Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
Olin töissä kaupan kassalla ja kysyin asiakkaalta ennen laskutusta, että saako olla muuta. Asiakas, vanhempi rouva hikeentyi ja alkoi kailottaa, että eihän hän tupakoi. Sanoin, että on meillä kassalla myynnissä muutakin kuin savukkeita, ja etten voinut tietää, polttaako hän. Ei auttanut, huuto vain jatkui. Takana tuleva asiakas puuttui huutoon ja rouva läksi niskoja nakellen maksettuaan.
Toinen tapaus sattui, kun olimme puolisoni kanssa lavatansseissa. Puoliso lähti käymään vessassa ja minä jäin istumaan ns. pariskuntien penkille muutaman pariskunnan viereen. Kuinka ollakaan, minua tuli joku tyyppi hakemaan tanssimaan, kiitin ja sanoin odottavani miestäni tulevaksi. Tyyppi nykäisi minua turpaan, niin että veri tirskahti nenästä. Vieressä istuva mies oli jo tarttumassa lyöjään kiinni, kun tämä luikki tungokseen. Minä siinä itkua tuhersin, kun mieheni tuli vessasta. Hän sitten minua syyttelemään valehtelijaksi, ettei kukaan ketään ole lyönyt. No, muuten vaan veri tuli nenästä 🙄. Viereinen pariskunta kertoi miehelleni, että oikeasti joku tyyppi löi. Lähdimme siitä heti kotiin, mutta matkalla mies haukkui minut ja yritti kehittää jotain salaliittoteoriaa salarakkaasta, joka oli samalla lavalla. Voi tsiisus, onneksi on entinen mies!
Mies suuttui kun sanoin hänen lapsiaan muksuiksi. Kuulemma sama asia kuin kakaraksi sanominen.
Työkaveri suuttui minulle, kun keksimme toisen työkaverin kanssa hassuja nimiä ryhmällemme (tehtiin ryhmätöitä), tämä suuttunut työkaveri ei edes osallistunut missään vaiheessa keskusteluun. Ja nuo hassut nimet eivät olleet mitään rumia sanoja, vaan tämän tyyliset: Omput, Kaislat yms. Tämä työkaveri valitti sitten, että häntä nimitellään????
No onneksi on vain työkaveri, ettei sen läheisempi henkilö, koska aika vaikea olla tuollaisen lähettyvillä, jos pitää toisten keskusteluista noukkia asioita, joista hän sitten loukkaantuu.... outoa minusta.
Olin lomamatkalla silloisen naisystäväni kanssa. Ollessamme illalla ravintolassa syömässä, hän kysyi, ettei minua kai haitannut, että hän kävi aamulla lenkillä. Sanoin siihen, ettei se haitannut millään tavalla. Vastaukseksi sain: "Niin, minulle on helvetin yhdentekevää, mitä sinä ajattelet!" Mukava ilta oli pilalla.
Käytiin kaverin kanssa sellaisella energiahoitajalla jokunen vuosi takaperin. Minun aura oli hoitajan kuulemma kullankeltainen ja tällä toisella vihreä.
En vieläkään oikein tiedä, mikä siinä oli niin kamalaa, mutta kaveri suuttui minulle verisesti.
En kaipaa tätä tyyppiä. Ja auran väriä en itse ole vieläkään nähnyt…
Vierailija kirjoitti:
Kaveri oli loukkaantunut kun en ollut tullut hänelle kaapista erikseen, vaan hän sai kuulla asiasta muilta. Selvennyksenä voin sanoa, että vaikka suuntautumiseni ei ole mikään salaisuus tai asia jota häpeäisin, en kuitenkaan ole koskaan tullut kenellekään varsinaisesti kaapista, koska en koe moiselle tarvetta. Tähän asti olen tuonut asian ilmi vain jos se on liittynyt keskusteluun jollain tapaa. En tiedä mitä kaverini sillä tiedolla olisi tehnyt.
Minulle kaveri suuttui kun en halunnut puida bi-seksuaalisuuttani hänen kanssaan. En ole myöskään ollut koskaan kaapissa, mutta en mitenkään mainosta asiaa enkä tälläkään kaverille itse ottanut sitä puheeksi. Kaveri oli kuullut asiasta muualta ja tenttasi uteliaisuuttaan yksityiskohtia.
En ole mikään seksuaalivähemmistöaktiivi vaan elän vain elämääni rauhassa. En ole velvollinen avaamaan rakkaus- tai seksielämääni kenellekään sen enempää kuin heterotkaan. Jos tarvitsee apua omien ihmetystensä käsittelyyn, niin varmaan setalta löytyy joku joka mielellään vastaa kysymyksiin. Minä haluan vaan elää elämääni.
Olin kaverin luona ja jotain roskaa kaatui latttialle. Otin takan vieressä olleen rikkalapion ja -harjan ja lakaisin roskat kasaan. Kaverini suuttui koska tämä puinen lattiaharjasetti oli vain koristeena ja putsasi sitten mielenosoituksellisesti olematonta pölyä harjaksista puoli tuntia...
Huisii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin lukiossa, jossa en tuntenut etukäteen ketään ja tutustuin erään tytön kanssa. Hänkään ei tuntenut ketään muita koulusta. Kaveerasimme muutaman päivän ajan ja meillä oli hauskaa. Sitten yhtenä aamuna näin hänet juttelemassa parin muun tytön kanssa, ja liityin mukaan porukkaan. Yksi tytöistä heitti meille kaikille jonkun kommentin, johon minäkin sitten vastasin ihan neutraalisti, tyyliin "Toi meidän matikan opettaja on kyllä kuuma." "Joo, niin on!" Yhtäkkiä tuo uusi "kaverini" huusi minulle todella vihaisena "JOOJOO, VOITKO PAINUA V**TUUN?" Kaksi muutakin tyttöä näyttivät hämmentyneiltä. En hakeutunut tuon tytön seuraan enää sen koommin. Sain sitten nopeasti muita kavereita.
Viikkoja myöhemmin hän yhtäkkiä tuli istumaan minun ja kavereideni kanssa välitunnilla ja alkoi jutella minulle niitä näitä ihan tyhjästä. Vastailin ensin aika haluttomasti ja huomautin sitten lopulta, että viimeksi kun puhuin hänen kanssaan, hän käski minun painua v**tuun. Sen sijaan, että tyttö olisi esimerkiksi selitellyt käytöstään, hän suuttui taas ja huusi "Joo joo, onks pakko muistella jotain ikivanhoja juttuja?" Hän haukkui minut typeräksi ämmäksi ja sanoi, ettei haluaisi tällaisen luuserilauman kanssa viettääkään aikaa, ja lähti tiehensä.
Teinit ovat teinejä, mutta tuo oli kyllä todella outoa käytöstä. Enkä ole ikinä tajunnut ihmisiä, jotka raivostuvat, kun itse käyttäytyvät huonosti ja heille sitten huomauttaa siitä. Niin makaa kuin petaa.
Lukiossani sanottiin aikanaan että lapsellisuudet voi jättää väliin. Te olette aikuisia nyt. Jos ei homma onnistu ette tule pärjäämään täällä.
Pärjäämään lukiossa?! Siellähän nyt pärjää vaikka vahingossa :D
Ehkä nykyään sillkiperselukiossa. Mutta ei siellä missä minä kävin.
Teini-ikäisenä kun aloitin kaverin kanssa polttamaan tupakkaa ja kerroin kaverilleni että otin isältäni salaa yhden tupakan ja ja poltin sen salaa yöllä pihalla. Kaveri suuttui koska sen mielestä oli epäreilua että mä sain polttaa sen silloin ku sillä itsellä ei ollut tupakkaa :D
Olin pikkutyttö, ehkä 11v ja samanikäisen ystäväni kanssa talvipimeässä leikkipuiostossa keinumassa. Puiston läpi kulki polku. Äkkiä joku vanha mies alkoi huutaa meille sieltä polulta, että aiheutamme hänelle sydänkohtauksen ja että mitä h""ttiä me siinä istumme ! En tiedä pelästyikö papparainen sitten meitä kun puistossa oli aika huono valaistus.
Aikuisena odotin bussia, minulla oli take away kahvi kädessä ja juotuani sen laiton mukin roskikseen. Vieras ulkomaalainen nainen alkoi huutaa omalla kielellään, kaivoi mukin roskiksesta ja talloi sitä minua samalla tuijottaen ja kiljuen kiukkuiseen sävyyn. Huusin "What the f"k?!" jolloin nainen potkaisi mukin ajotielle ja harppoi tiehensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerroin ystävälleni että petin miestäni 20 v sitten niin oli yllättynyt, mutta ok. Mutta kun sai selville etten katunut tekoani ja että minulle jäi siitä hyvät muistot... Silloin laittoi välit poikki. Oli vannonut ikuista ystävyyttä ja että hänelle voi kertoa mitä vaan ja hän ymmärtää.
Jaahas. Petit 20 vuotta miestäsi etkä katunut. Tiedätkö, aika monet eivät pidä tuollaisista ihmisistä, jotka eivät tunne edes katumusta jos ovat väärin tehneet. En yhtään ihmettele ystäväsi reaktioita.
Siis tuo alkuperäinenhän kirjoitti että "20v sitten", ei että 20 vuoden ajan?
Jos ei ole tunnustanut miehelleen, niin kyllähän hän silloin on ainakin valehdellut sen 20 vuoden ajan.
Valehdellut? Mitä muka??
Vierailija kirjoitti:
Kerran minulle suututtiin oudosta asiasta ihan ohimennen, ja kyseessä oli vielä täysin vieras ihminen.
Joskus nuorempana olin menossa kavereiden kanssa opiskelijabileisiin Otaniemeen, ja bussi oli jo Kampista lähtiessä täynnä haalarikansaa. Perillä porukka lähti sitten vyörymään tiettyyn suuntaan. Osoitin sinnepäin ja kysyin kavereiltani "ai tuollako se paikka on?" kun olin jotenkin olettanut sen olevan ihan toisessa suunnassa. Yhtäkkiä joku takaani kävelevä tyttö riuhtaisi käteni alas ja kivahti, "no eiköhän se v*ttu siellä ole, kun koko bussi on kerran menossa sinnepäin". Katsoi vielä taakseen ja sanoi minulle virnuillen, että olen tyhmä.
Hämmennyin niin etten tajunnut kysyä mikä häntä risoi, mutta olisi tosiaan ollut kiva tietää :D
Olen vastaavanlaisessa tilanteessa lyönyt. Se on ihan hauskaa.
Suuttui tätini kun sanoin että on samanlainen kuin isäni, äkkipikainen. Huusi ettei ole äkkipikainen mutta sanoi suuttuvansa jos sanotaan että suuttuu :-)
Vierailija kirjoitti:
Mun koirista pitävä serkku raivostui kun sanoin vitsillä sitä lampaan näköistä valkoista koirarotua lammaskoiraksi.
Se on karjakoira, ei lammaskoira.
1 ja 4 vuotiaat lapset, joten mulle saatetaan suuttua ihn mistä vaan. Esim istun, menen vessaan, syön, kävelen, siivoon, neuvon, kiellän.
Vierailija kirjoitti:
28-vuotias kaverini suuttui mulle, kun onnittelin häntä syntymäpäivänään, mutta pari tuntia puolen yön jälkeen, eli myöhässä. En ite osais kuvitellakaan, että voisin kaverilleni suuttua tuollaisesta, ainakaan enää tämän ikäisenä. :D
minäkin suuttuisin jos onnitteluja toivotettaisiin PUOLEN YÖN jälkeen, siis herätettäisiin nukkumasta
Ystäväni suuttui ja laittoi lopullisesti välit poikki kun lähdin toisen ystävän kanssa parin päivän lomamatkalle.