Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
Yksi suuttui, kun en halunnut alkaa seurustelemaan hänen kanssaan. Hän lähetti puhelimeeni 16 rumaa, loukkaavaa viestiä.
Tuntematon nainen suuttui minulle, kun laskin uimahallissa laukkuni pitkälle peilin edessä olevalle tasolle hiustenkuivaamisen ajaksi. Laukku pitää viedä kaappiin, hän huusi. Olin jo tyhjentänyt kaapin ja lähdössä pois.
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten opettaja suuttui/tyrmistyi, kun en kuulunut (ev. lut.) kirkkoon.
Ei nyt suuttunut, mutta tästä tuli mieleen, kuinka opettajani, kolmatta vuotta ala-asteella minua opettaessaan, lopulta tajusi minulla ja äidilläni olevan eri sukunimi. Muistan yhä opettajani ???!1!?? -ilmeen. Sitä en tiedä, selvisikö opettajalle koskaan että vanhempani olivat avoliitossa, mikä oli aika harvinainen ratkaisu 70-luvulla maaseudulla.
Kuten sanoin, oli vähän ohisjuttu, mutta menkööt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelin tien oikeaa puolta kuten kuuluu. Vastaan käveli joku mummo väärää puolta tiestä joten minun piti väistää vasemmalle. Sitten tämä mummo alkoi kirkua mulle miten pitää kävellä oikeaa puolta. Mutta jos olisin jatkanut sanaa puolta kävelyä olisin kävellyt tätä mummia päin. Oli tosi kapea tie. Kun hänelle sitten totesin että itsehän hän kävelee väärällä puolella niin haukkui mut että te nuoret aina tahallanne olette ilkeitä ja huudatte viattomille ihmisille. En osannut enää sanoa mitään tähän vaa kävelin pois. Ihmetytti. Itsehän hän huuteli syyttömille.
Autotiellä kuuluu kävellä vasenta reunaa🙄
Porukka innoissaan yläpeukuttaa tätä kommenttia lukematta ensimmäistä viestiä? Siinähän ei puhuttu yhtään mitään autotiestä. Mainittiin vielä tosi kapea tie, eli suurella todennäköisyydellä kyse oli kävelytiestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle suututtiin kun heitin kolmioleivän jämät juna-asemalla linnuille. Ne jämät olivat kateissa alta sekunnissa. Silti joku mummo käveli ihan laiturin toiselta puolelta saakka raivoamaan miten tulee rottia.
Typerys. Sinun takia ne lintulaumat vain lisii, kun pysyvät siellä helpon ruuan takia. Voisit välillä käyttää järkeäsi, jos sitä löytyy.
Varmaan tuo, etten maistele ruokia toisten lautaselta, en halua, että minun jäätelöannoksesta maistellaan omalla lusikalla, enkä juo samasta lasista, kuin muut juovat.
Jos joku ei syö suolakurkkuja, niin ne voin siirtää omalle lautaselleni ennen kuin kukaan on maistanut annosta.
Meillä on erilainen vastustuskyky, toiset saavat uimahallista pöpön, toiset eivät. Toisilla on syöpähoidot meneillään jne. Vastuu teoista on itsellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle suututtiin kun heitin kolmioleivän jämät juna-asemalla linnuille. Ne jämät olivat kateissa alta sekunnissa. Silti joku mummo käveli ihan laiturin toiselta puolelta saakka raivoamaan miten tulee rottia.
Tämä on kyllä ihan oikea syy miksi ruokia ei heitellä ympäriinsä asuinalueilla.
Asiakas suuttui, kun kirjakaupassamme ei myyty leivosrasioita. Huusi naama punaisena, että miten hän nyt saa kaikki leivokset huomisiin myyjäisiin pakattua, kun meillä ei myydä siihen sopivia tarvikkeita. Oli niin omituinen juttu, etten osannut kuin pahoitella ja toivottaa onnea etsintöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28-vuotias kaverini suuttui mulle, kun onnittelin häntä syntymäpäivänään, mutta pari tuntia puolen yön jälkeen, eli myöhässä. En ite osais kuvitellakaan, että voisin kaverilleni suuttua tuollaisesta, ainakaan enää tämän ikäisenä. :D
minäkin suuttuisin jos onnitteluja toivotettaisiin PUOLEN YÖN jälkeen, siis herätettäisiin nukkumasta
Suosittelen laittamaan puhelimen äänettömälle yöksi niin ei tarvitse suuttua viesteistä :) toimii, nimim kokemusta on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en ota rokotetta!
Mullekin suututtiin kun en suostu ottamaan kokeellista myrkkyrokotetta, pelkään oikeasti näitä massaraivoajia enemmän kylläkin,mutten suostu pilaamaan terveyttäni vuotavalla epämääräisellä rokotteella!
Mitä enemmän ihmisiä rokotettu sitä enemmän tartuntoja ja erinlaisia variantteja.
Oli sovittu päivälliskutsut ja varasin jokaiselle osallistujalle oman ison pihvin ja tietenkin muutakin ruokaa. Yllättäen yksi perhe ottikin mukaan kaksi poikaansa ja toisen pojan kihlatun. Minule suututtiin, kun ei ollut omia pihvejä näille kolmelle aikuiselle yllätysvieraalle.
Puolisoni (pian ex) oli sopinut omia menoja keskiviikolle alkuiltaan ja perjantai illalle. Kertoi näistä tiistaina ilmoitusluontoisesti. Tämä oli ok.
Myöhemmin samana iltana ystäväni pyysi kylään lauantaina. Sovin kyläilyn, mitään yhteistä ei oltu puolison kanssa sovittu. Kun kerroin tulevasta kyläilystä, puoliso alkoi totaali martyyriksi. Hänelle ei kuulemma koskaan löydy aikaa täydessä kalenterissani ja minun yksityiset menoni aiheuttavat etääntymistä välillemme.
Sanoin peruvani lauantai menon jos hänkin peruu omat menonsa. Ei perunut, ei kuulemma ollut aiheellista.
Tästä on muutama vuosi aikaa, mutta naurattaa edelleen.
Juhlimme uutta vuotta muutaman kaverin kanssa baarissa. Baari aivan täpötäysi. Jossain vaiheessa osa kavereista meni vessajonoon ja jäin yhden kaverin kanssa odottelemaan tiskin lähettyville, sovimme muiden kanssa näkevämme siinä. Olimme siinä varmaan tunnin verran, mutta muita ei näkynyt. Baari täynnä porukkaa, joten oli vaikea muutenkaan ketään tuttua sieltä etsiä.
Lähdimme etsimään muita tupakkapaikalta. Muut istuivatkin siellä. Yksi minulle läheisempi ystävä alkoi huutamaan minulle, että missä olen ollut ja miksi katosin. Kerroin että odottelin heitä toisen ystävän kanssa tiskin lähettyvillä kuten sovimme.
Hän alkoi siinä humalassa aukomaan päätä. En kestänyt kuunnella, joten nappasin kamppeeni ja lähdin kotiin.
Aamulla hän soitteli pyydellen anteeksi. Hän ei ollut koskaan aikaisemmin käyttäytynyt noin.
Nykyään jo vähän naurattaa, mutta mielestäni todella typerä syy suuttua ja alkaa huutamaan baarin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Suuttui tätini kun sanoin että on samanlainen kuin isäni, äkkipikainen. Huusi ettei ole äkkipikainen mutta sanoi suuttuvansa jos sanotaan että suuttuu :-)
Meinasin kertoa tässä kaveristani, mutta jos hän lukee tätä niin suuttuu koska on tunnistavinaan itsensä ja yritän välttää suututtamasta häntä :´D (siihen päälle vielä marttyrointi ja syitä mistä johtuu (aina muista, ei itsestä)
Vierailija kirjoitti:
Toinen tapaus sattui, kun olimme puolisoni kanssa lavatansseissa. Puoliso lähti käymään vessassa ja minä jäin istumaan ns. pariskuntien penkille muutaman pariskunnan viereen. Kuinka ollakaan, minua tuli joku tyyppi hakemaan tanssimaan, kiitin ja sanoin odottavani miestäni tulevaksi. Tyyppi nykäisi minua turpaan, niin että veri tirskahti nenästä. Vieressä istuva mies oli jo tarttumassa lyöjään kiinni, kun tämä luikki tungokseen. Minä siinä itkua tuhersin, kun mieheni tuli vessasta. Hän sitten minua syyttelemään valehtelijaksi, ettei kukaan ketään ole lyönyt. No, muuten vaan veri tuli nenästä 🙄. Viereinen pariskunta kertoi miehelleni, että oikeasti joku tyyppi löi. Lähdimme siitä heti kotiin, mutta matkalla mies haukkui minut ja yritti kehittää jotain salaliittoteoriaa salarakkaasta, joka oli samalla lavalla. Voi tsiisus, onneksi on entinen mies!
Härregyyd! En ole ikinä kuullut moista sattuneen tanssilavalla. Pienemmästäkin, vähän tunkeilevasta ja humaltuneesta olemuksesta lentää yleensä ulos henkilökunnan toimesta. Ja kamala reaktio exältäsikin.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin kaverin kanssa sellaisella energiahoitajalla jokunen vuosi takaperin. Minun aura oli hoitajan kuulemma kullankeltainen ja tällä toisella vihreä.
En vieläkään oikein tiedä, mikä siinä oli niin kamalaa, mutta kaveri suuttui minulle verisesti.
En kaipaa tätä tyyppiä. Ja auran väriä en itse ole vieläkään nähnyt…
Kullan ja kullankeltainen aura on harvinainen. Vihreä on yksi tyypillisimmistä väreistä. Ystäväsi siis kuuli, että olet ystävääsi henkisempi ja kehittyneempi :D
terveisin henkinen hihhuli.
Kerran kaverini suuttui siitä kun olin ollut baarissa ja olin aivan kännissä soitin kaverilleni että: " ei mulla muuta asiaa oo aattelin vaan ilmottaa että meen taksille nyt. heippa :D "
tuo oli mun mielestä hauskaa mutta kaverini mielestä ei.
Vierailija kirjoitti:
Olin ystävän kanssa kahvilla ja kysyin viestillä mieheltä, tarvitseeko hän jotain kaupasta. Ei tarvitse, käy kuulemma myöhemmin itse. Kotiin tullessa sitten mökötti ja syytä kysellessä tiuskahti, että minun olisi pitänyt tajuta käydä kaupassa ja vielä toki tietää, että mitä hän olisi sieltä tarvinnut. Ja jos oikeasti panostaisin suhteeseen, niin olisin sen ymmärtänyt. Logiikka. Tästä sitten väännettiin loppuilta.
Minulla oli vähän samaa. Asuin hetken aikaa ystäväni luona hänen toiveestaan. Tarjosin rahaa vedestä ja sähköstä. Ei koskaan ottanut ja sanoi, että kaikki OK, ostat vaan omat ruokasi.
Kun muutin muutaman kuukauden päästä pois kuulin kautta rantain, miten minun olisi pitänyt tietää, että vedestä ja sähköstä pitää maksaa, vaikka hän ei haluakaan maksua. Että se on sellainen eräänlainen kursailun muoto, jossa ei voi suoraan sanoa mitä haluaa ja tehdä pelisääntöjä selväksi, vaan toisen pitää olla ajatusten lukija.
Olisi varmaan pitänyt tunkea ne rahat kukkaroon ja siltikin olisin saanut ne takaisin, kun ei tartte maksaa mitään ja tästä huolimatta saanut vihat niskoilleni, kun en maksa.
Ei voi voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni (pian ex) oli sopinut omia menoja keskiviikolle alkuiltaan ja perjantai illalle. Kertoi näistä tiistaina ilmoitusluontoisesti. Tämä oli ok.
Myöhemmin samana iltana ystäväni pyysi kylään lauantaina. Sovin kyläilyn, mitään yhteistä ei oltu puolison kanssa sovittu. Kun kerroin tulevasta kyläilystä, puoliso alkoi totaali martyyriksi. Hänelle ei kuulemma koskaan löydy aikaa täydessä kalenterissani ja minun yksityiset menoni aiheuttavat etääntymistä välillemme.
Sanoin peruvani lauantai menon jos hänkin peruu omat menonsa. Ei perunut, ei kuulemma ollut aiheellista.
Halusi varmaan seksiä lauantaina, olen pahoillani että sanon. En itsekään jäisi suhteeseen miehen kanssa joka kommunikoi noin, että ymmärrän…
Olin kahden kaverini kanssa iltaa viettämässä. Illan mittaan tuli puheeksi, että olin opiskellut alaa lisää päästäkseni työelämässä eteenpäin. Minut oli ylennetty ns. välimallin pomoksi heidän ja muiden vastaavanlaisten työntekijöiden esimieheksi. Toinen kavereistani suuttui suunnattomasti, kun minä en enää tehnyt perustyötä, niinkuin hän. Haukkui minut kateelliseksi, kun hänellä on enemmän omaisuutta kuin minulla. Olin aivan h-moilanen, koska en tiedä mitään hänen omaisuuksistaan. Lähdin kotiin ja hän tuli kohta perässä ja jatkoi haukkumista. Yritti saada puolisoni puolelleen. Lopuksi kyllästyin ja osoitin ulko-ovea ja sanamukaisesti heitin hänet ulos. Vielä ulkoa hän huuteli ja nimitteli minua. Muutaman päivän päästä törmäsimme kaupassa, hän yritti selitellä käytöstään vedoten humalatilaansa. En jäänyt kuuntelemaan ja ei tod. olla enää kavereita millään levelillä.