Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa

Vierailija
01.01.2019 |

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Kommentit (579)

Vierailija
381/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kivan miehen, jolla oli harvinaisen hyvä musiikkimaku. Hän tykkäsi myös scifileffoista, kuten minä. Myöhemmin paljastui, että tyyppi pyrki elämään muiden rahoilla. Hän laski tarkkaan, kumpi maksoi mitäkin esim elokuviin mennessä. Pari kertaa erehdyin antamaan hänelle ravintolassa rahaa, jotta toisi baaritiskiltä minullekin pitkin iltaa. Hän toi aina vain yhden ja loput rahat katosivat ilmeisesti kantopalkkana. Työtön 50 v pyysi äidiltään rahat vuokraan ja ajeli sote-taksilla. Minun olisi pitänyt ostaa auto ja kyyditä häntä ... hirveä kiire olisi ollut muuttaa yhteen, tuli turhia kuluja kahdesta kämpästä ... hui ja pakoon äkkiä

Vierailija
382/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kertoi että on eronnut viikko sitten. En lämmennyt. Ei mua kiinnosta ihminen, jonka elämässä menee asiat niin, että tyyliin edellinen ojentaa avaimet käteen ja taputtaa selkään ja sanoo koita jaksaa.

Ymmärrän sinua täysin. Olen itse vaihtanut miestä lennossa ja voin sanoa että ei kannata. Etenkin jos pidempi suhde takanapäin. Erittäin hankalaa lähteä uutta rakentamaan kun vanha suhde on mielessä 24/7. Erittäin hankalaa kummallekin osapuolelle. Lisäksi jos vielä lapsia kuviossa mukana, niin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kundi kuppasi multa rahaa ja muita hyödykkeitä oikein ammattilaisen ottein...

Täällä toinen. Kaksi vuotta jatkoin, koska seksi oli olevinaan hyvää. Ero oli ruma ja riitaisa.

Vierailija
384/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita tullut dumpattua, nuorempana melko tyhmistäkin syistä. Mutta uskoisin, että ne "tyhmät syyt" on olleet lähinnä tekosyitä ja oikeasti kyse on ollut vain siitä, että kemiat ei ole kohdanneet. Jos kemiat kohtaa, niin sitä sietää miehen puutteitakin jossain määrin :)

1. Mikropenis ja mustasukkaisuus heti alusta lähtien. Yritin antaa sängyssä mahdollisuuden, mutta en vaan kyennyt näkemään tulevaisuutta petipuuhissa.

2. Mies puhui aina vain itsestään tai oikeastaan töistään. Seksin piti aina olla rajua ja sisältää vähintään tukistamista ja huorittelua. Alkuun ihan jännittävää, mutta pidemmän päälle kaipaa myös muuta.

3. Mies asui 25-vuotiaana äidin luona ja oli yli-innokas. Puhui jo ensimmäisillä tapaamisilla yhteenmuutosta ja perheestä. 

4. Paljastui, että miehellä on tyttöystävä ja oli valehdellut minulle osittain nimensä jotta en löytäisi sosiaalisesta mediasta. 

Vierailija
385/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu äidinsä kanssa.. no voi voi.. 

Siinä meni alta perheenläheinen mies. Olisitte voinneet muuttaa myöhemmin yhteen.

Mielummin naiset ottavat örvelön joka sut raskaaks saatuaan ottaa hatkat. Sen takia te kaikki naiset olette YH, koska olette yksinkertaisesti idiootteja :D

Vierailija
386/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

feministixd kirjoitti:

Siinä meni alta perheenläheinen mies. Olisitte voinneet muuttaa myöhemmin yhteen.

Mielummin naiset ottavat örvelön joka sut raskaaks saatuaan ottaa hatkat. Sen takia te kaikki naiset olette YH, koska olette yksinkertaisesti idiootteja :D

Siksi osa on yh-na, koska se on parempaa elämää kuin raahata mieslasta mukanaan. En ole pedofiili, en halua suhdetta henkisesti keskenkasvuiseen.

Vierailija
387/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Itsekkyys sängyssä

2. Joi liikaa, esim. viikkoja putkeen. Tuijotti pitkään vastaantulevia hyvännäköisiä naisia, hymyili heille jne. Kun otin nämä asiat puheeksi, hankki paidan jossa luki ”Only god can judge me”. Taisin tapailla idioottia.

Vierailija
388/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

feministixd kirjoitti:

Sinun kaltaisesi idiootin kanssa nainen saa kaksi lasta kerralla. Mielummin olen yksinhuoltaja kuin passaan aikuista lasta.

Vierailija
389/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

entinen koira kantoi aina karvatura koira kantoi sänkyyn kesällä hiekkaa kun makoili ja pyöri tarhassa jotka karisi sitten illalla sisälle kun otettiin koirat sisään

Vierailija
390/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lukion aikainen tyttöystävä. Ei mitään erityistä syytä

- liikunnallinen, huoliteltu, hauska. Tapailun aikana kävi nopeasti ilmi että tuo oli pelkkä sinkkuaikana suoritettava markkinointikampanja. Todellinen meininki oli lökärit, herkut ja Netflix. Nou match

- vähän poikamainen, hauska, valmis tekemään kaikkea mukavaa yhdessä. Sitten alkoi tulemaan läppää tyyliin "kyllä miehen pitää olla X ja tehdä Y jotta nainen tuntee itsensä naiseksi...". Sori, tomboy ja umpikonservatiiviset käsitykset sukupuolirooleista eivät sovi yhteen

- parit treffit, kiva nainen mutta alkoi pian kertoilemaan p.skamaisista existä. Saa hälytyskellot soimaan, nämä naiset oikeasti pitävät k.sipäämiehistä ja alkavat katsella luotettavampia vasta kun ovat saaneet siipeensä. Ja usein sen jälkeen uudestaan. Fade

- yhden lapsen yh, mutta vakuutti minut ettei asia olisi ongelma. Ja kyllähän se oli. Sanoi lopuksi että no tietysti kun on lapsia niin tietyt jutut ovat normiarkea. Sanoin alussa rehellisesti etten usko että saadaan sovitettua koska tietysti lasten kuuluu olla ensimmäisenä, mutta nainen vakuutteli kuinka onnistuu kyllä

Tuossa oli kaikki päättyneet seurustelusuhteet.

Vierailija
391/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oksensi ensitapaamisellamme kännissä keittiöni tiskialtaaseen eikä edes kertonut tästä. Ihmettelin myöhemmin seuraavana päivänä tiskatessani outoa limaa altaan sihtiosassa.

Ja en halua edes miettiä mitä kaikkea tein hänen kanssaan vielä samana iltana tämän yrjöepisodin jälkeen, tietämättömänä kaikesta! Yööök!!!

Vierailija
392/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistoketju.

Se kylläkin ihmetyttää kuinka ja mistä kuvatunlaisia sankareita löytyy niin paljon? Lasken itseni lähinnä surkimukseksi, mutta verrattuna näihin juttuihin vaikutan melkein unelmamieheltä.

Paha vetää muita johtopäätöksiä kuin että sytyttävyysfaktorien (pituus, naamakomeus, itsevarmuus, viettelytaidot ja sen sellaiset) painoarvo on ihan älyttömän korkea, ja kun niitä on niin juoppo narsistikin saa naisia.

Vierailija
393/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokat treffit, tuli puheeksi ammattimme. Mies kertoi olevansa poliisi. Se oli siinä, ei vaan pysty. Lähetteli vielä perään viestejä "Millos mennään sänkyyn? ;)" No ei ikinä.

Vierailija
394/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tyttö maaseudulta jolla oli vaikeuksia löytää kylästä oikein ketään, siellä kun asui vain naimisissa olevia ja sinkuiksi jääneet olivat juoppoja. Oli puhetta etten halua että mun takia muutetaan harrastuksia ja laihdutetaan. Molemmat sinänsä olennaisia asioita, olen itse aika liikunnallinen, mutta ei kiva jos eivät perustu aitoon haluun. Oli valmis tekemään paljon että pysyttäisiin yhdessä mitä arvostin, mutta oli pakko hyväksyä ettei oltu riittävän samanlaisia.

Toinen oli alkuun superhauska, sellainen ihan oikeasti hyvällä tavalla räväkämpi tapaus. Tai niin luulin. Sitten kävi ilmi että mimmi oli koukussa riita-sovinto-kierteeseen. Provosoi ja ärsytti, odottaen että suutun, näytän maskuliinisen voimani ja päälle sovintoseksiä. Ei kiitos näille, kun tää toistui pari kertaa, pistin tapailun poikki.

Vierailija
395/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä. 

Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua. 

Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.

Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF. 

Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa... 

Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia.  

Yli 20 peukkua? Huomaa, että palstalaisilla ei ole eturauhasia ja uskovat mitä vain :D

Ei itse orgasmi kestä 10 min. Miesten ja naisten orgasmien kesto on melko samaa luokkaa, n. 10s. Naisten orgasmit kestävät keskimäärin pidempään, mutta toisaalta osa naisista ei edes kykene niitä ikinä saamaan, joten tasoissa näin? :D

Olin yllättynyt joskus kuullessani, että orgasmin keston maailman ennätys oli jotain 14 sekuntia. Voihan siis orgasmin tulolla kiusoitella vaikka viikon päivät, mutta itse orgasmit eivät ilmeisesti kestoltaan poikkea paljonkaan. Voimakkuus ja kaiken muun toiminnam kesto orgasmin ympärillä (ennen/aikana/jälkeen) tietenkin vaihtelee paljon enemmän.

(Miksi miehet ikinä vaivautuisivat kenenkään kanssa sänkyyn kun voisivat tunkea vain nyrkin peppuun ja saada 10 min orgasmeja? Toki rakkaudesta, mutta eipä p i llussa olisi enää mitään ihmeellistä, peniksetkin olisi niin turhia miehen nautinnon kannalta kun on se uskomaton eturauhanen...)

Voi voi. Et tiedä mistään mitään.  

Mies kun saa eturauhasorgasmin niin hänen ei tarvitse edes ejakuloida ja todellakin... se orgasmi saattaa kestää jopa 10 minuuttia ja niitä voi saada useita peräkkäin.  Eturauhasen stimulointiin ei yleensä riitä tavallinen perstappi vaan pitää olla erikoismuotoiltu. Myöskään orgasmin saanti ei ole ihan yksinkertaisen helppoa vaan saattaa vaatia harjoittelua, mutta harjoittelejoilla siihen on miltei kaikilla mahdollisuus. 

Myös jotkut idän naiset (ammattilaiset) osaavat hieroa miehille eturauhasorgasmin kädellä. 

Pippelin nylkytys ei liity tähän asiaa mitenkään. 

Onhan netissä ohjeita lemmikkieläintenkin tyydyttämiseen.

Miten se tähän liittyy?  
https://www.terve.fi/artikkelit/mies-ja-seksi-5-faktaa-joista-voi-olla-hyotya-sankyhommissa

Vierailija
396/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- lukion aikainen tyttöystävä. Ei mitään erityistä syytä

- liikunnallinen, huoliteltu, hauska. Tapailun aikana kävi nopeasti ilmi että tuo oli pelkkä sinkkuaikana suoritettava markkinointikampanja. Todellinen meininki oli lökärit, herkut ja Netflix. Nou match

- vähän poikamainen, hauska, valmis tekemään kaikkea mukavaa yhdessä. Sitten alkoi tulemaan läppää tyyliin "kyllä miehen pitää olla X ja tehdä Y jotta nainen tuntee itsensä naiseksi...". Sori, tomboy ja umpikonservatiiviset käsitykset sukupuolirooleista eivät sovi yhteen

- parit treffit, kiva nainen mutta alkoi pian kertoilemaan p.skamaisista existä. Saa hälytyskellot soimaan, nämä naiset oikeasti pitävät k.sipäämiehistä ja alkavat katsella luotettavampia vasta kun ovat saaneet siipeensä. Ja usein sen jälkeen uudestaan. Fade

- yhden lapsen yh, mutta vakuutti minut ettei asia olisi ongelma. Ja kyllähän se oli. Sanoi lopuksi että no tietysti kun on lapsia niin tietyt jutut ovat normiarkea. Sanoin alussa rehellisesti etten usko että saadaan sovitettua koska tietysti lasten kuuluu olla ensimmäisenä, mutta nainen vakuutteli kuinka onnistuu kyllä

Tuossa oli kaikki päättyneet seurustelusuhteet.

Oletpas varsinainen helmi! ;D

Vierailija
397/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä. 

Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua. 

Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.

Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF. 

Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa... 

Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia.  

Yli 20 peukkua? Huomaa, että palstalaisilla ei ole eturauhasia ja uskovat mitä vain :D

Ei itse orgasmi kestä 10 min. Miesten ja naisten orgasmien kesto on melko samaa luokkaa, n. 10s. Naisten orgasmit kestävät keskimäärin pidempään, mutta toisaalta osa naisista ei edes kykene niitä ikinä saamaan, joten tasoissa näin? :D

Olin yllättynyt joskus kuullessani, että orgasmin keston maailman ennätys oli jotain 14 sekuntia. Voihan siis orgasmin tulolla kiusoitella vaikka viikon päivät, mutta itse orgasmit eivät ilmeisesti kestoltaan poikkea paljonkaan. Voimakkuus ja kaiken muun toiminnam kesto orgasmin ympärillä (ennen/aikana/jälkeen) tietenkin vaihtelee paljon enemmän.

(Miksi miehet ikinä vaivautuisivat kenenkään kanssa sänkyyn kun voisivat tunkea vain nyrkin peppuun ja saada 10 min orgasmeja? Toki rakkaudesta, mutta eipä p i llussa olisi enää mitään ihmeellistä, peniksetkin olisi niin turhia miehen nautinnon kannalta kun on se uskomaton eturauhanen...)

Voi voi. Et tiedä mistään mitään.  

Mies kun saa eturauhasorgasmin niin hänen ei tarvitse edes ejakuloida ja todellakin... se orgasmi saattaa kestää jopa 10 minuuttia ja niitä voi saada useita peräkkäin.  Eturauhasen stimulointiin ei yleensä riitä tavallinen perstappi vaan pitää olla erikoismuotoiltu. Myöskään orgasmin saanti ei ole ihan yksinkertaisen helppoa vaan saattaa vaatia harjoittelua, mutta harjoittelejoilla siihen on miltei kaikilla mahdollisuus. 

Myös jotkut idän naiset (ammattilaiset) osaavat hieroa miehille eturauhasorgasmin kädellä. 

Pippelin nylkytys ei liity tähän asiaa mitenkään. 

Voivoi. Et tiedä mikä on orgasmi. Ymmärrän, että urbaanilegendat voivat joskus tuntua vastaukselta elämän onnettomuuteen, mutta eturauhanen ja naisella skenenrauhanen eivät anna orgasmia. Orgasmi liittyy genitaalien aivan muiden hermoyhteyksien stimulointiin vaikka sitten ajatuksen voimalla jos ei nylkyttämällä.

Etu- tai skenenrauhasen stimuloiminen orgasmin aikana voi tietysti olla miellyttävää ja lisätä tai olla lisäämättä purkautuvien eritteiden määrää. Erityisesti naisella skenenrauhasta stimuloidessa stimuloidaan samalla vaginan sisäisiä klitoriksen "piileviä" osia, joka voi olla tekijä kiistellyn g-orgasmin takana. Tähän toki vaikuttaa yksilön ainutlastuinen anatomia.

Itse orgasmi ei kuitenkaan ole seurausta rauhasten stimuloinnista eikä orgasmi koskaan kestä 10 min terveellä ihmisellä :D

Erektio voi tosin kestää usean tunnin. Silloin voi olla syytä hakeutua lääkärin vastaanotolle mikäli tilanne ei ole hallinnassa ja aiheuttaa kipua. Tähänkö sekoitit? Että sinulla voi seistä jopa 10 min?...

Ja seksiä voi toki harrastaa tantrana vaikka kunnes nestehukka korjaa.

Asiantuntevista kommenteistasi minulle syntyi mielikuva orgasmia kokemattomasta mammasta, "idän naisen" asiakaspulasta (nyt tuli kyllä luvattua liikaa) tai seisokkia kokemattomasta miehestä. - Viimeisessä lohdunsanaksi, että miehelle orgasmi on mahdollinen myös ilman erektiota, toki se edellyyttää penistä.

Ja onhan tietysti mutaatioita. Maailmalla on syntynyt ihmisiä esim. klitoris kitalaessaan, joten poikkeuksia toki on orgasmin saavuttamisessa. Kestoltaan kuitenkin sen 10 sekuntin luokkaa, valitettavasti, onneksi.

Olet väärässä. 

Siitä sinulle eturauhastappi ja sinäkin voit alkaa saamaan eturauhasorgasmeja.  
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Peppuseksiin/aneros-helix

Ymmärän toki jos sinulla on peppufobia,etkä uskalla, mutta anna silti muiden nauttia. 

398/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina suhteissa tullut jätetyksi.

Tosin ekan poikaystävän 21-vuotiaana olisin voinut jättää oma-aloitteisesti, koska hän oli sairaan pihi eikä ollut kauheasti yhteisiä kiinnostuksen kohteita

Vierailija
399/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Peppu osoittautunut naisella muodottmaksi löllöksi

2) Paha hoitamaton ihottuma kehossa

3) Kosti exälleen lapsien avulla, herttaisena esiintyvän naisen todellinen luonne paljastui

4) Ei ehditty tavata mutta FB päivitys oli outo väkivaltafantasia

5) Huono hygienia (esimerkiksi ei käy kondomiseksin jälkeen pesulla)

6) Ajelematon alapää kruunasi epäsiistin olemuksen

M43

Pepun löllöisyyden peittäminen on helppoa

Vierailija
400/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi.

Valehtelu ei tietenkään ole kiva juttu, mutta mitä sillä pituudella on niin väliä?

Antaa se vähän surkean kuvan miehestä, jos sanoo olevansa yli 180 cm ja tavatessa paljastuukin huomattavasti minua, 173 cm naista, lyhyemmäksi. Voisin tapailla myös itseäni lyhyempää miestä enkä kysele ihmisten pituuksia, mutta tuollainen valehtelu on vain niin kummallista ja säälittävää.

Kuten sanoin, valehtelu ei ole hyvä asia, MUTTA  - pieni laskutoimitus....

Sanoit, että: "Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi."

Jos oletetaan antamiesi tietojen perusteella, että mies oli vähintään siis 181 cm (="yli 180 cm") ja sinä 173 cm, niin 181 cm-10 cm = 171 cm, joten teillä on siis 2 cm:n pituusero, joka ei vielä ole "huomattava", kuten väität.

Se valehtelu on niin iso ongelma, että noilla pituuslaskelmillasi ei ole mitään väliä. 

Itse myös tapasin miehen, joka oli lisännyt 10 cm pituuteensa. Fiilis meni saman tien. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi