Millaista ihmistä vihataan, vaikkei hän ole tehnyt vihaajille nähtävästi yhtään mitään?
Menestynyttäkö? Hänen menestys kun toki on vihaajilta pois.
Kommentit (21)
Se, joka ei toimi vihaajan tahdon mukaan.
Sitä,joka ei nyökyttele mukana,eli osoita "empatiaa" huudahdellen: voi ei,just noin,ihan kauheaa,mä niin tiedän,mitä sä käyt läpi.Sitä,joka sen sijaan yrittää keksiä ratkaisun. Sitä,joka ei hurmioidu pikamuodista,Vallilasta,Marimekosta ym. Sitä,joka ei pidä samoista asioista,kuin ne muutkin. Eikä edes esitä pitävänsä. Sitä,joka ei yhdy pahantahtoiseen juoruiluun.
Lyhyesti; naispiireissä vihataan vähänkin erilaista,joka ei vaivaudu esittämään sitä yhtä sallittua naisroolia. Pelkkä yksinkertainen tervehdys" Päivää" riittää joillain naisilla syyksi vihata sitä tervehtivää ja se viha näkyy ja tuntuu jatkossa.
Omahyväiset ilmeet, eleet, hymyily ja puheet.
Vihaaja voi vihata pelkästään omien traumojensan ja pelkojensa vuoksi ilman että toinen on tehnyt mitään tai ärsyttänyt milläänlailla. Samalla tavalla tämä viha voi kohdistua täysin tuntemattomaan vastaantulijaan tai tuttuun läheiseen.
Köyhää ja sairasta. Sekä lihavaa naista.
Ainkin porvarit, erityisestit ministerit Purra ja Orpo vihaavat ns. verisesti koko köyhälistöä, sairaita, vammaisia, työttömiä...yms. Toimivat jopa kuolemantuottamuksellisesti. Tosin EK:sta saamiensa käskyjen mukaisesti.
Ylienenergiset ja överiempaattiset
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
Onko sinulla vihollisia? Hyvä. Se tarkoittaa, että olet joskus elämässäsi uskaltanut puolustaa jotain, mihin uskot.
Winston Churchill
Vierailija kirjoitti:
Useimmitenhan tämä omahyväisyys on katsojan silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa enemmän omalta alemmuudentunnoltasi. Itse en ainakaan saa mitään vihareaktiota tuollaisesta, enemmänkin sääli tai ihmetys. Ellei henkilö käyttäydy muuten mitenkään loukkaavasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainkin porvarit, erityisestit ministerit Purra ja Orpo vihaavat ns. verisesti koko köyhälistöä, sairaita, vammaisia, työttömiä...yms. Toimivat jopa kuolemantuottamuksellisesti. Tosin EK:sta saamiensa käskyjen mukaisesti.
Alzheimer-potilaat jotka hokee hallitus on syyllinen ongelmiisi! Hallitus on syyllinen ongelmiisi! Hallitus on syyllinen ongelmiisi herättää minussa halun kuristaa.
Kyllä se oli julmaa muutama vuosi sitten itsekin tajuta, että omaa vikaa ne omat teot ovat. Ei siinä mikään muu auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmitenhan tämä omahyväisyys on katsojan silmässä.
Voi myös olla ujoutta, joka tulkitaan ylimielisyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vihaaja voi vihata pelkästään omien traumojensan ja pelkojensa vuoksi ilman että toinen on tehnyt mitään tai ärsyttänyt milläänlailla. Samalla tavalla tämä viha voi kohdistua täysin tuntemattomaan vastaantulijaan tai tuttuun läheiseen.
Really?! Voisitko edes kerran leikkiä mukana eikä aina olla tuollainen, no besserwisser.
Erilaista ihmistä joka ei oo valtavirtaa. Oon kokenut itse sitä etten ole oikeanlainen. Enää en välitä. Elän omaa ihanaa elämää. Saa juoruta mitä haluavat. Vi... en välitä. Kateellisuus varmaan myös. Se vie kalat vedestä.
Naista, joka antaa pakit miehelle, jolla on persoonallisuushäiriö. Ei ne pakit pelkästään, vaan se, että nainen tunnistaa miehen persoonallisuushäiriön, vaikka muut naiset juoksevat miehen perässä. Iskee johonkin ytimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Really?! Voisitko edes kerran leikkiä mukana eikä aina olla tuollainen, no besserwisser.
Nämä eroaa narsistista, toisesta huomionkerääjästä, siinä ette he halua sanomisillaan loukata ketään. Heillä vain on muita suurempi tarve tulla huomioiduksi ja kuulluksi ja heidän itsetuntonsa janoaa arvostusta.
Vierailija kirjoitti:
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life.
Onko sinulla vihollisia? Hyvä. Se tarkoittaa, että olet joskus elämässäsi uskaltanut puolustaa jotain, mihin uskot.
Winston Churchill
Totta. Naisten oikeuksia ja rauhaa täällä.
Olen itse aika tarkka yksityisyydestäni ja tutustun ihmisiin hitaasti. Minua vihataan aika helposti ja useimmiten ne ovat naisia. Kun eivät saa minusta tietoja mistään, joiden avulla voisivat päästä selville, että olenko hyvä tyyppi vai en.
Sitten ne ihmiset, jotka tulevat ihan henilökohtaisesti tutustumaan siinä hetkessä jalähdetään liikkeelle siitä hetkestä ja jotka osaavat kunnioittaa yksityisyyttä (lue: eivät juoruile tai muuten vehkeile), niin he sitten pitävät minusta ja ystävyyssuhde muodostuu aika nopeasti syväksi ja läpinäkyväksikin (lue: voi puhua ihan kaikista aiheista vapaasti)
Väärin asetettu kysymys! Sillä se joka vihaa on se jonka persoonaan kysymys pitää kohdistaa!