjä: ja tarvitseeko kuittia tästä?

Asiakas suorastaan hurjistuen: EN! Älä enää IKINÄ kysy multa kuittia! Joka paikassa sitä tungetaan, en ikinä ota kuittia minäminäminä blablabla....

Minä: ja tarvitseeko kuittia tästä?

Asiakas vihaisena ja loukkaantuneen oloisena: NO TOTTA KAI! Kuitti on AINA otettava! Se kuuluu lakiin, minäminäminä sitä tätä päläpälä..

Ei vaan voi voittaa. :D

(Ja ennen kuin kukaan alkaa opettaa, niin paikan käytäntö tarjota kuittia oli tuo ettei tarvitse turhaan tulostaa)