Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa

Vierailija
01.01.2019 |

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Kommentit (579)

Vierailija
421/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä. 

Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua. 

Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.

Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF. 

Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa... 

Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia.  

Yli 20 peukkua? Huomaa, että palstalaisilla ei ole eturauhasia ja uskovat mitä vain :D

Ei itse orgasmi kestä 10 min. Miesten ja naisten orgasmien kesto on melko samaa luokkaa, n. 10s. Naisten orgasmit kestävät keskimäärin pidempään, mutta toisaalta osa naisista ei edes kykene niitä ikinä saamaan, joten tasoissa näin? :D

Olin yllättynyt joskus kuullessani, että orgasmin keston maailman ennätys oli jotain 14 sekuntia. Voihan siis orgasmin tulolla kiusoitella vaikka viikon päivät, mutta itse orgasmit eivät ilmeisesti kestoltaan poikkea paljonkaan. Voimakkuus ja kaiken muun toiminnam kesto orgasmin ympärillä (ennen/aikana/jälkeen) tietenkin vaihtelee paljon enemmän.

(Miksi miehet ikinä vaivautuisivat kenenkään kanssa sänkyyn kun voisivat tunkea vain nyrkin peppuun ja saada 10 min orgasmeja? Toki rakkaudesta, mutta eipä p i llussa olisi enää mitään ihmeellistä, peniksetkin olisi niin turhia miehen nautinnon kannalta kun on se uskomaton eturauhanen...)

Voi voi. Et tiedä mistään mitään.  

Mies kun saa eturauhasorgasmin niin hänen ei tarvitse edes ejakuloida ja todellakin... se orgasmi saattaa kestää jopa 10 minuuttia ja niitä voi saada useita peräkkäin.  Eturauhasen stimulointiin ei yleensä riitä tavallinen perstappi vaan pitää olla erikoismuotoiltu. Myöskään orgasmin saanti ei ole ihan yksinkertaisen helppoa vaan saattaa vaatia harjoittelua, mutta harjoittelejoilla siihen on miltei kaikilla mahdollisuus. 

Myös jotkut idän naiset (ammattilaiset) osaavat hieroa miehille eturauhasorgasmin kädellä. 

Pippelin nylkytys ei liity tähän asiaa mitenkään. 

Onhan netissä ohjeita lemmikkieläintenkin tyydyttämiseen.

Miten se tähän liittyy?  
https://www.terve.fi/artikkelit/mies-ja-seksi-5-faktaa-joista-voi-olla-hyotya-sankyhommissa

Linkistä mielestäsi oleellisin? - "G-piste. Missä miehen g-piste sijaitsee?

_Jotkut_asiantuntijat_väittävät_, että eturauhasessa. Ja miksi? Koska eturauhasta hyväilemällä mies saattaa saada nautintonsa toiseen potenssiin."

Jotkut väittävät, lähde se tämäkin. :D

Kaikki seksiä harrastaneet tietävät, että mikä lisää kiihottumista lisää seksin nautinnollisuutta ja moni mies toki nauttii eturauhasen hyväilystä. Ja seksistä nauttiminen tekee tietenkin orgasmistakin nautinnollisemman.

Missään ei kuitenkaan puhuta 10 min orgasmeista tai edes orgasmin saavuttamisesta nimenomaan eturauhasen stimuloinnilla. Ja miksi? Orgasmi tapahtuu muualla vaikka muualle ei koskettaisikaan. (Nippelitietona: nimenomaan ja yksin eturauhasta hyväilemällä miehen on mahdollista saavuttaa ejakulaatio jopa täysin ilman orgasmia. Riippuen miehestä tietenkin ja siitä haluaako eturauhastaan hyväiltävän.)

Tässä ei taidakaan olla kyse G-pisteestä sen tutussa merkityksessä, johon nimenomaan G-pistettä stimuloimalla saavutettu orgasmi oleellisesti liittyy. Vaan pisteestä, jonka hyväily voi tuntua erityisen hyvältä ja kiihottavalta ja "viedä nautinnon toiseen potenssiin".

Mutta jatka toki harjoituksia, 10 min orgasmi on tavoittelemisen arvoinen asia. Itse haaveilen ratsastamisesta uljaalla yksisarvisella, harjoittelun mahdollisuutta minulla ei tosin ole. :(

- (eri, en tiedä lemmikeistä mitään)

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/21/vanhempien-seksikoulu-osa-10-etsi-pisteet

Miehen G-piste eli eturauhanen löytyy peräaukon etupuolelta noin 2,5-6 cm syvyydeltä. Sormen mitta on hyvä nyrkkisääntö, mutta sijainti riippuu paljon miehestä ja asennosta. Pisteen löytää tunnustelemalla sormella miehen peräaukon vatsanpuoleista aluetta. “Polvet rinnassa” -asennolla saadaan kudokset ja eturauhanen lähemmäs suuaukkoa.

Alussa eturauhanen ei tunnu sormeen erityiseltä, mutta kiihottuessaan se paisuu ja tuntuu sormea vasten saksanpähkinän kokoiselta kiinteältä alueelta. Eturauhanen on hyvin herkkä ja sitä stimuloimalla mies kiihottuu helposti. Miehellä tuntemus eturauhasta käsiteltäessä ja kiihottuessa voi olla pissahädän tunne. Tuntemukset ovat yksilöllisiä, mutta toiset pitävät siitä, että eturauhaseen kosketaan vasta, kun mies on hyvin kiihottunut. Miehen G-pistettä käsittelemällä voidaan saada erittäin voimakkaita orgasmeja ilman, että penistä edes kosketaan. Tämä vaatii rauhallista ja pitkäjänteistä harjoittelua molemmilta.

Miehen G-pistettä voi stimuloida joko välilihan alueen tai peräaukon kautta. Jos eturauhasta ärsytetään peräaukon kautta, tulee hieronnassa käyttää mieluiten vesipohjaista, paksua anaaliliukastetta. Hieronta voidaan tehdä joko sormella tai apuvälineellä. Peräaukko on syytä rentouttaa kunnolla ennen sormen tai apuvälineen sisään työntämistä ja liikkeiden tulisi olla rauhallisia. Tämän jälkeen voi varovasti tunnustella, millainen liike tuntuu parhaalta. G-pisteen löytää parhaiten sormin käsiteltäessä ja tällöin siihen saa hyvän tuntuman.

Miehen G-pisteeseen toimivat samat tekniikat kuin naisen A- ja G-pisteeseen. Paina sormen päällä pistettä samalla hitaasti liuttaen sormea suuaukkoa kohden. Toista tällaista ”kutsuliikettä" jatkuvana liikkeenä nopeutta ja painetta vaihdellen, miehen tuntemusten mukaan.

Eturauhasen kiihottaminen välilihan kautta vaatii myös hieman opettelua ja erilaisia tekniikoita. Muita tapoja toisen kiihottamiseen voitte opetella yhdessä etsien.

Vierailija
422/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF. 

Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa... 

Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia.  

Yli 20 peukkua? Huomaa, että palstalaisilla ei ole eturauhasia ja uskovat mitä vain :D

Ei itse orgasmi kestä 10 min. Miesten ja naisten orgasmien kesto on melko samaa luokkaa, n. 10s. Naisten orgasmit kestävät keskimäärin pidempään, mutta toisaalta osa naisista ei edes kykene niitä ikinä saamaan, joten tasoissa näin? :D

Olin yllättynyt joskus kuullessani, että orgasmin keston maailman ennätys oli jotain 14 sekuntia. Voihan siis orgasmin tulolla kiusoitella vaikka viikon päivät, mutta itse orgasmit eivät ilmeisesti kestoltaan poikkea paljonkaan. Voimakkuus ja kaiken muun toiminnam kesto orgasmin ympärillä (ennen/aikana/jälkeen) tietenkin vaihtelee paljon enemmän.

(Miksi miehet ikinä vaivautuisivat kenenkään kanssa sänkyyn kun voisivat tunkea vain nyrkin peppuun ja saada 10 min orgasmeja? Toki rakkaudesta, mutta eipä p i llussa olisi enää mitään ihmeellistä, peniksetkin olisi niin turhia miehen nautinnon kannalta kun on se uskomaton eturauhanen...)

Mies kun saa eturauhasorgasmin niin hänen ei tarvitse edes ejakuloida ja todellakin... se orgasmi saattaa kestää jopa 10 minuuttia ja niitä voi saada useita peräkkäin.  Eturauhasen stimulointiin ei yleensä riitä tavallinen perstappi vaan pitää olla erikoismuotoiltu. Myöskään orgasmin saanti ei ole ihan yksinkertaisen helppoa vaan saattaa vaatia harjoittelua, mutta harjoittelejoilla siihen on miltei kaikilla mahdollisuus. 

Myös jotkut idän naiset (ammattilaiset) osaavat hieroa miehille eturauhasorgasmin kädellä. 

Voivoi. Et tiedä mikä on orgasmi. Ymmärrän, että urbaanilegendat voivat joskus tuntua vastaukselta elämän onnettomuuteen, mutta eturauhanen ja naisella skenenrauhanen eivät anna orgasmia. Orgasmi liittyy genitaalien aivan muiden hermoyhteyksien stimulointiin vaikka sitten ajatuksen voimalla jos ei nylkyttämällä.

Etu- tai skenenrauhasen stimuloiminen orgasmin aikana voi tietysti olla miellyttävää ja lisätä tai olla lisäämättä purkautuvien eritteiden määrää. Erityisesti naisella skenenrauhasta stimuloidessa stimuloidaan samalla vaginan sisäisiä klitoriksen "piileviä" osia, joka voi olla tekijä kiistellyn g-orgasmin takana. Tähän toki vaikuttaa yksilön ainutlastuinen anatomia.

Itse orgasmi ei kuitenkaan ole seurausta rauhasten stimuloinnista eikä orgasmi koskaan kestä 10 min terveellä ihmisellä :D

Erektio voi tosin kestää usean tunnin. Silloin voi olla syytä hakeutua lääkärin vastaanotolle mikäli tilanne ei ole hallinnassa ja aiheuttaa kipua. Tähänkö sekoitit? Että sinulla voi seistä jopa 10 min?...

Ja seksiä voi toki harrastaa tantrana vaikka kunnes nestehukka korjaa.

Asiantuntevista kommenteistasi minulle syntyi mielikuva orgasmia kokemattomasta mammasta, "idän naisen" asiakaspulasta (nyt tuli kyllä luvattua liikaa) tai seisokkia kokemattomasta miehestä. - Viimeisessä lohdunsanaksi, että miehelle orgasmi on mahdollinen myös ilman erektiota, toki se edellyyttää penistä.

Ja onhan tietysti mutaatioita. Maailmalla on syntynyt ihmisiä esim. klitoris kitalaessaan, joten poikkeuksia toki on orgasmin saavuttamisessa. Kestoltaan kuitenkin sen 10 sekuntin luokkaa, valitettavasti, onneksi.

Olet väärässä. 

Siitä sinulle eturauhastappi ja sinäkin voit alkaa saamaan eturauhasorgasmeja.  
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Peppuseksiin/aneros-helix

Ymmärän toki jos sinulla on peppufobia,etkä uskalla, mutta anna silti muiden nauttia. 

Valitettavasti monille on valtava ongelma jos toiset saavat orgasmeja perseen kautta vaikka olisivatkin ihan jopa heteroita. 

TÄMÄ! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivoi. Et tiedä mikä on orgasmi. Ymmärrän, että urbaanilegendat voivat joskus tuntua vastaukselta elämän onnettomuuteen, mutta eturauhanen ja naisella skenenrauhanen eivät anna orgasmia. Orgasmi liittyy genitaalien aivan muiden hermoyhteyksien stimulointiin vaikka sitten ajatuksen voimalla jos ei nylkyttämällä.

Etu- tai skenenrauhasen stimuloiminen orgasmin aikana voi tietysti olla miellyttävää ja lisätä tai olla lisäämättä purkautuvien eritteiden määrää. Erityisesti naisella skenenrauhasta stimuloidessa stimuloidaan samalla vaginan sisäisiä klitoriksen "piileviä" osia, joka voi olla tekijä kiistellyn g-orgasmin takana. Tähän toki vaikuttaa yksilön ainutlastuinen anatomia.

Itse orgasmi ei kuitenkaan ole seurausta rauhasten stimuloinnista eikä orgasmi koskaan kestä 10 min terveellä ihmisellä :D

Erektio voi tosin kestää usean tunnin. Silloin voi olla syytä hakeutua lääkärin vastaanotolle mikäli tilanne ei ole hallinnassa ja aiheuttaa kipua. Tähänkö sekoitit? Että sinulla voi seistä jopa 10 min?...

Asiantuntevista kommenteistasi minulle syntyi mielikuva orgasmia kokemattomasta mammasta, "idän naisen" asiakaspulasta (nyt tuli kyllä luvattua liikaa) tai seisokkia kokemattomasta miehestä. - Viimeisessä lohdunsanaksi, että miehelle orgasmi on mahdollinen myös ilman erektiota, toki se edellyyttää penistä.

Ja onhan tietysti mutaatioita. Maailmalla on syntynyt ihmisiä esim. klitoris kitalaessaan, joten poikkeuksia toki on orgasmin saavuttamisessa. Kestoltaan kuitenkin sen 10 sekuntin luokkaa, valitettavasti, onneksi.

Olet väärässä. 

Ymmärän toki jos sinulla on peppufobia,etkä uskalla, mutta anna silti muiden nauttia. 

Tämä hyvä.

Sen lisäksi että eturauhasta hieromalla saa orkkuja niin sehän on myös miehelle terveyttä edistävää toimintaa.  Nuo vaivat on yli 40v miehillä todella yleisiä joten hieronta kannattaa aloittaa ajoissa. 

Pus pus!

Vierailija
424/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin seurustella ja seurustelenkin. Mies tosin 27 ja itse 25 ja kaiken päälle asun itsekin vielä vanhempien luona! Varmasti kamalan kuuloista joillekin.

Mies kyllä ihan itsenäinen ja eikä mikä äidin lellikki, osaa kokata ja pestä pyykit, ja näin osaan minäkin.

Meillä asumisjärjestelyihin on vaikuttanut lähinnä käytännön asiat.

Kaukosuhteessa ei omalla kohdallani vuokralla asuminen tulisi kysymykseen koska puolet vuodesta maksaisin vuokraa tyhjästä. Kunhan saan opiskelut päätökseen muutamme molemmat yhteen omaan kämppään. Toistaiseksi näin on ollut helpompaa ja halvempaa.

Vierailija
425/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusviestistä tulee puhdas hämmästys, että oikeastiko joku on noin typerä - tapaa miehen jonka kanssa synkkaa harvinaisen hyvin kun jopa uutta vuottakin vietetään heti yhdessä, mutta lemppaa tämän vain, koska mies asuu äitinsä luona?!

Oletko aloittaja nyt ihan varma, ettei perimmäinen syy sittenkin ole joku ”ei ole oikein vetovoimaa”, jota selittelet tuollaisilla mitättömillä käytännönasioilla?

Tuntuu niin absurdilta, että joku tosiaan ajattelisi kuten ap.

Itse tunnen useammankin aikuisena vanhempiensa luona asuneen/asuvan miehen, ja niistä jokainen on itseasiassa keskivertoa empaattisempi, avuliaampi ja ihmissuhdekeskeisempi ihminen.

Kaverini mies asui 25-vuotiaana kaveriini tutustuessaan äitinsä luona (isä oli lähtenyt ja poika halusi huolehtia äidistä), ja tuosta äidistä tuli kaverillenikin nopeasti läheinen ”varaäiti” jonka kanssa kaverini hengaa paljon kahdestaankin.

Kyseisen pariskunnan riidat koskevat siivousta ja rahankäyttöä; mies on paljon siistimpi ja nalkuttaa kaverilleni kun hän jättää kaiken miten sattuu ja rahankäytöstä (kaveri ostelee jatkuvasti kaikkea turhaa), eli äidillä 25-vuotiaana asunut on tässä tapauksessa järkevämpi ja itsenäisempi kuin näennäisesti nuorempana itsenäistynyt kaverini, jonka ei ollut tarvinut ikinä ottaa vastuuta oikein mistään, vaikka muuttikin nuorempana omilleen ja ulkomaille saakka.

Toinen kaveri meni naimisiin myös noita ikiä olevan miehen kanssa, joka myös asui äidillä ja oli vieläpä neitsyt eli jokaisen av-mamman kauhu.

Ei niilläkään mitään ihmeempiä ongelmia ole ollut, alussa jonkin verran draamaa kun ne ei ollut edes nähneet kuin kerran ennen yhteenmuuttoa ja elämänkokemukset oli aika eri kaliiberia.

Tunnen myös 24v sinkkumiehen, joka on asunut aina äitinsä kanssa kahdestaan ja asuu edelleen; poika haluaa huolehtia äidistä vielä kun voi (ei ole vaimoa/perhettä).

Tämäkin henkilö erittäin empaattinen ja avulias, aikaansaava, hyvä ihminen ja jollekin erittäin hyvä mies.

23-vuotias veljeni asuu myös vielä vanhemmillani, eikä ole mitenkään passattu tai avuton.

Mammanpoika kyllä, mutta sillä tavalla, että kokee äidin ilahduttamisen tärkeäksi, ryntää ulos kantamaan kauppakassit kun näkee äidin ajavan pihaan jne.

Hän on niin sosiaalinen luonne, ettei hänenlaisen ole mitään järkeä lähteä väkisillä johonkin kämppään yksin asumaan, kun voi asua perheenkin kanssa.

En ylipäätään tunne mitään avuttomia, passattuja miehiä ja passaavia äitejä, tämä sitten varmaan näkyy mielipiteessä?

Jos tuntee jotain passattuja vätyksiä ja jopa runsain mitoin, niin varmaan sitten tulee tuollaisia asenteita kuin ap:lla.

Sori vähän pitkäveteistä lätinää tämä viesti, mutta tuli tarve kirjoittaa esimerkkejä elävästä elämästä, kun nämä mielipiteet täällä tuntuu niin absurdeilta.

Tosiaan huomasin tässä asiaa ajatellessani, että omassa elinpiirissä ne kaikista empaattisimmat, avuliaimmat, sosiaalisimmat ja perhekeskeisimmät miehet ovat asuneet pidempään äidillä.:D

Ja ikuisesti jaksaa ihmetyttää, mitä ihmeen pahaa tai edes negatiivista siinä on, jos mies on läheinen perheensä kanssa ja esim. soittelee tai kyläilee heidän kanssaan viikottain?

Aika julma ajatusmaailma sellainen, jossa ihmisen pitäisi vetää joku hirveä etäisyys ja muodollisuus perheeseensä ja sukuunsa sen jälkeen, kun on pariutunut.

Vierailija
426/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjua lukiessa täytyy myös ihmetellä, mistä nää ihmiset löytää noita joitain tyyppejä, ts. miten ylipäätään päätyy treffeille jonkun ihan hirveän kanssa?:D

Vierailija
427/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ihan hirveän " kanssa minä päädyin treffeille koska ihan oikeasti mies kirjoitti todella hyvin.

Kuvat oli edustavia, uskomaton ero todellisuuteen.

En itsekään ymmärrä miten voikin olla noin iso ero. .. kuten myös kommunikoinnissa, ihan kaikessa. Todella suuri pettymys. Kirjoittaessa joka naisen unelma, todellisuudessa epätoivoinen epäliikunnallinen juntti ja huijari.

Vierailija
428/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Check kirjoitti:

Kyllä voisin seurustella ja seurustelenkin. Mies tosin 27 ja itse 25 ja kaiken päälle asun itsekin vielä vanhempien luona! Varmasti kamalan kuuloista joillekin.

Mies kyllä ihan itsenäinen ja eikä mikä äidin lellikki, osaa kokata ja pestä pyykit, ja näin osaan minäkin.

Meillä asumisjärjestelyihin on vaikuttanut lähinnä käytännön asiat.

Kaukosuhteessa ei omalla kohdallani vuokralla asuminen tulisi kysymykseen koska puolet vuodesta maksaisin vuokraa tyhjästä. Kunhan saan opiskelut päätökseen muutamme molemmat yhteen omaan kämppään. Toistaiseksi näin on ollut helpompaa ja halvempaa.

Käyt siis poikaystävän vanhempien kodissa. Olet siellä puolet vuodesta. Aikuinen ihminen

Vierailija
429/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Rahaton pummi (opiskelija), joka ei edes omia kulujaan pystynyt maksamaan. Elättäjänä toimi yhteiskunta ja vanhemmat, ja minä olisin kelvannut joukkoon kolmanneksi. Juttu kesti kuukausia, lähinnä siitä syystä että pariskuntaporukalla vietettiin aikaa. Kun laitoin tapailun jäihin, jouduin ulos. Sain oman ystäväni takaisin vasta kun heillekin tuli ero.

Menikö kaverisi eroon pitkäkin aika? Mietin kuinka moni kaverisuhde säilyy tuollaisen jälkeen ennallaan jos ystävyys on välillä katkolla miehen takia. Olisittehan te voineet kahdestaan nähdä?

Vierailija
430/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitusviestistä tulee puhdas hämmästys, että oikeastiko joku on noin typerä - tapaa miehen jonka kanssa synkkaa harvinaisen hyvin kun jopa uutta vuottakin vietetään heti yhdessä, mutta lemppaa tämän vain, koska mies asuu äitinsä luona?!

Oletko aloittaja nyt ihan varma, ettei perimmäinen syy sittenkin ole joku ”ei ole oikein vetovoimaa”, jota selittelet tuollaisilla mitättömillä käytännönasioilla?

Tuntuu niin absurdilta, että joku tosiaan ajattelisi kuten ap.

Itse tunnen useammankin aikuisena vanhempiensa luona asuneen/asuvan miehen, ja niistä jokainen on itseasiassa keskivertoa empaattisempi, avuliaampi ja ihmissuhdekeskeisempi ihminen.

Kaverini mies asui 25-vuotiaana kaveriini tutustuessaan äitinsä luona (isä oli lähtenyt ja poika halusi huolehtia äidistä), ja tuosta äidistä tuli kaverillenikin nopeasti läheinen ”varaäiti” jonka kanssa kaverini hengaa paljon kahdestaankin.

Kyseisen pariskunnan riidat koskevat siivousta ja rahankäyttöä; mies on paljon siistimpi ja nalkuttaa kaverilleni kun hän jättää kaiken miten sattuu ja rahankäytöstä (kaveri ostelee jatkuvasti kaikkea turhaa), eli äidillä 25-vuotiaana asunut on tässä tapauksessa järkevämpi ja itsenäisempi kuin näennäisesti nuorempana itsenäistynyt kaverini, jonka ei ollut tarvinut ikinä ottaa vastuuta oikein mistään, vaikka muuttikin nuorempana omilleen ja ulkomaille saakka.

Toinen kaveri meni naimisiin myös noita ikiä olevan miehen kanssa, joka myös asui äidillä ja oli vieläpä neitsyt eli jokaisen av-mamman kauhu.

Ei niilläkään mitään ihmeempiä ongelmia ole ollut, alussa jonkin verran draamaa kun ne ei ollut edes nähneet kuin kerran ennen yhteenmuuttoa ja elämänkokemukset oli aika eri kaliiberia.

Tunnen myös 24v sinkkumiehen, joka on asunut aina äitinsä kanssa kahdestaan ja asuu edelleen; poika haluaa huolehtia äidistä vielä kun voi (ei ole vaimoa/perhettä).

Tämäkin henkilö erittäin empaattinen ja avulias, aikaansaava, hyvä ihminen ja jollekin erittäin hyvä mies.

23-vuotias veljeni asuu myös vielä vanhemmillani, eikä ole mitenkään passattu tai avuton.

Mammanpoika kyllä, mutta sillä tavalla, että kokee äidin ilahduttamisen tärkeäksi, ryntää ulos kantamaan kauppakassit kun näkee äidin ajavan pihaan jne.

Hän on niin sosiaalinen luonne, ettei hänenlaisen ole mitään järkeä lähteä väkisillä johonkin kämppään yksin asumaan, kun voi asua perheenkin kanssa.

En ylipäätään tunne mitään avuttomia, passattuja miehiä ja passaavia äitejä, tämä sitten varmaan näkyy mielipiteessä?

Jos tuntee jotain passattuja vätyksiä ja jopa runsain mitoin, niin varmaan sitten tulee tuollaisia asenteita kuin ap:lla.

Sori vähän pitkäveteistä lätinää tämä viesti, mutta tuli tarve kirjoittaa esimerkkejä elävästä elämästä, kun nämä mielipiteet täällä tuntuu niin absurdeilta.

Tosiaan huomasin tässä asiaa ajatellessani, että omassa elinpiirissä ne kaikista empaattisimmat, avuliaimmat, sosiaalisimmat ja perhekeskeisimmät miehet ovat asuneet pidempään äidillä.:D

Ja ikuisesti jaksaa ihmetyttää, mitä ihmeen pahaa tai edes negatiivista siinä on, jos mies on läheinen perheensä kanssa ja esim. soittelee tai kyläilee heidän kanssaan viikottain?

Aika julma ajatusmaailma sellainen, jossa ihmisen pitäisi vetää joku hirveä etäisyys ja muodollisuus perheeseensä ja sukuunsa sen jälkeen, kun on pariutunut.

Kiva että tuollaisistakin mammanpojista on kokemusta :)

Itse kuitenkin suhtaudun jopa vastuullisiin, kotityöt osaaviin yms. mammanpoikiin varauksellisesti, koska isäni oli mammanpoika. Hän ei missään nimessä vaatinut passauttamista itselleen, mutta ongelmana oli se, että hänen äitinsä meni aina meidän kaikkien muiden edelle. Kaikki juhlapyhät ja perhejuhlat hän suunnitteli aina äitinsä mielihyvä ja mukavuus edellä. Ja harmi kyllä äitinsä oli hankala ihminen, johon kellään muulla ei ollut kovin lämpimiä välejä. Sitten kun aloimme olla tarpeeksi vanhoja ilmaisemaan, ettemme välttämättä halunneet isäni kutsuvan puolestamme äitiänsä esimerkiksi meidän syntymäpäivillemme, luvassa oli suurta marttyrointia ja syyllistämistä.

Vierailija
431/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. 

Voihan pojat! :D Naisena tosin toivon, etten saa eturauhasorgasmia vaikka olisi millainen tatti anuksessa.... :D

Meillä on kyllä miehellä eturauhaskiihotin, vaikkakin harvoin käytössä, kiitos linkistä. Seksin suhteen olemme avoimia vaikkakin monogamisia. Kokeilen mielelläni kaiken mahdollisen, jotteivät elämäni kyydit menisi oman ahdasmielisyyden vuoksi sivu suun. Suon saman myös muille. :)

En ole missään välissä kieltänyt tai tuominnut eturauhasen olemassaoloa, mahdollisuutta stimuloida sitä anuksen kautta, sen merkitystä miehen nautinnolle taikka sitä, että monia sen hyväily kiihottaa ja tuottaa miehille mielihyvää. Sisälukutaitoakin voi harjoitella. ;)

Olen asettanut kyseenalaiseksi eturauhasen aseman miehen G-pisteenä siinä merkityksessä kuin itse G-pisteen tunnen sekä todennut vartin mittaiset orgasmit valheiksi. Tämä ilmeisesti osui ja upposi syvälle monen tunteisiin?... Samoin kyseenalaistan usean todellisen orgasmin saamisen perättäin (tauotta). - Naisillahan kyky tähän on usein kokemattomuutta todellisesta voimallisesta ja loppuunviedystä orgasmista, jolloin hän saattaa tulkita orgasmiksi esim. voimakkaan kiihottumisen ja paineentunteen, ehkä lievät supistelut lantionpohjan lihaksissa. Orgasmista toipuminen vie kuitenkin tovin sillä olemme fyysisesti valitettavan rajoittuneita. On toki heitä, jotka ovat pian valmiita uusintaan.

Käsittääkseni miehistä aikalailla 100 % kykenee saamaan orgasmin elämänsä aikana ja (parikymppiseksi mennessä) kun naisista orgasmia vaille jää jopa joka kymmenes, syystä tai toisesta. Tämän vuoksi minua erityisesti ihmetyttää keskusteluun osallistuneiden miesten usko eri orgasmityyppien mittaamattomasta kirjosta ja niiden kestojen tai laadun rajattomuudesta.

Tapoja saavuttaa orgasmi on monia (kuten olen useasti maininnut), taitavimmat ilmeisesti onnistuvat siinä puhtaasti kiihkeän pohdinnan avulla. Orgasmi ei kuitenkaan tarkoita kuin yhtä asiaa, lisätköön sen nautinnollisuutta saajalleen anustappi tai ei. Naisen ja miehen orgasmissa on kyse hyvin samanlaisesta ilmiöstä vaikka ruumiinosamme ovat erit ja tietysti yksilölliset. Osa naisistakin voi "ejakuloida" orgasmin aikana tai ilman orgasmia, tämä perustuu skenenrauhasiin (joiden ajatellaan jokseenkin vastaavan eturauhasta). Itse ejakuloinnissa ei kuitenkaan ole kyse orgasmista vaikka se voi lisätä yksilön nautintoa orgasmin aikana. Mutta mitäpä minä tiedän kun en ejakuloi mistään rauhasista...

Seksiin ja orgasmeihin suhtaudun siis avoimen rehellisesti. En halua vähätellä kenenkään orgasmeja tai seksielämää, en todellakaan. - Siihen lienee tarvetta jollain toisella. Kaikkihan sai alkunsa vastauksestani kommenttiin, jossa todettiin kärjistäen naisen olevan kykenemätön ymmärtämään millaisen galakseja ravistelevan voimallisen mahtiorgasmin voi tuottaa ainoastaan miehen eturauhanen, että ette tiedäkään. :D sen voivan kestää jopa 10 min ja vain taivas on peräkkäisten eturauhasorgasmien määrän rajana :D

Ja tuohan ei ole totta, paitsi että sen kertominen tekee minusta ilmeisen h o mofoobikon?

Sydämmellisesti: N24

P.S. erilaisiin äärettömän poikkeaviin orgasmikokemuksiin voivat tietenkin vaikuttaa mm. h a llusinogeenit ja psykoosit. Sitä en tullutkaan ajatelleeksi kun ei omassa arjessa vaikuta. Kuinka paljon ne sitten muuttavat itse fyysistä orgasmia vai päänsisäisesti orgasmin kokemista, mene ja tiedä...

JA KETJUN AIHEESEEN: En ole omasta aloitteestani lopettanut koskaan kenenkään tapailua, ei ole ollut tarvetta tai tilaisuutta. Ulosannistani voikin varmaan päätellä missä vika. Yhdelle onneksi kelpasin ja tästä pidän kiinni. :D

Vierailija
432/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli niin paljon liikaa tietoa toisten seksielämästä, että jää aamiainen väliin. Olen kuvitellut sloggit seksintappajiksi mitta tehokkaampaa on anali.. analysointi.

Joskus parisuhteelle on parempi loputtomien keskustelujen sijaan tuhti viskimoukku ja pornofilmin katselu yhdessä. Joskus kumpikaan näistä ei toimi ja on ymmärrettävä olla hiljaa. Puhumatta. Turpa kiinni ja kohdata, koskettaa.

Olen lopettanut tapailun koska tyyppi ei vaan voinut olla täyttämättä tilaa loputtomalla puheella. On hetkiä ja on hetkiä.

Ja jos olet viihdeillassa niin älä pliis näytä miehesi/poikaystäväsi munan kuvia toisille ihmisille. On aika mahdotonta jatkaa ruokailua kun känninen työkaveri avautuu. Kiva, että teillä on kivaa mutta liikaa tietoa on liikaa tietoa. Ja jos kaverisi haluavat tietää seksielämästänne niin älä pliis avaudu silloinkaan, teidän asiat eivät kuulu muille. Ei edes anonyymisti palstalle. Jotkut ihmiset jakavat ihan kaiken mutta ei se vaan mene niin.

Vierailija
433/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tyyli kirjoittaa viestejä alkoi ottaa pannuun jo alkumetreillä. Eli hän kirjoittaa kaikki d-kirjaimet r-kirjaimiksi.

Todella rasittavaa lukea esim. tällaista viestiä: "Voiraanko nähärä tänään? Käyräänkö kaffilla?"

En vaan voi sille mitään, mutta ärsyttää ihan liikaa. :(

Vierailija
434/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Mä täytän tänä vuonna 35-vuotta enkä ole päivääkään asunut muualla kuin vanhempien luona :)

Vierailija
435/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjua lukiessa täytyy myös ihmetellä, mistä nää ihmiset löytää noita joitain tyyppejä, ts. miten ylipäätään päätyy treffeille jonkun ihan hirveän kanssa?:D

Jaa-a! Pitäisikö jokaiselle treffikumppanille lähettää etukäteen joku esitietolomake täytettäväksi?

:D

Vierailija
436/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-vietettiin kivaa iltaa ja päädyttiin mun luokse yöksi. Seuraavana päivänä yritin hakea läheisyyttä mutta mies puhui töistään koko aamun. Myöhemmin sanoi että pelkäsi eksääni, johon ei kuitenkaan mitään perustetta.

-miehen kanssa risteily, tokat treffit. Tuli paikalle kalastustakissa ja 90-luvun pipossa. Näytti yhtäkkiä kummelihahmolta.

-mies sanoi että on eronnut 5 v sitten ja rakastaa yhä eksäänsä.

-miestä oli tosi vaikea treffailla, koska mikään ajankohta ja paikka ei tuntunut sopivalta hänen mielestään. Sen sijaan olisi puhunut puhelimessa vaikka koko illan putkeen.

Vierailija
437/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lopettanut kaikki tapailuni siihen, kun olemme ensin olleet huumaantuneita toisistamme ja suunnitelleet ja lupailleet tulevaisuuteen jos jonkinlaista ja sitten yht'äkkiä nainen onkin etääntynyt ja ruvennut kohtelemaan kuin ilmaa ja lopulta itkien sopertanut ettei vaan tunnu enää siltä.

Tää on niiiiiin tuttua!

Vierailija
438/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hullaantui ensitreffeistä lähtien, ja palvoi niin, että se oli vaivaannuttavaa. Halusi muuttaa yhteen pian. Itseäni ahdisti ja mietin koko ajan, että lopettaisin suhteen. Kun sen lopulta tein, hän lavasti itsemurhansa. Kaksi viikkoa ehdin ajatella, että hänen kaksi lastaan on nyt isättömiä minun takiani.

Lopulta pala palalta kaikki mitä hän oli elämästään kertonut paljastui valheeksi. Ja ne valheet eivät todellakaan olleet mitään valkoisia valheita. Kun selvisi, että hyypiö onkin elossa, hän yritti keksiä hätävalheita ja uskotella ties  mitä juttuja. Uhkasin poliiseilla. Lähetti vielä viestejä puolen vuoden ja vuoden jälkeen, joissa kertoi, että hän uskoo meidän olevan sielunkumppaneita jne.

Vierailija
439/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kesken treffien pois ravintolasta, kun nainen kertoi olevansa vegaani. Sanoin naiselle, että tämä oli tässä enkä tilannut mitään. Rakastan lihaa, joten en voi luopua ruokavaliostani naisen takia, joka ei jousta omista valinnoistaan.

Vierailija
440/579 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asettanut kyseenalaiseksi eturauhasen aseman miehen G-pisteenä siinä merkityksessä kuin itse G-pisteen tunnen sekä todennut vartin mittaiset orgasmit valheiksi. Tämä ilmeisesti osui ja upposi syvälle monen tunteisiin?... Samoin kyseenalaistan usean todellisen orgasmin saamisen perättäin (tauotta). - Naisillahan kyky tähän on usein kokemattomuutta todellisesta voimallisesta ja loppuunviedystä orgasmista, jolloin hän saattaa tulkita orgasmiksi esim. voimakkaan kiihottumisen ja paineentunteen, ehkä lievät supistelut lantionpohjan lihaksissa. Orgasmista toipuminen vie kuitenkin tovin sillä olemme fyysisesti valitettavan rajoittuneita. On toki heitä, jotka ovat pian valmiita uusintaan.

En ole aikaisemmin ottanut osaa tähän sivujuonteena pyörivään orgasmikeskusteluun, mutta laitanpa nyt minäkin lusikkani tähän soppaan. Oletko siis sitä mieltä, ettei naisetkaan pysty saamaan pitkittynyttä orgasmia? Jäi vähän epäselväksi, mitä tarkoitat tuolla lauseella.

Olen saanut nuoresta pitäen voimakkaita orgasmeja. Yleensä saan vain yhden, enkä ole saman session aikana pystynyt saamaan toista, koska paikkani menevät jotenkin yliherkiksi sen jälkeen. Klitorisorgasmit ovat vaisuja, vaimeita, huonoja ja jotenkin liian teräviä. Enemmän pidän G-pisteorgasmeista, jotka lähtevät vaginan etuseinämän stimuloinnista. Siihen kun vielä yhdistää ei-suoran klitoriksen painelun, niin lopputuloksena on mieletön orgasmi. Toki niidenkin intensiteetit vaihtelevat kerrasta toiseen. Itsetyydytyksellä en pysty saamaan yhtä voimakkaita orgasmeja kuin miehen kanssa yhdynnässä.

Yli nelikymppisenä tapasin aivan mielettömän rakastajan, jonka kanssa meillä synkkari sängyssä täydellisesti yhteen. Hän osasi tyydyttää minun sekä suu-sormi-seksillä että pelkällä yhdynnällä. Muutaman kerran hänen käsittelyssään koin jotain aivan ennenkokematonta. En tiedä, oliko siinä monta orgasmia peräkkäin vai oliko kyse pitkittyneestä orgasmista, mutta kun räjähdys vei minut tuttuun tapaan toisiin sfääreihin, niin en tullutkaan sieltä pikkuhiljaa alas, kuten normaalisti, vaan se jatkui ja jatkui. Leijuin toisessa todellisuudessa ties kuinka pitkään. Aikaa en osaa sanoa sen tarkemmin. Ensimmäisellä kerralla pelästyin mitä tapahtuu ja sain keskeytettyä orgasmini. Toisella kerralla annoin mennä. Aivan mieletön kokemus saada pitkittynyt orgasmi. t.kokenutnainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan