Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa

Vierailija
01.01.2019 |

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Kommentit (579)

Vierailija
561/579 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, voiko nämä olla tottakaan. Nauran täällä vedet silmissä välillä. Ja onpa silmiä avaavaa. Tapailen miestä kuka on osoittautunut jokseekin erkoiseksi tapaukseksi. Minulla on kyllä vielä ne ruusuiset lasit silmillä ja näen hänet päiväunenani, mutta todellisuus puskee kummallisia ominaisuuksia hänestä, mitkä järjellä ajatellen ovat kyllä hieman nou nou.

Vierailija
562/579 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp, hyviä nämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/579 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes viisikymppisen mies ei osannut keskustella mistään, eikä häntä tuntunut kiinnostavan mikään asia. Hänellä oli outo tapa hinnoitella eri asiat olutpulloina. Tavattiin ehkä viisi kertaa, sitten loppui kärsivällisyys.

Olutpullohinnoittelu 😁

Apua, mä käytän tuota "hinnoittelua" joskus ja oon ihan tylsä tavisnainen, en juoppo. Jostain oon varmaan oppinut tuon tavan.

Esim. Uusi harrastustarvikesetti on 20 keskarin hintainen. (Ja harrastus ei ole kaljanjuonti tässä esimerkissä).

Vierailija
564/579 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet on olleet liian juntteja tai heillä on ollut puhelimessa digihaaremi jossa roikottavat löysässä hirressä varamammoja.

Vierailija
565/579 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ajankäyttö. Hänellä oli kokopäiväisen työn lisäksi osa-aikatyö ilmeisesti ihan vain mielenkiinnosta/harrastuksenomaisesti. Eipä siinä vielä mitään, mutta sen lisäksi täytyi harjoitella erittäin tiukasti thriatlonia varten lähes päivittäin. Tähän päälle vielä kasa muita harrastuksia, joihin kului kerralla useita tunteja tai päiviä. Tapailun alkuvaiheessa tämä oli ihan ok, itselläkin kyllä riittää tekemistä ja ystäviä vaikka jokaiselle viikonpäivälle... Mutta pian alkoi tuntua siltä, että *kaikki* muu menee meidän yhteisen ajan edelle, eikä laatu-ajasta ollut tietoakaan. Tyyliin hän on ensin töissä 12h, sitten urheilee 3h ja lopulta illalla halutessaan nähdä minua hän pääasiassa vaan makaa sohvalla apaattisena ja uupuneena päivän koitoksista... Joo ei kiitos.

Aah, tuttua. Se yhteinen aika olisi sitten sitä, nähdessä harrastetaan seksiä ja sittenpä käydäänkin jo nukkumaan. Jos ei seksiä syystä tai toisesta voi harrastaa, mies näkee paremmaksi vain mennä suoraan kotiin nukkumaan.

??? 

Eikö tämä nyt ole itsestään selvää? Mitä muuta te naiset kuvittelette voivanne tarjota miehelle?

Vierailija
566/579 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori, ihan asialliselta vaikuttanut työkaveri kysyi treffeille ja lähdinkin. Kun juttelimme, mies alkoi paasata todella aggressiiviseen ja alatyyliseen sävyyn mm. eräästä naispoliitikosta. Tuntui, että hänessä oli todella paljon patoutunutta vihaa.

En tavannut enää uudestaan, mies kosti alkamalla kiusata minua työpaikalla niin että hankki itselleen varoituksenkin.

567/579 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain ilmoituksessani korkeakoulutettua naista. Treffeille tuli ihan asiallisen oloinen nainen, mutta jotain epämääräistä hänessä oli. Toisilla treffeillä selvisi, että nainen on sairaanhoitaja. En tajua miksi pitää tuollaista peitellä, olisihan se tullut ilmi myöhemmin joka tapauksessa

Sairaanhoitaja on ammattikorkeakoulututkinto. Jännä, että sulle akateemisuus on tärkeämpää kuin se, että toinen osaa pelastaa henkiä. No arvonsa kullakin.

568/579 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain ilmoituksessani korkeakoulutettua naista. Treffeille tuli ihan asiallisen oloinen nainen, mutta jotain epämääräistä hänessä oli. Toisilla treffeillä selvisi, että nainen on sairaanhoitaja. En tajua miksi pitää tuollaista peitellä, olisihan se tullut ilmi myöhemmin joka tapauksessa

Sairaanhoitaja on ammattikorkeakoulututkinto. Jännä, että sulle akateemisuus on tärkeämpää kuin se, että toinen osaa pelastaa henkiä. No arvonsa kullakin. Mahtaa itselläsi ääni muuttua kellossa, jos sinä tai läheisesi on joskus vakavasti sairas tai joudutte onnettomuuteen.

Vierailija
569/579 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somehuoraus. Ei kiinnosta tapailla naista jonka elämä pyörii somen ympärillä.

Liiat miespuoliset kaverit, harrastukset joissa ollaan kokoajan kontaktissa vastakkaiseen sukupuoleen. Tapailin kontaktilajin harrastajaa, leirit ym missä yövyttiin sekapareina olivat mulle liikaa.

Seksuaalisten tarpeiden eroavaisuus. Olen lopettanut tapailun koska on haluttu liikaa tai liian vähän seksiä..

Vierailija
570/579 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kymmenen vuotta sitten tapailin näennäisesti aikuista, hyvin toimeentulevaa miestä. Oli mukava, töissä menestynyt. 

Mutta hänelle oli ongelma punainen väri. Se oli kuulemma huonojen naisten väri. Minulla sattui olemaan punaisia alusvaatteita ja jokunen laukku. Yhdet juhlat hän häpesi kuulemma silmät päästään. kun minulla oli kirkkaan punaiset korkokengät. Oli kuulemma niin kauheaa. Siihen loppui se tapailu. 

Huonojen naisten väri :D Ehkä kaupungilla saa hepuleita syntisistä naisista

Vierailija
571/579 |
16.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Peppu osoittautunut naisella muodottmaksi löllöksi

2) Paha hoitamaton ihottuma kehossa

3) Kosti exälleen lapsien avulla, herttaisena esiintyvän naisen todellinen luonne paljastui

4) Ei ehditty tavata mutta FB päivitys oli outo väkivaltafantasia

5) Huono hygienia (esimerkiksi ei käy kondomiseksin jälkeen pesulla)

6) Ajelematon alapää kruunasi epäsiistin olemuksen

M43

Mä en välttämättä käy (heti) pesulla edes kondomittoman seksin jälkeen. Yleensä jäädään molemmat vielä toviksi sänkyyn makailemaan (itse sujautan pyyhkeen pepun alle ettei lakanat likaanu) ja käytän sitten siistiytymiseen intiimialueille tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä kunhan söpöstelyt on ohi. 

Käyn toki päivittäin suihkussa ja käytän myös intiimialueille tarkoitettua saippuaa. 

Ei mun mielestä tuo mainitsemasi esimerkki tarkoita vielä että on huono hygienia, semminkin kun se kondomihan ne sun tuotokset nappaa. 

En puhunut heti pesulle menosta. Esim eräs nuori nainen lähti töihin ravintolaan pesemättä pildeä kondomiseksin jälkeen. Sama M43

Ja mä tapailin naista joka lähti jopa töihin suoraan "sängystä" ihan pokkana ilman suihkua tai edes alapesua. Ei kyllä tapailtu kauaa, koska nainen olisi halunnut jutusta vakavampaakin kuin pelkkää seksiä ja mulle tuollainen nainen on tosiaan vain panosuhde.

Mistä te siis tiedätte, että nämä eivät käy välillä kotona peseytymässä?

Samaa mietin. Itse menin kotiin ja pesulle. Muutenkin, jos liikkuu pyörällä pitkät työmatkat ja käy lisäksi liikuntaharrastuksissa, niitä peseyymiskertoja saattaa kertyä useita päivässä ennen treffejäkin. No, ehkäpä olisi minunkin pitänyt erikseen muistaa tiedottaa seurustelun alkuvaiheessa, että hei mussu, olen hikoillut ja peseytynyt tänään jo kolmesti ennen sinun tapaamistasi. Kyttää nyt sitten vielä, että käyn varmasti pesulla seksin jälkeen. No, se mies ei harrastanut mitään liikuntaa, joten ei ollut käsitystäkään.

Vierailija
572/579 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesi hampaat joskus ja jouluna.

Vierailija
573/579 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä oli kaksiossa kolme kissaa,yksi hiekkalaatikko ja haju sen mukainen. Rakastan kissoja,en kissankusen hajua

Toinen mies omasi suuren peniksen mutta ei osannut naida,puuttellisilla esileikeillä hyppi päällä ja kysyi vielä sainko? Suuttui kun sanoin että sain idean mennä kotiin ja pestä vessan.

Ja sitten oli vielä mies joka lääkitsi paniikkokohtauksia viinalla.

Vierailija
574/579 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä. 

Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua. 

Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.

Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF. 

Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies

Minä sanon anaalin vonkaajalle että sori, jätän homoille anaalit :D

Vierailija
575/579 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä. 

Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua. 

Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.

Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF. 

Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika miel

"Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia. "

Mies ei olekaan nainen. Miehen anus onkin väljempi toisin kuin naisen. Monella miehellä näköjään vaikeuksia hahmottaa naisen anatomiaa, ehei sama peppureikä se naisellakin on. Not. Ja sen lisäksi perce on otollisempi kasvualusta HIV:lle johtuen siitä, että siellä on hauraammat limakalvot ja näin ollen tulee herkemmin haavaumia. 

Vierailija
576/579 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin muuten mukavaa miestä, mutta kyllästyin jankuttamiseen. Kun en halunnut tehdä jotain seksissä, mies jankutti asiasta loputtomiin kunnes kyllästyin ja suostuin ärsyyntyneenä. Vei kaiken kiinnostuksen. Lopetin tapailun. Mies alkoi jankuttaa mikä syy oli että lopetin. 

Vierailija
577/579 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli fiksu ja seksi oli hyvää. Alkoi kuitenkin orgasmin jälkeen selittää että se ei ollut oikea orgasmi, oikea on sellainen kun voihkitaan ja huudetaan niin että naapuriin asti kuuluu, hän ei lopeta ennen kuin saan sellaisen. Olin ollut ihan tyytyväinen, mutta ärsytti että olisi pitänyt alkaa feikata ja huutaa, en nimittäin siedä kosketusta orgasmin jälkeen herkillä alueilla ja mies jatkoi väkisin hinkutusta. Melkein potkaisin päähän, mutta pääsin kiemurtelemaan pois alta ja toinen oli kamalan pettynyt kun halusin lopettaa hommat.

Vierailija
578/579 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saapunut enää paikalle.

Vierailija
579/579 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies olikin säälittävä nahjus joka eleli äidiltä saamansa viikkorahan turvin.

Tavatessamme esitti menestyvää yritysjohtajaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi