Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
Kommentit (579)
Vierailija kirjoitti:
Oon vasta 20-vuotias, enkä silti voisi seurustella vanhempien luona asuvan miehen kanssa. Ymmärrän täysin, miksi ap lopetti tapailun. Itse muutin yli kolme vuotta sitten yksin, joten olisi todella outoa, jos mieheni asuisi vielä kotona. Tunnen kyllä monia ikäisiäni miehiä ja naisiakin, jotka edelleen asuvat kotona, eikä siinä ole mitään pahaa, mutta suhteessa en voisi olla sellaisen kanssa.
Viimeisin mies, jota tapailin oli liian mustasukkainen, joten suhteesta ei koskaan tullut mitään. Olimme tapailleet vasta pari viikkoa kun olin menossa baariin niin hän luuli voivansa päättää, etten saa pukea liian avonaista paitaa, ettei muut miehet kiinnostu liikaa. Hän toivoi myös, että jätän koko baarin väliin kun uskoi, että löydän paremman miehen sieltä.
ipanat pois naiviiuksineen
Ikisinkku 34 vuotias nainen kertoi joka tapaamisellamme tarinoita entisistä seksisuhteistaan (ei ollut koskaan varsinaisesti seurustellut kenenkään kanssa) - kaverinsa oli laskenut, että hänellä oli ollut noin 50 seksikumppania 36 eri kansallisuuden edustajan kanssa, joilta oli saanut kolme eri sukupuolitautia, joista genitaaliherpes häntä edelleen vaivasi.
Hänen ja kaverinsa mielestä em. kokemukset olivat jänniä ja hauskoja. Jostain syystä tapailin häntä 2 kuukautta ja pistin poikki. Muutaman kuukauden päästä jatkettiin tapailua, mutta jutut jatkuivat, vaikka toin esille että en niitä välitä kuunnella.
Olisi halunnut jatkaa tapailua, koska olin hänen pisin ja ainoa "oikea parisuhde", joka tarkoitti, että kävimme ulkona yhdessä jne.
Oli kyllä omalla laillaan tosi surullinen tapaus.
Miehen suu haisi ihan kuolleelle. Se haju oli sen kotonakin. Miten edes mahdollista??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä.
Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua.
Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.
Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF.
Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa...
Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia.
Yli 20 peukkua? Huomaa, että palstalaisilla ei ole eturauhasia ja uskovat mitä vain :D
Ei itse orgasmi kestä 10 min. Miesten ja naisten orgasmien kesto on melko samaa luokkaa, n. 10s. Naisten orgasmit kestävät keskimäärin pidempään, mutta toisaalta osa naisista ei edes kykene niitä ikinä saamaan, joten tasoissa näin? :D
Olin yllättynyt joskus kuullessani, että orgasmin keston maailman ennätys oli jotain 14 sekuntia. Voihan siis orgasmin tulolla kiusoitella vaikka viikon päivät, mutta itse orgasmit eivät ilmeisesti kestoltaan poikkea paljonkaan. Voimakkuus ja kaiken muun toiminnam kesto orgasmin ympärillä (ennen/aikana/jälkeen) tietenkin vaihtelee paljon enemmän.(Miksi miehet ikinä vaivautuisivat kenenkään kanssa sänkyyn kun voisivat tunkea vain nyrkin peppuun ja saada 10 min orgasmeja? Toki rakkaudesta, mutta eipä p i llussa olisi enää mitään ihmeellistä, peniksetkin olisi niin turhia miehen nautinnon kannalta kun on se uskomaton eturauhanen...)
Voi voi. Et tiedä mistään mitään.
Mies kun saa eturauhasorgasmin niin hänen ei tarvitse edes ejakuloida ja todellakin... se orgasmi saattaa kestää jopa 10 minuuttia ja niitä voi saada useita peräkkäin. Eturauhasen stimulointiin ei yleensä riitä tavallinen perstappi vaan pitää olla erikoismuotoiltu. Myöskään orgasmin saanti ei ole ihan yksinkertaisen helppoa vaan saattaa vaatia harjoittelua, mutta harjoittelejoilla siihen on miltei kaikilla mahdollisuus.
Myös jotkut idän naiset (ammattilaiset) osaavat hieroa miehille eturauhasorgasmin kädellä.
Pippelin nylkytys ei liity tähän asiaa mitenkään.
Mies ei lakannut puhumasta. Koko ajan hölötti jostain. Todella kuluttavaa. Mainosti itseään introverttinä ja koska olen itse introvertti ajattelin, että tultaisiin toimeen. Mutta toinen väsytti mut ihan puhki sillä puhumisella ja intoilulla. Tykkään kyllä syvistä keskusteluista, mutta hiljaisuus ja pelkästään yhdessä oleminen on silloin tällöin mukavaa.
mies43vuotta kirjoitti:
Tapailin aikoinani hetken aikaa fiksua, hauskaa, hieman ujoa ja kaunista siroa 4-kybästä naista, jolla oli akateeminen ura hyvällä palkalla. Asui hienossa rivariasunnossa kolmen koiransa kanssa lähellä Helsinkiä. Nainen pukeutui töissä ja ulkona tyylikkäästi.
Nainen oli ikisinkku (vanha piika), joka ei ollut koskaan asunnut kenenkään kanssa ja seurustelusuhteitakin oli ollut kovin vähän. Taustalla jokin hyvin pitkä suhde pomoonsa toisena naisena jne.
Olin juuri itse eronnut ja pienen lapsen viikonloppuisä. Aloimme tapailemaan erään illanvieton jälkeen. Aluksi oli kaksi lyhyttä tapaamista (lounas ja kahvit). Kolmas tapaaminen oli sitten illan vietto ravintolassa. Ilta oli mukava ja päädyimme hänen asunnolleen.
Hänellä oli kolme sellaista rumaa villakoiran tyyppistä rotan näköistä koiraa, jotka selvästi olivat hänen elämänsä keskipiste ja tarkoitus. Puhui vain koirista ja niihin liittyvistä asioista, kuului johinkin alan järjestöön joka vei vapaa-ajan jne.
Tähän asti kaikki oli suht ok, mutta koirat olivat olleet hänelle miehen/ lasten korvike vuosia, joten mielestäni suhde koiriin ei ollut ihan "terve" (olen itse myös koiraihmisiä).
Hän nukkui koiriensa kanssa (ja pussaili sekä sylitteli niiden kanssa todella paljon/ intensiivisesti). Noh, kun menimme sänkyyn aamuyöstä, koirat olivat mustasukkaisia ja tunkivat koko ajan meidän puuhastelun väliin. Nainen suuteli vuoroin minua ja vuoroin koiriaan, yksi koirista murisi minulle, kun suutelin naista jne... Seksi jäi yöllä siis kesken.
Aamulla heräsin melkoisen valmiina toimintaan ja otin ohjat käsiin - ajoin koirat sängystä ja aloitin suht intensiivisen yhdynnän naisen kanssa, joka tuntui nauttivan kovasti (hän oli yksi tiukempia naisia, jonka kanssa olen ollut). Kun olin ekan varvin lopussa tuli toinen koirista nuolemaan ja nuuhkimaan naisen kasvoja ja toinen koira nuuhki mun persettä ja palleja juuri kun olin laukeamassa. Jotenkin fiilis meni tästä ja homma lerpahti. Pidimme 1-2h taukoa ja juttelimme jne. Päätin, että kokeilemme yhdyntää uudestaan ilman koiria. Sain jotenkin koirat pois makkarista (jossa oli siis sänky ja kolme koiranpetiä).
Melkein heti, kun aloitimme yhdynnän uudestaan, huomasin, että koirat olivat saaneet oven auki ja olivat makkarissa. Katselivat sängyn vieressä meitä ihmeissään. Tässä vaiheessa päätin, että hoidan homman loppuun joka tapauksessa. Koirat kiipeilivät päällämme kun panimne samalla. Potkiskelin koiria hellävaraisesti pois ja työnsin käsillä. Hyvin lähellä laukeamistani tunsin kuinka yksi koirista nuoli ja näykki persvakoani.
Laukesin vähän sen jälkeen ja nostin lastini naisen vatsalle (joka oli melkoinen, koska sitä oli siinä viimeisen 24h aikana kertynyt putkistoon).Nainen lässytti koirilleen ja lähti vessaan pesämään vatsaansa. Koirat seurasivat häntä vessaan. Olivat kuulemma kovasti halunneet tietää haistella mitä äitillä oli mahan päällä.
Tilasin taksin ja nainen koirineen saattoi minut taksiin.
Päästyäni himaan mietin kokemustani ja sitä kuinka nainen taantui koiriensa seurassa. Soitin hänelle vielä samana iltana ja peruin sovitut seuraavat treffit ja selitin syyksi jotakin tuoreesta erostani jne. Hän olisi vielä halunnut tavata ja soitteli vielä kerran 2kk jälkeen kännissä ja pyysi kylään. Silloin sanoin kieltäytymisen syyksi että tapailen jo toista naista.
Nykyään pystyn jo nauramaan kolo jutulle, mutta silloin se tuntui erikoiselta; nainen oli muuten todella sopiva minulle, mutta ne helvetin koirat - tai se erikoinen naisen ja koirien suhde.
Vastenmielinen kirjoitus kaikkineen. Ihminen luulee osaavansa kirjoittaa eikä kykyä ole.
Vatsalle, joka oli melkoinen kun sitä oli 24t ajankertynyt putkistoon. Mitä? Miksi se vatsa oli melkoinen?
Mä tapailin muutaman viikon ajan hyvin kaunista naista, jonka olin tavannut bileissä. Kävi vain aika nopeasti selväksi, että nainen on ns. "höntti". Ei siis mikään tyhmä sanan varsinaisessa mielessä. Oli amk-tutkinto taskussa ja kyllä noin periaatteessa tiesikin monesta asiasta. Mutta huumorintaju oli nolla. Yhtäkään vitsiä se ei tajunnut. Ja sanoi vielä suoraan monta kertaa, että nyt en kyllä tajunnut. Tai joku sarkasmi... ei mitään hajua siitä. Kaiken se otti tosissaan. Ja sellaiset ihan perus "sivistyssanat" meni kaikki myös yli ymmärryksen, kuten nyt vaikka "priorisoida". Ne piti aina selittää kapulakielellä. Uutisia hän ei seurannut lainkaan. Ei voinut keskustella jostain juuri lehdissä olleesta jutusta, koska nainen ei tiennyt mitään meneillään olevasta jutusta mitään.
Ajattelin sitten vain, että ei se kauneus kyllä nyt yksistään riitä, tästä kehkeytyisi mulle liian raskas elämän taival. Päätin sitten lopettaa tapailun.
Joi hirveet lärvit aina perjantai-illasta lauantaiaamuun asti teknoa kuunnellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin suhteen nuoreen naiseen aikoinaan, kun pidän naisella huolitellusta tyylistä. Aluksi hänessä oli sitä, mutta jostain syystä se lopahti. Siis esimerkkeinä nyt, että sormien ja varpaiden kynnet pitää olla lakattuna ja lakkaus ei saa olla mikään lohkeillut köntsä. Hiukset pitää olla laitettuna, ei vain että pompulalla ponnariksi. Jos ja kun karvoja kasvaa, ne pitää ajella. Tai jos vaikka kantapäät kovettuu, niin ne pitää hioa sileiksi. Kuulostaa ehkä turhamaisilta tai pikkumaisilta asioilta, mutta minulle ne ei ole sitä. Aluksi tämä nainen oli huoliteltu, mutta sittemmin se loppui. Muutosta ei tullut pyynnöstä huolimatta. Sitten vaan lähti tunteet ja erosin hänestä.
Ehdottomia kriteerejä siis: lakatut varpaankynnet, sileät kantapäät, ei ponnaria??? Uskomatonta.
Mutta jossainhan niidenkin miesten täytyy luurata, jotka tykkäävät täytetyistä huulista, teippitukasta ja akryylikynsistä. Miksi muuten naiset niihin satsaisivat.
No, oman itsensä takia, tietenkin.
- Ei mikään läski mutta naamaltaan ruma, rako etuhampaiden välissä ja muuta.
- Osoittautui täysin tunneälyhulluksi. Kädet alkoivat tärisemään ja happi loppui kun tuli ongelmia eteen. Lisäksi haali lisäduuneja joita ei pystynyt tekemään kuin pameissa.
- Kiltin oloinen mutta omapäinen. Otti nokkiinsa kaikki pienimmätkin lauseet. Jätin tekstarilla.
- Oli käynyt jonkun sydänleikkauksen läpi ja koko rintakehä oli kamalilla arvilla. En pystynyt panemaan kuin pimeässä enkä lopulta edes silloinkaan. Jätin tekstarilla senkin.
- Yksi oli 30+ hoitsuopiskelija joka eli yhteistaloudessa jonkun miehen kanssa eli eivät olleet panneet aikoihin. Pidin sitä alunpitäenkin vain panona mutta se ilmeisesti ajatteli jotain muuta kun se sai raivarit kun panin välillä muitakin. En salannut sitä kyllä mitenkään. No se homma päättyi pian kun en jaksanut sitä.
Mitäs sitten muuta. Yksi kävi jonkun hoitokuurin läpi eikä pystynyt sen jälkeen saamaan lapsia. Sanoin, että tää on sitten tässä mistä se sai ihan hirveän raivokohtauksen. Oli lähellä etten heittänyt sitä hankeen ja kamoja perässä.
- huono pukeutumistyyli
- kapea ajatusmaailma
- sovinisti
- aivan liian pihi
- ulkonäössä alkoi joku tökkiä
- alkoi vaikuttaa "en ole varma mitä haluan" - tyypiltä
Minähän en roiku kenessäkään, en yritä muuttaa kenenkään tapoja tai ajatusmaailmaa, enkä todellakaan alistu kuuntelemaan typeriä, naista alentavia juttuja. Enkä muokkaa itsessäni mitään siksi, että joku toinen vain haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies asuu vanhempiensa luona?
Hänen mukaan äiti on hänelle enemmän kämppäkaveri kuin vanhempi, eikä halunnut jättää äitiä yksin kun erosi isän kanssa (erosta kaksi vuotta). Kertoi myös että aikoo säästää rahaan omaan asuntoon ennen kuin muuttaa, ei kuulemma halua asua vuokralla tai ottaa lainaa. Itse uskon, että mies on vain laiska eikä osaa olla itsenäinen, joten asuu äitinsä kanssa. Äiti luultavasti tekee kaikki kotityötkin.
Eihän tossa ole mitään noloa tai hävettävää! Mun veli asui kotona 25-vuotiaaksi. Ensin opiskeli, ja koska jäi kotikaupunkiin opiskelemaan, oli ihan fiksua taloudellisesti asua kotona. Sen jälkeen sai töitä, mutta porukoiden kehoituksesta jäi vielä asumaan, jotta sai säästettyä käsirahan omaan asuntoon. Muutti pois sitten, kun hänellä oli hyvät säästöt ja sai haluamansa suuruisen asuntolainan ja kodin tarpeet ostettua käteisellä. Kyllä häntäkin usein ärsytti kotona asuminen, mutta jaksoi, kun tiesi sen olevan taloudellisesti järkevää. Osallistui kyllä kotitöihin ja ruokamenoihin yms, että ei nyt ihan lusmuna vain maannut kotosalla ja antanut vanhempien hoitaa asioita puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tapailin muutaman viikon ajan hyvin kaunista naista, jonka olin tavannut bileissä. Kävi vain aika nopeasti selväksi, että nainen on ns. "höntti". Ei siis mikään tyhmä sanan varsinaisessa mielessä. Oli amk-tutkinto taskussa ja kyllä noin periaatteessa tiesikin monesta asiasta. Mutta huumorintaju oli nolla. Yhtäkään vitsiä se ei tajunnut. Ja sanoi vielä suoraan monta kertaa, että nyt en kyllä tajunnut. Tai joku sarkasmi... ei mitään hajua siitä. Kaiken se otti tosissaan. Ja sellaiset ihan perus "sivistyssanat" meni kaikki myös yli ymmärryksen, kuten nyt vaikka "priorisoida". Ne piti aina selittää kapulakielellä. Uutisia hän ei seurannut lainkaan. Ei voinut keskustella jostain juuri lehdissä olleesta jutusta, koska nainen ei tiennyt mitään meneillään olevasta jutusta mitään.
Ajattelin sitten vain, että ei se kauneus kyllä nyt yksistään riitä, tästä kehkeytyisi mulle liian raskas elämän taival. Päätin sitten lopettaa tapailun.
Ohis, mutta itse olen tällainen amk-nainen, en tosin taida olla yhtä mahdoton juntti kun tämä sun ex daami :) Mutta itselläni on sellainen kokemus, että seurustelin hetken ajan akateemisen hepun kanssa. Että hän oli sitten leuhka, viljeli jatkuvasti sivistyssanoja joka välissä, en ole kenenkään kuullut näin puhuvan. Olen normaaliälyllä varustettu ihminen mutta kaikkia maailman sivistyssanoja en osaa. Tämä heppu selvästi yritti päteä sillä akateemisuudellaan. Se kuvotti! Olin aikalailla äimän käkenä, kuitenkin 40+ ikäisiä oltiin jo, nuoremmalta tuon olisi voinut ymmärtääkin vielä. En todellakaan potenut enkä pode mitään alemmuutta vaikken ole yliopistosta valmistunutkaan.
En yritä väittää että kaikki olisivat tällaisia mutta ehkä on viisainta ottaa puoliskonsa samoista koulutustasopiireistä. Sekä meidän amisjunttien, että tohtoreiden ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Geishakuulat voimistavat lihaksia, ja auttavat ehkä virtsanpidätyskyvyttömyyteen, mutta eivät pienennä vaginaa."
Really Sherlok? Väittikö joku että pienentäisivät vaginaa?
Kaikki eivät ilmeisesti ymmärrä, että geishakuulat tulee poistaa vaginasta yhdynnän ajaksi. Siinä mielessä on ehkä pienentänyt tilavuutta jos näin on toiminut.
Paitsi että kukaan ei ole täällä väittänyt että kuulat pienentää vaginaa. Tuo joku Sherlok päätti silti tulla kertomaan että ne eivät pienennä vaginaa.
Niin no sarkasmi on vaikea laji, meni taas helmi hukkaan.
Se on taas se sama jonne, joka ensin kirjoittaa jotakin tyhmää täysin tosissaan, ja sitten väittää sitä sarkasmiksi.
Katoisi edes sanakirjasta sarkasmin.
Käytti liikaa kuohuviiniä, valehteli elävänsä erossa. Halusi tulla luokseni, aina, hänen kotiinsa ei voinut mennä milloin minkin syyn tähden ja ,lopulta monien valheiden paljastuttua, paljastui myös kotona syöpäsairas vaimo. Kehtasi vielä laittaa muka hautajaiskuvan jossa mustaan lierihattuun pukeutunut nainen poseerasi hautamontun reunalla, yksin. Karmaiseva tyyppi, olisi vielä tuonkin jälkeen tullut. Vihani nousi, että voinkin olla sinisilmäinen ja uskoa kaikenlaisia valheita. Vihasin ja kaipasin häntä vuosia. Nyt on enää vain häpeä, että menin lankaan. Kun jossakin sattuu tulemaan eteeni kuvansa, meinaan oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Geishakuulat voimistavat lihaksia, ja auttavat ehkä virtsanpidätyskyvyttömyyteen, mutta eivät pienennä vaginaa."
Really Sherlok? Väittikö joku että pienentäisivät vaginaa?
Kaikki eivät ilmeisesti ymmärrä, että geishakuulat tulee poistaa vaginasta yhdynnän ajaksi. Siinä mielessä on ehkä pienentänyt tilavuutta jos näin on toiminut.
Paitsi että kukaan ei ole täällä väittänyt että kuulat pienentää vaginaa. Tuo joku Sherlok päätti silti tulla kertomaan että ne eivät pienennä vaginaa.
Niin no sarkasmi on vaikea laji, meni taas helmi hukkaan.
Se on taas se sama jonne, joka ensin kirjoittaa jotakin tyhmää täysin tosissaan, ja sitten väittää sitä sarkasmiksi.
Katoisi edes sanakirjasta sarkasmin.
Sarkasmilla on aikansa ja paikkansa. Paikka ei ole se että kun sanoo toiselle jotain erittäin loukkaavaa ja sitten toteaa että et edes sarkasmia ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä.
Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua.
Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.
Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF.
Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa...
Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia.
Yli 20 peukkua? Huomaa, että palstalaisilla ei ole eturauhasia ja uskovat mitä vain :D
Ei itse orgasmi kestä 10 min. Miesten ja naisten orgasmien kesto on melko samaa luokkaa, n. 10s. Naisten orgasmit kestävät keskimäärin pidempään, mutta toisaalta osa naisista ei edes kykene niitä ikinä saamaan, joten tasoissa näin? :D
Olin yllättynyt joskus kuullessani, että orgasmin keston maailman ennätys oli jotain 14 sekuntia. Voihan siis orgasmin tulolla kiusoitella vaikka viikon päivät, mutta itse orgasmit eivät ilmeisesti kestoltaan poikkea paljonkaan. Voimakkuus ja kaiken muun toiminnam kesto orgasmin ympärillä (ennen/aikana/jälkeen) tietenkin vaihtelee paljon enemmän.(Miksi miehet ikinä vaivautuisivat kenenkään kanssa sänkyyn kun voisivat tunkea vain nyrkin peppuun ja saada 10 min orgasmeja? Toki rakkaudesta, mutta eipä p i llussa olisi enää mitään ihmeellistä, peniksetkin olisi niin turhia miehen nautinnon kannalta kun on se uskomaton eturauhanen...)
Voi voi. Et tiedä mistään mitään.
Mies kun saa eturauhasorgasmin niin hänen ei tarvitse edes ejakuloida ja todellakin... se orgasmi saattaa kestää jopa 10 minuuttia ja niitä voi saada useita peräkkäin. Eturauhasen stimulointiin ei yleensä riitä tavallinen perstappi vaan pitää olla erikoismuotoiltu. Myöskään orgasmin saanti ei ole ihan yksinkertaisen helppoa vaan saattaa vaatia harjoittelua, mutta harjoittelejoilla siihen on miltei kaikilla mahdollisuus.
Myös jotkut idän naiset (ammattilaiset) osaavat hieroa miehille eturauhasorgasmin kädellä.
Pippelin nylkytys ei liity tähän asiaa mitenkään.
Onhan netissä ohjeita lemmikkieläintenkin tyydyttämiseen.
Olen lempannut eri miehiä eri syistä:
- yhdellä oli länkisääret
- yhdellä ei ollut akateemista loppututkintoa
- yksi haisi pahalle, pistävälle
- yksi ei pessyt hampaitaan aamuisin