Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 28-vuotiaalle naiselle 45 seksikumppania paljon?

Vierailija
20.12.2018 |

Seksielämä aloitettu 23-vuotiaana...

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah tylsää! Miksi vain kaksi?

Kyllä mulla tänä vuonna seksikumppanien määrä kasvoi lyhyessä ajassa, kun lemmiskeli kerralla useamman kanssa. Ihania, helliä, herkkiä, kiihottavia, lämpimiä ja todella nautinnollisia hetkiä.

Kahden ihmisen välinen parisuhdeseksi voi olla ihan mieletöntä. Ja niin voi olla tosi moni muukin tapa toteuttaa omaa seksuaalisuttaan. Mitä enemmän oman tavan elää on sujut, sitä vähemmän varmasti kokee tarvetta arvottaa, tuomita ja moralisoida muita.

Etenkin kuin yhteisymmärryksessä harrastetun seksin ja moraalin välinen yhteys on niin ohut muutenkin.

Ihminen voi olla hyvä, lämmin, empaattinen ja tunneälykäs täysin kumppaninen lukumäärästä huolimatta.

Moni ihminen voi kohdella kauniisti ja hyvin toista ihmistä, vaikka ei olisi tuntenut kovin kauaa. Tilanteessa kuin tilanteessa.

Rauhaa ja rakkautta.

N28

Vierailija
42/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö toosa löysty jos noin monen kanssa....? Kaikilla eri pituisia, eri paksuisia, eri muotoisia? :D

t: Samanikäinen jolla ollut vain 3, viimeisimmän kanssa avoliitossa ja menossa naimisiin

Tässä taas virheellisesti luullaan, että paljon harrastavan värkit jotenkin löystyy 🙄 Tosiasiassa lihakset nimenomaan vahvistuu ja pysyy tiukempana

Mitä enemmän polkee, sitä enemmän kuluu.

Aika paljon kilometrejä AP:llä takanaan siis :DD

Mikäs logiikka tässä nyt on? :D eli naisella, joka on ollut vaikka 10 vuotta naimisissa ja harrastavat seksiä kerran viikossa (eli on 520 kertaa pannut) on moninkertaisesti löysempi kuin vaikkapa sadan eri miehen kanssa kerran panneella. Ei tuollaisilla asioilla ole kuule merkitystä, löysin on varmaan sillä, joka kaikkein harvemmin panee.

Niinpä. Hauskin epäloogisuus on se, jonka mukaan vähäisellä kumppanimäärällä ei pidä seksistä.

6 kumppania, tuhansia seksikertoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 vuotta ja hieman yli 60 kumppania... onhan toi aika paljon ei-seksityöläiselle. Pidän seksistä ja osa numerosta on peräisin parinvaihto bileistä. En kyllä ota asiaa miesten kanssa esille, mutta tuskin kumppaneilta jää huomaamatta että ehkä en ihan neitsyt taida olla. Ja on ollut pidempiä kuivia kausia, samoja seksi partnereita ja parisuhteita välissä. Ja yritän pysyä laadukkaissa miehissä mitkä ovat joka naisen päiväunia. Toki mukaan mahtuu sammakoita kanssa...

Vierailija
44/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyisi että onko kyläpyörä jees ? No joo, ei ole !

Vierailija
45/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kuitenkin vähintään 700 euroa kertaa 45 jalat auki hetkeä. Eli 31500 euroa ja siitä ns. oikeasta rakkaudesta otateen pois se viisi kertaa eli loppu summa käteen 28000 euroa. Ihan ok!

Vierailija
46/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kauheaa, en vain voi muuta sanoa suunnilleen saman ikäisenä naisena... En usko että maailmassa on edes olemassa noin monta miestä jotka voisin kelpuuttaa sänkyyni vaikka olisin sinkku. Neitsyyteni menetin 17-vuotiaana ensimmäiselle avomiehelleni josta erosin viitisen vuotta myöhemmin. Nykyisen aviomieheni kanssa olen ollut nyt noin viisi vuotta. Lisäksi on kolmen vuoden mittainen teiniseurustelusuhde, jossa ei kuitenkaan ollut seksiä. Yhdenillanjuttuja ei ole. En osaa kuvitella tuollaista elämää kuin ap... Hirvittävää.

Mä olen saman ikäinen kuin ap ja mulla on ollut elämässäni yksi seksikumppani, se, jonka kanssa olen nyt naimisissa (yhdessä on oltu 10 vuotta ja tunnettu vielä pidempään). Toivottavasti ei koskaan tarvii muita ollakaan.

Silti en yhtään käsitä tätä kauhistelua ja moralisointia:D Mitä se määrä haittaa, kunhan hommat on hoidettu hyvässä yhteisymmärryksessä, ehkäisystä huolehtien ja kolmansia osapuolia satuttamatta? Jos miehellä taas on niin huono itsetunto, että vertailua pelkää, niin ehkä olisi peiliin katsomisen ja henkisen kasvun paikka...

Vierailija
47/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt miettii, mikä siinä monen kanssa panneessa on pahaa, niin en pysty arvostamaan naista, joka on innostunut kymmenistä miehistä niin paljon, että on harrastanut seksiä heidän kanssaan. Miksei muka jatkossakin innostuisi ihan yhtä paljon. Miten kenestäkään tulisi yhtäkkiä jotenkin erityinen hänelle. Tai ehkä vähäksi ainaa kyllä, mutta eiköhän se vanha luonne sieltä puskisi esiin.

Vierailija
48/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kateelliset rumat lehmät täällä lynkkaa ap:ta!

ei oo liikaa!

Niin ei sitten jos ap on aikuisviihdetähti, muuten kyllä on kevytkenkäinen hepsankeikka.

Vierailija
49/104 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon. Ihan liikaa..

Vierailija
50/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon. Itsellä on vain 5miestä ollut. Aloitin 17- vuotiaana. Pitkiä suhteita. Nyt kolme vuotta sanan kanssa ja kihloissa.

N25

Ihanaa, että joillain on vielä moraali jotenkin tallessa.

Mä olen 33v, ja kumppaneita ollut tuo samat viisi. Sillä ei tosin ole mitään tekemistä moraalin kanssa, olen vain aika hidas syttymään kenellekään niin paljoa että sänkyyn hyppäisin, ja silloin kun jostakusta olen niin paljon pitänyt että seksi hänen kanssaan alkanut kiinnostaa, niin yleensä päätynyt myös pitkään suhteeseen. Ei tulisi silti mieleenkään kuvitella, että se että itse en satu saamaan mitään irti yhden yön suhteista, tekisi minusta jotenkin moraalisemman tai paremman ihmisen. Ei kerta kaikkiaan mitään sitä vastaan, miten paljon muut sitä harrastaa, niin kauan kun molemmat osapuolet sitä haluaa. Käsittämätöntä hurskastelua. 

Vierailija
51/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Nauti nuori nainen seksistä kun sitä vielä on kun tulet tänne viiskymppiseksi niin harvenee kun rupsahdat ja tarjokkaita ei enään ole. nimim.kokemusta

Vierailija
52/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Nauti nuori nainen seksistä kun sitä vielä on kun tulet tänne viiskymppiseksi niin harvenee kun rupsahdat ja tarjokkaita ei enään ole. nimim.kokemusta

Eikös kuitenkin olisi ihan parasta löytää se parisuhde, missä on seksiä. Lukumäärä ei kasva, mutta seksiä saa. Ja koska molemmat rupsahtavat, niin se ei haittaa seksinsaantiin.

Vierailija
53/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani aloittajan terveydestä kuin maineesta.

Tuolla määrällä syöpäriski kasvaa ja sukupuolitautien todennäköisyys suuri.

Onko ap huuliherpes? Tai jokin muu tauti?

Toivottavasti on käynyt testeissä. Osa taudeista voi olla oireettomia.

Vierailija
54/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt miettii, mikä siinä monen kanssa panneessa on pahaa, niin en pysty arvostamaan naista, joka on innostunut kymmenistä miehistä niin paljon, että on harrastanut seksiä heidän kanssaan. Miksei muka jatkossakin innostuisi ihan yhtä paljon. Miten kenestäkään tulisi yhtäkkiä jotenkin erityinen hänelle. Tai ehkä vähäksi ainaa kyllä, mutta eiköhän se vanha luonne sieltä puskisi esiin.

Eikö miesten kohdalla voisi ajatella ihan samoin? Lähes jokaisella heteromiehellä on varmaan ollut elämänsä aikana satoja ellei tuhansia naisia, joista on innostunut niin paljon, että olisi voinut harrastaa seksiä heidän kanssaan, jos tilaisuus olisi tullut. Tarkoittaako tämä sitä, että ketään heistä ei voi arvostaa, eikä kenestäkään naisesta voi tulla kenellekään heteromiehelle mitenkään erityinen?

Vierailija
55/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nykyään jaksavat tapailla vaan pari kuukautta jos sitäkään ja sen jälkeen kiinnostuvat jostakusta toisesta. Pitääkö kaikkien sinkkunaisten lopettaa seurustelu ja miesten tapaaminen?

Itse kyllä olen pettymysten jälkeen niin tehnyt. Eipä tule seksitauteja.

Vierailija
56/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö miesten kohdalla voisi ajatella ihan samoin? Lähes jokaisella heteromiehellä on varmaan ollut elämänsä aikana satoja ellei tuhansia naisia, joista on innostunut niin paljon, että olisi voinut harrastaa seksiä heidän kanssaan, jos tilaisuus olisi tullut. Tarkoittaako tämä sitä, että ketään heistä ei voi arvostaa, eikä kenestäkään naisesta voi tulla kenellekään heteromiehelle mitenkään erityinen?

Pöh. ”Lähes jokaisella..” En minä sitten tiedä missä porukoissa sinä pyörit, mutta en tunne ainuttakaan miestä, jolla olisi mitään satoja kumppaneita ollut.

Vierailija
57/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä, mutta itse en kyllä suoraan sanoen erityisemmin haluaisi olla se neljäskymmenesmonesko.

Tuskinpa olisin myöskään itse harrastanut seksiä satojen tai tuhansien kanssa, vaikka siihen olisikin ollut "tilaisuus". Vähän outo väite ylläkirjoittaneelta? Kai niitä tilaisuuksia olisi, jos oikein lukumääriä hakisi. Mutta miksi niin tehdä?

Vierailija
58/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaahaan tuo aika paljolta. Mutta mitä väliä onko se 4 vai 45 vai 75?

Jos ei itseä haittaa niin mitä väliä. Itse tiedän että on ollut se viisi ja loppuelämän kumppani nyt, pari olisi tosin voinut tuosta välistä jättää pois. Itseä ainakin olisi haitannut suurehko kumppani määrä.

Se kun ei ole yksin sinun päätettävissäsi oleva asia. Miehelläsi voi olla ihan toisenlaiset aatokset ja vaikkei olisikaan, niin mitä tahansa voi elämässä sattua.

Vierailija
59/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh. ”Lähes jokaisella..” En minä sitten tiedä missä porukoissa sinä pyörit, mutta en tunne ainuttakaan miestä, jolla olisi mitään satoja kumppaneita ollut.

Eihän tässä ollut kyse harrastamisesta, vaan innostumisesta.

Vierailija
60/104 |
21.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue tarkemmin. Lainaamassasi viestissä ei väitetä, että lähes jokaisella miehellä on ollut satoja kumppaneita, vaan että lähes jokainen mies on elämänsä aikana kohdannut tai nähnyt satoja naisia, joista olisi voinut seksuaalisesti innostua. Se oli vastaus viestiin, jossa kritisoitiin naisia jotka ovat onnistuneet innostumaan niin monesta miehestä kuin ap.

-Ei edellinen-