Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa

Vierailija
01.01.2019 |

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Kommentit (579)

Vierailija
401/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jossainhan niidenkin miesten täytyy luurata, jotka tykkäävät täytetyistä huulista, teippitukasta ja akryylikynsistä. Miksi muuten naiset niihin satsaisivat.

Varmaan satsaavat siksi

kun itse tykkäävät... Onko ihan vieras ajatus että naiset tekee jotain ulkonäköönsä liittyviä ratkaisuja siksi että itse haluavat, ei miesten takia?

Vierailija
402/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli yksinhuoltaja. Olin sulatellut ajatusta jonkin aikaa ja päättänyt, ettei lapsi ole suhteelle este. Sellaiseksi se kuitenkin muuttui kun pääsin lapsen näkemään, koska tuli selväksi että saisin suhteen loppuun asti sietää ulkopuolisten pilkkaa naisen edellisestä miehestä tai mahdollisesta syrjähypystä meidän suhteessa. Ei ollut sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä. 

Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua. 

Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.

Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF. 

Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa... 

Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia.  

Yli 20 peukkua? Huomaa, että palstalaisilla ei ole eturauhasia ja uskovat mitä vain :D

Ei itse orgasmi kestä 10 min. Miesten ja naisten orgasmien kesto on melko samaa luokkaa, n. 10s. Naisten orgasmit kestävät keskimäärin pidempään, mutta toisaalta osa naisista ei edes kykene niitä ikinä saamaan, joten tasoissa näin? :D

Olin yllättynyt joskus kuullessani, että orgasmin keston maailman ennätys oli jotain 14 sekuntia. Voihan siis orgasmin tulolla kiusoitella vaikka viikon päivät, mutta itse orgasmit eivät ilmeisesti kestoltaan poikkea paljonkaan. Voimakkuus ja kaiken muun toiminnam kesto orgasmin ympärillä (ennen/aikana/jälkeen) tietenkin vaihtelee paljon enemmän.

(Miksi miehet ikinä vaivautuisivat kenenkään kanssa sänkyyn kun voisivat tunkea vain nyrkin peppuun ja saada 10 min orgasmeja? Toki rakkaudesta, mutta eipä p i llussa olisi enää mitään ihmeellistä, peniksetkin olisi niin turhia miehen nautinnon kannalta kun on se uskomaton eturauhanen...)

Voi voi. Et tiedä mistään mitään.  

Mies kun saa eturauhasorgasmin niin hänen ei tarvitse edes ejakuloida ja todellakin... se orgasmi saattaa kestää jopa 10 minuuttia ja niitä voi saada useita peräkkäin.  Eturauhasen stimulointiin ei yleensä riitä tavallinen perstappi vaan pitää olla erikoismuotoiltu. Myöskään orgasmin saanti ei ole ihan yksinkertaisen helppoa vaan saattaa vaatia harjoittelua, mutta harjoittelejoilla siihen on miltei kaikilla mahdollisuus. 

Myös jotkut idän naiset (ammattilaiset) osaavat hieroa miehille eturauhasorgasmin kädellä. 

Pippelin nylkytys ei liity tähän asiaa mitenkään. 

Voivoi. Et tiedä mikä on orgasmi. Ymmärrän, että urbaanilegendat voivat joskus tuntua vastaukselta elämän onnettomuuteen, mutta eturauhanen ja naisella skenenrauhanen eivät anna orgasmia. Orgasmi liittyy genitaalien aivan muiden hermoyhteyksien stimulointiin vaikka sitten ajatuksen voimalla jos ei nylkyttämällä.

Etu- tai skenenrauhasen stimuloiminen orgasmin aikana voi tietysti olla miellyttävää ja lisätä tai olla lisäämättä purkautuvien eritteiden määrää. Erityisesti naisella skenenrauhasta stimuloidessa stimuloidaan samalla vaginan sisäisiä klitoriksen "piileviä" osia, joka voi olla tekijä kiistellyn g-orgasmin takana. Tähän toki vaikuttaa yksilön ainutlastuinen anatomia.

Itse orgasmi ei kuitenkaan ole seurausta rauhasten stimuloinnista eikä orgasmi koskaan kestä 10 min terveellä ihmisellä :D

Erektio voi tosin kestää usean tunnin. Silloin voi olla syytä hakeutua lääkärin vastaanotolle mikäli tilanne ei ole hallinnassa ja aiheuttaa kipua. Tähänkö sekoitit? Että sinulla voi seistä jopa 10 min?...

Ja seksiä voi toki harrastaa tantrana vaikka kunnes nestehukka korjaa.

Asiantuntevista kommenteistasi minulle syntyi mielikuva orgasmia kokemattomasta mammasta, "idän naisen" asiakaspulasta (nyt tuli kyllä luvattua liikaa) tai seisokkia kokemattomasta miehestä. - Viimeisessä lohdunsanaksi, että miehelle orgasmi on mahdollinen myös ilman erektiota, toki se edellyyttää penistä.

Ja onhan tietysti mutaatioita. Maailmalla on syntynyt ihmisiä esim. klitoris kitalaessaan, joten poikkeuksia toki on orgasmin saavuttamisessa. Kestoltaan kuitenkin sen 10 sekuntin luokkaa, valitettavasti, onneksi.

Olet väärässä. 

Siitä sinulle eturauhastappi ja sinäkin voit alkaa saamaan eturauhasorgasmeja.  
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Peppuseksiin/aneros-helix

Ymmärän toki jos sinulla on peppufobia,etkä uskalla, mutta anna silti muiden nauttia. 

Valitettavasti monille on valtava ongelma jos toiset saavat orgasmeja perseen kautta vaikka olisivatkin ihan jopa heteroita. 

Vierailija
404/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kuukauden oli mukavan naisen kanssa, iski kauhea rimakauhu jatkosta. Yritin siitä päästä yli ja sitkutella, mutta ei niistä ikinä tullut yli puolen vuoden juttuja.

Tajusin, että olen vain lahjakas ihastumaan ja noin kuukauden päästä alan vasta käsittelemään toisen huonojakin puolia, jotka jotenkin onnistunut hienosti sivuuttamaan tutustuessa.

Esimerkiksi yksi (vieläkin) ihana nainen kärsi mielialan poukkoiluista. Mahtava persoona ja meillä oli aidosti superhauskaa, mutta sitten toisena päivänä taas muuttui ihan pimeimmäksi möröksi. Huomasin kärsiväni siitä etsimällä itsestäni syytä tuohon. Yritimme käsitelläkin asiaa, mutta se ei johtanut mihinkään ja oli pakko vaan luovuttaa.

Vierailija
405/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira ei tykännyt miehestä. :D Hyvä vain, että koira paljasti heti, kun sanoin että ei kannata jatkaa tapailua, mies kävi päälle.

Vierailija
406/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koira ei tykännyt miehestä. :D Hyvä vain, että koira paljasti heti, kun sanoin että ei kannata jatkaa tapailua, mies kävi päälle.

Miten muuten koira noin yleensä suhtautuu vieraisiin miehiin? Mietin vaan sitä, kun omani oli varsin vauhkona ensi kerran, kun mies tuli kotiin. Nyt parin vuoden jälkeen välillä tuntuu, että jään itse kakkoseksi, kun koira palvoo miestä...

Vierailija
407/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin seurusteluksi muuttuneen tapailun, kun tajusin vuoden päästä miehen feikanneen itsessään about kaiken silloin alussa. Tutustuimme Tinderissä, joten oivat edellytykset valheelle olivat olemassa.

Harmitti tosi paljon kun tajusin, että sitä ihmistä, johon jopa rakastuin, ei ole olemassakaan oikeassa elämässä. Mies oli kyllä omalla tavallaan pohjimmiltaan symppis, mutta sitä feikkaamista en voinut enää sivuuttaa.

Hän valehteli ihan mitättömistäkin jutuista saadakseen meidät näennäisesti sielunkumppaneiksi. Esimerkiksi hän kertoi olevansa kiinnostunut uskontotieteestä ja uskovansa johonkin korkeampaan voimaan (ei Jumalaan, mutta tyyliin karmaan jne.), kuten minäkin, mutta myöhemmin lipsautti olevansa ateisti ja eräässä keskustelussa halveksui kaikkea uskontoon viittaavaa. 

Minä en suhtaudu negatiivisesti asioihin vaan olen utelias kaiken suhteen, en olisi ikinä kiinnostunut avoimesti ateistisesta miehestä, koska kaipaan henkisyyttä. En halua himouskovaakaan, vaan ihmisen, joka ajattelee avoimesti kuten minä.

Alussa mies sanoi lukevansa paljon kirjoja ja käyvänsä teatterissa, mutta luki koko seurustelun ajan yhden kirjan ja teatterissa kävi kerran, äitinsä maksoi. Jos joku muu maksaisi liput, hän kuulemma kävisi useammin.

Mies kertoi alussa poistaneensa Tinderin, koska oli niin varma minusta, mutta myöhemmin myönsi vain poistaneensa sovelluksen. Tällaista kissa-hiiri -leikkiä oli paljon, kun minä muistin hänen alussa sanoneen asioita, joita hän sitten kiisti sanoneensa.

En jaksa kaikkia yksityiskohtia luetella, koska toivun edelleen siitä surusta, kun hän ei sitten ollutkaan sitä mitä lupaili olevansa. Yhtä kaikki; en ymmärrä miksi pitää valehdella olevansa jotain muuta mitä on, luuleeko joku, että totuus ei paljastu?

Pahinta oli, että mies valehteli niin paljon, ettei edes myöntänyt feikanneensa mulle.

Vierailija
408/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi.

Valehtelu ei tietenkään ole kiva juttu, mutta mitä sillä pituudella on niin väliä?

Antaa se vähän surkean kuvan miehestä, jos sanoo olevansa yli 180 cm ja tavatessa paljastuukin huomattavasti minua, 173 cm naista, lyhyemmäksi. Voisin tapailla myös itseäni lyhyempää miestä enkä kysele ihmisten pituuksia, mutta tuollainen valehtelu on vain niin kummallista ja säälittävää.

Kuten sanoin, valehtelu ei ole hyvä asia, MUTTA  - pieni laskutoimitus....

Sanoit, että: "Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi."

Jos oletetaan antamiesi tietojen perusteella, että mies oli vähintään siis 181 cm (="yli 180 cm") ja sinä 173 cm, niin 181 cm-10 cm = 171 cm, joten teillä on siis 2 cm:n pituusero, joka ei vielä ole "huomattava", kuten väität.

Se valehtelu on niin iso ongelma, että noilla pituuslaskelmillasi ei ole mitään väliä. 

Itse myös tapasin miehen, joka oli lisännyt 10 cm pituuteensa. Fiilis meni saman tien. 

Ilman valehtelua fiilikset olisivat menneet jo profiilia lukiessa.

Netissä kannattaa valehdella pituus, muuten ei pääse treffeille ollenkaan.

Vierailija
409/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, Kun se mies ei ole kysynyt "ullan salongista" taka-aasikkia seurailemaan miesasiakasta, tarjoamaan poikalapsia,,tyrkyttämään itseään kauppakeskuksessa eikä lounas- ja,kahvilapaikkojen läheisyydessä (saatikka tunkemaan sisään huutamaan).

Eli ei ole tapailua, eikä varsinkaan exää

Vierailija
410/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- lukion aikainen tyttöystävä. Ei mitään erityistä syytä

- liikunnallinen, huoliteltu, hauska. Tapailun aikana kävi nopeasti ilmi että tuo oli pelkkä sinkkuaikana suoritettava markkinointikampanja. Todellinen meininki oli lökärit, herkut ja Netflix. Nou match

- vähän poikamainen, hauska, valmis tekemään kaikkea mukavaa yhdessä. Sitten alkoi tulemaan läppää tyyliin "kyllä miehen pitää olla X ja tehdä Y jotta nainen tuntee itsensä naiseksi...". Sori, tomboy ja umpikonservatiiviset käsitykset sukupuolirooleista eivät sovi yhteen

- parit treffit, kiva nainen mutta alkoi pian kertoilemaan p.skamaisista existä. Saa hälytyskellot soimaan, nämä naiset oikeasti pitävät k.sipäämiehistä ja alkavat katsella luotettavampia vasta kun ovat saaneet siipeensä. Ja usein sen jälkeen uudestaan. Fade

- yhden lapsen yh, mutta vakuutti minut ettei asia olisi ongelma. Ja kyllähän se oli. Sanoi lopuksi että no tietysti kun on lapsia niin tietyt jutut ovat normiarkea. Sanoin alussa rehellisesti etten usko että saadaan sovitettua koska tietysti lasten kuuluu olla ensimmäisenä, mutta nainen vakuutteli kuinka onnistuu kyllä

Tuossa oli kaikki päättyneet seurustelusuhteet.

Miksi tälle alapeukutusta?

Vierailija
411/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon vasta 20-vuotias, enkä silti voisi seurustella vanhempien luona asuvan miehen kanssa. Ymmärrän täysin, miksi ap lopetti tapailun. Itse muutin yli kolme vuotta sitten yksin, joten olisi todella outoa, jos mieheni asuisi vielä kotona. Tunnen kyllä monia ikäisiäni miehiä ja naisiakin, jotka edelleen asuvat kotona, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta suhteessa en voisi olla sellaisen kanssa.

Viimeisin mies, jota tapailin oli liian mustasukkainen, joten suhteesta ei koskaan tullut mitään. Olimme tapailleet vasta pari viikkoa kun olin menossa baariin niin hän luuli voivansa päättää, etten saa pukea liian avonaista paitaa, ettei muut miehet kiinnostu liikaa. Hän toivoi myös, että jätän koko baarin väliin kun uskoi, että löydän paremman miehen sieltä.

Jos olisin mies, niin en kyllä haluaisi kumppanini käyttävän baarissa tai muuallakaan liian paljastavia vaatteita.

Tai no, en huolisi moista kumppaniksi ollenkaan.

Joo, olet vasta 20-vuotias, joten ehkä haluat kuulua muiden teinien joukkoon, tai luulet viehättävyyden nousevan sitä mukaa kun vaatteet lähtevät.

On kyllä naurettavan näköistä, kun nuorten pukeutuminen baarissa on luokkaa: tissit vedetty korviin, avonainen kaula-aukko, tiukka vesiraja-hame, korkkarit joilla ei osata kävellä, sekä kilo meikkiä naamassa. Yök.

Miksi silloin pitää kuitenkin ottaa tyttöystävä juuri sellaisesta naisesta, joka tykkää pukeutua näyttävästi ja paljastaa reittä ja dekolteetä? Tuskin se aiemmin kauluspaita leukaan asti napitettuna kulkeva tyttö yhtäkkiä muuttuu korsettihirmuksi.

No minä olen aina pukeutunut ulkona kotoa kiltisti, mutta kotona ihan toista, korsetit tuttuja.

Vierailija
412/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ilmoitti haluavansa perinteisen kosinnan, kihlat ja häät ja haaveilevansa omakotitalosta ja lapsista. Olisiko ollut kolmannet treffit. Kaikki oli siihen asti mennyt hyvin, kyllä sapetti kun se pommi putosi ja pakokauhu iski. En ollut sopinut edes mitään hätäpoistumisstrategiaa kenenkään kaverin kanssa, joten jouduin valehtelemaan saaneeni tekstiviestin ja tekemään feikkipuhelun ”töihin” jossa oli ”hätätilanne”. Hätäiset heipat ja helkkarin lujaa pois paikalta. Poistin kaikki yhteystiedot saman tien ja blokkasin numeron ja somekontaktit. En nähnyt daamia ikinä enää.

M35

Uskon, että useimman ihmisen päämäärät parisuhteessa ovat tuon tapaamasi naisen kaltaiset ja samoin miesten lopulta, niin miksi tuollainen reaktio? Sinä et siis halua omistusasuntoa tai lapsia koskaan? Vai johtuiko vain siitä, että nainen kertoi näistä hyvin normaaleista toiveista jo kolmansilla treffeillä? Hyvä ettei juttunne jatkunut pidempään mikäli lopullinen toiveesi siis on asua yksiössä poikamiehenä loppuelämä. Muussa tapauksessa ylireagoit. Tuskin nainen tarkoitti että haluaa nuo asiat heti ensi viikolla sinun kanssasi. Muussa tapauksessa kyllä ylireagoit. Hän vain halusi nähdä onko teillä samanlaiset arvot ja tulevaisuuden toiveet.

Vierailija
413/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatka. Ei riittänyt edes rakkaus.

Vierailija
414/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten koira noin yleensä suhtautuu vieraisiin miehiin? Mietin vaan sitä, kun omani oli varsin vauhkona ensi kerran, kun mies tuli kotiin. Nyt parin vuoden jälkeen välillä tuntuu, että jään itse kakkoseksi, kun koira palvoo miestä...

Tämä kyseinen koira on jo edesmennyt. Tämän tapauksen mies, ja yks kaverin eksä on sellasia että tuo koira ei voinu sietää niitä. Molemmilla oli vähän kupolissa vikaa ja väkivaltaisia taipumuksia. Muihin miehiin kyseinen koira suhtautui viilipyttymäisen tyynesti tai muutamaan harvaan poikkeukseen suurella rakkaudella. Yksi näistä viimeksi mainituista on nykyinen puolisoni. :D

Vierailija
415/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlimme ja vietimme iltaa porukalla. Olimme tapailleet jo jonkin aikaa. Lopulta mies alkoi kovassa humalassa uhota, kännirähinöidä ja kävi käsiksi toiseen mieheen. Sai sitten lopulta itse turpaan niin pahasti, että tiedossa oli sairaalareissu. Kaikki kiinnostus ja kunnioitus lopahti täysin samantien, siihen mennessä oli vaikuttanut tajuttoman hyvältä tyypiltä. Oli alkoholilla kuinka paljon osuutta asiaan tahansa, en voisi hyväksyä väkivaltaista käytöstä ketään kohtaan kumppaniltani. 

Vierailija
416/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamien treffien jälkeen mies yökylässä. Aamupalalla ylpeästi lausuttu "Jaaaa-has, vatsa tai herätä" ja suunta vessaan >se oli sit siinä.Olen sh, ja ihmisten eritteiden kanssa tekemisissä töissä, vapaa-ajalla en ole pätkääkään kiinnostunut kenenkään vatsantoiminnasta. Ei nyt toki muutenkaan mikään true match ollut, mutta ei kiinnostanut edes yrittää.

Vierailija
417/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lopettanut kaikki tapailuni siihen, kun olemme ensin olleet huumaantuneita toisistamme ja suunnitelleet ja lupailleet tulevaisuuteen jos jonkinlaista ja sitten yht'äkkiä nainen onkin etääntynyt ja ruvennut kohtelemaan kuin ilmaa ja lopulta itkien sopertanut ettei vaan tunnu enää siltä.

Vierailija
418/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Muutaman tapailukerran jälkeen näin vahingossa miehen pömppämahan vavahtelevan valkeana ja karvaisena. Sillä hetkellä tiesin, etten halua hänen kanssa intiimiä kontaktia.

- Liian innokas mies, jolta tuli lukuisia tekstiviestejä ja valokuvia. Ranskalaisessa suudelmassa hänellä oli hyvin rationaalinen systeemi: kieli kiersi hitaasti ympyrää hampaiden ulkopuolella poskesta toiseen. En tohtinut sanoa, ettei sytytä. En halunnut kokeilla seksiä hänen kanssaan.

- Tunsin itseni jättiläiseksi hennomman ja lyhyemmän miehen rinnalla. (Olen hoikka enkä mikään hujoppi.) En kestänyt tunnetta, että olisin se riuska, joka tekee miesten työt ja peittää miehen sängyssä alleen. 

- Mies oli yli 10 vuotta vanhempi ja hyvin pihi, mikä näkyi liian monessa asiassa. 

Vierailija
419/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF. 

Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa... 

Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia.  

Yli 20 peukkua? Huomaa, että palstalaisilla ei ole eturauhasia ja uskovat mitä vain :D

Ei itse orgasmi kestä 10 min. Miesten ja naisten orgasmien kesto on melko samaa luokkaa, n. 10s. Naisten orgasmit kestävät keskimäärin pidempään, mutta toisaalta osa naisista ei edes kykene niitä ikinä saamaan, joten tasoissa näin? :D

Olin yllättynyt joskus kuullessani, että orgasmin keston maailman ennätys oli jotain 14 sekuntia. Voihan siis orgasmin tulolla kiusoitella vaikka viikon päivät, mutta itse orgasmit eivät ilmeisesti kestoltaan poikkea paljonkaan. Voimakkuus ja kaiken muun toiminnam kesto orgasmin ympärillä (ennen/aikana/jälkeen) tietenkin vaihtelee paljon enemmän.

(Miksi miehet ikinä vaivautuisivat kenenkään kanssa sänkyyn kun voisivat tunkea vain nyrkin peppuun ja saada 10 min orgasmeja? Toki rakkaudesta, mutta eipä p i llussa olisi enää mitään ihmeellistä, peniksetkin olisi niin turhia miehen nautinnon kannalta kun on se uskomaton eturauhanen...)

Mies kun saa eturauhasorgasmin niin hänen ei tarvitse edes ejakuloida ja todellakin... se orgasmi saattaa kestää jopa 10 minuuttia ja niitä voi saada useita peräkkäin.  Eturauhasen stimulointiin ei yleensä riitä tavallinen perstappi vaan pitää olla erikoismuotoiltu. Myöskään orgasmin saanti ei ole ihan yksinkertaisen helppoa vaan saattaa vaatia harjoittelua, mutta harjoittelejoilla siihen on miltei kaikilla mahdollisuus. 

Myös jotkut idän naiset (ammattilaiset) osaavat hieroa miehille eturauhasorgasmin kädellä. 

Onhan netissä ohjeita lemmikkieläintenkin tyydyttämiseen.

Miten se tähän liittyy?  
https://www.terve.fi/artikkelit/mies-ja-seksi-5-faktaa-joista-voi-olla-hyotya-sankyhommissa

Linkistä mielestäsi oleellisin? - "G-piste. Missä miehen g-piste sijaitsee?

_Jotkut_asiantuntijat_väittävät_, että eturauhasessa. Ja miksi? Koska eturauhasta hyväilemällä mies saattaa saada nautintonsa toiseen potenssiin."

Jotkut väittävät, lähde se tämäkin. :D

Kaikki seksiä harrastaneet tietävät, että mikä lisää kiihottumista lisää seksin nautinnollisuutta ja moni mies toki nauttii eturauhasen hyväilystä. Ja seksistä nauttiminen tekee tietenkin orgasmistakin nautinnollisemman.

Missään ei kuitenkaan puhuta 10 min orgasmeista tai edes orgasmin saavuttamisesta nimenomaan eturauhasen stimuloinnilla. Ja miksi? Orgasmi tapahtuu muualla vaikka muualle ei koskettaisikaan. (Nippelitietona: nimenomaan ja yksin eturauhasta hyväilemällä miehen on mahdollista saavuttaa ejakulaatio jopa täysin ilman orgasmia. Riippuen miehestä tietenkin ja siitä haluaako eturauhastaan hyväiltävän.)

Tässä ei taidakaan olla kyse G-pisteestä sen tutussa merkityksessä, johon nimenomaan G-pistettä stimuloimalla saavutettu orgasmi oleellisesti liittyy. Vaan pisteestä, jonka hyväily voi tuntua erityisen hyvältä ja kiihottavalta ja "viedä nautinnon toiseen potenssiin".

Mutta jatka toki harjoituksia, 10 min orgasmi on tavoittelemisen arvoinen asia. Itse haaveilen ratsastamisesta uljaalla yksisarvisella, harjoittelun mahdollisuutta minulla ei tosin ole. :(

- (eri, en tiedä lemmikeistä mitään)

Vierailija
420/579 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan netissä ohjeita lemmikkieläintenkin tyydyttämiseen.

Miten se tähän liittyy?  
https://www.terve.fi/artikkelit/mies-ja-seksi-5-faktaa-joista-voi-olla-hyotya-sankyhommissa

Linkistä mielestäsi oleellisin? - "G-piste. Missä miehen g-piste sijaitsee?

_Jotkut_asiantuntijat_väittävät_, että eturauhasessa. Ja miksi? Koska eturauhasta hyväilemällä mies saattaa saada nautintonsa toiseen potenssiin."

Jotkut väittävät, lähde se tämäkin. :D

Kaikki seksiä harrastaneet tietävät, että mikä lisää kiihottumista lisää seksin nautinnollisuutta ja moni mies toki nauttii eturauhasen hyväilystä. Ja seksistä nauttiminen tekee tietenkin orgasmistakin nautinnollisemman.

Missään ei kuitenkaan puhuta 10 min orgasmeista tai edes orgasmin saavuttamisesta nimenomaan eturauhasen stimuloinnilla. Ja miksi? Orgasmi tapahtuu muualla vaikka muualle ei koskettaisikaan. (Nippelitietona: nimenomaan ja yksin eturauhasta hyväilemällä miehen on mahdollista saavuttaa ejakulaatio jopa täysin ilman orgasmia. Riippuen miehestä tietenkin ja siitä haluaako eturauhastaan hyväiltävän.)

Tässä ei taidakaan olla kyse G-pisteestä sen tutussa merkityksessä, johon nimenomaan G-pistettä stimuloimalla saavutettu orgasmi oleellisesti liittyy. Vaan pisteestä, jonka hyväily voi tuntua erityisen hyvältä ja kiihottavalta ja "viedä nautinnon toiseen potenssiin".

Mutta jatka toki harjoituksia, 10 min orgasmi on tavoittelemisen arvoinen asia. Itse haaveilen ratsastamisesta uljaalla yksisarvisella, harjoittelun mahdollisuutta minulla ei tosin ole. :(

- (eri, en tiedä lemmikeistä mitään)

Orgasmihan tapahtuu ihmisen aivoissa. Orgasmin voi saada ihan mitä vaan paikkaa stimuloimalla, mutta pippeli ja anaali on ne kaikista herkimmät. 

Katsos naisetkin saavat anaalin kautta orgasmeja... voi jukra, mutta älä vaan usko. 

Minun ei tarvitse harjoitella sillä saan jo niitä eturauhasorgasmeja varsin helposti siihen tarkoitetun anustapin avulla.  

Ota sinä peppufobiaasi vaikka asperiinia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän